ویژگی های ویلاهای شهرک دریا کنار سرخرود

19 خرداد 1402
0 دیدگاه
محوطه سازی ورودی ویلاهای شهرکی 125485795

” به چشمان خود استراحت دهید و به جای خواندن به پادکست بالا گوش دهید… “


خرید ویلا در شهرک دریا کنار سرخرود، انتخاب اکثر خانواده‌ های ایرانی است. زندگی در ویلاهای شهرکی شمال کشور، قوانین و مقررات خاص خود را دارد. شهرک دریا کنار در فاصله حدود ۵ کیلومتری بابلسر قرار دارد. دریا کنار جزء بزرگترین و قدیمی ‌ترین شهرک های  مازندران محسوب می ‌شود. روش‌ های اداره شهرک دریا کنار خاص است. این شهرک توسط یک هیئت مدیره متشکل از یک مدیر، هفت عضو هیئت مدیره، پلیس ساختمان و دایره ساختمان تشکیل اداره می‌ شود. تمام امور مربوط به ساکنین شهرک دریاکنار، مربوط به محدوده شهر بابلسر است. مساحت این شهرک ۳۰۰ هکتار است و تعداد 2430 پلاک آپارتمان و ویلا در آن وجود دارد. قواره‌ های ویلا های شهرکی در آن معمولاً ۶۰۰ متر، ۳۰۰ متر و ۳۵۰ متر هستند. اما قواره‌ ویلاهایی که در سری اول این شهرک ساخته شده‌ اند، ۱۰۰۰ متری هستند.

ویلا در شهرک دریا کنار سرخرود 4198485448745841584

چنانچه تمایل به خرید ویلای فول فرنیش یا ویلای استخردار در بهترین منطقه ساحلی دارید و به دنبال شهرک‌ های لوکس و معتبر هستید توصیه می شود ویلاهای شهرک دریا کنار را مد نظر داشته باشید .

شهرک دریا کنار چه امکاناتی دارد؟

امکانات شهرک دریا کنار

 

شهرک دریا کنار حدود ۳ کیلومتر نوار ساحلی دارد. در واقع جزء گسترده‌ ترین ویلاهای شهرکی است که بیشترین نوار ساحلی را برای تفریح ساکنین به خود اختصاص داده است. دریا کنار دارای زیباترین ویلاها از نظر معماری و دکوراسیون داخلی می باشد. محوطه‌ ویلا هم برای هر یک از ساختمان ‌ها بسیار زیبا طراحی شده است. خیابان‌ های منتهی به ساحل همه دارای جذاب ترین منظره هستند و از پوشش گیاهی درختان بلند در دو طرف خیابان بهره گیری شده است. مجهز بودن به سیستم تهویه امنیت و سیستم نگهبانی از امکانات ویژه ویلا در شهرک  است. تمام خیابان ‌های شهرک دارای کانکس نگهبانی هستند. در این شهرک پلاژ آقایان برای آفتاب گرفتن و ساحل اختصاصی برای شنا در نظر گرفته شده است. این امکانات برای بانوان نیز در دسترس است. افراد با اطمینان خاطر می ‌توانند به شنا و تفریح بپردازند.

ویلا شهرکی 12548759522

 امکانات رفاهی

در کنار تمامی امکانات گردشگری، مهمترین بخش این شهرک وجود امکانات رفاهی آن است. از جمله این امکانات می ‌توان به وجود بانک ‌هایی اعم از تجارت، ملت و مسکن در این شهرک اشاره کرد. وجود این بانک ها امکان انجام سریع تراکنش‌ های بانکی شما را هموار ساخته تا در ساعات اداری از آن بهره‌ مند شوید؛ همچنین دسترسی شهرک به دیگر مراکز تفریحی ، رفاهی ، درمانی ، فروشگاه ها و مراکز خرید بزرگ نیز بسیار بالا است

کیفیت بسیار بالای ویلاهای شهرک دریا کنار

یکی از مزایای برجسته ویلاهای واقع در شهرک‌های ساحلی، طراحی منحصربه‌فرد آن‌هاست. زمانی که یک ویلا در یک شهرک ساحلی ساخته و طراحی شود، کیفیت خدمات، تاسیسات و تجهیزات، مدیریت پسماندها و سایر جوانب مرتبط با بهره‌برداری به درستی انجام می‌شود. این امر باعث می‌شود تا ساکنان ویلا بهترین خدمات را دریافت کنند و از زندگی راحت و آسوده‌تری در این شهرک‌ها لذت ببرند.

مدیریت ویلای شهرکی بر نحوه فعالیت نیرو های حراستی، نظافتی، خدماتی و… در شهرک نظارت می کند. همچنین ضمن محاسبه نیاز های شهرک، نسبت به جمع آوری شارژ و هزینه کرد آن برای ساکنین ویلا در راستای افزایش سطح رفاه آنان اقدام می کند. بسیاری از امکانات تفریحی و رفاهی مانند پارک، فروشگاه مواد غذایی و… هنگام ساخت و ساز ویلاهای شهرکی در خود شهرک لحاظ می شوند. این مسئله موجب افزایش محبوبیت ویلای شهرکی در میان افراد می شود.

ویژگی ویلاهای شهرک دریا کنار

ویلا در شهرک دریا کنار سرخرود، در متراژ های متفاوتی ساخته می شود. در شهرک ویلایی دریا کنار، تقریباً تمام ویلاها از بهترین معماری برخوردار هستند. دکوراسیون داخلی و بیرونی ویلاها هم زیبا و چشم نواز هستند. خانواده ‌ها می‌ توانند اسباب و سایر وسایل را با سلیقه خود داخل ویلا بچینند. ویلاهای مختلف در این شهرک در یک بلوار اصلی و تعداد ۱۷ خیابان فرعی ساخته شده است. حداکثر محدوده ارتفاع برای ساخت و ساز ویلاها در دریا کنار تا سه طبقه است. یعنی می ‌توان حداکثر ویلای تریبلکس در این شهرک ساخت. در مجاورت شهرک دریا کنار، خبری از زمین صنعتی، فعالیت تولیدی یا زمین کشاورزی نیست. بنابراین ساکنین شهرک با اطمینان خاطر می ‌توانند بدون نگرانی درباره آلاینده‌ ها زندگی آرامی داشته باشند. پیشنهاد می کنیم افرادی که به دنبال ویلاهای زیبا با معماری کلاسیک یا مدرن هستند، از ویلاهای شهرک دریا کنار دیدن فرمایند.

ویلا شهرکی 145879521

مزایای ویلا شهرکی در شهرک دریا کنار

  • وجود امنیت بالا
  • قیمت مناسب و به صرفه بودن ویلا شهرکی
  • اطمینان از کیفیت زمین و ساختمان ویلا
  • تامین امکانات اولیه مانند آب، برق و گاز

بحث امنیت در ویلاها بسیار مهم است. اصولا ویلا شهرکی به لحاظ امنیت در سطح بالایی قرار دارد. حتی می توان گفت ویلا شهرکی نسبت به ویلاهای مستقل از نظر وجود امنیت وضعیت بهتری دارد. به علاوه خرید ویلا در شهرک دریا کنار سرخرود، با سود اقتصادی بالایی همراه است. در زمین های شهرکی معمولا سازندگان ویلا تمام تلاش خود را می کنند تا بتوانند برای ساخت ویلا از کمترین مکان بیشترین بهره را ببرند. ویلاهای شهرکی به طور استاندارد احداث می شوند و در ساخت این ویلاها رعایت بعضی نکات و قوانین الزامی است. شرکت های سازنده شهرک های ویلایی بر اساس هزینه ای که صرف ساخت ویلا شهرکی می کنند نمی توانند ویلایی بدون کیفیت احداث کنند.

ویلا در شهرک دریا کنار سرخرود 496847894185616598749698416541

نکات کلیدی خرید ویلا در شهرک دریا کنار

همانطور که در بالا ذکر شده این شهرک دارای قوانین و مقررات مختص به خود می باشد و از مهم ترین نکات نیز رعایت کردن و احترام گذاشتن به این قوانین می باشد. زندگی در شهرک سبکی متفاوتی را خواستار است شما در هنگام رفت وامد و برخورد با دیگر ساکنین باید بسیار محتاط و مسئولیت پذیر باشید .

امنیت بسیار بالایی را شامل میشود چنانچه شما قصد خرید ویلا در شهرک را دارید ما به شما خرید ویلا در شهرک دریا کنار را پیشنهاد میکنیم تعداد واحدهای آن کم می باشد و در مقابل امنیت بالایی دارد .هرچه تعداد واحد های موجود در شهرک کمتر باشد آرامش و امنیت بالاتری دارد .

نکته مهمی که هنگام خرید ویلا در شهرک دریا کنار باید به آن توجه کنید، احترام به قوانین شهرک و رعایت آن ها است. ویلاهای شهرکی به گونه ای هستند که بین ویلاها ارتباط وجود دارد و احتمال مراوده اهالی در آن ‌ها بالا است. بنابراین باید قوانینی از جمله رعایت حقوق و حریم خصوصی دیگر ساکنین شهرک، نحوه عبور و مرور و زمان تردد و… را در نظر گرفت. از فاکتورهای مهم دیگر، در انتخاب ویلا شهرکی برای خرید، کم بودن تعداد واحد های ویلایی آن شهرک است. بررسی مواردی چون موقعیت جغرافیایی، راه های دسترسی، وضعیت سند، سیستم های گرمایشی و سرمایشی، امکانات موجود در شهرک را فراموش نکنید.

خرید ویلا ساحلی در شهرک دریا کنار مساوی با زندگی شاد

ویلاهای ساحلی در مجاورت دریا ساخته می شود. این نوع ویلا با چشم انداز آبی و صدای خروشان موج ها طرفداران بسیاری دارد. اغلب ویلاهای ساحلی در نزدیکی و یا داخل شهر ساخته می شوند. بنابراین تنها با طی مسیر چند دقیقه ای، می توانید به راحتی به مرکز شهر و مراکز خرید و رفاهی دسترسی پیدا کنید. ویلاهای ساحلی محیطی شلوغ و پر از هیجان دارند. خرید ویلا در شهرک دریا کنار سرخرود، بهترین گزینه برای افرادی است که، به دنبال هیجان و تماشای موجهای دریا هستند. تحقیقات علمی نشان دهنده این است که دریا روی شادابی و تندرستی ما تاثیر به سزایی دارد. در واقع آب و انرژی امواج تاثیر مثبتی روی جسم و سلامت ذهنی انسان می گذارد. همچنین شنیدن صدای آرامش بخش امواج دریا به تقویت مغز و آرامش آن کمک ویژه ای می کند.

 

محوطه سازوی ورودی ویلاهای شهرکی 5485795623

زیبایی های شهرک دریا کنار

دریا کنار به دلیل مجاورت با دریای خزر و داشتن فضاهای سبز انبوه و محیط خانوادگی دلچسب، معروف شده‌ است. جاده‌ های هراز، فیروزکوه، و کناره نیز امکان مسافرت ‌های بین شهری فراهم نموده است. اکثر مالکان آن، ایام تعطیل به خصوص عید نوروز و فصل تابستان را در آنجا سپری می‌ کنند. خیابان ‌های زوج شهرک به دریا می ‌رسد که با سنگ هایی بزرگ پوشیده شده‌ است. چیزی که در شهرک دریا کنار بسیار جلب توجه می کند، بافت اروپایی زیبای آن است. در سمت ساحل خیابان ششم و هفدهم، دو ساحل ماسه ای وجود دارد. بین این دو به فاصله 3 کیلومتر ساحل سنگی قرار داده شده که می توان برای پیاده روی از آن استفاده کرد. علت سنگی بودن این ساحل به این خاطر است که امنیت کافی برای پیاده روی وجود داشته باشد و قایق ها وارد شهرک ها نشوند.

ویلا شهرکی با محوطه سازی زیبا 2152485795

کلام پایانی

هنگام خرید ویلا در شهرک دریا کنار سرخرود توجه داشته باشید ویلایی را انتخاب کنید که دارای بهترین چشم انداز و به صورت استاندارد و کاملا اصولی ساخته شده باشد. چنانچه ویلای مورد نظر بهترین طراحی و یک چشم انداز عالی داشته باشد باعث می شود که خرید بهترین ویلای شهرکی در دریا کنار را تجربه کنید. حتما قبل از خرید ویلای شهرکی تمام امکانات رفاهی ویلاهای شهرکی را مورد بررسی قرار دهید تا در زمان ساکن شدن در ویلا شهرکی خود آسایش و رفاه تامین شده باشد. در آخر چنانچه برای سرمایه گذاری در شمال هدفتان خرید ویلای شهرکی می باشد حتما از طریق شرکت های معتبر برای خرید ویلا در شمال اقدام کنید تا تمام موارد حقوقی معامله به درستی انجام شود. امروزه بسیاری از ویلاهای شهرکی که توسط شرکت های معتبر و برند عرضه می شوند مبله می باشند. خریداران می توانند با خیالی آسوده اقدام به خرید ویلای شهرکی نمایند.

‫0/5 ‫(0 نظر)

ارسال دیدگاه