شهرک خانه دریا سرخرود

” به چشمان خود استراحت دهید و به جای خواندن به پادکست بالا گوش دهید… “

____________________________________________________

خرید ویلا در شهرک خانه دریا

خرید ویلا در شهرک خانه دریا چه مزایایی دارد ؟! در این مقاله قصد داریم شهرکی (شهرک خانه دریا) بین شهر سرخرود و محمودآباد در مازندران را به شما معرفی کنیم. این شهرک در 12 کیلومتری جاده سرخرود به محمود و در سال 1352 ساخته شده است. شاید بیش از 40 سال از ساخت بعضی ویلاهای آن گذشته باشد اما ویلا و آپارتمان ویلاهای جدید و مدرنی نیز در آن وجود دارد. به این شکل اگر به سبک های کلاسیک علاقه دارید می توانید از ویلاهای قدیمی خرید کرده و در صورتی که تمایل دارید ویلای مدرن داشته باشید از ویلاهای تازه ساخت یک واحد انتخاب نمایید. شهرک خانه دریا از قدیمی ترین شهرک های شمال کشور است که رو به دریا طراحی شده است. به همین دلیل بعضی از ویلاهای شهرک خانه دریا با فاصله کمی از دریا ساخته شده و ویوی رو به دریا دارند. در شهرک خانه دریا می توانید ویلاهایی با قواره بزرگ خریداری کنید یا با هزینه کمتر یک واحد از آپارتمان رو به دریا را تهیه نمایید. امنیت، زیبایی، امکانات کامل اعم از درمانگاه و سوپر مارکت از مهم ترین مزایای خرید ویلا در شهرک خانه دریا می باشد. از دیگر مزایای ویلا در شهرک خانه دریا داشتن امکانات رفاهی برای زندگی است؛ در واقع افراد با زندگی در ویلاهای شهرک خانه دریا به تمامی امکانات رفاهی برای زندگی آسوده دسترسی خواهند داشت.

خرید ویلا در خانه دریا 589632017

شهرک خانه دریا کجاست

شهرک خانه دریا یکی ازقدیمی ترین و زیباترین شهرک‌های ویلایی در استان مازندران برای خرید ویلا در شمال است. قواره‌های زمین در شهرک خانه دریا ، بزرگ است و معماری ویلاهای آن به سبک خاصی طراحی شده است. شهرک خانه دریا زیبا و گسترده در خود تعداد زیادی ویلاهای کف خواب و ویلاهای آپارتمانی را جای داده است .در این شهرک تمام ویلا ها مجهز به اتاق خواب و حداقل تعداد سه اتاق خواب در آن جای میگیرد.

شهرک خانه دریا بهترین و شیک ترین ویلاها را در اختیار شما می گذارد و هم چنین با داشتن فضاها و امکانات دیدنی و تفریحی یکی از بهترین موقعیت های برای خرید و یا اجاره ویلا می باشد . خرید و فروش ویلا در شهرک خانه دریا ، خرید واحد در شهرک خانه دریا و همچنین فروش ویلا در این شهرک پیشرفت بسیاری کرده است و مورد پسند بسیاری از خانواده ها می باشد . شما با خرید واحد یا ویلا در شهرک خانه دریا از تمامی زیبایی های موجود در این شهرک بهره مند خواهید بود و در عین حال جاذبه های تفریحی زیبایی را تماشا خواهید نمود .

خرید ویلا در خانه دریا 557852

خرید انواع ویلا در شهرک خانه دریا

شهرک خانه دریا در 250 هکتار ساخته شده است. در این 250 هکتار 1400 قواره ملک دیده می شود و به مرور 1000 آپارتمان نیز در آن ساخته شده است. لازم به ذکر است که در میان ویلاها تعدادی از آنها به زمان ساخت شهرک باز می گردد اما بعضی ویلاهای آن جدیدا ساخته شده و مدرن هستند. پس به صورت کلی می توان گفت در زمان خرید ویلا در شهرک خانه دریا سه گزینه پیش روی خود دارید. فروش ویلاهای قدیمی در شهرک خانه دریا نیز همانند ویلاهای جدید ساخت رواج دارد چرا که بعضا افراد به دنبال خرید ویلاهای قدیمی و سنتی در شهرک خانه دریا می باشند . شما می توانید با خرید واحد در شهرک خانه دریا نیز می توانید بسیاری از زیبایی ها را برای خود به ارمغان بیاورید . در نتیجه می توان گفت قیمت ویلا در شهرک خانه دریا متفاوت است چرا که ویلاهای متنوع و متفاوتی در این شهرک یافت میشود ، از ویلاهای قدیمی گرفته تا ویلاهای تازه ساخت و جدید .

  • ویلاهای قدیمی

این ویلاها که اکثرا رو به دریا هستند، در زمان ساخت شهرک بنا شده اند، قدیمی هستند اما زیبایی های خاص خود را دارند. قواره همه ویلاها بین 600 تا 1000 متر متغیر است. به عبارتی زیربنا به اضافه محدوده بیرونی چیزی حدود 600 تا 1000 متر تعیین می شود. قیمت این ویلاها در شهرک خانه دریا متفاوت و مقرون به صرفه برای اقشار متفاوتی از افراد است . قدیمی بودن این ویلاها از زیبایی ها و شیک بودن آن ها نمی کاهد ، لازم به ذکر است تمامی ویلاها در شهرک خانه دریا لوکس و زیبا هستند و تمامی خریداران می توانند با خرید هرگونه از این ویلاها اقدام به سرمایه گذاری نمایند .

” به چشمان خود استراحت دهید و به جای خواندن به پادکست بالا گوش دهید… “

____________________________________________________

شهرک خانه دریا 154548965121

ویلاهای جدید و مدرن

تعدادی از این ویلاها رو به دریا ساخته شده اند و ساخت آنها با جدیدترین متریال و طرح های روز دنیا انجام شده است. این ویلاها نیز بین 600 تا 1000 متر متغیر است و در قسمت هایی از آن ممکن است ویلاهایی با قواره 1400 متر زیر بیابید.

  • آپارتمان در شهرک خانه دریا

این آپارتمان ها جدیدا در این شهرک ساخته شده اند و مدرن و شیک می باشند. با خرید واحد آپارتمان در شهرک خانه دریا علاوه بر اینکه با قیمت مقرون به صرفه ویلایی رو به دریا خریده اید و آخر هفته ها می توانید برای گردش به سرخرود مراجعه کنید بلکه این آپارتمان ها را می توانید اجاره داده و درآمد مناسبی کسب کنید.

خرید ویلا در خانه دریا 558967410

مزایای خرید ویلا در شهرک خانه دریا

در شهرک خانه دریا قیمت خرید ویلا وابسته به عوامل مختلفی متغیر می باشد ، چنین تغییراتی قطعاً با تغییرات و نوسانات قیمت بازار املاک و مستغلات است . در حقیقت موقعیت جغرافیایی این شهرک زیبا بسیار مناسب است و به دلیل اینکه جزء شهرک های قدیمی محسوب می شود ، طرفداران و خریداران بسیاری را به خود جلب کرده است . همچنین نا گفته نماند این شهرک در منطقه ساحلی قرار گرفته و در دسته گزینه‌های مختلفی است ،  که می‌توان ویلای های آن را با قیمت های مختلف خریداری نمود . به طور کلی خرید ویلا در شهرک خانه دریا مزایای بسیار زیادی را به همراه دارد ، که از مهم ترین آن ها سرمایه‌گذاری مناسب و بلند مدت است . در ادامه تلاش داریم مزایای خرید ویلا در شهرک خانه دریا و خرید آپارتمان در شهرک خانه دریا را بررسی نماییم.

” به چشمان خود استراحت دهید و به جای خواندن به پادکست بالا گوش دهید… “

____________________________________________________

شهرک خانه دریا 564534354341

  • امنیت در خرید ویلا در شهرک خانه دریا

یکی از مشکلات عمده خرید ویلا در شمال حفظ امنیت و ایمنی آن است. عمدتا برای محافظت از ویلا یک نفر سرایدار استخدام می شود و این فرد نیز ممکن است دچار خطا شده و مشکلاتی برای شما به وجود بیاید. اما در شهرک خانه دریا با وجود 120 نفرتیم حرفه ای و محافظت 24 ساعته آنها، امکان سرقت و دیگر مشکلات که امنیت خانواده و اموال شما را تهدید می کند قابل حل خواهد بود. جالب است بدانید که در درب ورودی این شهرک تمام ورود و خروج ها بررسی می شود. هر فرد تنها با اجازه صاحب خانه اجازه ورود به شهرک را دارد. هر ویلا تنها اجازه پارک سه خودرو را دارد و اگر تصمیم دارید تعداد بیشتری خودرو در محوطه پارک کنید باید از قبل اطلاع رسانی نمایید. روشنایی کامل محوطه از دیگر علل ایمنی این شهرک به شمار می آید.

از دیگر عواملی که گواه ایمن بودن شهرک خانه دریا هستند دوربین های مجهز به تشخیص پلاک نصب شده در درب ورود است. در زمان ورود دوربین شماره پلاک را بررسی کرده و اگر شماره در سیستم ثبت نشده باشد امکان ورود آن به محوطه مقدور نیست. مهمانان و افرادی که ویلا اجاره کرده اند از محیطی دیگر وارد شهرک می شوند و شماره پلاک آنها نیز در سیستم ثبت می شود. راهبند اتوماتیک نصب شده در درب ورود از ورود اجباری خودروهای پیشگیری کرده و به عبارتی هر فردی نمی تواند در این شهرک رفت و آمد کنند. شما بدون هیچ گونه نگرانی با خرید ویلا در شهرک خانه دریا ایمنی و امنیت بالایی را برای خود به ارمغان خواهید آورد .

  • شهرک خانه دریا چسبیده به دریا است

اغلب افراد شمال رفتن را تنها به خاطر دریای خزر انتخاب می کنند. نشستن در ساحل دریا و حتی شنا در دریا خستگی یک دوره کاری سخت را از تن به در کرده و شما را برای شروع یک دوره کاری سخت آماده می کند. از مزایای اینکه ویلای شما نزدیک به دریا باشد زیاد شنیده اید اما مهمترین آنها تماشای غروب و طلوع خورشید، شنا کردن و برگشتن به خانه، شنیدن صدای امواج دریا در زمان بیدار شدن از خواب، موج سواری در نزدیک محل زندگی و … را می توان نام برد. با خرید ویلا در شهرک دریا به همه این مزایا و موارد دیگری که نام برده نشده دست خواهید یافت.

  • شهرک خانه دریا محیطی سرسبز دارد

فروش واحد در شهرک خانه دریا گزینه مناسبی برای صاحبان آپارتمان می باشد در نتیجه ، با خرید آپارتمان در شهرک خانه دریا نه تنها به راحتی به دریا دسترسی دارید بلکه محیط سرسبز آن یادآور ویلای جنگلی نیز خواهد بود. تمام محیط شهرک درختکاری و چمن کاری است و زیبایی فوق العاده ای دارد. همانطور که می دانید در فصل های بسیار گرم سال تنها راه نجات یافتن از گرما درختانی است که سایه خود را در حیاط ویلا پهن کرده اند. خوشبختانه به دلیل قدیمی بودن شهرک بافت سبز آن قدیمی است و سرسبزی آن شگفت انگیز به نظر می رسد.  اما سالانه شهرداری در شهرک با کاشت گل های فصلی به شهرک چهره زیباتری می بخشد. این محوطه سرسبز در کنار دو پارک بزرگ فرصت مناسبی برای لذت بردن از فضای سرسبز پارک می باشد.

 

” به چشمان خود استراحت دهید و به جای خواندن به پادکست بالا گوش دهید… “

____________________________________________________

خرید ویلا در خانه دریا 25755311140

  • مبلمان شهری در شهرک به درستی جایگذاری شده است

مبلمان شهری که شامل نیمکت، سطل زباله، لوازم ورزشی، لوازم بازی، روشنایی و … می شود به درستی در شهرک جایگذاری شده اند. در جای جای شهرک سطل زباله و نیمکت دیده می شود. برای رفاه حال ساکنین لوازم ورزشی در محل مناسب نصب شده و کودکان فضای مناسب برای بازی کردن و سرگرمی دارند. این یعنی المان های مورد نیاز جهت آسایش ساکنین شهرک به درستی انتخاب شده و در محل مناسب نصب شده اند.

  • شهرک خانه دریا تمام امکانات مورد نیاز شما را دارد

با خرید ویلا در شهرک خانه دریا برای تامین نیازهای خود نیاز به رفتن به شهر را نخواهید داشت چرا که این شهرک دارای ۴ رستوران با غذاهای سنتی و فست فود، خدمات عابر بانک، سوپرمارکت بزرگ با مجهز، فضای بازی برای بچه‌ها و بزرگسالان، ۲ زمین تنیس، استخر و ۳ زمین والیبال می باشد. فضای ساحلی آن نیز برای بازی و ورزش های ساحلی مجهز شده است.

  • اطراف شهرک خانه دریا، شهرک صنعتی دیده نمی شود

خوشبختانه در حوالی شهرک خانه دریا همه شهرک ها مسکونی هستند و هیچ کارخانه ای دیده نمی شود. این یعنی از دود، سر و صدا، ترافیک و نازیبایی شهرک های صنعتی در امان هستید. خرید ویلا در شهرک خانه دریا یعنی سفر به محیطی سبز، بدون آلودگی هوا، آلودگی صوتی و آلودگی دریا.

 

خرید ویلا در خانه دریا 2588031

  • شهرک خانه دریا، دریایی تمیز دارد

متاسفانه امروزه آلودگی دریا چهره دریای خزر را زشت نموده است. اما مسئولین نظافت و شهرداری شهرک با رسیدگی 24 ساعته خود محیط شهرک و دریا را تمیز نگه می دارد. در تمام محیط شهرک سطل زباله دیده می شود که هر روز تخلیه می شوند. این یعنی بدون دردسر می توانید زباله های خود را دور بریزید، در ضمن محیط ساحل نیز مرتبا پاکسازی می شود تا زیبایی چهره دریا مخدوش نشود.

  • شهرک خیابان کشی استاندارد دارد

با توجه به وسعت 250 هکتاری این شهرک انتظار می رود خیابان کشی شهرک به درستی انجام شود. این شهرک دارای 2 خیابان اصلی و 100 خیابان فرعی می باشد. طراحی ویلاها در کنار هم به شکلی است که در صورت ورود فرد تازه وارد به هیچ عنوان مسیر را گم نکند. خیابان ها کاملا استاندارد طراحی شده و تجهیزات ترافیکی مناسب در آنها نصب شده اند. آسفالت خیابان استاندارد است و ایمنی کامل در آن حاکم می باشد.

خیابان کشی در این شهرک به نحوی انجام شده است که شما بتوانید در هوای عالی این شهرک با خیالی آسوده دوچرخه سواری نمایید. این برای فرزندان شما که در آپارتمان زندگی می کنند فرصت عالی جهت لذت بردن از مسافرت می باشد.

خرید ویلا درشهرک خانه دریا و قیمت

تا اینجا تلاش داشتیم از مزایا و امکانات شهرک ساحلی خانه دریا صحبت کنیم اما نکته مهم قیمت ویلا در شهرک خانه دریا است. در زمان خرید ویلا در شهرک خانه دریا عوامل متعددی و آپشن های متفاوتی پیش روی شما قرار می گیرد. جناب بخشی معتقد هستند  قیمت هر ویلا و آپارتمان در شهرک خانه دریا با توجه به عوامل متعددی متفاوت است و قیمت گذاری می شوند . ما را همراهی کنید تا با بعضی از این عوامل آشنا شوید.

  • ویلا نزدیک به دریا گران تر هستند

ویلاها در شهرک خانه دریا به صورت لاین به لاین طراحی شده است. لاین اول که چسبیده به دریا ساخته شده اند گران قیمت ترین ویلاهای شهرک به شمار می آیند. این ویلا ها با مشابه خود که به دریا دور هستند در هر متر چند میلیون گرانتر هستند. البته مزایا نزدیکی به دریا این قیمت را مقرون به صرفه می نماید. فروش ویلا در نزدیکی دریا بیشتر صورت می گیرد به همین خاطر سرمایه گذاری در این ناحیه سود بالایی را به همراه دارد .

  • ویلاهای بزرگتر گران قیمت تر هستند

همانطور که گفته شده وسعت ویلاهای شهرک خانه دریا از 600 متر تا 1000 متر متغیر است و حتی قواره 1400 متری نیز در بین ویلاها دیده می شود. بدیهی است که هرچه ویلا بزرگتر باشد قیمت آن نیز متفاوت خواهد بود

  • ویوی بر قیمت ویلا در شهرک خانه دریا تاثیر دارد

ویلاهای شهرک خانه دریا به شکل شمالی- جنوبی، ویلاهای شرقی – غربی، ویلاهای شمالی- شرقی و … ساخته شده اند. به این دلیل ویوی هر ویلا متفاوت است و بسته به ویوی ویلا قیمت آن نیز متفاوت است.

  • قدمت ویلا در قیمت تمام شده موثر است

قیمت هر ویلا بسته به قدمت ساخت آن متفاوت است. طبیعی است که ویلاهای جدید که مدرن و شکیل ساخته می شوند، بیشتر باشد. هرچند ویلاهای قدیمی نیز چیزی کمتر از مدل های جدید ندارند و سبک کلاسیک را یادآوری می کنند.

  • دکوراسیون و نمای داخلی بر قیمت نهایی تاثیر دارد

ویلاهای امروزی کاملا مدرن طراحی شده اند و ویلاهای قدیمی بازسازی شده و همه امکانات مدرن در آن نصب شده است. بیشتر ویلاها مبله هستند و دارای امکانات اولیه زندگی می باشند. طبیعی است که اگر امکانات بیشتری در ویلا نصب شود، قیمت فروش ویلا در شهرک خانه دریا بیشتر خواهد بود.

 

” به چشمان خود استراحت دهید و به جای خواندن به پادکست بالا گوش دهید… “

____________________________________________________

خرید ویلا در خانه دریا 2557841

  • سبک ساخت ویلا نیز بر قیمت نهایی تاثیر دارد

در شهرک خانه در انواع ویلا در سبک مدرن، کلاسیک و مینیمال دیده می شود. مدل های مدرن قیمت بیشتری دارد و در ادامه هر چه مدل ساخت ویلا شکیل تر و به روزتر باشد قیمت بیشتری برای خرید ویلا پرداخت خواهید کرد

  • تعداد اتاق خواب ها نیز در قیمت ویلا نقش دارند

ویلاهای ساخته شده در شهرک خانه دریا بیش از 3 اتاق خواب دارند. در این شهرک هستند ویلاهایی که 7 اتاق خواب دارند که قیمت آنها بیشتر از دیگر ویلاها می باشد. پس در صورتی که تعداد اتاق خواب بیشتری نیاز دارید باید هزینه بیشتری بابت خرید ویلا در نظر داشته باشید.

  • فاصله از درب ورودی بر قیمت ویلا تاثیر دارد

ویلاهایی که در نزدیکی درب ورودی قرار دارند کمترین قیمت را نسبت به ویلاهایی دارند که از درب ورود دور هستند و به دریا نزدیک تر می باشند. پس در صورتی که بودجه کافی برای خرید ویلای چسبیده به دریا ندارید بهتر است از موارد نزدیک به درب ورود، ویلایی شیک و برازنده انتخاب نمایید.

  • قیمت آپارتمان در شهرک خانه دریا کمتر است

با توجه به اینکه انواع آپارتمان در شهرک خانه دریا دارای متراژ متفاوتی هستند نمی توان برای آن قیمت ثابتی قرار دارد. خرید آپارتمان در شهرک خانه دریا نیز با چالش هایی نظیر محل ساخت آپارتمان، ویوی واحد خریداری شده، متراژ آپارتمان، طبقه آپارتمان، امکانات و تجهیزات نصب شده در واحد شما و … روبرو است. فروش آپارتمان در شهرک خانه دریا با توجه به عوامل گفته شده انجام می شود و قیمت گذاری آن توسط کارشناسان انجام می شود. اما به صورت کلی می توان گفت که خرید ویلا در شهرک خانه دریا با قیمت بیشتری نسبت به خرید آپارتمان در شهرک خانه دریا انجام می شود.

این شهرک به دلیل دسترسی و موقعیت جغرافیایی بسیار بالایی که دارند فرصت های زیادی را برای لذت بردن از زیبایی های طبیعت و دیگر جاذبه های تفریحی در اختیار شما قرار می دهد ، همچنین تمامی شما میدانید که زندگی در نزدیکی سواحل به شما این امکان را می دهد تا از تمامی تفریحات دریایی بهره مند شوید ، به عنوان مثال می توانید در اوقات فراغت خود به شنا کردن ، پیاده روی بر روی سواحل شنی نرم ، آب تنی کردن ، قایق سواری ، موج سواری و اسکی سواری بپردازید . این شهرک ساحلی دارای رستوران های بسیار بزرگ ، عابربانک ، سوپرمارکت ، فضای دنج برای بازی و سرگرمی کودکان است ، که شما با خرید ویلاهای شیک و مدرن آن می توانید از تمامی این ویژگی های فوق العاده و شگفت انگیز بهره مند شوید  .

اجاره ویلا و آپارتمان در شهرک خانه دریا

شهرک خانه دریا مکان مناسبی برای استراحت موقت در مازندران است. وجود تمام امکانات در داخل شهرک، دسترسی ساده به ساحل دریا، امکاناتی نظیر پارک، محل بازی بچه ها و ورزش کردن اجاره ویلا و آپارتمان در شهرک خانه دریا را مورد توجه مسافران و گردشگران قرار می دهد. در این شهرک بیشتر اجازه آپارتمان مورد توجه است چرا که قیمت کمتری برای موستاجر دارد اما هستند افرادی که علاقه دارند چند شب را در ویلاهای روبه دریای این شهرک بگذرانند. از این رو در صورت تمایل می توانید ویلای خود را برای اجاره به متصدیان این امر بسپارید. اجاره ویلا و آپارتمان در این شهرک از شبی 1 میلیون تا 5 میلیون متغیر است.

از سرمایه گذاری های سودآوری که در شهرک خانه دریا به انجام میرسد ،خرید آپارتمان ساحلی در این شهر است. افرادی که به دنبال هدف سرمایه گذاری و بهره مندی از منظره تماشایی در سواحل شمالی هستند اقدام به خرید ویلا یا خرید آپارتمان ساحلی در شهرک خانه دریا می نمایند.

خرید ویلا در خانه دریا 123 55554

راهنمای خرید ویلا در شهرک خانه دریا

احتمالا همه ما میدانیم که خرید یا اجازه ویلا در شمال بسیار پرطرفدار می باشد . از جمله منطقه های پر فروش و پر خریدار شهرک خانه دریا است . در این شهرک تمامی ویلاها شیک و همراه با امکانات بسیار عالی می باشند . برای خرید ویلا در شهرک خانه دریا به موارد زیر توجه داشته باشید .

بررسی لوکیشن و موقعیت دسترسی

همان طور که می دانید هر ویلای شیک در بهترین و دنج ترین جا که آرامش بالایی داشته باشد کمی با مرکز شهر فاصله خواهد داشت . ممکن است کمی بین شما و امکانات شهری فاصله بیوفتد . اما از جمله مهم ترین مواردی که باید بررسی کنید لوکیشن ویلای مورد نظر است . موقعیت دسترسی ویلا باید بالا باشد . به طوریکه شما به راحتی با مراکز تفریحی ، درمانی ، رفاهی ، فروشگاه های زنجیره ای ، بانک ، سوپرمارکت و … در ارتباط باشید . اولین و مهم ترین برنامه های اشخاص هنگام خرید ویلا در شهرک خانه دریا دسترسی و موقعیت آن می باشد . افراد شاغل بر این باورند تا برای زندگی در ویلای خود با مسافت طولانی تا شهرک و امکانت شهری را طی نکنند ، از این رو ترجیح می دهند تا ابتدا دسترسی و موقعیت ویلای قرار گرفته شده را بررسی نمایند .

خرید آپارتمان در خانه دریا نزدیک ساحل

خرید آپارتمان در شهرک خانه دریا مزایای بسیار زیادی را به همراه دارد از مهم ترین آنها که مورد پسند افراد بسیاری است ، نزدیکی به سواحل دریای خزر می باشد . زندگی در نزدیکی سواحل تجربه ای متفاوت برای خریداران ویلا در شهرک خانه دریا می باشد ، در ادامه با ما همراه باشید تا از مزایای خرید آپارتمان در شهرک خانه دریا بیشتر بدانید ؛

  • نزدیکی به ساحل و استفاده از هوای تازه و گرمای آفتاب
  • امنیت منطقه ای بالا به همراه نگهبان و حراست 24 ساعته
  • وردی بزرگ و امن
  • آب و هوای پاکیزه و آرامش و سکوت غیر قابل وصف
  • ویلا با امکانات بالا مانند انشعابات مجزا

آنچه قبل از خرید ویلا در شهرک خانه دریا باید بدانید

در زمان ساخت ویلا و پروژه های عمرانی تنها قادر خواهید بود 45 درصد زمین را به زیربنا اختصاص دهید. به عبارتی اگر قطعه شما 1000 متری است باید ویلای 450 متری ساخته و بقیه فضا را به حیاط و فضای سبز اختصاص دهید. ارتفاع ویلا نیز سقف مشخصی دارد و شما امکان ساخت ویلایی با ارتفاع بیش از 7/5 متر را نخواهید داشت. به عبارت کلی تنها امکان ساخت ویلای دوبلکس در این شهرک وجود دارد. ساکنان این شهرک سالیانه باید شارژی پرداخت کنند که خرج امنیت، رسیدگی به بهداشت مجموعه، حقوق کارکنان و … می شود. این شارژ بسته به متراژ ویلا و آپارتمان تعیین می شود و همه سهم یکسانی از پرداخت ندارد

کلام آخر

خرید آپارتمان و خرید ویلا در خانه دریا با توجه به قیمت های متغیر هر ویلا و آپارتمان نیاز به یک مشاور آگاه و کاربلد دارد. همینطور فروش به قیمت ویلا و آپارتمان نیازمند یک فرد مشاور کارکشته می باشد. جناب اقای بخشی با چندین سال سابقه کار در این زمینه توانایی این را دارد که بتواند قیمت گذاری منصفانه ای روی ویلاهای شهرک داشته باشد. فروش و خرید ویلا در شهرک خانه دریا به ما بسپارید تا در کمترین زمان ممکن شما را به خواسته خود برسانیم.

 

‫0/5 ‫(0 نظر)