امکانات شهرک دریاکنار سرخرود شما را شگفت زده می کند

5 تیر 1402
0 دیدگاه
شهرک دریاکنار سرخرود 9684596847684767489674

” به چشمان خود استراحت دهید و به جای خواندن به پادکست بالا گوش دهید… “

______________________________________________

شهرک دریاکنار که در فاصله حدود ۵ کیلومتری بابلسر واقع است، جزء بزرگترین و قدیمی ‌ترین شهرک های  مازندران محسوب می ‌شود. روش‌ های اداره شهرک دریا کنار خاص است. این شهرک توسط یک هیئت مدیره متشکل از یک مدیر، هفت عضو هیئت مدیره، پلیس ساختمان و دایره ساختمان تشکیل اداره می‌ شود. تمام امور مربوط به ساکنین شهرک دریاکنار، مربوط به محدوده شهر بابلسر است. مساحت این شهرک ۳۰۰ هکتار است و تعداد 2430 پلاک آپارتمان و ویلا در آن وجود دارد. قواره‌ های ویلا های شهرکی در آن معمولاً ۶۰۰ متر، ۳۰۰ متر و ۳۵۰ متر هستند. اما قواره‌ ویلاهایی که در سری اول این شهرک ساخته شده‌اند، ۱۰۰۰ متری هستند. مجهز بودن به سیستم تهویه امنیت و سیستم نگهبانی، از مهم‌ ترین امکانات ویلا است. تمام خیابان ‌های این شهرک دارای کانکس نگهبانی هستند. این هم جزء مهم ترین امکانات شهرک دریاکنار سرخرود محسوب می ‌شود.

سبک طراحی اروپایی شهرک دریا کنار باعث شده که علاوه بر توریست ‌های داخلی مورد استقبال توریست‌ های خارجی نیز قرار گیرد . این شهرک ویلایی، دارای زیباترین ویلاها از نظر معماری و دکوراسیون داخلی می باشد . محوطه‌ ویلا هم برای هر یک از ساختمان ‌ها بسیار زیبا طراحی شده است.

همانطور که گفتیم از نظر زیبایی، طراحی منظر و طراحی داخلی ، یکی از بهترین ویلاها در شهرک دریا کنار است. در این شهرک خیابان‌ها همگی به بهترین نحو و در دقت و ظرافت تمام طراحی شده‌اند و در خیابان‌های منتهی به ساحل ، با طراحی ویژه ‌تری مواجه می‌شویم که وجه تمایز این دسترسی را نیز تعیین می‌کند .

ساحل اختصاصی آقایان و پلاژ منحصر به فرد بانوان نیز در شهرک دریا کنار در نظر گرفته شده‌است و در این مکان‌های اختصاصی ساکنین می‌توانند با خیال راحت از ساحل و امکانات آن بهره برده و گارد ساحلی و غریق نجات نیز در این مناطق فعال هستند .

در طول سال برای آپارتمان‌ها و ویلاهای شهرک دریا کنار، شارژی تعیین شده‌است که مبلغ شارژ آپارتمان‌ها از ویلاها کمتر است. اگر می‌خواهید از میزان تردد در شهرک دریا کنار با خبر شوید، می‌توان بیشترین آمار را به آخر هفته‌ها و ایام تعطیل نسبت داد . خرید و فروش ویلا در شهرک دریا کنار و تمامی موارد مربوط به اجاره و مواردی از این قبیل باید از نظر هیئت مدیره شهرک گذشته و با تایید آن‌ها صورت پذیرد .

امکانات شهرک دریاکنار سرخرود 542112178985612

امکانات رفاهی شهرک دریا کنار

شهرک دریاکنار سرخرود به لطف ترکیبی از امکانات برتر و ویژگی‌های منحصر به فرد، یک مقصد بسیار محبوب در منطقه است. از جمله مهم‌ترین امکانات و ویژگی‌های خاص این شهرک می‌توان به امنیت بسیار بالا و نگهبانی حرفه‌ای اشاره کرد. امنیت در شهرک دریاکنار سرخرود در سطح بسیار بالایی قرار دارد و ساکنان این شهرک از این مزیت برای زندگی آرام و آسوده‌تر بهره‌مند می‌شوند.ویلاهای موجود در شهرک دریاکنار نیز با معماری‌های شیک و زیبا طراحی شده‌اند. طراحان از جزئیات و جزیره‌ای از زیبایی‌ها استفاده کرده‌اند تا محیطی استثنایی را برای ساکنان این ویلاها فراهم کنند. با استفاده از گل‌ها و گیاهان زیبا، محوطه‌های اطراف ویلاها به بهترین شکل ممکن طراحی شده‌اند و این امر به همراهی طبیعت بکر و دسترسی آسان به سواحل زیبا، تجربه‌ای بی‌نظیر را برای ساکنان ایجاد می‌کند.در نتیجه، شهرک دریاکنار سرخرود با امکانات برتر امنیتی، ویلاهای با معماری شیک و محیطی زیبا، انتخابی عالی برای افرادی است که به دنبال زندگی آرام و نزدیک به طبیعت هستند.

تجربه سفری لذت بخش با امکانات تفریحی و رفاهی شهرک دریا کنار

با اجاره موتور و دو چرخه می توانید در سطح شهرک دریاکنار و در خیابان های جذاب آن و در کنار پارک ها و محوطه سر سبز آن با خانواده دوچرخه سواری یا موتور سواری کنید می توانید. اجاره این وسایل نقلیه به صورت دوچرخه های دو نفره و چهار نفره، و تک نفره و همچنین موتورهای چهار چرخ و چند نفره می باشد. به علاوه می توانید از کلوپ ورزشی استفاده کنید و فوتبال دستی بازی کنید یا ساعتی را به بازی تنیس مشغول باشید. امکانات رفاهی یاد شده در شرقی ترین قسمت های شهرک وجود درند. رستوران ساحلی، یکی از جذاب ترین و پر طرفدار ترین بخش های این شهرک است. این رستوران معمولا در ایام تعطیل فوق العاده شلوغ است و حضار با سرو چای، قهوه و حتی شام اوقات خود را سپری می کنند.

امنیت مثال زدنی شهرک دریا کنار

یکی از دلایل محبوبیت بالای شهرک دریاکنار به عنوان مقصد خرید ویلا، امنیت بالای محیط شهرک است. با داشتن یک کادر حرفه‌ای و کامل از نگهبانان، شهرک دریاکنار تمام خیابان‌ها و مناطق را به صورت کامل تحت پوشش امنیتی قرار داده است. امنیت و کنترل ورود و خروج افراد نیز در این شهرک در بهترین شرایط قرار دارد.ساکنان شهرک ویلایی دریاکنار برای تردد به یک کارت تردد نیاز دارند و باید از درب اصلی شهرک وارد و خارج شوند. اما برای تردد مهمانان نیز تدابیری اتخاذ شده است. مهمانان از درب دوم شهرک وارد و خارج می‌شوند و برای این منظور نیاز به یک کارت تردد دارند. تردد مهمانان با هماهنگی مالکان ساختمان‌ها صورت می‌گیرد.هر یک از درب‌های شهرک دریاکنار دارای نگهبانان 24 ساعته هستند که در 4 شیفت کار می‌کنند. در درب اصلی شهرک 16 نفر و در درب دوم نیز 16 نفر از نگهبانان مشغول به خدمت رسانی هستند. این تعداد نگهبانان حاکی از اهمیت و تمرکز بالایی است که شهرک دریاکنار بر امنیت ساکنان و محیط زندگی آنها قائل است.

محوطه سازی بی نظیر شهرک دریا کنار سرخرود

50 هکتار از مساحت 300 هکتاری شهرک در یاکنار به مشاعات اختصاص دارد. زیبا سازی شهرک در بخش ‌های مختلف همین مشاعات اجرا شده است. در محوطه سازی شهرک دریا کنار، از پوشش گیاهی درختان استفاده شده تا نمای جذاب تری به خیابان‌ های اصلی، خیابان ‌های فرعی و نواحی اطراف ویلاها ببخشد. درختان شهرک در خیابان ‌ها به ویژه در فصل بهار و تابستان بسیار چشم نواز هستند و فضایی رویایی را مانند یک جنگل انبوه تداعی می ‌کنند. در برخی از قسمت‌ ها نیز، محوطه سازی با استفاده از پوشش‌ های درختچه‌ های کوتاه، گیاهان و گل ‌های رنگارنگ استفاده شده است. این منطقه دارای فضای بازی و فضای سبز است که جزء محوطه‌ های سرسبز داخل شهرک محسوب می ‌شود. بخش مشخصی از زمین نزدیک ساحل دریا به خوبی ساخت و ساز و امکانات رفاهی تفریحی نیز برای پذیرایی فراهم است.

امکانات شهرک دریاکنار سرخرود 458787485846416541654984

تابستانی خاطره انگیز در ساحل شهرک دریا کنار

شهرک دریا کنار حدود ۳ کیلومتر نوار ساحلی دارد. در واقع جزء گسترده‌ ترین ویلاهای شهرکی است که بیشترین نوار ساحلی را برای تفریح ساکنین به خود اختصاص داده است. دریا کنار دارای زیباترین ویلاها از نظر معماری و دکوراسیون داخلی می باشد. محوطه‌ ویلا هم برای هر یک از ساختمان ‌ها بسیار زیبا طراحی شده است. خیابان‌ های منتهی به ساحل همه دارای جذاب ترین منظره هستند و از پوشش گیاهی درختان بلند در دو طرف خیابان بهره گیری شده است. مجهز بودن به سیستم تهویه امنیت و سیستم نگهبانی از امکانات ویژه ویلا در شهرک دریا کنار است. تمام خیابان ‌های شهرک دارای کانکس نگهبانی هستند. در این شهرک پلاژ آقایان برای آفتاب گرفتن و ساحل اختصاصی برای شنا در نظر گرفته شده است. این امکانات شهرک دریاکنارسرخرود، برای بانوان نیز در دسترس است. افراد با اطمینان خاطر می ‌توانند به شنا و تفریح بپردازند.

زیبایی های شهرک دریا کنار سرخرود

دریا کنار به دلیل مجاورت با دریای خزر و داشتن فضاهای سبز انبوه و محیط خانوادگی دلچسب، معروف شده‌ است. جاده‌ های هراز، فیروزکوه، و کناره نیز امکان مسافرت ‌های بین شهری فراهم نموده است. اکثر مالکان آن، ایام تعطیل به خصوص عید نوروز و فصل تابستان را در آنجا سپری می‌ کنند. خیابان ‌های زوج شهرک به دریا می ‌رسد که با سنگ هایی بزرگ پوشیده شده‌ است. چیزی که در شهرک دریا کنار بسیار جلب توجه می کند، بافت اروپایی زیبای آن است. در سمت ساحل خیابان ششم و هفدهم، دو ساحل ماسه ای وجود دارد. بین این دو به فاصله 3 کیلومتر ساحل سنگی قرار داده شده که می توان برای پیاده روی از آن استفاده کرد. علت سنگی بودن این ساحل به این خاطر است که امنیت کافی برای پیاده روی وجود داشته باشد و قایق ها به شهرک ورود نکنند.

امکانات رفاهی شهرک دریا کنار

در کنار تمامی امکانات گردشگری، مهمترین بخش این شهرک وجود امکانات رفاهی آن است. از جمله امکانات شهرک دریاکنار سرخرود، می ‌توان به وجود بانک ‌هایی اعم از تجارت، ملت و مسکن در این شهرک اشاره کرد. وجود این بانک ها امکان انجام سریع تراکنش‌ های بانکی شما را هموار ساخته تا در ساعات اداری از آن بهره‌ مند شوید. علاوه بر این وجود خود پرداز در این شهرک به شما این امکان را می دهد که در تمامی ساعات شبانه روز به شما این امکان را دهد که بسیاری از کارهای بانکی خود را با کمک آن انجام دهید. امکانات رفاهی که با خرید ویلا در شهرک دریا کنار در اختیارتان قرار می گیرد. برای یک تفریح لذت بخش چند روزه قطعا ساحل گردی، می تواند روحیه شما را بهبود بخشد اما استفاده امکانات رفاهی در شهرک دریا کنار به شما تجربه ویژه ای خواهد داد.

امکانات شهرک دریاکنار سرخرود 2134551645431324654312

برترین ویژگی های ویلاهای شهرک دریا کنار

ویلا در شهرک دریا کنار در متراژ های متفاوتی ساخته می شود. در شهرک ویلایی دریا کنار، تقریباً تمام ویلاها از بهترین معماری برخوردار هستند. دکوراسیون داخلی و بیرونی ویلاها هم زیبا و چشم نواز هستند. خانواده ‌ها می‌ توانند اسباب و سایر وسایل را با سلیقه خود داخل ویلا بچینند. ویلاهای مختلف در این شهرک در یک بلوار اصلی و تعداد ۱۷ خیابان فرعی ساخته شده است. حداکثر محدوده ارتفاع برای ساخت و ساز ویلاها در دریا کنار تا سه طبقه است. یعنی می ‌توان حداکثر ویلای تریپلکس در این شهرک ساخت. در مجاورت شهرک دریا کنار، خبری از زمین صنعتی، فعالیت تولیدی یا زمین کشاورزی نیست. بنابراین ساکنین شهرک با اطمینان خاطر می ‌توانند بدون نگرانی درباره آلاینده‌ ها زندگی آرامی داشته باشند. پیشنهاد می کنیم افرادی که به دنبال ویلاهای زیبا با معماری کلاسیک یا مدرن هستند، از ویلاهای شهرک دریا کنار دیدن فرمایند.

پیشرفت شهرک های آپارتمانی ساحلی در شهرک دریا کنار

در سال های اخیر با رشد صنعت گردشگری ساخت و سازها در شهرهای شمالی رو به افزایش بوده است. افراد بسیاری به خاطر دوری از مشکلات شهرنشینی خرید آپارتمان در شهرک دریا کنار و زندگی در آن را به بودن در کلان شهر های شلوغ ترجیح می دهند. به صرفه بودن و امنیت بالا از مهم ترین فاکتورهای شهرک های آپارتمانی ساحلی است. امکانات شهرک دریا کنار سرخرود، از لحاظ رفاهی و تفریحی هیچ گونه کمبودی ندارد. آپارتمان های شهرکی ساحلی به خاطر محیط و فضای خاص خود در اطراف سواحل بیشتر مورد توجه خریداران است. سرمایه گذاران می توانند با خرید آپارتمان در شهرک دریا کنار از این امکانات بی نظیر بهره مند شوند. آپارتمان در شهرک دریا کنار با رعایت تمامی فاکتورهای نوین شهرسازی ساخته می شود. این آپارتمان ها نسبت به نفوذ رطوبت و همچنین زمین لرزه مقاوم می باشد.

امکانات شهرک دریاکنار سرخرود 1568787458456845454

از دیگر مواردی که باید بدانید

  • بیشتر آمار تردد در طول سال در شهرک مربوط به ایام عید نوروز ،تعطیلات آخر هفته می باشد .
  • تمامی خرید و فروش ها با هماهنگی و زیرنظر مدیر این شهرک و مشاوران املاک معتبر در داخل شهرک انجام میگیرد
  • برای ثبت ورود و خروج مالکان ویلا در این شهرک کارت به عنوان مجوز در نظر گرفته شده است .
  • ورد افراد ناشناخته در این شهرک ممنوع میباشد ، مگر درصورتی که کارت مهمان داشته باشند تا شناسایی شوند .

کلام آخر

به افرادی که قصد خرید ویلا در شهرک دریاکنار را دارند این اطمینان را می دهیم که تمام ویلاهای شهرک دریا کنار به لحاظ استاندارد در سطح بسیار مناسبی قرار دارند. یکی از مهم ترین امکانات و مزایای شهرک دریاکنار سرخرود، داشتن آب، برق و گاز است که گاها در سایر ویلاها با مشکلات زیادی همراه می باشد. اما با خرید ویلا شهرکی دیگر هیچ نگرانی بابت تامین امکانات اولیه نخواهید داشت. چرا که در ویلا شهرکی به راحتی به این منابع دسترسی خواهید داشت. اکثر ویلاهای شهرکی در مناطق جنگلی ساخته می شوند. چرا که ویلا شهرکی در زمین های وسیع ساخته می شود، خیلی کم پیش می آید که زمین های ساحلی با متراژ وسیع موجود باشد. در صورت خرید ویلا در شهرک دریا کنار، دیگر در در سفرهای شمالی  بابت اجاره کردن ویلا و پیدا کردن ویلای مناسب در مناطق مورد علاقه خود یا خانواده تان نگرانی نخواهید داشت.

‫0/5 ‫(0 نظر)

ارسال دیدگاه