بهترین ویلای شهرکی چه مزایایی دارد؟

6 اسفند 1401
0 دیدگاه
بهترین ویلای شهرکی 496874596879689678968

” به چشمان خود استراحت دهید و به جای خواندن به پادکست بالا گوش دهید… “

______________________________________________

شلوغی شهرها و آلودگی زیاد هوا و حتی آلودگی صوتی از عمده ترین دلایلی هستند که عده زیادی از افراد به ویلاهای شهرها اهمیت بیشتری میدهند . بهترین سرمایه گذاری برای افراد  در زمینه خرید ویلا میباشد ، با اینکار شماهم ویلایی برای زندگی دارید و هم سود بسیار بالایی را بدست می آورید . امروزه قیمت ویلا ها در حال افزایش هستند .
ویلای شهرکی از ابداعات جدید در حوزه ساخت و ساز و فروش ویلا است. منظور از بهترین ویلای شهرکی ، مجموعه ویلاهایی است که در داخل یک محدوده محصور می باشد. اگر آپارتمان را به صورت چندین خانه عمودی روی هم تعریف کنیم، ویلاهای شهرکی را به صورت خانه ‌های افقی و کنار هم ساخته می شوند. معمولاً این ویلاها توسط یک شرکت یا موسسه ساخته شده و در نهایت به خریداران واگذار می ‌شوند. البته برخی دیگر به جای خرید ویلا، ترجیح می ‌دهند که زمین خریده و ویلای خود را درون شهرک احداث کنند. معمولا ویلاهای شهرکی دارای مشاعاتی از قبیل پارک، نگهبانی 24 ساعته، استراحتگاه مهمان، درب ورود کنترلی، خیابان بندی های اصولی و… است. تمامی این خدمات و مشاعات در اختیار صاحبان و ساکنان شهرک می باشد. چنین شهرک هایی دارای هیئت امنا بوده و تمامی هزینه ها بین اعضا تقسیم می شود.

 

بهترین ویلای شهرکی 255547864541213

معمولاً این ویلاها توسط یک شرکت یا موسسه ساخته شده و در نهایت به خریداران واگذار می ‌شوند. البته برخی دیگر به جای خرید ویلا، ترجیح می ‌دهند که زمین خریده و ویلای خود را درون شهرک احداث کنند. معمولا ویلاهای شهرکی دارای مشاعاتی از قبیل پارک، نگهبانی 24 ساعته، استراحتگاه مهمان، درب ورود کنترلی، خیابان بندی های اصولی و… است. هیچ گونه نگرانی بابت تامین امکانات اولیه مثل آب، برق و گاز در ویلاهای شهرکی وجود ندارد. اما توجه داشته باشید اگر در زمان خرید ویلا در شمال ویلایی را انتخاب کنید که فاقد این امکانات باشد قطعا با دردسرهای زیادی مواجه می شوید

هنگام ساخت و ساز ویلاهای شهرکی، بسیاری از امکانات تفریحی مانند پارک، فروشگاه مواد غذایی و… در خود شهرک لحاظ می شوند. همین مسئله موجب افزایش محبوبیت این نوع ویلا در میان افراد می شود.

مزایای خرید ویلای شهرکی در چیست ؟

  • وجود امنیت بالا
  • قیمت مناسب و به صرفه بودن ویلا شهرکی
  • اطمینان از کیفیت زمین و ساختمان ویلا
  • تامین امکانات اولیه مانند آب، برق و گاز

بحث امنیت در ویلاها بسیار مهم است. اصولا ویلا شهرکی به لحاظ امنیت در سطح بالایی قرار دارد. حتی می توان گفت ویلا شهرکی نسبت به ویلاهای مستقل از نظر وجود امنیت وضعیت بهتری دارد. این ویلاها چشم اندازی زیب از طبیعت سرسبز را دارند و دارای آب و هوای پاکی می باشند که بسیار لذت بخش است. اما ویلاهای شهرکی ساحلی محبوبیت بیشتری از ویلاهای شهرکی جنگلی دارند.

بهترین ویلاهای شهرکی در شهرک دریا کنار

خرید بهترین ویلای شهرکی در بهترین شهرک‌ های استان سرسبز مازندران، انتخاب اکثر خانواده‌ های ایرانی است. زندگی در ویلاهای شهرکی شمال کشور، قوانین و مقررات خاص خود را دارد. گرچه قدمت شهرک‌ ها به چندین دهه می رسد، اما هنوز هم شهرت و اعتبار خود را حفظ کرده ‌اند. شهرک دریای کنار یکی از آنها است. این شهرک از بزرگترین شهرک‌ های شمال محسوب می‌شود که گزینه‌ های بی‌ نظیری را برای خرید ویلا در مازندران ارائه داده است. برای یک سرمایه ‌گذاری مطمئن در یک شهرک لوکس و زیبا، دریا کنار بهترین انتخاب است. در همین راستا تصمیم گرفته ‌ایم در این مطلب به معرفی کامل شهرک دریاکنار، خرید و فروش ویلا در شهرک دریا کنار، خرید و فروش آپارتمان در شهرک دریا کنار، امکانات تفریحی، رفاهی و اطلاعات دیگر بپردازیم. داشتن اطلاعات کافی درباره شهرک‌های مازندران، مسیر انتخاب خرید ویلاها را راحت تر می‌ کند.

ویلا شهرکی 47948718748486574874

 

ویژگی های ویلای شهرکی

احتمالا همگی میدانید که هرچه ویلا از شهر و مرکز شهر فاصله بیشتری داشته باشد قیمت پایین تری نسبت به ویلاهای موجود در مرکز شهر هستند دارند . به همین علت تمامی افراد از قشرهای متفاوت میتوانند ویلاهای شهرکی را خریداری کنند. ویلاهای اطراف شهر دسترسی پایین تری به مراکزدرمانی ، تفریحی ، امکانات شهری ، فروشگاه های زنجیره ای و .. دارند .

مزایا و معایب خرید ویلای شهرکی در شمال

مزایای ویلای شهرکی عبارتند از :

  • وجود امنیت بسیار بالای ویلاها
  • قیمت مناسب و مقرون به صرفه به طوری که افراد با قشر پایین تر نیز میتوانند آن را خریداری کنند.
  • اطمینان از کیفیت بسیار بالای زمین و ساختمان ویلا
  • تمامی انشعابات قانونی آب ، برق و گاز ، قانونی و تامین هستند

امنیت ویلاهایی که شما در آن زندگی میکنید بسیار مهم است . ویلاهای شهرکی اهمیت بسیار بالایی دارند . اصولا دارای نگهبانی 24 ساعته و حراست می باشند .حتی میتوان گفت که امنیت ویلاهای شهرکی از ویلاهای مستقل بیشتر می باشد .

مشخصات برتر ویلاهای شهرک دریا کنار

ویلا در شهرک دریا کنار در متراژ های متفاوتی ساخته می شود. در شهرک ویلایی دریا کنار، تقریباً تمام ویلاها از بهترین معماری برخوردار هستند. دکوراسیون داخلی و بیرونی ویلاها هم زیبا و چشم نواز هستند. خانواده ‌ها می‌ توانند اسباب و سایر وسایل را با سلیقه خود داخل ویلا بچینند. ویلاهای مختلف در این شهرک در یک بلوار اصلی و تعداد ۱۷ خیابان فرعی ساخته شده است. حداکثر محدوده ارتفاع برای ساخت و ساز ویلاها در دریا کنار تا سه طبقه است. یعنی می ‌توان حداکثر ویلای تریپلکس در این شهرک ساخت. در مجاورت شهرک دریا کنار، خبری از زمین صنعتی، فعالیت تولیدی یا زمین کشاورزی نیست. بنابراین ساکنین شهرک با اطمینان خاطر می ‌توانند بدون نگرانی درباره آلاینده‌ ها زندگی آرامی داشته باشند. پیشنهاد می کنیم افرادی که به دنبال ویلاهای زیبا با معماری کلاسیک یا مدرن هستند، از ویلاهای شهرک دریا کنار دیدن فرمایند.

تنوع بالا در ساخت ویلای شهرکی

یکی دیگر از کارهایی که شرکت‌ های فعال در شمال کشور انجام داده‌اند، ایجاد شهرک ‌های مختلف با ویژگی‌ های مختلف است. در حال حاضر ۳ نوع شهرک ساحلی، جنگلی و معمولی در شمال کشور وجود دارد. هر خریداری با توجه به سلیقه خود و انتظاری که از ویلا دارد آن را انتخاب می ‌کند که کدام یک از انواع ویلاها را خریداری کند. تنوع در ویلای شهرکی باعث شده است خریداران گزینه ‌های متعددی در اختیار داشته باشند و در انتخاب خود محدود نباشند. ویلاهای شهرکی جنگلی معمولا در فاصله نزدیکی از دریا قرار گرفته اند. این ویلاها چشم اندازی زیبا از طبیعت سرسبز را دارند و دارای آب و هوای پاکی می باشند که بسیار لذت بخش است. اما ویلاهای شهرکی ساحلی محبوبیت بیشتری از ویلاهای شهرکی جنگلی دارند. این ویلاها فاصله نزدیکی به ساحل دارند و چشم اندازی زیبا از ساحل دریا دارا می باشند.

” به چشمان خود استراحت دهید و به جای خواندن به پادکست بالا گوش دهید… “

______________________________________________

کیفیت طراحی و ساخت ویلای شهرکی

طراحی شده بودن، از دیگر مزایای ویلای شهرکی است. یعنی چنانچه یک ویلا شهرکی، دارای طرح و ساخت خوبی باشد کیفیت خدمات رسانی، تاسیسات و تجهیزات، دفع پسماند ها و… در آن به درستی انجام می شود. ویژگی دیگر بهترین ویلای شهرکی وجود مدیریت یکپارچه، برای ساماندهی مسائل و مشکلات احتمالی در شهرک است. مدیریت ویلای شهرکی بر نحوه فعالیت نیرو های حراستی، نظافتی، خدماتی و… در شهرک نظارت کرده و ضمن محاسبه نیاز های شهرک، نسبت به جمع آوری شارژ و هزینه کرد آن برای ساکنین ویلا در راستای افزایش سطح رفاه آنان اقدام می کند. با توجه به قیمت و سایز زمین امکان ساختن یک شهرک در مرکز شهر امکان پذیر نیست. هنگام ساخت و ساز ویلاهای شهرکی، بسیاری از امکانات تفریحی مانند پارک، فروشگاه مواد غذایی و… در خود شهرک لحاظ می شوند. همین مسئله موجب افزایش محبوبیت این نوع ویلا در میان افراد می شود.

مطمئن بودن در مورد کیفیت ویلای شهرکی

ویلاهای شهرکی توسط پیمانکاران و شرکت های معروفی که در زمینه ساخت و ساز ویلا فعالیت می کنند ساخته می شوند. بنابراین این شرکت های خوش نام برای اینکه به برندشان صدمه ای وارد نشود به هیچ عنوان اقدام به ساخت ویلاهای شهرکی که کیفیت پایینی دارند نمی کنند. آسوده خاطر باشید که ویلاهای شهرکی که توسط شرکت های خوش نام ساخته شده اند از لحاظ کیفیت ساختمان در سطح بالایی قرار دارند و می توانید با خیال راحت نسبت به خرید ویلای شهرکی اقدام نمایید. هیچ گونه نگرانی بابت تامین امکانات اولیه مثل آب، برق و گاز در ویلاهای شهرکی وجود ندارد. اما توجه داشته باشید اگر در زمان خرید ویلا در شمال ویلایی را انتخاب کنید که فاقد این امکانات باشد قطعا با دردسرهای زیادی مواجه می شوید و گرفتن مجوز برای آن ها طولانی و زمان بر خواهد بود.

بهترین ویلای شهرکی 8546312055462

خرید ویلای شهرکی معامله ای مطمئن

یکی از اصلی ترین دغدغه های افرادی که قصد خرید ویلای شهرکی در شمال کشور را دارند مطمئن بودن از معامله یا اعتماد داشتن به فروشنده و صاحب ویلا می باشد. اما خوشبختانه این دغدغه در مورد ویلا شهرکی وجود ندارد. چرا که شرکت هایی که مسئول ساخت ویلاهای شهرکی می باشند شرکت های مشخصی هستند و تمام ویلاهایی که توسط این شرکت ها ساخته می شود اسناد و مجوزهای معتبری دارند که همگی قابل استعلام می باشند. درنتیجه با قاطعیت می توان گفت در خرید و فروش ویلا شهرکی در شمال به هیچ عنوان امکان به وجود آمدن مشکل و کلاهبرداری وجود ندارد. با این وجود هرگز هنگام خرید ویلای شهرکی در شمال گول ویلاهایی با قیمت پایین را نخورید. چرا که اکثر ویلاهای شهرکی که با قیمت پایین تری به فروش می رسند با مصالح بی کیفیت و نامرغوب ساخته شده اند.

 

ویلای شهرکی 4984864984897489748478

 

مدارک لازم برای خرید ویلای شهرکی

حتما ویلاهایی را انتخاب کنید که سند شش ‌دانگ عرصه و اعیان، پروانه ساخت، پایان کار و سند تفکیکی دارند هنگام خرید ویلای شهرکی با سند مشاع، اطمینان حاصل کنید که امکان تفکیک سند در آینده وجود داشته باشد. حتما قید ویلاهای قول ‌نامه‌ ای را بزنید. خرید ویلا در منطقه‌ ای با کاربری غیر مسکونی، در آینده برای شما درد سر ساز است. توجه کنید چنانچه کاربری زمین توریستی یا گردشگری، تجاری، کشاورزی یا باغی باشد احداث ساختمان مسکونی در آن زمین غیر مجاز است. خرید ویلایی که در چنین زمین‌هایی ساخته شده‌ اند در آینده شما را با مشکل مواجه خواهد کرد. فروشندگان معمولا این ویلاها را زیر قیمت می ‌فروشند. اما قیمت پایین نباید شما را وسوسه کند. شما می توانید قبل از خرید ویلای شهرکی با استعلام از مراجع معتبر مطمئن شوید که آیا زمین کاربری مسکونی دارد یا ندارد.

کلام آخر

هنگام خرید ویلای شهرکی توجه داشته باشید ویلایی را انتخاب کنید که دارای بهترین چشم انداز و به صورت استاندارد و کاملا اصولی ساخته شده باشد. چنانچه ویلای مورد نظر بهترین طراحی و یک چشم انداز عالی داشته باشد باعث می شود که خرید بهترین ویلای شهرکی در شمال را تجربه کنید. حتما قبل از خرید ویلای شهرکی تمام امکانات رفاهی ویلاهای شهرکی را مورد بررسی قرار دهید تا در زمان ساکن شدن در ویلا شهرکی خود آسایش و رفاه تامین شده باشد. در آخر چنانچه برای سرمایه گذاری در شمال هدفتان خرید ویلای شهرکی می باشد حتما از طریق شرکت های معتبر برای خرید ویلا در شمال اقدام کنید تا تمام موارد حقوقی معامله به درستی انجام شود. امروزه بسیاری از ویلاهای شهرکی که توسط شرکت های معتبر و برند عرضه می شوند مبله می باشند. خریداران می توانند با خیالی آسوده اقدام به خرید ویلای شهرکی نمایند.

‫0/5 ‫(0 نظر)

ارسال دیدگاه