حق انتخاب در خرید انواع ویلا در شهرک خانه دریا

31 خرداد 1402
0 دیدگاه
ویلا با ویو رو به دریا با آسمانی دلبر 6656416111

” به چشمان خود استراحت دهید و به جای خواندن به پادکست بالا گوش دهید… “

______________________________________________

شهرک خانه دریا یکی از زیباترین و قدیمی ‌ترین شهرک ‌های ویلایی در استان مازندران است. قواره‌ زمین های این شهرک، بزرگ است و معماری ویلاهای آن به سبک خاصی طراحی شده است. در شهرک خانه دریا مازندران، ۱۴۰۰ قواره ملک وجود دارد و بیشتر از ۱۰۰۰ آپارتمان به تدریج در آن ساخته شده است. برخی از ویلاهای شهرک ویلایی خانه دریا در چند سال اخیر ساخته شده و معماری شیک و لوکس دارند. شهرک خانه دریا جزء شهرک ‌های قدیمی و متعلق به دوران شاهنشاهی محسوب می‌شود. بنابراین ویلاهایی که در قواره اول شهرک ساخته شده‌اند معمولاً بافت قدیمی ‌تری نسبت به بقیه دارند. انواع ویلا در شهرک خانه دریا احداث شده است. دانستن تفاوت انواع ویلا در شهرک خانه دریا، می ‌تواند به مشتریان خرید ویلا در این شهرک زیبای شمالی کمک کند تا تصمیم‌ گیری بهتری داشته باشند.

ویلا مدرن دوبلکس در شهرک خانه دریا 5626526145641

درباره شهرک خانه دریا بدانید !

شهرک خانه دریا از قدیمی ترین شهرک های ویلایی در استان مازندران می باشد. این منطقه در 12 کیلومتری سرخرود به محمودآباد قرار گرفته و وسعت کل آن حدود ۲۵۰ هکتار است. این شهرک جزء بهترین و قدیمی‌ترین شهرک‌های مازندران محسوب می‌شود. در این شهرک ویلاهای شیک و زیبای زیادی ساخته شده است .شهرک خانه دریا در منطقه ساحلی قرار گرفته شده است . خرید ویلا در این شهرک مزایای زیادی دارند . افرادی که علاقه به خرید ویلا در منطقه ساحلی دارند ویا توجه بسیار به امکانات دارند و محوطه سازی ویلا برایشان اهمیت دارد بهترین پیشنهاد محسوب میشود . زندگی در شهرک ویلایی خانه دریا به شما این امکان را میدهد تا در هر زمان که بخواهید به تفریح و پیاده روی پردازید و از طبیعت اطراف لذت ببرید .

شهرک خانه دریا ، از شهرک های خوش آب و هوا و درحال پیشرفت می باشد . تمام ویلا های موجود در شهرک خانه دریا به صورت فول امکانات و کامل در دسترس خریداران و متقاضیان قرار می گیرند . شهرک خانه دریا دارای ویلاها با سبک های مختلف اعم از سبک مینیمال ، سبک کلاسیک ، مدیترانه ای ، مدرن ، سنتی و قدیمی و … می باشد. عملیات ساخت شهرک در سال ۱۳۵1 تا ۱۳۵2 به پایان رسید. شرکت “شهرک خانه” تمام مراحل طراحی اجرا و ساخت و ساز این شهرک بزرگ را بر عهده داشته است. تمام ویلاهای شهرک خانه دریا در مازندران از بهترین معماری و زیباترین طراحی بهره گرفته اند، بنابراین اگر به دنبال خرید ویلا ساحلی در مازندران هستید در این شهرک می‌توانید برنامه‌ریزی کنید.

انواع ویلا در شهرک خانه دریا 465465448

ویژگی ویلاهای شهرک خانه دریا

انواع ویلا در شهرک خانه دریا اعم از کف خواب و ویلاهای آپارتمانی، وجود دارد. معماری تمام ویلاها از ویلاهای قدیمی گرفته تا نوساز، همه از بهترین طرح‌ ها الهام گرفته شده ‌اند. نظم و ترتیب مناسب، مهم ‌ترین مزیتی است که در ساخت و ساز ویلاهای شهرکی رعایت شده است. همین عامل باعث شده تا مسیرهای تردد خودرو یا مسیرهای دسترسی به ساحل، زیباتر ساخته شود. شهرک خانه دریا به عنوان یکی از شهرک‌ های برند منطقه، شناخته می شود. چرا که در حد فاصل سرخرود و محمودآباد واقع شده، ساکنین شهرک می‌توانند کارهای مربوط به امور ثبت و امور اداری را در محمودآباد دنبال کنند. همچنین اگر کارهای مربوط به ثبت سند را دارند می ‌‌توانند با بخشداری سرخرود در ارتباط باشند. خانه دریا از هر نظر، زیبا طراحی شده است. ساکنین شهرک می توانند در محیطی آرامش، از پیاده ‌روی روزانه خود هم لذت ببرند.

مشخصات ویلاهای شهرک خانه دریا

1- امنیت: شهرک خانه دریا دارای کادر محافظت ۲۴ ساعته با تیم حرفه‌ای ۱۲۰ نفر می‌باشد، که امنیت ساکنین را تضمین می‌کند.

2- دسترسی به دریا: ویلاها در شهرک خانه دریا دارای دسترسی آسان به سواحل دریا می‌باشند، که شما را قادر می‌سازد تماشای غروب و طلوع خورشید از نزدیک را تجربه کنید.

3- امکانات عمومی: شهرک خانه دریا دارای دو پارک بزرگ با مبلمان شهری، رستوران‌ها با انواع غذاهای سنتی و فست فود، بانک، سوپرمارکت، زمین‌های ورزشی از جمله تنیس، والیبال، استخر، سونا و جکوزی و غیره است.

4- خدمات: شهرک خانه دریا دارای هیئت مدیره و اساسنامه برای هزینه‌های داخل شهرک است و نظافت و رسیدگی به محیط آن ۲۴ ساعته انجام می‌شود.

ویلا مسکونی با محوطه سرسبز و درختان کاج 5415415415411

 

انواع ویلای نوساز و مستقل در شهرک خانه دریا

خرید ویلای نوساز یا مستقل، بستگی زیادی به بودجه و سلیقه خریدار دارد. بسیاری از متقاضیان خرید ویلا در شمال به ‌دلیل محدودیت بودجه اقدام به خرید ویلاهای شهرکی می ‌کنند که معمولا ارزان‌ تر تمام می ‌شوند. اما برخی دیگر از افراد تمایل به خرید ویلاهای نوساز و پروژه‌های مسکونی و شهرکی نوساز در شمال دارند و دنبال خدمات عمرانی و رفاهی بالاتر و گاها اختصاصی ویلاهای نوساز در شمال کشور هستند. خرید ویلای مستقل یا ویلای نوساز در شمال شامل سبک و نوع محیطی که خریدار تصمیم به تجربه آن دارد نیز می ‌شود. ویلاهای نوساز در شمال معمولا در محله‌های محبوب و خوش ‌نشین و با امکانات رفاهی و عمرانی مناسب و رو به مناظر دل‌ باز ساخته می‌شوند. همچنین هنگام خرید ویلای نوساز در انتخاب محله، آزادی انتخاب دارید در‌حالی ‌که در خرید ویلای شهرکی کنترل چندانی روی محله و محیطی که وارد آن می ‌شوید ندارید.

خصوصیات ویلای نوساز در شهرک خانه دریا

ویلاهای نوساز در شهرک خانه دریا، معمولا با به‌ روزترین و لوکس ترین امکانات رفاهی و تفریحی تجهیز شده ‌اند. بنابراین پیدا کردن ویلاهای استخردار در شمال برای خرید و اجاره و یا شهرک ‌های ویلایی مانند خانه دریا با امکانات تفریحی اختصاصی مانند ساحل و پلاژ اختصاصی و زمین بازی و استخر در حال حاضر در شمال کشور چیز چندان عجیبی نیست. خرید ویلاهای استخردار و در شمال نیز طی چند سال گذشته بسیار رایج شده است. دیگر امکاناتی مانند استخر مختص ویلاهای لاکچری و بزرگ در شمال نیست و اکثر ویلاهای شمال در حال حاضر مجهز به استخرهای سرباز یا سرپوشیده هستند. در حال حاضر خرید ویلاهای ساحلی با استخر و پلاژ اختصاصی و حتی ساحل اختصاصی و خصوصی در شمال کشور بسیار رایج است. چون بسیاری از افراد متقاضی خرید این امکانات هستند. امکانات لاکچری با پرداخت هزینه ‌های بالاتر نیز همراه است.

” به چشمان خود استراحت دهید و به جای خواندن به پادکست بالا گوش دهید… “

______________________________________________

مزایای خرید ویلای مستقل در شهرک خانه دریا

1- محیط زیبا و طبیعتی: شهرک ساحلی خانه دریا دارای محیطی زیبا و طبیعتی است. با داشتن ویلا در این شهرک، شما می‌توانید از مناظر طبیعی زیبا، دریا و سواحل دسترسی آسان بهره‌برداری کنید.

2- امنیت و خدمات: شهرک‌های ساحلی معمولاً دارای خدمات امنیتی و محافظتی قوی هستند. کادر محافظتی وجود دارد و دسترسی به شهرک محدود است، که برای ساکنان امنیت بالایی را فراهم می‌کند.

3- امکانات تفریحی: شهرک خانه دریا از امکانات تفریحی ورزشی و تفریحی فراوانی برخوردار است. از جمله این امکانات می‌توان به استخر، سونا، جکوزی، زمین‌های والیبال ساحلی، زمین‌های تنیس، مسیر دوچرخه‌سواری و زمین‌های ورزشی اشاره کرد.

4- آرامش و استراحت: شهرک ساحلی خانه دریا معمولاً فضایی آرام و آرامش‌بخش دارد. این محل اقامتی مناسبی برای استراحت و فرار از شلوغی شهر است و به شما امکان می‌دهد از آرامش و طبیعت لذت ببرید.

5- ارزش سرمایه‌گذاری: خرید ویلا در شهرک ساحلی خانه دریا می‌تواند به عنوان یک سرمایه‌گذاری مناسب در نظر گرفته شود. با گذر زمان، ارزش ویلا افزایش می‌یابد و در صورت تصمیم به فروش در آینده، می‌توانید سود خوبی داشته باشید.

 

انواع ویلا در شهرک خانه دریا 458746548656416

ویژگی خرید ویلای شهرکی در خانه دریا

  • وجود امنیت بالا
  • قیمت مناسب و به صرفه بودن ویلا شهرکی
  • اطمینان از کیفیت زمین و ساختمان ویلا
  • تامین امکانات اولیه مانند آب، برق و گاز

بحث امنیت در ویلاها بسیار مهم است. اصولا ویلای شهرکی به لحاظ امنیت در سطح بالایی قرار دارد. حتی می توان گفت ویلای شهرکی نسبت به ویلاهای مستقل از نظر وجود امنیت وضعیت بهتری دارد. به علاوه خرید ویلای شهرکی با سود اقتصادی بالایی همراه است. در زمین های شهرکی معمولا سازندگان ویلا تمام تلاش خود را می کنند تا بتوانند برای ساخت ویلا از کمترین مکان بیشترین بهره را ببرند. ویلاهای شهرکی به طور استاندارد احداث می شوند و در ساخت این ویلاها رعایت بعضی نکات و قوانین الزامی است. بنابراین شرکت های سازنده شهرک های ویلایی بر اساس هزینه ای که صرف ساخت ویلا شهرکی می کنند نمی توانند ویلایی بدون کیفیت احداث کنند.

ویلا با ویو رو به دریا با آسمانی دلبر 6656416111

 

بودجه مورد نیاز برای خرید انواع ویلا در خانه دریا

پس از انتخاب هر یک از انواع ویلا در شهرک خانه دریا جهت خریداری، توجه به بودجه اولیه گزینه مورد اهمیت بعدی است. با ارزیابی قیمت خرید ویلاها از منابع آنلاین و وب سایت های اینترنتی، مقایسه قیمت ها به راحتی برای شما امکان پذیر است. همچنین می توانید از برنامه گفتگوی غیر حضوری با کارشناسان املاک استفاده کنید. تماشای ویدیوی کوتاهی از املاک نیز به شما کمک می کند. پس از طی این مراحل، بهتر می توانید برای بازدید ملک بروید. بهتر است طی سفری کوتاه به شمال و بررسی بهترین گزینه های خرید ویلا، تعطیلات آخر هفته را بطور کامل به این کار اختصاص بدهید. حتما قبل از مراجعه برای بازدید ویلا در شمال، جلسه ای با مشاور املاک داشته باشید و در مورد قیمت ها گفتگو کنید. با مشخص شدن محدوده قیمت، کار شما را راحت تر خواهد بود.

امنیت و حریم خصوصی درون ویلا

همانگونه که همه شما میدانید تمامی شهرک هایی که ساخته میشوند دارای امنیت بسیار بالا هستند . از دیگر ویژگی های مهم ویلاهای شهرک دریا کنار نیز داشتن امنیت بسیار بالا به همراه نگهبانی 24 ساعته می باشد . شما بدون نگرانی میتوانید در این شهرک  زیبا زندگی کنید . در درب ورودی اصلی تمامی ورود و خروج ها چک میشوند و به افراد غریبه و ناشناس اجازه ورود داده نخواهد شد.

دسترسی و موقعیت شهرک خانه دریا

شهرک خانه دریا دارای بهترین موقعیت برای دسترسی می باشد ، این شهرک به تمامی مراکز درمانی ، مراکز تفریحی ، فروشگاه های زنجیره ای ، سوپر مارکت و دیگر امکانات شهری دسترسی دارد . از بهترین امکاناتی که شهرک های ویلای می توانند داشته باشند دسترسی به سواحل دریایی نیز می باشد ، خریداران به راحتی می توانند باخرید این ویلاها به سواحل دسترسی داشته از امکانات و تفریحات ساحلی بهره مند شوند . سواحل شهرک خانه دریا دارای امکانات گردشگری  تفریحی بسیاری است که توریستان ، مسافران و سرمایه گذاران بسیاری را به خود جذب می نماید . با اطمینان می توان گفت ویلاهای شهرک خانه دریا هرساله با ارزش تر از قبل خواهند شد و ارزش سرمایه شما نیز بیشتر خواهد شد .

کلام آخر

همانند زندگی در مجتمع ‌های مسکونی و شهرک‌ های بزرگ، زندگی در شهرک خانه دریا هم یک سری اصول دارد. این اصول مربوط به هزینه ‌های شارژ سالیانه و هزینه ‌های نگهداری از شهرک می ‌باشد. شارژ سالیانه شهرک که از مالکین دریافت می‌شود با توجه به متراژ ویلا انتخاب می ‌گردد. ساخت و ساز ویلاهای نوساز و خرید و فروش این واحد ها در شهرک خانه دریا، هم برای سرمایه‌ گذاران و هم برای خریداران جذاب است. چرا که واحدهای نوساز تقاضای بیشتری برای خرید و فروش دارند. با فروش آن‌ ها در آینده در صورت نیاز، مشکلی نخواهید داشت. زندگی در ویلای شهرکی و ویلای مستقل مزایا و معایبی دارد. هنگام خرید ویلا باید تصمیم بگیرید که کدام سبک زندگی مورد پسند شما است. بهترین راهکار برای پیدا کردن انواع ویلا در شهرک خانه، مشورت با کارشناسان و مشاورین املاک با تجربه است که به این منطقه تسلط کامل دارند.

‫0/5 ‫(0 نظر)

ارسال دیدگاه