بهترین شهر های شمال شرق برای خرید ویلا

18 خرداد 1402
0 دیدگاه
ویلا جنگلی با محوطه ای سرسبز و حیرت انگیز 25985674

” به چشمان خود استراحت دهید و به جای خواندن به پادکست بالا گوش دهید… “

______________________________________________

در اینکه جای جای خطه سرسبز شمال برای سفر و زندگی جذاب و فوق العاده است شکی نیست و سخت است که بهترین شهر های شمال شرق برای خرید ویلا را انتخاب کرد. داشتن یک ویلا در بهترین منطقه شمال آرزوی خیلی از ما است. شمال کشور با زیبایی های بی پایان و آب و هوای دل انگیزش افراد بسیاری را برای نقل مکان و سکونت درآن وسوسه می کند. دور شدن از دود و ترافیک شهر، آغاز روزی با نشاط با صدای امواج دریا و قدم زدن در ساحل آرام، داشتن یک وعده صبحانه کاملا طبیعی و سلامت تصورات زیبا و وسوسه انگیز برای زندگی در شمال ایران است همچنین خرید ویلا در مازندران یکی از بهترین گزینه ها برای داشتن یک زندگی آرام است. همچنین شرق استان مازندران نیز بازار گرمی در زمینه خرید و فروش ملک دارد. در این مقاله می خواهیم به بهترین شهر های شمال شرق برای خرید ویلا اشاره مختصری داشته باشیم.

 

ویلا ساحلی با منظره ی زیبا 125485795

شرق مازندران

استان مازندران در شمال کشور جزو مناطق پررونق در زمینه خرید و فروش و اجاره ویلا می باشد. شرق این استان از بهترین مناطق و گزینه های برای خرید ویلا است. شرق استان مازندران از مرز استان گلستان با مرز مازندران شروع می شود و تا بابلسر امتداد می یابد. با توجه به موقعیت جغرافیایی ویژه، این منطقه به بازار جذابی برای سرمایه گذاری و خرید و فروش  و اجاره ویلا تبدیل شده است. شهر ساری یکی از بهترین شهر های شمال شرق برای خرید ویلا به شمار می رود. بورس ترین منطقه در شرق مازندران برای خرید ویلا بلوار دریا واقع در شهر ساری است. قیمت ویلا در شرق مازندران نسبت به غرب آن بالاتر است. افرادی که برای زندگی در شمال سرمایه گذاری می کنند معمولا این منطقه را برمی گزینند. زیرا نزدیک بودن به دریا و مراکز رفاهی در خرید ویلا بسیار حائز اهمیت است.

از شهرهای آن مثل ساری تا اولین جنگل‌ها باید ۵۰ تا ۶۰ کیلومتر به‌سمت جنوب رفت و برای رسیدن به ساحل نیز مسافت ۳۰ کلیومتری به‌سمت شمال را باید طی کرد؛ به همین علت معمولا افرادی که هدف‌شان زندگی در شمال است و نه تفریح، در این مناطق به‌دنبال ویلا هستند.

 خرید ویلا 485698564856948569845964896

رامسر

به‌راستی که رامسر نه‌تنها عروس شمال که عروس ایران است و نزدیکی کوه‌های سرسبز به ساحل خزر، مجموعه‌های تفریحی فراوان از جلمه تلکابین و شهربازی رامسر، آب گرم‌ها، جنگل‌های زیبایی مثل دالخانی، کاخ مرمر و بسیاری از دیدنی‌های متنوع در این منطقه، رامسر را به شهری بی‌نظیر برای زندگی تبدیل کرده است. در این منطقه به‌علت نزدیکی کوه به جنگل، هر دو نوع ویلای ساحلی و جنگلی را می‌توانید با فاصله کمی از هم انتخاب کنید. قیمت‌های ویلا در این منطقه نیز نسبت به زیبایی‌ها و قطب گردشگری بودن آن، مبلغ مناسبی دارند.

خرید ویلا در سرخرود

شهر سرخرود در 15 کیلومتری شرق محمود آباد در کنار دریای خزر و انتهای مسیر رودخانه هراز به دریای خزر واقع شده است. چشم انداز زیبا و ساحل بی نظیر این شهر زیبای شمالی برای خرید ویلا شوق برانگیز است. علاوه بر منظره چشمگیر خرید ویلا در سرخرود یک سرمایه گذاری بلند مدت محسوب می شود زیرا با گذشت زمان به سود بسیار بالایی می توان رسید و برارزش ویلا اضافه خواهد شد. داشتن ویلا در این شهر افزون بر اینها مزایای دیگری هم دارد. برای نمونه داشتن زندگی سالم، استفاده روزانه از آفتاب و جذب انواع ویتامین های لازم برای بدن، افزایش سلامتی با پیاده روی در کنار ساحل زیبا، تقویت مغز با صدای امواج دریا که از نظر علمی هم ثابت شده و داشتن زندگی شادتر توام با آرامش به همراه دارد. شهر سرخرود یکی از بهترین شهرهای شمال شرق برای خرید ویلا است.

از دیگر مزایای خرید هرگونه ملکی در استان مازندران ، داشتن بوی جنگل و هم بوی دریا می باشد . شما با خرید ویلا در نزدیکی سواحل در یک طرف شاهد منظره ای رو به جنگل و طرف دیگر شاهد منظره آبی که نشانگر سواحل است خواهید بود .

ویلا ساحلی با محوطه سازی زیبا 2152485795

سلمان شهر یا متل قو

متل قو نام قدیمی سلمان شهر یکی از بخش های شهرستان عباس آباد است . این شهر که امروزه یکی از تفریح گاه های اصلی گردشگران است ، دارای غار زیبایی به نام دانیال ، ساحل زیبا و جنگل های سرسبز می باشد . خدمات تفریحی و رفاهی سلمان شهر باعث شده است ، که گردشگران و مسافران بسیار زیادی برای گذراندن اوقات فراغت راهی متل قو شوند . این شهر مراکز خرید و رسانه‌ای بسیار خوبی را در خود جای داده است ، ساحل آن نیز یکی از بهترین سواحل بخش شمالی کشور به حساب می آید . برج عظیم زاده را به عنوان یکی از نهادهای اصلی و جدید این شهر اضافه نمود که جذابیت های بسیار زیبایی را به این شهر بخشیده است.

بابلسر

یکی از شهرهای ساحلی استان مازندران بابلسر می‌باشد ، بابلسر فاصله نزدیکی با شهر ساری و محمودآباد دارد . از جاذبه‌های تفریحی این شهرستان پل معلق بابلسر می باشد ، که روی رود بابلرود قرار گرفته است ، علاوه بر این مورد باغ وحش بابلسر ، برج ساعت و سد لاستیکی عرب خیل از مکان‌های دیدنی این شهرستان به حساب می آید .

خرید ویلا 486544445415415414

منطقه نوشهر، متل قو و نمک آبرود

برای پایتخت نشینانی که از ترافیک و هوای آلوده تهران بیزار هستند منطقه نوشهر تا نمک آبرود همیشه محبوب بوده است. این مناطق به دلیل نزدیکی به تهران مزیت بزرگی برای پایتخت نشینان محسوب می شود چرا که مجبور نیستند مسافت خیلی طولانی را رانندگی کنند. تله کابین نمک آبرود، ییلاق کلاردشت، جاده چالوس و بازارهای متنوع این منطقه از جذابیت های آن برای جذب سرمایه گذاران جهت خرید و فروش و اجاره ویلا، مزایای این منطقه به شمار می آیند. عروس شمال که رامسر باشد نیز یکی از پررونق ترین شهرهای شمال در زمینه خرید ویلا است. در رامسر به دلیل نزدیکی کوه به جنگل می توانید به راحتی از داشتن نعمت هر دو نوع ویلای ساحلی و جنگلی بهره ببرید. قیمت ویلاها در این منطقه با توجه به این که که قطب گردشگری است و زیبایی های زیادی دارد، مناسب است.

محوطه سازی زیبای ویلا ساحلی 12524125

کلام آخر

داشتن ویلا در جای جای شمال سرسبز و زیبا چه شرق و چه غرب آن جذابیت های منحصر به فرد خودش را دارد. در این مقاله ضمن تاکید بر شهر های شمال شرق مازندران به دلیل بازار پررونق آن در زمینه خرید و فروش ملک سعی داشتیم از مزیت های سرمایه گذاری در این مناطق برای شما مطالبی را بازگو کنیم. اگر قصد خرید ویلا در شمال را داشتید توجه به موقعیت جغرافیایی و دور یا نزدیک بودن مسافت را فراموش نکنید. بسته به روحیات و علایق شخصی شما خرید ویلا در شمال می تواند مقاصد مختلفی داشته باشد. نه تنها همه جای شمال بلکه جای جای میهن عزیزمان ایران زیبا و پر از جاذبه های گوناگون است.

‫0/5 ‫(0 نظر)

ارسال دیدگاه