هر آنچه که باید درباره استان رویایی مازندران بدانید!

” به چشمان خود استراحت دهید و به جای خواندن به پادکست بالا گوش دهید… “

______________________________________________________

در این مقاله هر آن چه باید در مورد استان رویایی مازندران بدانید را برایتان توضیح خواهیم داد و به شما اطمینان می‌دهیم که در پایان مقاله، عاشق این شهر شگفت‌انگیز شوید. یکی از شگفت‌انگیزترین استان‌های شمالی کشور، استان مازندران می‌باشد. این استان در حاشیه‌ی دریای خزر واقع شده است و مساحتی حدود ۲۴ هزار کیلومتر مربع دارد. این استان از سمت غرب با استان گیلان و از سمت شرق با استان گلستان همسایه است. به احتمال زیاد تمام ایرانیان برای یک بار هم که شده به این استان سفر کرده‌اند اما بسیاری از افراد آن چه را که باید در این استان ندیده‌اند و با عجایب استان مازندران، آشنا نیستند. ما در این مقاله می‌خواهیم شما را به سفری دل‌ انگیز و پرهیجان ببریم. اگر تا پایان این مقاله همراه ما باشید، خواهید دید که پس از آن سفرهایی خاطره‌انگیز در انتظارتان است. در ابتدا در مورد استان مازندران اطلاعات کاربردی و مفیدی را در اختیارتان قرار خواهیم داد و پس از آن به سراغ مکان‌های دیدنی این استان شگفت‌انگیز خواهیم رفت.

استان رویایی مازندران 808489409

همه چیز درباره ی استان رویایی مازندران

پیش از آن که به سراغ مکان های بکر استان مازندران برویم، لازم است که در مورد استان مازندران شناخت کافی داشته باشید. در این بخش برای آشنایی بیش‌تر شما عزیزان مطالبی را در رابطه با موقعیت جغرافیایی، موقعیت سیاسی و موقعیت طبیعی این استان خدمت شما عزیزان ارائه می‌دهیم. موقعیت جغرافیایی استان رویایی مازندران: مساحت این استان به طور دقیق ۲۳۷۵۶.۴ کیلومتر مربع می‌باشد که ۱.۴۶ درصد از مساحت کل کشور را تشکیل می‌دهد و می‌توان گفت هجدهمین استان کشور از لحاظ مساحت خاکی به حساب می‌آید.

موقعیت سیاسی استان مازندران: استان مازندران با دریای مازندران در سر تا سر شمال خود در تماس است. با توجه به این موضوع و همچنین با توجه به این که در حوزه‌ی این دریا، پنج کشور واقع شده است، می‌توان استان مازندران را به عنوان یک استان مرزی به حساب آورد. از لحاظ بعد فاصله (دریایی- هوایی- زمینی)، ترکمنستان نزدیک‌ترین همسایه خارجی در شرق دریای خزر محسوب می‌شود. از نزدیک‌ترین همسایگان خارجی مازندران می‌توان به جمهوری فدراتیو روسیه در شمال غرب و غرب دریای خزر و همچنین جمهوری قزاقستان در شرق و شمال، اشاره کرد. در تقسیمات داخلی کشور، استان مازندران از غرب به استان گیلان، از شرق به استان گلستان و از جنوب به استان‌های البرز و سلسله کوه‌های البرز، سمنان و قزوین محدود می‌شود. به دلیل اهمیت موقعیت طبیعی این استان، در بخش بعدی مطالب جامعی را خدمتتان ارائه خواهیم داد و پس از آن به سراغ عجایب استان مازندران می‌رویم.

موقعیت طبیعی استان رویایی مازندران

موقعیت طبیعی استان مازندران: در امتداد شرق به غرب، سلسله‌ی میانی البرز همچون سدی رفیع، استان‌های شمالی کشور همچون استان مازندران را به قسمت کوهستانی و جلگه‌ای تقسیم کرده و آن را از قسمت داخلی ایران جدا می‌سازد. آب و هوای این استان با توجه به وجود کوهستان، دریا و جنگل به نواحی معتدل کوهپایه‌ای، سرد کوهستانی (در ارتفاعاتی بالاتر از ۲۲۰۰۰ متر) و نواحی معتدل مرطوب جلگه‌ای دسته‌بندی می‌شود، به طوری که بیش‌ترین ارتفاع مربوط به قله‌ی دماوند با ارتفاعی معادل با ۵۶۷۰ متر و همچنین کمترین ارتفاع در سطح استان مازندران، ترازهای زیر صفر را شامل شده است.

” به چشمان خود استراحت دهید و به جای خواندن به پادکست بالا گوش دهید… “

______________________________________________________

از نظر منابع آب سطحی، استان رویایی مازندران شامل رودخانه‌هایی می‌باشد که میان رامسر تا انتهای خلیج گرگان به مساحت ۲۵.۶۴۲ کیلومتر مربع قرار گرفته و از ارتفاع‌های شمالی البرز سرچشمه گرفته و به دریای استان مازندران می‌ریزد و از نظر آبدهی و وسعت به سه دسته‌ی کوچک (۲۱ رود)، متوسط (۱۶ رود) و بزرگ (۱۰ رود) طبقه‌بندی می‌گردند. استان رویایی مازندران به دلیل برخورداری از وفور بارش‌ها و همچنین برخورداری از اقلیم مرطوب، موجب ایجاد رودخانه‌های دائمی و تعدد و تراکم جریانات سطحی شده است و همچنین موجب تشکیل جلگه‌های آبرفتی و همچنین پوشش گیاهی غنی شده است که در حد فاصل دریا تا کوهستان، شامل سفره‌های آب زیر زمینی مناسبی می‌باشد.

در استان رویایی مازندران مساحت جنگل‌ها، ۱۱۰۷۲۵۵ هکتار می‌باشد و جنگل‌های این استان تشکیل شده از درختان پهن برگ بوده و موجب ایجاد رودخانه‌های دائمی شده است و به دلیل وجود آن‌ها، جنگل‌های این استان نسبت به جنگل‌های استان‌های دیگر بسیار دیدنی‌تر و متفاوت‌تر است. در جنگل‌های مازندران گونه‌های درختی مهم همچون آزاد، مازو، نارون (اوجا و ملج)، راش، انجیلی، ممرز، افرا، نمدار، زبان گنجشک قرار دارد. مهم‌ترین گونه‌های حفاظتی نیز عبارت‌اند از سفید پلت، سرخدار، شمشاد و غیره. مراتع استان مازندران دارای مساحت ۵۸۴۷۱۲ هکتار می‌باشد که از نظر جغرافیایی به سه منطقه مراتع میان‌بند، مراتع قشلاقی، مراتع ییلاقی تقسیم می‌شود. وسعت دریای خزر در حدود ۴۳۸۰۰۰ کیلومتر مربع می‌باشد که به عنوان بزرگ‌ترین دریاچه‌ی جهان از آن نام می‌برند. این دریا در بین کشورهای آذربایجان، قزاقستان، ایران، ترکمنستان و روسیه واقع شده است و در آب و هوای استان، نقش تعیین‌کننده‌ای دارد. عمق این دریا از شمال به جنوب زیاد شده است، به طوری که عمق متوسط نواحی شمالی تنها ۶ متر ولی در جنوب غربی و جنوب سواحل ایران (آذربایجان) در نهایت به ۱۰۰۰ متر می‌رسد. زیست‌گاه در حوزه جنوبی دریای خزر ۵۳ جنس از ۷۹ گونه ماهی می‌باشد.

استان رویایی مازندران 604984098804940

سرمایه گذاری در مازندران

ساخت و ساز در زمینه املاک در شهرهای شمالی در حال گسترش است و بر کسی پوشیده نیست که خریدویلا یا آپارتمان ساحلی رویایی در سرخرود تا چه اندازه میتواند لذتبخش باشد. سرمایه گذاری در زمینه املاک یکی از گزینه های ایده آل برای رسیدن به سود بالا در زمان حال و آینده به شمار می رود .

جغرافیای تاریخی استان رویایی مازندران

اکنون که با موقعیت جغرافیایی، سیاسی و طبیعی این استان آشنا شده‌اید. در این بخش قصد داریم شما عزیزان را با جغرافیای تاریخی استان رویایی مازندران آشنا کنیم. با خواندن این بخش متوجه قدمت این استان شگفت‌انگیز خواهید شد و خواهید دانست که چرا می‌گوییم مکان های بکر استان مازندران! راستش را بخواهید باید بگوییم که در مورد تاریخ باستانی استان مازندران، اطلاعات کاملی وجود ندارد و به طور اساسی وضعیت اقلیمی استان این اجازه را نمی‌دهد که آثار معماری و ابنیه‌ی استان پایدار بماند. آثار معتبری از ادوار قبل از اسلام در جلگه‌های ساحلی مازندران به دست نیامده است و حتی باید بگوییم که از شهرهای معتبر صدر اسلام (دوره پادشان دیلم و طبرستان) هم به جز ساری و آمل یادگاری به جای نمانده است.

” به چشمان خود استراحت دهید و به جای خواندن به پادکست بالا گوش دهید… “

______________________________________________________

پس از مهاجرت بومیان و غلبه آریایی‌های مهاجم، ظاهر پس از مدت‌ها ساکنان جدید زیر فرمان هخامنشیان قرار گرفتند. در کتیبه‌ی بیستون استان رویایی مازندران به نام پشتخوارگی و در اوستا به نام پزشخوارگر آمده و در واقع به نظر میرسد که مازندران در قلمرو اشکانیان قرار داشته است. هم زمان با فتوحات مسلمانان از سلسه‌های افراسیابیان، آل باوند و پادوسبانان نام برده شد که در طبرستان یا بخشی از آن حکومت می‌کرده‌اند و دارای استقلال نسبی بوده‌اند. مورخان در مورد اولین حمله مسلمانان به طبرستان دارای نظر یکسانی نمی‌باشند.سلطان مسعود غزنوی در سال ۴۲۶ هجری قمری، از طریق گرگان وارد طبرستان شد و خسارات مالی و جانی و صدمات زیادی را به اهالی آن سامان وارد کرد.

هنگامی که سلطان محمد خوارزمشاه از مبارزه با سپاهیان مغول فرار می‌کرد، رکن‌الدین هدایت مغولان به جایگاه سلطان محمد را در دست گرفت و به اثر این خوش خدمتی‌اش، از طرف مغولان در کبود جامه به حکومت رسید و سرانجام بساط حکمرانی آن‌ها توسط تیموریان برچیده شد. سادات مرعشی بعد از درگذشت امیر تیمور، با کسب اجازه از شاهرخ میرزا به استان مازندران بازگشتند و به عنوان باج‌گذار در این نواحی، مشغول به سلطنت شدند. پس از آن که بساط حکومت ملوک الطوایفی طبرستان برچیده شد، شاه عباس اول و سلاطین بعدی سلسله‌ی صفوی، این منطقه را تحت نظارت خود گرفتند. پس از احداث فرح آباد، شاهان صفوی در طول هر سال جهت استراحت و یا شکار به این منطقه سفر می‌کردند.

نادرشاه افشار جهت مقابله کردن با دشمنان به ویژه دشمنان روس‌ها و شمالی، یک کارخانه کشتی‌سازی را در استان مازندران دایر کرد و به رونق بخشیدن هر چه بیش‌تر در مازندران مشغول شد. از دوره حکومت فتحعلی شاه قاجار، به منطقه دل‌انگیز، سر سبز و زیبای استان رویایی مازندران به عنوان یک منطقه تفریحی _ استراحتی، توجه ویژه‌ای شد و در طی دو سفر ناصرالدین شاه، دستور تعمیر کاروان‌سراها و راه‌ها را صادر کرد. راه‌های ارتباطی در منطقه مازندران در طول دوران سلطنت پهلوی همچون سایر مناطق کشور به وجود آمد و به دلیل شرایط محیطی و همچنین آب و هوایی معتدل، چشم‌اندازهای زیبای استان رویایی مازندران که نزدیک به تهران است، به عنوان محل تفریح و استراحت برای بسیاری از مردم کشور شناخته شد.

مکان های دیدنی در شهرهای شرقی استان رویایی مازندران

اکنون دیگر زمان آن است که به سراغ مکان‌های دیدنی این استان شگفت‌انگیز برویم. می‌خواهیم به شما نشان دهیم که برای داشتن لحظاتی سرشار از آرامش، این استان می‌تواند بهترین انتخاب باشد.

 

 

 

شرق استان رویایی مازندران، میزبان طبیعی بکر همچون جنگل‌های هیرکانی است که به شما قول می‌دهیم در هیچ جای دیگر دنیا، نمونه‌ی آن پیدا نمی‌شود. اما بسیاری از مردم باز هم برای سفر، شهرهای غربی استان مازندران را انتخاب می‌کنند. اگر تاکنون سفر به شرق این استان را امتحان نکرده‌اید، به شما پیشنهاد میکنیم که برای یک بار هم که شده به شرق این استان سفر کنید.

در ابتدا می‌توانید در جاده‌های زیبای شمال در حدود سه ساعت رانندگی کرده و به اولین نقطه‌ی زیبا، یعنی پل ورسک برسید. این مکان در زیر آب و درست در میانه‌ی جاده فیروزکوه قرار دارد. به دلیل عظمت و قدمت تاریخی این پل، امروزه آن را به عنوان یک پل مشهور در جهان می‌شناسند. جالب است بدانید که این پل در زمان پهلوی اول ساخته شده است.

پس از بازدید از این منطقه‌ی زیبا، می‌توانید در جاده فیروزکوه به رانندگی ادامه دهید تا به منظره‌ای جذاب در استان رویایی مازندران یعنی سنگده برسید. طبیعتی بی‌نظیر و بکر در سنگده وجود دارد که به شما پیشنهاد می‌دهیم در فصل پاییز حتما به آن جا سری بزنید. دیدن برگ‌های نارنجی، زرد و طلایی در جنگل‌های راش قطعا خاطره‌ای دل‌انگیز برایتان خواهد ساخت. یادتان نرود که در مسیر جاده فیروزکوه، به دریاچه شورمست هم سری بزنید. در نزدیکی سنگده می‌توانید به این دریاچه هم سری بزنید. پس یادتان نرود که اگر به سنگده رفتید، دیدن این دریاچه را از دست ندهید. این دریاچه دل‌انگیز در جنگل‌های توسکا واقع شده است و در هر فصل دیدنی و جذاب است.

روستای آلاشت نیز در ۳۹ کیلومتری این شهرستان قرار گرفته است و باید بگوییم که سواد کوه هنوز هم دارای جذابیت فوق العاده‌ای است. اگر در اوج گرمای تابستان به این روستا در استان رویایی مازندران سفر کنید، از آب و هوای خنک این روستا لذت خواهید برد. از دیگر مکان‌های بکر استان مازندران، می‌توان پناهگاه حیات وحش دشت ناز را نام برد. دشت ناز زیست‌گاه حیوانات مختلف می‌باشد که در ساری واقع شده و شما می‌توانید با رفتن به این منطقه از گوزن زرد ایرانی، که مهم‌ترین گونه‌ی جانوری این پناهگاه است، دیدن کنید.

حواستان باشد که در شرق استان رویایی مازندران و در فصل بهار، دیدن چشمه‌های پلکانی باداب سورت را از دست ندهید. در اثر چین خوردگی‌های زمین، چشمه‌های باداب سورت به صورت پلکانی در آمده است و کانی‌های موجود در این چشمه با رنگ‌های بی‌نظیرشان، منظره‌ای خاص را به وجود آورده‌اند. اگر از ساری به طرف بهشهر بروید، می‌توانید به دیدن مجموعه‌ی تاریخی بی‌نظیر یعنی مجموعه‌ی عباس آباد بروید و به قدمت تاریخی این استان پی ببرید.

” به چشمان خود استراحت دهید و به جای خواندن به پادکست بالا گوش دهید… “

______________________________________________________

در آخر نیز می‌توانید در ۴۵ کیلومتری شهرستان بهشهر به تالاب میانکاله سری بزنید. البته باید برای دیدن از این محیط، مجوز داشته باشید. اما بدانید که اگر موفق به دیدن این منطقه شوید، خاطره‌ای دل چسب و ماندگار را در استان رویایی مازندران برای خود ساخته‌اید.

مکان های دیدنی در شهرهای مرکزی استان رویایی مازندران

اکنون که دانستید سفر به شرق این استان چقدر می‌تواند دل چسب باشد، می‌خواهیم به سراغ شهرهای مرکزی این استان برویم. از فیلبند تا سواحل بابلسر، مکان‌های دیدنی بسیاری وجود دارد که می‌تواند لحظات دل‌انگیزی را در استان رویایی مازندران برایتان بسازد. اگر می‌خواهید به سراغ شهرهای مرکزی استان بروید، پیشنهاد میکنیم که سفر خود را از جاده هراز شروع کنید. احتمالا زمانی که نام این جاده به گوشتان میخورد، در ذهنتان طبیعی بکر را تصور می‌کنید.

دشت شقایق لار می‌تواند اولین مقصد شما برای دیدن باشد. تنها با یک ساعت رانندگی کردن از تهران، می‌توانید پس از ورود به جاده‌ی هراز به این مکان دیدنی و جذاب برسید. این منطقه به دلیل داشتن گونه‌های جانوری خاص،  یک پارک ملی حفاظت شده‌ می‌باشد. اگر ماه‌های اردیبهشت و خرداد گذرتان به این طرف افتاد، دیدن از شقایق‌های وحشی این منطقه را از دست ندهید. دامنه قله دماوند به دلیل وجود شقایق‌های وحشی، به محیطی بکر و دیدنی تبدیل شده است. به احتمال زیاد تاکنون عکس‌هایی از طبیعت دیده‌اید که در آن‌ها محیطی همچون بهشت بر روی ابرها قرار گرفته است. باید بگوییم که به راحتی می‌توانید در مرکز استان رویایی مازندران خودتان را به این بهشت جذاب برسانید. از طریق جاده‌ی هراز می‌توانید به فیلبند که از زیباترین روستاهای ایران است برسید. در این روستا منظره‌ی بکر روی ابرها، آسمان پرستاره و شب‌های خنک تابستانی می‌تواند سفری دل چسب را برایتان به ارمغان آورد.

در شهرستان بابل، مجموعه‌ای زیبا به نام هفت آبشار قرار گرفته است و همان طور که از نامش مشخص است، هفت آبشار در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند. این مجموعه در مرز شهرستان بابل و سوادکوه و در روستای درازکلا واقع شده است. منظره هفت آبشار، پوشش جنگلی زیبا و مناظر بکر در کنار یکدیگر صحنه‌ای جذاب و دیدنی را به وجود آورده‌اند. بسیاری از مردم برای سفر به شمال کشور، بابلسر را انتخاب می‌کنند. در شب‌های بابلسر می‌توانید پل‌های زیبایش، رنگ و انعکاس نور آن‌ها در رودخانه را ببینید و شبی خاطره‌انگیز را برای خود بسازید. به دلیل شهرک‌های ویلایی زیاد در سواحل، امکانات رفاهی و بازار روز، بابلسر به عنوان مقصد تفریحی برای بسیاری از مردم تبدیل شده است.

اگر یادتان باشد گفتیم که در شرق استان رویایی مازندران، تالاب میانکاله قرار دارد و برای دیدن از تالاب نیاز به مجوز خواهید داشت. اما اگر امکان رفتن به آن جا را ندارید، می‌توانید از تالاب فریدون کنار دیدن کنید. وجود پرندگان مهاجر سیبری به مازندران در این منطقه، تالاب فریدون کنار را به محیطی جذاب و دیدنی تبدیل کرده است که هر ساله افراد زیادی برای بازدید از آن به استان رویایی مازندران سفر می‌کنند. در این تالاب بین‌المللی، قوهای فریادکش و بسیاری از پرندگان مهاجر به ایران وجود دارند و اگر در اواخر پاییز یا زمستان به آن جا بروید، می‌توانید مهمانان جذاب سیبریایی را در آن جا ببینید.

مکان های دیدنی در غرب استان رویایی مازندران

اکنون که با مکان‌های بکر در شهرهای شرقی و مرکزی این استان آشنا شده‌اید، در این بخش می‌خواهیم شما عزیزان را با مکان‌های دیدنی در غرب استان رویایی مازندران آشنا کنیم. در غرب این استان می‌توانید از روستای کندلوس تا تله کابین نمک آبرود را سفر کنید و برای خود سفری خاطره‌انگیز را رقم بزنید. برای سفر به غرب استان باید ابتدا از جاده‌ی چالوس شروع کنید و سفر خود را آغاز کنید. دیگر لازم به گفتن هم نیست که زیبایی جاده‌ی چالوس چقدر دل چسب و عالی است.

در ابتدا می‌توانید به روستای سنگفرش به نام کندلوس را در ۵ کیلومتری مرزن آباد سری بزنید و از جاذبه‌های گردشگری این روستای زیبا دیدن کنید. قدمت این روستا به چهار هزار سال می‌رسد و از این رو به عنوان یکی از ذخایر فرهنگی شمال کشور محسوب می‌شود. طبیعت بکر این روستا آن قدر دیدنی است که می‌توانید ساعت‌ها برای دیدن آن وقت بگذارید.

پس از آن می‌توانید در جاده چالوس، رانندگی را ادامه دهید و تنکابن را برای مقصد بعدی خود انتخاب کنید. در آن جا می‌توانید به تماشای ارتفاعات دو هزار بنشینید و از طبیعت انبوه آن لذت ببرید. در طبیعت جاده‌ی دو هزار، درختانی سرسبز در میان مه قرار گرفته است که منظره‌ای به یاد ماندنی را برایتان می‌سازد. حتی برخی از افراد پس از سفر به این منطقه، می‌گویند که پیچ و خم این جاده، صدای پرندگان، طبیعت بکر و هوای مطبوع این مکان را به بهشتی روی زمین تبدیل کرده است. شاید بتوان گفت که استان رویایی مازندران به دلیل طبیعت‌های بکر متفاوتی که دارد با دیگر استان‌های شمالی کشور متفاوت است.

” به چشمان خود استراحت دهید و به جای خواندن به پادکست بالا گوش دهید… “

______________________________________________________

در لیست سفرتان به غرب استان رویایی مازندران، سفر به منطقه کلاردشت را از دست ندهید. طبیعت بکر و هوای خنک در دامنه علم کوه، این مکان را به یکی از خاص‌ترین و جذاب‌ترین ییلاق‌های چالوس تبدیل کرده است. تصویری را تصور کنید که در یک طرف آن جنگل و در طرف دیگر آن دریا قرار داشته باشد. باید به شما بگوییم که می‌توانید با سفر به سی سنگان خودتان از نزدیک چنین منظره‌ای را مشاهده کنید. در شهرستان نوشهر می‌توانید به بهشت رویایی سی سنگان بروید و لحظات خوشی را در آن جا سپری کنید. در غرب استان رویایی مازندران و در شهرستان رامسر، لیست بزرگی از دیدنی‌ها را در اختیار دارید که برای دیدن آن‌ها باید زمان کافی را در اختیار داشته باشید. ییلاق جواهرده، روستای گرسماسر، قلعه مارکوه، جنگل‌های دالخالی، بام رامسر و تله کابین از جاذبه‌های توریستی این شهرستان می‌باشد. اکنون که با مکان‌های جذاب و دیدنی استان رویایی مازندران آشنا شده‌اید، حتما در طول سال این استان زیبا را به عنوان مقصد برای تفریح خود انتخاب کنید.

راهنمای خرید ویلا و خرید برج ساحلی در مازندران

خرید ویلا در شمال  و یا برج ساحلی در سرخرود نیاز به راهنمایی و رعایت نکات مهمی دارد تا هنگام خرید با مشکل مواجه نداشته باشید ، در ادامه این نکات را برای شما ارئه خواهیم داد ؛

  • در نظر گرفتن موقعیت و لوکیشن قرارگیری ویلای مورد نظر

هنگامی که قصد خرید ویلا، برج ساحلی سرخرود یا آپارتمان ساحلی در سرخرود را دارید، باید دسترسی بسیار عالی و بالایی به تمامی مراکز شهری مانند مراکز خرید ، فروشگاه های زنجیره ای ، مراکز درمانی ، بانک ها ، سوپر مارکت ، مراکز تفریحی و … داشته باشد .

  • بررسی داشتن سند و مدارک

همه ما می دانیم که ویلایی که دارای سند نباشد ارزش پایین تری را خواهد داشت ، بنابراین هنگام خرید ویلا در مازندران یا برج ساحلی در سرخرود باید به سند و مجوز آن توجه داشته باشید . سند باید عرصه و اعیان باشد و دارای پایان کار از شهرداری باشد .

” به چشمان خود استراحت دهید و به جای خواندن به پادکست بالا گوش دهید… “

______________________________________________________

  • استقامت و مقامت

استقامت و مقامت بالا به شما این  امکان را می دهد که به راحتی در آن ویلا یا آپارتمان ساحلی در سرخرود زندگی کنید . به همین علت باید به این نکته توجه داشته باشید که برای ساخت ویلا باید از بهترین مصالح و بهترین متریال استفاده کرده باشند .  ساخت ویلا باید به گونه ای باشد که شرایط آب و هوایی منطقه و رطوبت استان مازندران و مناطق مرطوب به آن آسیب و خسارتی  وارد نکند . درواقع باید سازگار با شرایط آب و هوایی و محیطی باشد .

بخشی 084968498498409

⇐سخن پایانی

تلاش کردیم در این مقاله شما عزیزان را با استان رویایی مازندران و موقعیت‌ جغرافیایی، سیاسی، طبیعی و همچنین جغرافیای تاریخی آن آشنا کنیم. به شرق، مرکز و جنوب این استان شگفت‌انگیز سفر کردیم و مناطق بکر و جذاب آن را شناختیم. امیدواریم که توانسته باشیم این استان زیبا را به خوبی به شما عزیزان نشان داده باشیم. امروزه خرید ویلا و آپارتمان لاکچری در مازندران به دلیل افزایش ارزش ملک ها و قیمت ویلا و آپارتمان در مازندران پیشرفت بسیاری کرده است . خبر خوب دیگر این است که شما عزیزان می‌توانید در این استان شگفت‌انگیز صاحب ملک شوید، اما دقت داشته باشید که باید برای یک خرید موفق و مطمئن از یک فرد باتجربه کمک بگیرید. دکتر محمد بخشی سال‌هاست که در زمینه‌ی برج‌سازی و خرید برج ساحلی سرخرود به طور گسترده در استان مازندران در حال فعالیت می‌باشند. تیم تخصصی دکتر محمد بخشی با سابقه‌ی درخشانی که در زمینه‌ی مشاوره دارند، در زمینه‌ی فروش و ارائه‌ی خدماتی از قبیل سرمایه‌گذاری، تحلیل سیستم مدیریت و بسیاری موارد دیگر، آماده‌ی خدمت‌رسانی به شما عزیزان هستند.

 

‫0/5 ‫(0 نظر)