برج پیام 4

ویژه
شروع قیمت از متری 75.۰۰۰.۰۰۰ تومان
اتاق ها: 3
حمام ها: 2

نمای کلی

15 طبقه

13 طبقه 2 واحدی

2 طبقه تک واحدی

متراژ هر واحد : 180 متری 2 خواب و 270 متری 3 خواب مستر

سازنده اقای مهندس خسروی

21 متربر خود زمین

30% پیش پرداخت

5%سند

5% تحویل

الباقی اقساط 30 ماهه

قیمت : شروع قیمت برج پیام 4 از متری 50.000.000 تومان ، به ازای هر طبقه متری 1.000.000 تومان افزوده می شود .
آخرین بروز رسانی قیمت برج پیام 4 در تاریخ 1400/05/04 _ معادل چهارم مرداد هزار و چهارصد

” با برج سوپر لاکچری پیام۴ بیشتر آشنا شوید “


سرخرود در مازندران فقط یک جاذبه گردشگری با طبیعتی ساحر نیست! این منطقه، در کنار جاذبه‌های منحصر به فرد طبیعی ، منطقه‌ای بسیار گیرا و پر مخاطب برای سرمایه‌گذاری در زمینه ویلا در مازندران و یا برج ساحلی در مازندران است. البته این مورد هم جدا از موقعیت طبیعی و ویژه این منطقه نیست و بسیاری از سرمایه‌گذاری‌ها قبل از هرچیز به دلیل جاذبه‌های گردشگری سرخرود در این منطقه صورت می‌گیرد. در این میان، برج‌های ساحلی سرخرود سهمی بزرگ در سرمایه‌گذاری در آن دارند. برج‌هایی مانند برج پیام، برج الیزه، برج بهشت و … هر کدام در عین داشتن ویژگی‌های مشترک، منحصر به فرد بوده و خصوصیات بی‌نظیری دارند که سرمایه‌گذاران را به سرمایه‌گذاری در این بخش ترغیب می‌کند.

خرید برج در سرخرود به دلیل موقعیت ویژه برج‌های ساحلی سرخرود، اگر با دقت و تحقیقات کافی صورت بگیرد، می‌تواند بنابر شرایط خاص شما، سرمایه‌گذاری امنی باشد که در مدتی معین و مطلوب بازگشت سرمایه و سود حاصل از آن را تجربه کنید! قیمت برج ساحلی در سرخرود نیز بسته به موقعیت، متراژ و مسائلی از این قبیل می‌تواند متفاوت باشد و در این زمینه می‌توانید از مشاوره تیم دکتر بخشی بهره کافی را برده و شرایط را بسنجید.

برج‌های ساحلی سرخرود از این حیث که در منطقه‌ای گردشگری قرار گرفته‌اند، بسیاری را به سمت خود جذب می‌کنند و در طراحی اغلب آن‌ها نگرشی اصولی حکم‌فرماست که با سبک زندگی در سرخرود هم‌خوانی کافی را داشته‌باشد و بتواند موجبات رضایت و راحتی ساکنین را فراهم کند. برای مثال در برج‌های ساحلی سرخرود مثل برج پیام 4، دسترسی‌ها به مراکز تجاری، درمانی، تفریحی و … دسترسی شفاف و آسانی بوده و همین باعث رضایت افراد می‌شود  و اگر برج فول امکانات باشد هم این قضیه دو چندان شده و امکاناتی نظیر کافی شاپ، سالن ورزش، سالن نمایش، استخر اختصاصی و … نیز به آن افزوده خواهد شد.

با خرید برج ساحلی در سرخرود نه تنها از زیبایی‌های منحصر به فرد این منطقه زیبا در مازندران بهره‌مند می‌شوید، بلکه دیگر دغدغه ریسک‌های سرمایه‌گذاری را نیز نخواهید داشت، چرا که این منطقه همیشه در بورس بوده و مخاطبین خاص خود را دارد و به نوعی جاذبه سرمایه‌گذاران خوش ذوقی است که می‌دانند حاصل تلاش خود را در کجا به کار گیرند.

برج پیام 4 از جمله برج‌های ساحلی سرخرود است که ویژگی‌های خاص و منحصر به فردی داشته که با خرید واحد در این برج فول امکانات می‌توانید از مزایای زندگی در یک برج لوکس در سرخرود بهره ببرید. برای آشنایی بیشتر با برج پیام  4سرخرود با ما همراه باشید.

برج پیام 4 557869486468797869

 

نکات مهم درباره برج پیام 4 سرخرود

برج پیام، پیام‌آور طراحی خاص در زمینه برج‌های ساحلی سرخرود است که از بسیاری از لحاظ می‌تواند یک سرمایه‌گذاری امن برای شما باشد. برج پیام 4 در سرخرود، نه تنها از نظر طراحی نما و مسائل بصری یک نقطه جذاب در سرخرود است، بلکه در بقیه وجوه نیز پیشتاز بوده و از طراحی مناسب، زیبا، کاربردی و مخاطب‌پسند برخوردار است که با طبیعت اطراف نیز همگون و همساز است.

نمای برج پیام 4 در سرخرود، یک نمای کلاسیک است که طرفداران خاص خود را دارد و در به رخ کشیدن ارتفاع این برج سهمی ویژه دارد. تقسیمات افقی و عمودی نمای برج پیام 4 در تعادل بصری نما سهمی ویژه دارند و از سوی دیگر بازشوها و نورگیرهای این برج زیبا نیز سهم خاص خود را در یک طراحی اقلیمی مناسب ایفا می‌کنند.

در واقع در رابطه با اقلیم مازندران و طراحی یک برج ساحلی، نحوه طراحی پنجره‌ها، مصالح آن‌ها و ارتباط حجم با بیرون از اهمیت منحصر به فردی برخوردار است.

در طبقات بالاتر برج پیام 4، با نوعی تغییر در نما و گشودگی مواجه هستیم که تراس‌هایی سبز و گشاده ایجاد کرده و به مثابه برج باغ‌هایی است که زندگی در ارتفاع را برای انسان لذت بخش‌تر می‌کند.

طبقه همکف برج پیام 4 به بخش تجاری اختصاص یافته‌است که این مورد نیز در رابطه با زندگی در یک مجتمع مسکونی می‌تواند از الزاماتی باشد که باید برآورده شود. در واقع وجود این لکه تجاری در برج پیام 4، به اعتبار این برج افزوده و آن را بیشتر به یک مسکونی ایده‌ال تبدیل کرده‌است.

ورودی برج پیام 4 و نحوه دعوت‌کنندگی بنا نیز مناسب طراحی شده و همانظور که بنا در مقیاس شهری دعوت‌کنندگی منحصر به خود را دارد، در مقیاس انسانی نیز شاهد این دعوت کنندگی هستیم.

در ادامه، اگر بخواهیم به امکانات برج پیام 4 بپردازیم و آن‌ها را به صورت ویژه‌تری مورد بررسی قرار دهیم، قبل از هرچیز باید به این مورد اشاره کنیم که یک برج ساحلی درخور باید چه امکاناتی داشته‌باشد تا بتواند رضایت مخاطب را جلب نموده و از سوی دیگر در بازار پر رقابت برج‌های ساحلی مازندران نیز با قدرت ادامه دهد؟

برج پیام 4 4545845848541874

امکاناتی که یک برج در اختیار افراد ساکن در آن قرار می‌دهد می‌تواند در حد یک برج فول امکانات باشد و می‌تواند در حداقل امکانات ولی با کیفیت بسیار بالا قرار داشته باشد. اگر شما در طراحی برج ساحلی، کلیه امکانات را در طرح بگنجانید، ولی از کیفیت مطلوب برخوردار نباشند، در نهایت مخاطب متوجه عدم کیفیت خواهد شد و هیچ کاربری از ترجیه کیفیت بر کمیت راضی و خرسند نخواهد بود.

در واقع، در طراحی برج پیام 4، تمامی امکاناتی که برای یک زندگی بی دغدغه در یک برج ساحلی نیاز است لحاظ شده ولی کیفیت از خاطر نرفته‌است. اگر بخواهیم به امکانات این برج اشاره‌ای داشته باشیم، باید از موارد زیر بگوییم.

یکی از دغدغه‌های افراد در زمان خرید برج ساحلی و سرمایه‌گذاری در این بخش، تامین پارکینگ و نحوه تامین آن‌هاست. در برج پیام 4 شما دغدغه‌ای از لحاظ پارکینگ و مسائل مربوط به آن نخواهید داشت و با خرید واحد در برج پیام 4، پارکینگی ویژه خود خواهید داشت. از سوی دیگر، مسائل مربوط به محوطه‌سازی و طراحی محوطه نیز در برج‌ها اهمیت خاص خود را دارد که در برج پیام 4 این موضوع نیز برآورده شده‌است و با طراحی محوطه‌ای مناسب این برج مواجه هستیم.

ارتباط طبقات در برج پیام 4 از طریق لاین‌های آسانسور با کیفیت صورت می‌گیرد و انشعابات نیز مجزاست.

یکی از مواردی که حتما برایتان بسیار اهمیت دارد، سیستم‌های گرمایش و سرمایش است که در برج پیام 4 سیستم‌های سرمایش و گرمایش ویژه‌، مدرن، با کیفیت و مناسب با اقلیم در انتظار شماست.

در رابطه با سند برج پیام 4 نیز به مشکلی بر نمی‌خورید و در مراحل خرید این برج، سند تقدیم حضور شما می‌شود.

برج پیام 4، 15 طبقه بوده که 13 طبقه آن دو واحده و دو طبقه آن تک واحده هستند. واحدهای 2 خوابه 180 متر و واحدهای سه خوابه برج پیام4 ، 270 متری با مستر هستند.

سازنده برج پیام 4 آقای مهندس خسروی بوده و این برج در مرحله بتن‌ریزی فونداسیون قرار دارد.

نحوه خرید برج پیام 4

اگر قصد سرمایه‌گذاری در برج پیام 4 و خرید واحدهای این برج لاکچری را دارید، 30 درصد پیش پرداخت، 5 درصد در هنگام تحویل سند، پنج درصد در زمان تحویل واحد و الباقی در اقساط سی ماهه پرداخت می‌شود. این برج متراژی 40 میلیون برآورد شده‌است.

برج پیام 4 798985615256858541455

 

چرا در سرخرود سرمایه‌گذاری کنیم؟

شاید به دنبال سرمایه‌گذاری امن در سرخرود هستید و بسیاری برج‌های ساحلی سرخرود را به شما پیشنهاد داده‌اند. در رابطه با برج‌های ساحلی سرخرود مثل برج پیام 4، دانستن این مسئله ضروری است که شما باید با آگاهی کامل و اطمینان از تصمیم خود سرمایه‌گذاری خود را انجام داده و در مراحل بعد به آن سرمایه‌گذاری اعتماد داشته‌باشید!

یکی از مزایای سرمایه‌گذاری در سرخرود این است که با توجه به بازار مسکن و برج در این ناحیه از مازندران، در صورت انتخاب آگاهانه، شما همواره باید منتظر سود باشید و از سوی دیگر اگر زمانی بخواهید برج ساحلی خود را بفروشید هم مخاطبین خاصی هستند که بلافاصله مایل به خرید برج شما باشند.

پس با سرمایه‌گذاری در برج پیام 4، از مزایای یک سرمایه‌گذاری بسیار عالی بهره خواهید برد که اعتبار و صحت آن نیز واضح و مبرهن بوده و در ادامه برای مراحل بعدی نیز مشکلی نخواهید داشت.

در این میان افرادی هستند که نکته‌ای اساسی را در رابطه با سرمایه‌گذاری در برج‌های ساحلی سرخرود از خاطر می‌برند و آن هم اهمیت مراجعه به مشاور املاک معتبر، حاذق، مجرب و دلسوز در این زمینه است.

قدم‌های اولیه هر سرمایه‌گذاری از مهم‌ترین مراحل آن‌ محسوب می‌شود و حضور افرادی آگاه در کنار شما این سرمایه‌گذاری را به خاطره‌ای خوب و سودآور تبدیل می‌کند.

مشاورین املاک با دانستن زیر و بم کار و تمام مسائل حساس مرتبط با ملک مورد نظر، با توجه به شرایط ویژه شما، بهترین گزینه‌ها را روی میز قرار می‌دهند و می‌توانید با اعتماد کامل، به سرمایه‌گذاری امن در برج پیام 4 اقدام کنید.

در این راستا، تیم مشاورین املاک دکتر بخشی، با آشنایی کامل با منطقه و مسائل مرتبط با خرید و فروش برج‌های ساحلی سرخرود، دلسوزانه در کنار شما خواهند بود. پس اگر قصد سرمایه‌گذاری در سرخرود و یا خرید برج‌های ساحلی سرخرود مثل برج پیام 4 را دارید، قبل از هر اقدامی از طریق راه‌های ارتباطی با ما ارتباط گرفته و از مشاوره رایگان پیش از خرید ما بهره ببرید. ما در این مسیر در کنار شما هستیم تا لذت سرمایه‌گذاری در سرخرود برایتان دو چندان شود.

 

‫0/5 ‫(0 نظر)

جزئیات

  • اتاق ها:
    3
  • حمام ها:
    2
  • قیمت:
    شروع قیمت از متری 75.۰۰۰.۰۰۰ تومان
  • وضعیت ملک:

امکانات

  • آسانسور
  • انشعابات مجزا
  • پارکینگ
  • دسترسی سریع به بیمارستان
  • دسترسی سریع به فروشگاه
  • دسترسی سریع به مرکزخرید
  • سالن ورزشی
  • سرمایش
  • سند
  • گرمایش
  • محوطه سازی

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسید “برج پیام 4”

امتیاز

املاک مشابه