برج ساحلی نور

ویژه
شروع قیمت از متری 100.۰۰۰.۰۰۰ تومان
اتاق ها: 3
حمام ها: 1

نمای کلی

پلاک 1دریا

22طبقه

80 واحد آپارتمان

40 واحد 2 خواب 130 متری

40 واحد3 خواب 165 متری

2طبقه بالا پنت هاوس 500 متری با تراس 50 متری

دارای4 آسانسور در 2 بلوک متصل به هم

2مسیر پله

فاصله تا دریا 80 متر

قیمت : شروع قیمت برج ساحلی نور از متری 50.000.000 تومان ، به ازای هر طبقه متری 1.000.000 تومان افزوده می شود .
آخرین بروز رسانی قیمت برج ساحلی نور در تاریخ 1400/05/04 _ معادل چهارم مرداد هزار و چهارصد


——————————————————————————————————————————————————————————————————————————-

 

“با برج بسیار زیبای ساحلی نور بیشتر آشنا شوید”


سرمایه‌گذاری در مازندران در قالب خرید ویلا در مازندران و یا خرید برج ساحلی در مازندران، یک نمونه از سرمایه‌گذاری است که می‌توانیم آن را به عنوان یکی از راه‌های امن، مقرون به صرفه و کم ریسک برای سرمایه‌گذاری در شمال کشور معرفی کنیم. در این میان، سرخرود بستری است حاصل‌خیز در زمینه سرمایه‌گذاری که برج‌های ساحلی آن برای بسیاری از افراد نام آشناست. برج‌های ساحلی سرخرود مانند برج ساحلی نور، نمونه‌هایی موفق در حیطه برج‌سازی در مازندران هستند که همواره مخاطبان ویژه خود را داشته و توانسته‌اند در جذب مخاطب، جلب رضایت آن‌ها و محبوب ماندن در گذشت زمان، از پیشتازان این میدان باشند.

برج‌ ساحلی نور یکی از برج‌های لوکس و زیبا در سرخرود است که اگر قصد خرید برج در سرخرود را دارید می‌توانید شرایط برج نور را بررسی کرده و ببینید این برج تا چه میزان خواسته‌های شما از سرمایه‌گذاری و انتظاراتتان را برآورده خواهد کرد.

ساخت و ساز برج ساحلی در مازندران مزایای منحصر به خود را دارد، از طرفی باعث زنده نگه‌داشتن بافت و پیشروی آن با خواسته‌های روز شده و از سوی دیگر چهره شهر را به مقتضای توریستی بودن آن حفظ کرده و با رعایت گوناگونی متناسب با محیط به حفظ گردشگرپذیری این بستر دامن خواهد زد.

از سوی دیگر باید مراقب بود که برج سازی در این منطقه، منافاتی با حفظ ارزش‌های طبیعی سرخرود نداشته و چهره حقیقی این طبیعت را مخدوش نکند.

اگر قصد سرمایه‌گذاری در این زمینه را دارید و می‌خواهید با برج ساحلی نور بیشتر آشنا شوید، با ما همراه باشید.

برج ساحلی نور 2548657897987464535

ویژگی‌های برج ساحلی نور

برج نور را اگر بخواهیم با دقت و موشکافانه از نظر بگذرانیم، قبل از هرچیز به مشخصات کلی آن خواهیم پرداخت. این برج پلاک 1 دریاست و در 22 طبقه برافراشته شده‌است. این 22 طبقه در برج ساحلی نور، حامل 80 واحد بوده که نصف آن‌ها را دو خوابه‌های 130 متری و نیم دیگر را سه خوابه‌های 165متری تشکیل می‌دهد.

ولی دو طبقه بالای برج ساحلی شامل پنت‌هاوس 500 متری با تراسی 5 متری است که می‌توان آن را یکی از جذاب‌ترین قسمت‌های برج ساحلی نور دانست.

برج ساحلی نور دارای 4 آسانسور در دو بلوک متصل به هم است و 2 مسیر پله نیز برای ارتباطات عمودی این برج در نظر گرفته شده‌است.

یکی از موارد مهم در تعریف یک برج ساحلی فاصله برج تا دریاست که در رابطه با برج ساحلی نور این فاصله 80 متر است و شما ویویی بسیار جذاب در 80 متری دریای زیبای خزر را تجربه خواهید کرد.

در رابطه با قیمت واحدهای این برج نیز می‌توان گفت که متری 40 میلیون برآورد شده‌است.

ولی این تمام ماجرا در رابطه با برج ساحلی نور نیست و اگر بخواهیم به معرفی دقیق‌تری از این برج بپردازیم باید به امکانات ویژه برج نور نیز اشاره کنیم، امکاناتی که یک برج ساحلی را از برجی معمولی متمایز کرده و ارزش سرمایه‌گذاری در آن را تا حدود بسیاری تبیین می‌کند و شما می‌توانید قانع شوید که چرا باید در برج ساحلی نور سرمایه‌گذاری کنید!

برج ساحلی نور 5286896868963896

 

یکی از موارد نمای برج ساحلی نور است که می‌توان آن را نمایی نئوکلاسیک دانست که کاملا درخور سبک طراحی آن بوده و جاذبه منحصر به خود را نیز دارد. این نما در کنار پر و خالی‌های ایجاد شده برای ورودی، بازشوها و تراس‌ها، پویایی خود را حفظ کرده‌است و معرفی مناسبی از کلیت مجموعه نیز دارد.

ورودی برج ساحلی نور نیز که با اختلاف ارتفاعی شایان توجه تعریف شده‌است از مواردی است که طراحی برج نور را ویژه می‌کند.

نمای اصلی جنوبی این برج زیبا رو به جاده 30 متری بوده و نمای شمالی آن رو به دریاست. با نگاهی به نما به نورگیری مناسب فضاها پی می‌بریم، ارزش دهی به نورگیری طبیعی که در هر اقلیمی اهمیت دارد و در اقلیم شمال کشور از اهمیتی ویژه برخوردار است.

مورد دیگری که باید به آن بپردازیم، محوطه‌سازی برج ساحلی نور است. محوطه‌ای دنج و رو به دریا که با تقسیم‌بندی مناسب، توانسته‌است هم‌پوشانی مناسبی با ساختمان داشته‌باشد و با استفاده مناسب از عناصر متن فضا، ویژگی‌های یک محوطه‌سازی خوب را در خود بگنجاند.

و اما لابی برج ساحلی نور داستانی متفاوت دارد! شاید بتوان یکی از نقاط عطف کار در برج نور را لابی خاص آن دانست. لابی برج ساحلی نور، تمام ویژگی‌هایی که یک لابی باید برآورده کند را دارد، از عملکرد مناسب گرفته تا ایجاد فضای تعامل ساکنین.  در واقع نوع نگاه به طراحی فضای لابی به نوعی است که افراد به ناگاه با هم احساس همبستگی بیشتر داشته و حتی اگر کسی به محیطی دنج نیاز داشته باشد هم بتواند از این لابی استفاده کند و از ویوی باز و به سمت دریای آن نهایت لذت را ببرد. لابی برج نور دید کامل به دریا داشته و تراسی 5 متری نیز دارد که انعطاف‌پذیری طراحی را دو چندان می‌کند. در واقع این نوعی احترام به مخاطب است که طراحی فضای جمعی به گونه‌ای است که فرد هر زمان بخواهد بتواند از محیط باز هم استفاده کند و با توجه به آب و هوای خاص منطقه بسته به حال و هوای خود تصمیم بگیرد از فضای بیرون استفاده کند و یا از داخل لابی از تماشای امواج دریا لذت ببرد.

از نکات دیگر مهم در طراحی برج ساحلی نور، توجه به سیرکولاسیون و جریان هواست. فاصله 80 متری این برج ساحلی تا دریا از یک سو و نحوه قرارگیری بنا از سوی دیگر، نسیم مطلوب دریا را به راحتی در طبقات جریان داده و شما از اقامت خود در برج نور نهایت لذت را خواهید برد.

برج ساحلی نور 54854796898479684968

دیگر امکانات برج ساحلی نور

امکانات دیگر برج نور را می‌توانیم در مواردی که در ادامه گفته می‌شود خلاصه کنیم. یکی از مواردی که در زمان خرید برج ساحلی حتما دغدغه خریداران خواهد بود، مسئله تامین پارکینگ است که در رابطه با برج ساحلی نور و اغلب برج‌های ساحلی سرخرود این موضوع کاملا در نظر گرفته شده و حل شده‌است. از طرفی این بنا انشعاباتی مجزا داشته و برای برق اضطراری آن نیز تمهیداتی از طریق ژنراتور گازی اندیشیده شده‌است.

در تاسیسات و گرمایش و سرمایش برج نور نیز از مدرن‌ترین تجهیزات مربوطه بهره برده شده‌است.

طراحی داخلی برج ساحلی نور

طراحی داخلی برج نور هم در نوع خود زیبا و قابل توجه است. کفسازی‌ها، نازک کاری‌های داخلی و نحوه نورپردازی همگی با سبک کلی طراحی هماهنگ بوده و مبلمان برج ساحلی نور از نقاط قوت آن محسوب می‌شود.

در مبلمان لابی از نهایت سلیقه بهره برده شده‌است و ساکنین ضمن بهره بردن از امکانات لابی می‌توانند از این چیدمان زیبا استفاده کرده و ساعاتی را به تماشای بی دغدغه دریا بنشینند.

برج ساحلی نور 4687451785741584854

 

مزایای خرید برج ساحلی در سرخرود

اگر به دنبال سرمایه‌گذاری در حیطه املاک در مازندران هستید، بی شک برج‌های ساحلی سرخرود، مانند برج ساحلی نور، از جمله پیشنهادات ما به شماست. با خرید برج ساحلی نور و سرمایه‌گذاری در این قسمت، شما فقط یک یا چند واحد در یک  برج ساحلی نخریده‌اید! بلکه وارد دنیای سرمایه‌گذاری در سرخرود شده‌اید. نوعی سرمایه‌گذاری امن که بسته به قدم‌های شما، قدرت تحلیل و اطلاعاتتان و … می‌تواند شما را به یک سرمایه‌گذار برتر در این حیطه تبدیل کند که الگویی برای سایرین هم باشد.

بسته به نوع سرمایه‌گذاری، انتظار شما از سود و بازگشت سرمایه، میزان صبر و زمان بازدهی و مواردی از این قبیل، این سرمایه‌گذاری می‌تواند متفاوت باشد. شما می‌توانید در عرصه خرید ویلا در مازندران سرمایه‌گذاری کرده و یا به سمت برج‌های ساحلی سرخرود بروید!

البته باید بدانید در رابطه با ساخت و ساز برج‌های ساحلی سرخرود، سازندگان اغلب باید به دنبال الگویی مناسب باشند که در طول زمان بتواند جایگزین ساخت و سازهای اشتباه شود. در این زمینه، ضوابط شهرداری و قوانین و مقرراتی نیز تنظیم شده‌است که خود نشان‌دهنده اهمیت ساخت و ساز صحیح در مازندران است. ارائه الگوهای نامناسب برای برج در این منطقه، می‌تواند این راه را برای سایرین نیز باز کند و افراد سودجو بتوانند بدون در نظر گرفتن ارزش‌های واقعی محیط به ساخت و ساز اشتباه بپردازند. پس قبل از هرچیز وظیفه سازندگان، ارائه الگوهای مناسب برای ساخت و ساز در سرخرود است. در این زمینه برج‌هایی مانند برج ساحلی نور را می‌توان الگوهایی معقول دانست که علاوه بر برآوردن خواسته‌های مخاطبین، در مسیری نرمال به فعالیت خود ادامه می‌دهند. البته با توجه به پیشرفت روزافزون این منطقه، اهمیت ساخت و ساز چند برابر شده و اهمیت ساخت و ساز صحیح در سرخرود نیز می‌تواند مورد بحث‌های گوناگونی قرار گیرد و حتی قوانین خاص خود را پیدا کند.

برج ساحلی نور 5646845896486486

 

اگر قصد خرید واحدهای برح ساحلی نور را دارید، تا اینجای کار تصمیم شما تصمیمی تحسین برانگیز است، ولی این تمام ماجرا نیست. شما باید با آگاهی کامل از نتایج و برآوردهای لازم در این مسیر قدم بگذارید و در این زمینه تنها راه مطمئن مراجعه به مشاورین املاک مرتبط مثل دکتر بخشی است.

سرمایه‌گذاری در سرخرود به دلیل پیشرفت روزافزون این منطقه، تصمیمی کم ریسک و عاقلانه است که مراجعه به افراد مجرب و آشنا با محیط، شما را در این امر همراهی می‌نماید. پس قبل از هر اقدامی، و قبل از خرید، از طریق راه‌های ارتباطی با تیم ما ارتباط گرفته و از مزایای مشاوره قبل از خرید بهره‌مند شوید. ما در تمام مراحل این اقدام همراه شما خواهیم بود.

‫0/5 ‫(0 نظر)

جزئیات

  • اتاق ها:
    3
  • حمام ها:
    1
  • قیمت:
    شروع قیمت از متری 100.۰۰۰.۰۰۰ تومان
  • وضعیت ملک:

امکانات

  • آسانسور
  • استخر
  • انشعابات مجزا
  • پارکینگ
  • تراس
  • جکوزی
  • سالن ورزشی
  • سرمایش
  • سند
  • سونا
  • گرمایش
  • لابی
  • محوطه سازی

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسید “برج ساحلی نور”

امتیاز

املاک مشابه