برج آفتاب سحر

ویژه
شروع قیمت از متری 60.000.000 تومان
اتاق ها: 3
حمام ها: 4

نمای کلی

9 طبقه

واجدهای 156 متری

3 خواب مستر

سالن ورزش – لابی – استخر – سوا و جکوزی

 


” به چشمان خود استراحت دهید و به جای خواندن به پادکست بالا گوش دهید … “


 

برج آفتاب سحردر سرخرود

یکی دیگر از برج های بسیار زیبای سرخرود برج آفتاب سحر است. این برج 10 طبقه در منطقه آرام گلشهر بنا شده که محیطی دنج و در نوار خطی دریای خزر واقع شده است. این برج در زمینی به متراژ 3400 متر بنا شده است. برج در 10 طبقه ساخته شده است و هر طبقه 5 واحد را در خود جای داده است. هر واحد حدود 150 تا 170 متر وسعت داشته و فول امکانات می باشد. برج آفتاب سحر دارای نمایی از کامپوزیت است که زیبایی خیره کننده این به این برج بخشیده است. از مهمترین ویژگی های برج ساحلی نزدیکی آن به دریا و داشتن چشم انداز زیبای دریای خزر است.

این برج زیبا تا دریا تنها 200 متر فاصله داشته و از این رو شما از هر بالکن و پنجره این برج می توانید دریای زیبای خزر را مشاهده کرده و از زیبایی آن لذت ببرید. برج ساحلی آفتاب سحر دسترسی مناسبی به مراکز خرید و بیمارستان اصلی شهر سرخرود دارد. جالب است بدانید که شهر سرخرود از لحاظ دسترسی در فاصله بین فریدون کنار و محمودآباد قرار دارد و اگر از فریدون کنار تنها 6 کیلومتر به سمت غرب رانندگی کنید به سرخرود می رسید. این شهر به واسطه قرار گرفتن در خط ساحلی دریا، نزدیکی به جنگل های مازندران و همچنین تالاب شهر سرخرود مورد توجه توریست ها قرار دارد.

امکانات برج آفتاب سحر کامل و اوکازیون است

امکانات یک برج اصولا بیشتر از ساختمان ها مسکونی و در بعضی مواقع ویلاهای شخصی است. در برج ها برای ساکنین برنامه های تفریحی و ایتم های امنیتی مناسبی در نظر گرفته می شود تا ساکنین آرامش بیشتری داشته باشند. برج آفتاب سحر نیز از این قائده مستثنی نیست. همه آنچه در برج های بزرگ تهران و شمال کشور وجود دارد در این برج دیده می شود. این برج 10 طبقه دارد اما تنها 9 طبقه از آن برای سکونت طراحی شده است. طبقه اول آن به لابی، استخر، سونا، جکوزی و پارکینگ اختصاص داده شده است. در صورت عدم تمایل به رفتن به دریا و شنا کردن در دریای خزر می توانید از استخر برج آفتاب استفاده نموده و از آب بازی کودکان خود لذت ببرید. در ضمن در سونا و جکوزی نیز می توانید برای شروع یک روز کاری خود را آماده نمایید.

لازم به ذکر است که در طبقه اول این برج می توانید به سالن بیلیارد رفته و از بازی با همسن و سالان خود لذت ببرید. برای هر واحد یک پارکینگ اختصاصی در نظر گرفته شده است. از دیگر امکاناتی که شما را برای خرید یک دستگاه آپارتمان توجیه می کند باید به فضای پشتی برج آفتاب اشاره داشت. در فضای پشتی این برج فضای سبز بسیار زیبایی طراحی شده است که به شما و خانواده امکان استراحت و معاشرت می دهد. الاچیق بسیار زیبایی در فضای پشتی طراحی شده است و که به جای سالن اجتماعات نیز می توان از آن استفاده کرد. آلاچیق سرپوشیده بستری فراهم می کند که با همسر خود از بارش باران لذت ببرید. در ضمن فضا به قدری زیبا و بزرگ است که می توانید در آن به ورزش کردن بپردازید و از برنامه ورزش خود عقب نیوفتید.

واحدهای برج آفتاب سحر فول امکانات طراحی شده است

واحدهای برج آفتاب سحر با دو اتاق خواب و سه اتاق خواب طراحی شده اند. واحد که دارای سه اتاق خواب هستند دارای 4 سرویس بهداشتی و حمام بوده و واحد های دو خوابه دو سرویس بهداشتی و حمام دارند. سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی هر دو در واحد ها تعبیه شده اند. هر واحد آشپزخانه با طراحی جزیره دارد که به کمک کابینت های MDF پر شده است. کابینت ها بسیار شکیل بوده و فضای واحد را زیباتر نمایش می دهد. سقف هر واحد از گچ ساخته شده است و کف آن را با سنگ های طرح پارکت پوشانده اند. از این رو از لحاظ دیزاین با واحدهای بسیار شیک و مدرن سروکار دارید.

سرویس گرمایش این واحد به واسطه شوفاژ تامین می شود و همه واحدها به کولر گازی مجهز هستند. برای زیبا شدن دکوراسیون داخلی شومینه ای در واحد طراحی شده است. در صورت تمایل می توانید این قسمت را با قرار دادن دو صندلی به زیباترین قسمت واحد مسکونی تبدیل کنید. یکی از مهمترین قسمت های یک برج تراس آن است؛ چرا که این چشم انداز برج است که شما را ترغیب به خرید یک واحد مسکونی در طبقات بالا می نماید. هر کدام از واحدهای برج آفتاب سحر دارای یک بالکن رو به دریا است. این است که با باز کردن تراس فضای خانه شما با بوی دریا پر شده و صدای امواج شب های به شما آرامش خواهد داد. لاز به ذکر است که در هر تراس یک باربیکیو طراحی شده است تا بتوانید در آن غذای مورد علاقه خود را طبخ نمایید.

امکانات و زیرساخت های برج آفتاب سحر خیره کننده است

با وارد شدن به برج آفتاب سحر شوکه خواهید شد؛ چرا که ورودی و لنداسکیپ آن بسیار جذاب و شیک است. فضای سبز ورودی بسیار زیبا طراحی شده است و گل کاری آن کاملا آراسته و زیبا است. پله های ورودی به برج ما را به یاد قصرهای بزرگ می اندازد. با وارد شدن به لابی شاهد فضایی بسیار بزرگ، شیک و مدرن خواهید بود.  نگهبانی ورود ساکنین و همچنین مهمانان را مدیریت کرده و خیال شما از بابت عدم ورود افراد غیر ساکن راحت خواهد کرد.

آسانسور در یک برج مسکونی حرف اول را می زند و خوشبختانه آسانسورهای این برج کاملا به روز بوده و با سرعت مناسبی رفت و آمد ساکنین را برعهده دارد. لوله کشی داخلی هر واحد بسیار مدرن است به طوری که در هر سرویس بهداشتی و حمام شاهد دستگاه حوله خشک هستید که نشان از لوله کشی گرمایش و سرمایشی مدرن است. داشتن سیستم اعلام و اطفا حریق از دیگر امکانات و زیرساخت های مناسب این برج است. استفاده از سیستم برق اضطراری، پمپاژ آب در طبقات بالا، گازکشی و … همگی از زیرساخت های اساسی این برج به شمار می آیند. در طبقات به دلیل ایجاد امنیت از دوربین مدار بسته استفاده شده است و همه ساکنین قادر به مشاهده این رفت و آمدها خواهند بود. درب های ضد سرقت از دیگر امکانات امنیتی تعبیه شده در واحدها می باشد.

چرا محمد بخشی برج آفتاب سحر را پیشنهاد می کند

دلیل خرید برج به جای خرید ویلا امکاناتی است که برج ها در اختیار ساکنین قرار می دهند. داشتن فرهنگ آپارتمان نشینی به همه ساکنین برج کمک می کند که با مسالمت با هم زندگی کنند و این در برج های بسیار شلوغ گاه با مشکل مواجه می شود. برج آفتاب سحر به واسطه تعداد کم واحدها و طبقات فضای آرامی داشته و مدیریت رفتار در آن بهتر انجام می شود. اما مهمترین دلایلی که مهندس بخشی خرید واحد برج آفتاب سحر را پیشنهاد می دهند شامل موارد زیر می شود

  • نزدیکی به دریا

این برج فاصله مناسبی با دریای خزر دارد و چشم انداز هر واحد از آن به دریای خزر بسیار مناسب است. درضمن واحدهایی که پنجره جنوبی دارند می توانند از دیدن جنگل های مازندران نیز لذت ببرند.

  • فول امکانات بودن

می توان به جرات گفت همه امکانات موجود در برج های لاکچری سرخرود در برج آفتاب سحر تبیه شده است. استخر، سونا، جکوزی، سالن بیلیارد، لابی شیک، فضای سبز فوق العاده، آلاچیق و … همگی در برج های بزرگ و بالای 20 طبقه موجود هستند و این برج نیز تمام این ها را دارا می باشد. پس با خرید این برج از تمام امکانات قابل استفاه در برج ها بهره مند هستید.

  • زیرساخت های کاملا مدرن

این برج بسیار مدرن و با استانداردهای روز دنیا طراحی شده است. تمام زیرساخت های مربوط به لوله کشی آب، آب گرم، گاز و برق از بهترین های روز دنیا است و از این رو در طول مدت ها مشکلات زیرساختی تجربه نخواهید کرد. برج تازه ساخت است و تمام تاسیسات آن از بهترین های حال حاضر ایران می باشد.

  • برج نمایی زیبا و فوق العاده لاکچری دارد

قبلا هم گفته شده که ورودی برج به سبک کاخ های اروپایی طراحی شده است و درب بسیار زیبایی برای ورودی بنا طراحی شده است. از این جهت ظاهر زیبای برج یکی از دلایل پیشنهاد این برج به خریداران می باشد. لازم به ذکر است در برج های تازه ساخت که امکانات و تاسیسات همه استاندارد هستند زیبایی فاکتور مهمی به شمار می آید.

  • دسترسی مناسب برج

برج آفتاب سحر در خیابان لوکس گلشهر سرخرود واقع است و به تمام فروشگاه ها، مراکز خرید، مراکز درمانی، شهربازی سرخرود، دریای خزر، خیابان های اصلی شهر دسترسی دارد.

کلام آخر

در صورت تمایل به بازدید از واحدهای خالی برج آفتاب سحر بهتر است قبل از هر کاری با مهندس محمد بخشی و تیم ایشان تماس بگیرید تا مقدمات بازدید را فراهم آورند. این برج نسبت به برج های دیگر شهر سرخرود قیمت مناسب تری داشته و دلیل این امر دوری آن نسبت به دیگر برج های ساحلی است. البته که مسافت متفاوت چندین چشمگیر نیست.

‫0/5 ‫(0 نظر)

جزئیات

  • اتاق ها:
    3
  • حمام ها:
    4
  • قیمت:
    شروع قیمت از متری 60.000.000 تومان
  • وضعیت ملک:

امکانات

  • آسانسور
  • استخر
  • بالکن
  • پارکینگ
  • دسترسی سریع به بیمارستان
  • دسترسی سریع به فروشگاه
  • دسترسی سریع به مرکزخرید
  • سالن ورزشی
  • سرمایش
  • سونا
  • گرمایش
  • لابی
  • محوطه سازی

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسید “برج آفتاب سحر”

امتیاز

املاک مشابه