برج آرال 8

ویژه
شروع قیمت از متری ۵5.۰۰۰.۰۰۰ تومان
اتاق ها: 2
حمام ها: 3

نمای کلی

16 طبقه

3400 متر زمین

دید دریا از طبقه یک و دو

واحد 75 متری تک خواب

واحد 85 متری دو خواب

واحد 105 متری دو خواب

کل واحد ها : 163

دارای 2 پنت هاوس 600 متری

100 متر روف گاردن

هر طبقه 3 واحد

آسانسور 2 عدد در بلو ک جلو 

آسانسور 2 عدد در بلو ک عقب 

قیمت : شروع قیمت برج آرال 8 از متری 50.000.000 تومان ، به ازای هر طبقه متری 1.000.000 تومان افزوده می شود .
آخرین بروز رسانی قیمت برج آرال 8 در تاریخ 1400/05/04 _ معادل چهارم مرداد هزار و چهارصد

” به چشمان خود استراحت دهید و به جای خواندن به پادکست بالا گوش دهید… “


 

برج آرال 8 زیباترین برج ساحلی سرخرود

در بین شهرهای ساحلی دریای خزر کمتر پیش می آید شهری که تنوع ساختمان سازی شهر سرخرود را داشته باشد. شما می توانید در این شهر ویلا شخصی رو به دریا و یا جنگل بسیار زیبایی خریداری نمایید و یا اینکه از بین ویلاهای شهرک های مسکونی یکی از بهترین ها را انتخاب نمایید. اما بهترین گزینه پیش روی شما برای سکونت در این شهر ساحلی زیبا و خوش آب و هوا خرید واحد در برج ساحلی است. زمان زیادی از ساخت و ساز برج در شهرهای ساحلی نمی گذرد اما استقبال بسیار زیادی از این واحد شده است.

دلیل این امر داشتن امکانات زیرساختی کامل در این برج ها، امکانات تفریحی بسیار متنوع، وجود امنیت در ساختمان و از همه مهمتر داشتن چشم انداز و به اصطلاح ویوی فوق العاده زیبای این برج ها است.  اگر به دنبال خرید یک واحد از برج های ساحلی سرخرود هستید حتما واحد های برج آرال 8 را بررسی نمایید. این شهر به صورت کلی در خط ساحلی دریای خزر قرار دارد اما برج آرال 8 چشم انداز کاملی به این دریا داشته و بستری مناسب برای لذت بردن از طبیعت برای شما فراهم آورده است. مهندس محمد بخشی این برج را یکی از بهترین مکان ها برای سرمایه گذاری، لذت بردن از تعطیلات و ایجاد رفاه برای خانواده می دانند. در ادامه بیشتر با امکانات این برج آشنا می شوید.

چگونه می توانیم به برج آرال 8 دسترسی پیدا کنیم

شهر سرخرود یک شهر نسبتا کوچک ساحلی است که از شرق به فریدون کنار و از غرب به محمود آباد می رسد. از خیابان اصلی شهر تا ساحل دریا تنها چند صد متر فاصله وجود دارد و برج آرال 8 نیز دقیقا در حاشیه دریای خزر ساخته شده است. به شکلی که تنها 80 متر از ورودی برج تا دریای خزر فاصله دارید. این یعنی می توانید با باز کردن پنجره از هوای پاک و تمیز شهر سرخرود استفاده کرده و لذت وافری از بوی دریا در منزل خود ببرید. تصور اینکه صبح ها با صدای موج های دریا از خواب بیدار شوید و لحظات نابی در بالکن روبه دریای آن با همسر و خانواده سپری کنید حتما شما را به خرید یک واحد در برج آرال 8 ترغیب خواهد کرد.

لازم به ذکر است که قیمت هر متر واحد در برج آرال 8 بسیار مقرون به صرفه تر از خرید ویلای شخصی در این شهر است. و به واقع مزایای خرید آن نیز بیشتر از ویلای شخصی است. از بابت دسترسی به مراکز خرید و مراکز درمانی نیز مطوئن باشد؛ چرا که شهر سرخرود امکانات درمانی و همچنین مراکز خرید بسیار مدرنی دارد و شما تنها چند دقیقه با این امکانات فاصله دارید.

مشخصات معماری برج آرال 8 در سرخرود منحصر به فرد است

تفاوتی ندارد خانواده شما چند نفره است و یا اینکه چه مقدار بودجه مالی برای خرید برج آرال 8 کنار گذاشته اید این برج با تنوع بسیار عالی در متراژ واحد، شما را شگفت زده خواهد کرد. برج آرال 8 دارای واحد هایی با متراژ 77 -85 -88 -175 مترمربع می باشد. از این رو به راحتی از بین 146 واحد این برج، نسبت به تعداد اعضای خانواده و همچنین بودجه مالی خود می توانید یکی از بهترین گزینه ها را انتخاب کرده و خریداری نمایید. برج آرال 8 در مساحتی حدود 17500 مترمربع در 16 طبقه و دو بلوک مجزا ساخته شده است. چهار پنت هاوس برج آرال 8 در متراژ 238-176 مترمربع یکی از زیباترین های شهر سرخرود هستند. با خرید پنت هاوس برج آرال 8 چشم انداز کاملی به دریای خزر داشته و شهر زیرپای شما خواهد بود.

از دیگر اطلاعاتی که بد نیست درباره برج آرال 8 بدانید این است که این برج دارای لابی با وسعت 250 متر است و امکانات رفاهی کاملی در آن واقع شده است. فضای بیرونی برج به متراژ 1000 متر به عنوان فضای سبز گلکاری و درختکاری شده است و فضای مناسبی برای قدم زدن و لذت بردن از هوای پاک مازنداران و شهر سرخرود است.

یک روز بارانی در برج آرال 8 چه کنیم؟

همه ما برای قدم زدن و شنا کردن در دریای خزر است که سفر به شمال را انتخاب می کنیم. اما آب و هوای شهرستان مازندران همیشه به دلخواه ما نیست و ممکن است یک روز بارانی را در پیش داشته باشیم. در ویلاهای شخصی تنها انتخاب ما نشستن در بالکن و لذت بردن از بارش باران است؛ اما برج های فرصت های مناسبی برای تفریح حتی در یک روز بارانی را برای ما فراهم می کنند که برج آرال 8 در این زمینه سرآمد برج های ساحلی شهر سرخرود است. فضای سبز اطراف این امکان را به شما می دهد که حتی در زیر باران دل انگیز مازندران قدم زده و با همسر خود معاشرت داشته باشید. اما اگر از لذت شنا کردن در دریای خزر بی بهره مانده اید نگران نباشید؛ چرا که استخر سر پوشیده این برج این فرصت را برای شما آماده نموده است. از طرفی جکوزی آن نیز فرصت مناسبی جهت ریلکس کردن فراهم می آورد. بعد از ظهر خود را می توانید در سالن بیلیارد و بدنسازی این برج سپری کنید و از معاشرت با خانواده و یا همسایگان خود لذت ببرید. از دیگر امکانات رفاهی این برج زمین تنیس آن است که کاملا مطابق با استاندار طراحی شده است. تنیس ورزش بسیار لذت بخشی است و این زمین به شما فرصت یادگیری آن را می دهد. در ضمن هر واحد به صورت مجزا دارای یک بالکن است که فرصت مناسبی برای تماشای باران و لذت بردن از هوای تمیز را فراهم می کند.

خصوصیات معماری برج آرال 8

برج ارال 8 به شکلی ساخته شده است که از لحاظ ایمنی ساختمان کاملا با استانداردهای ساختمان سازی مطابقت نماید. شمع کوبی به تعداد 54 عدد به قطر 1 متر از جمله ویژگی های فوق العاده این برج است. سازه با کمک بتن آرمه ساخته شده است و پی آن گسترده است. طراحی پلان این برج بصورت پلکانی است و به جهت دید به دریا برای همه واحدها این انتخاب صورت گرفته است. تمام واحد های طبقه اول تا چهاردهم یک خواب و دو خواب طراحی شده اند. چهار پنت هاوس این برج دارای واحد های سه خواب و  چهار خواب می باشند. چهار دستگاه پله و آسانسور مجزا برای هر بلوک طراحی شده است تا رفت و آمد ساکنین به راحتی صورت بگیرید.

جالب است بدانید که هر واحد به صورت مستقل دارای پارکینگ و انباری هستند. به دلیل نزدیکی فوق العاده این برج به دریای خزر لازم است که از پنجره upvc با شیشه دو جداره استفاده شود تا رطوبت و سرمای در فصول سرد به داخل نفوذ نکند. این برج با امکانات کاملی طراحی شده است و این فرصت را به شما می دهد که در نزدیک ترین مجتمع مسکونی به دریای خزر زندگی نمایید بدون اینکه از امکانات داخل شهر بی بهره باشید.

در برج آرال 8 احساس آرامش خواهید کرد

بدیهی است که اگر در کمترین فاصله از دریای خزر واحدی زیبای و لوکس داشته باشید احساس آرامش خواهید کرد؛ اما این تنها مزیت خرید واحد در برج آرال 8 نیست. برج آرال 8 از لحاظ معماری شرایط عالی دارد و امکانات کاملی در اختیار ساکنین خود قرار می دهد. از این رو حتی اگر قصد زندگی در شهر سرخرود را دارید نیز بهتر است از بین این برج های یک واحد انتخاب نمایید.

از دیگر امکانات رفاهی که آسایش شما را در برج فراهم می کند باید به 4 آسانسور آن اشاره داشت که با سرعت 1.6 فعالیت می کند و در امر حمل و نقل به شما کمک می کند. تمام واحد ها آیفون تصویری دارند؛ اما نگهبانی نیز رفت و آمد افراد را کنترل خواهد کرد. از این رو نگرانی بابت ورود افراد غیر ساکن به برج خاطر شما را آزرده نخواهد کرد. برج آرال 8 دارای دو طبقه پارکینگ است و از این رو با خیالی آسوده می توانید خودرو خود را در مکانی مطبوع از نظر آب و هوا پارک نمایید. مشکلات مربوط به بالا بودن رطوبت هوا سلامتی بدنه خودرو شما را تهدید نخواهد کرد. هر واحد از برج آرال 8 دارای زیر ساخت برای هوشمند سازی است و اگر تصمیم داشته باشید می تواند واحد خود را هوشمند نمایید. سیستم اعلام و اطفاء حریق از دیگر امکانات رفاهی برج آرال 8 است که به واقع یکی از  مهمترین امکانات ایمنی در هر برج به شمار می آید.

کلام آخر

باتوجه به اینکه تعداد واحدهای برج آرال مناسب است و واحد آن نسبت به دیگر برج های ساحلی شهر سرخرود مناسب است مهندس محمد بخشی به شما خرید واحد در این برج را پیشنهاد می دهد. مخصوصا اگر در خرید برج با محدودیت بودجه مواجه هستید. پنت هاوس برج آرال 8 بسیار مجهز و لوکس طراحی شده اند و چشم انداز بسیار زیبایی از دریای خزر را در اختیار شما قرار می دهند. در صورتی که به دنبال برجی بسیار نزدیک به دریای خزر هستید با مهندس بخشی تماس بگیرید تا به شما بهترین گزینه را معرفی نمایند و امر خرید واحد در برج آرال 8 را برای شما آسان نمایند.

‫0/5 ‫(0 نظر)

جزئیات

  • اتاق ها:
    2
  • حمام ها:
    3
  • گاراژها:
    1
  • قیمت:
    شروع قیمت از متری ۵5.۰۰۰.۰۰۰ تومان
  • وضعیت ملک:

امکانات

  • بالکن
  • پارکینگ
  • دسترسی سریع به بیمارستان
  • دسترسی سریع به فروشگاه
  • دسترسی سریع به مرکزخرید
  • سرمایش
  • گرمایش
  • محوطه سازی

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسید “برج آرال 8”

امتیاز

املاک مشابه