جالب ترین نکات در طراحی پنت هاوس برج

19 اردیبهشت 1402
0 دیدگاه
طراحی پنت هاوس 5848654874186748/7418

در رابطه با طراحی پنت هاوس و اینکه این ایده از کجا سرچشمه گرفته است باید بگویم در ابتدا کشور آمریکا این ایده ارا ارائه کرد.  پنت هاوس یک آپارتمان مجزا در بالاترین طبقه برج یا هتل می باشد. تمام طراحی و ایده های ساخت آن با معماری فرانسوی صورت گرفته است. پنت هاوس مانند هر آپارتمانی ویژگی هایی چون راحتی، امنیت، جادار بودن و دسترسی به هتل ها و رستوران ها را دارد. در طراحی  پنت هاوس برج از لوازم‌ لوکس، اتصالات خوب، تجهیزات با کیفیت، سیستم های کفپوش لوکس و … استفاده می شود.

طراحی پنت هاوس 5848654874186748/7418

نکاتی که باید در طراحی پنت هاوس برج رعایت کرد

پیشرفت هایی که درساختمان سازی صورت گرفته است باعث تغییرات در زندگی انسان ها شده است. تجهیز شدن ساختمان ها، بالا رفتن تعداد طبقات ساختمان ها و… موجب شده تا انسان بیشتر از قبل تنوع طلب باشد و برای رسیدن به ایده آل های خود تلاش کند. طراحی پنت هاوس برج یکی از تلاش های انسان برای تکامل می باشد‌. در طراحی دکوراسیون پنت هاوس برج باید یکسری نکات از جمله: ابعاد و اندازه، سبک دکوراسیون داخلی، چیدمان مبلمان، نورپردازی، توجه به دسترسی بخش های مختلف و… را مورد توجه قرار داد. پنت هاوس برج دارای بخش مختلفی می باشد. برخی از این بخش ها عبارتند از: ۱- اتاق خواب ۲- اتاق کار ۳- آشپزخانه ۴- سرویس بهداشتی ۵- تراس.

۱-اتاق خواب: اتاق خواب های آن دارای ابعاد بزرگ ، لوازم روشنایی شکیل، دکورهای جذاب و المان های به روز می باشد.

۲- اتاق کار: در اتاق کار پنت هاوس نیز از لوازم  و مبلمان مخصوص استفاده می شود. چیدمان آن‌ نیز به صورت رسمی است.

۳– آشپزخانه: استفاده از جزیره، کابینت هایی با طراحی زیبا، تجهیزات  مدرن و رنگ بندی مناسب در آشپزخانه باعث جلب توجه می شود.

۴- سرویس بهداشتی: در طراحی این بخش از آینه های زیبا، وان حمام و دیگر تجهیزات به روز استفاده می شود.

۵- تراس: استفاده از مبل های سازگار با شرایط آب و هوایی ، صندلی های تابی، نیمکت های کوچک، فضای سبز، آبنما و … این فضا را برای استراحت و لذت بردن از آب و هوا مناسب می سازد.

بنابراین اگر متراژ طراحی پنت هاوس برج بزرگ باشد می توان قسمت های دیگری مانند باشگاه خانگی، اتاق مخصوص برای گیم، تماشای فیلم و باند فرود طراحی کرد. نقشه کشی این واحدها برخلاف آپارتمان های معمولی راحت نیست. افرادی که طراحی پنت هاوس برج را قبول می کنند باید با استانداردهای ساخت و ساز آشنایی داشته باشند. همچنین  در توجه به المان های زیبا شنایی، ایجاد بستر مناسب جهت استفاده از امکانات و تکنولوژی های روز تخصص کافی داشته باشد.

طراحی پنت هاوس 87485671865471874185641685471

ایده های ناب برای طراحی پنت هاوس برج

برای طراحی پنت هاوس برج به صورت مدرن و مطابق با نیاز کاربران می توان از ایده های به روز استفاده کرد. این ایده ها به شرح زیر می باشند:

۱-پارتیشن بندی مناسب: در طراحی پنت هاوس برج  می توانید از پارتیشن متحرک برای تقسیم بندی فضا استفاده کنید.

۲- استفاده از سبک های ویژه در طراحی داخلی: قبل از طراحی پنت هاوس باید سبک مورد نظر را مشخص کنید. می توانید با استفاده فرش های نفیس، لوازم روشنایی زیبا، مبلمان با طراحی ویژه فضای داخل پنت هاوس را شیک تر کنید.

۳- تنوع و رنگ بندی: از مهم ترین اصول در طراحی پنت هاوس برج  رنگ بندی لوازم، دیوارها و مبلمان است.

۴- استفاده از تکنولوژی روز در طراحی: با توجه به بودجه ای که دارید می توانید امکانات مدرن برای طراحی به کار ببرید. امکاناتی چون استفاده از پنل های خورشیدی، هوشمند سازی ساختمان و… می باشند.

طراحی پنت هاوس 5465848654674864867

 

مزایا خرید پنت هاوس

قیمت بالا: قیمت برج و پنت هاوس به نوعی ساخت و طراحی که در آن استفاده میشود تعیین خواهد شد و همچنین مصالح مورد استفاده نیز در تعیین قیمت تاثیر گذار هستند.

۲- متفاوت بودن از سایر طبقات: امکانات پنت هاوس برج با وجود مصالح مدرن و لوکس باعث تمایز آن با طبقات دیگر شده است.

۳- چشم انداز بی نظیر: از مهم ترین خصوصیات در مرحله طراحی پنت هاوس برج چشم انداز بی نظیر آن است. چشم انداز می توان باغ، دریا ، شهر و … باشد.

۴- مساحت زیاد: غالب طراحی پنت هاوس از ۲۰۰ متر تا متراژ های بالای هزار متر وجود دارد. بعلاوه مساحت آنها به مکان، منظره و لوازم طراحی بستگی دارد.

۵- نورگیری عالی: یکی از ویژگی های پنت هاوس برج نورگیری عالی آن است که نقش زیادی در روحیه ساکنین آن دارد.

۶- پارکینگ اختصاصی: پنت هاوس های پیشرفته دارای پارک زیر زمینی ماشین و بعضی دیگر امکان‌ پارک ماشین در آسانسور اختصاصی را برای ساکنان فراهم می کند.

۷- موقعیت مکانی: بعضی افراد به دنبال خرید یا اجاره پنت هاوس جهت سرمایه گذاری هستند. پنت هاوس هایی که در کنار دریا و رودخانه قرار دارند گزینه انتخابی خوبی برای سرمایه گذاری هستند.

 

 

 

طراحی پنت هاوس 568456846847865747874874

چگونه در فروش پنت هاوس موفق عمل کنیم

فروش پنت هاوس مانند سایر معامله ها با استرس و نگرانی همراه است مخصوصا اگر شما خود مالک پنت هاوس باشید. نکات کاربردی برای موفقیت در فروش پنت هاوس به شرح زیر می باشد:

۱-انتخاب بهترین دکوراسیون برای داخل پنت هاوس و حذف وسایل اضافی: سعی کنید که رنگ ها و طرح ها به یکدیگر هماهنگ باشند. همچنین داخل آن را زیاد شلوغ نکنید زیرا وجود لوازم اضافی فضای آن را کوچک نشان می دهد.

۲- تمام تجهیزات و وسایل پنت هاوس را بازرسی کنید و اگر نیاز است آنها را تعمیر و تعویض کنید: قبل از اینکه اقدام به فروش کنید همه وسایل از جمله همه وسایل سرویس بهداشتی، سیستم های روشنایی، تجهیزات ایمنی، حمام و … را بررسی کنید تا در صورت نیاز آنها را تعمیر کنید.

۳-  برای فروش واقعیت را جلوه دهید: در هنگام فروش اطلاعات درست را از پنت هاوس به خریدار بدهید. اگر به صورت آنلاین اقدام به فروش کردید تصاویر واقعی را از پنت هاوس در سایت قرار دهید. چرا که خریدار مایل است تصاویری که در عکس می بیند با واقعیت یکی باشد.

۴- قیمت مناسبی را برای فروش پنت هاوس تعیین کنید: قیمت خیلی کم یا خیلی زیاد باعث به فروش نرفتن آن می شود. بنابراین از طریق مشورت  با یک کارشناس قیمت مناسبی برای پنت هاوس تعیین کنید.

۵- از روش های تبلیغاتی متنوع و گسترده استفاده کنید: برای فروش پنت هاوس خود از روش های تبلیغاتی متفاوتی مثل سایت ها، مجلات، شبکه های محلی و … استفاده کنید. چرا که مورد استقبال زیادی قرار می گیرد.

۶- پنت هاوس خود را برای یک بار تجربه کنید: قبل از فروش آن چند روزی را در آنجا زندگی کنید. چنانچه خودتان در آن احساس راحتی و رفاه کردید به این معنی می باشد که سایر افراد نیز در آنجا احساس راحتی و آسایش می کنند.

‫0/5 ‫(0 نظر)

ارسال دیدگاه