امکانات تفریحی شهرک خزرشهر شما را شگفت زده می کند

6 اردیبهشت 1402
0 دیدگاه
تفریح 874896547864787478468748

خزرشهر یکی از شهرک های توریستی استان مازندران است که در 6 کیلومتری جاده بابلسر به فریدون ‌کنار واقع است. خزرشهر شهرکی قدیمی و ساحلی است که به دو بخش شمالی و جنوبی تقسیم بندی می شود. قسمت شمالی آن سمت دریا قرار دارد. روبروی خزرشهر شمالی، خزرشهر جنوبی نیز در آن سوی جاده مابین بابلسر و فریدون کنار قرار دارد. شهرک ویلایی خزرشهر در استان مازندران واقع است که اکثر مالکین آن غیر بومی هستند. بنابراین در ایام تعطیل بسیار پررونق و در سایر ایام خلوت می باشد. امکانات تفریحی شهرک خزرشهر شما را شگفت زده می کند. فروشگاه‌ ها و مراکز خرید برند متعددی، در حاشیه جاده اصلی شهرک خزرشهر وجود دارد. خزرشهر به دلیل نزدیکی با جاده اصلی، ساده ‌ترین دسترسی را برای ساکنین به مناطق مذکور فراهم می‌آورد. فاصله بسیار کم این شهرک تا دریا این امکان را به شما می دهد تا به راحتی از طبیعت و امکانات ساحلی برخوردار شوید.

خزرشهر شهرکی لوکس در استان مازندران

ویلاهای واقع در مناطق ساحلی، تاثیر مستقیمی بر سلامت جسم و روح دارند. علاوه بر این تفریح گاه بسیار مناسبی برای شما و خانواده تان برای گذرداندن اوقات فراغت خود می باشد. خیابان‌ های ساحلی خزرشهر شمالی، همانند شهرک‌ های دیگر در فصل تابستان و عید شلوغ و در پاییز و زمستان خلوت تر است. امکانات تفریحی شهرک خزرشهر شمالی و نیز امکانات رفاهی آن کامل است. امکاناتی نظیر پارک، زمین بازی، فضای سبز کیفی عالی، کافی شاپ و… در این شهرک وجود دارد. خزرشهر جنوبی به واسطه یک پل عابر پیاده به قسمت شمالی متصل است. خزرشهر شمالی به عنوان یکی از قدیمی ترین و لوکس ترین  شهرک های استان مازندران با بیش از 2000 ویلای لوکس و زیبا متعلق به افراد حقیقی و حقوقی برجسته کشور می باشد. مالکین محترم ویلاهای خزرشهر شمالی محیطی سالم و امنیتی مثال زدنی را برای تفریح خانواده خود در این شهرک به ارمغان می آورند.

از آنجایی که شهرک خزرشهر جزء توریستی ترین و لاکچری ترین شهرک های مازندران است در حاشیه آن شاهد تعداد زیادی فروشگاه و مراکز خرید هستیم. در ضمن شهرک بسیار به جاده اصلی نزدیک است و دسترسی به آن به آسانی انجام می شود. از طرف دیگر فاصله اندک ویلاهای شهرک با دریا را شاهد هستیم که امکان استفاده از تجهیزات و امکانات ساحلی را فراهم می کند.

خزرشهر شمالی دارای خیابان ساحلی است و مانند دیگر شهرک ها در فصول گرم سال و تعطیلات شلوغ تر از زمان های دیکر است. از لحاظ امکانات رفاهی همچون پارک، انواع زمین باری، فضای سبز، رستوران، کافی شاپ و … فول امکانات بوده و چیزی کم ندارد. در قسمت شمالی خزرشهر ساحلی با نام سی ساید وجود دارد که بهترین کافه ها و رستوران ها این شهرک در آن قرار دارد. ساکنین خزرشهر جنوبی تنها به کمک یک پل عابر پیاده به همه امکانات خزرشهر شمالی دسترسی خواهند داشت.

امکانات تفریحی شهرک خزرشهر 685476842313135452

 

ورزش‌های آبی موجود در شهرک خزرشهر شمالی

با توجه به دسترسی راحت تر شهرک خزرشهر شمالی به حاشیه‌ ی سواحل دریای خزر، امکان پیاده روی در ساحل و تماشای دریای بی ‌کران را برای افراد علاقه مند ایجاد کرده است. شنا کردن یکی از تفریحات محبوب در دریای خزر هنگام سفر به شمال کشور است. زمان بندی خاصی برای شنا در نواحی ساحل در شهرک خزرشهر شمالی وجود دارد. طبق این زمان بندی صبح ‌ها مختص بانوان و بعد از ظهر مختص آقایان می باشد. جت اسکی روی دریا از دیگر امکانات تفریحی شهرک خزرشهر است که بسیار مهیج بوده و لذت سفر را دوچندان می کند. چنانچه به هیجان علاقه دارید در سفر خود به خزرشهر جت اسکی را فراموش نکنید. قایق سواری بر روی امواج دریا و موتور سواری بر روی شن ‌های ساحل از دیگر تفریحات این شهرک توریستی می ‌باشند که گردشگران بسیاری را جذب خود کرده است.

ساحل سی ساید شهرک خزرشهر

ساحل سی ساید یکی از مقاصد محبوب تفریحی در شهرک خزرشهر است که هر ساله گردشگران زیادی را به سوی خود جذب می کند. این ساحل در شمال خزرشهر قرار دارد و با فضایی رویایی و منظره ای جذاب به دریا نگاه دارد. در این ساحل، بسیاری از رستوران ها و کافه ها قرار گرفته اند و توانایی ارائه خدماتی مانند خوردنی و نوشیدنی های لذیذ و متنوع، امکانات بهداشتی و بهینه سازی فضا برای استراحت و تفریح را دارند.

با وجود امکانات تفریحی و رفاهی موجود در این ساحل، به عنوان یکی از قطب های تفریحی خزرشهر، سی ساید همچنان جایی برای کاوش و لذت بردن از طبیعت است. تماشای دریای زیبای خزر، استفاده از امکانات تفریحی مانند موتور چهار چرخ، جت اسکی، قایق موتوری و فرمانی، دوچرخه های سه یا چهار نفره و گاری های چهار چرخه فرماندار و تسهیلات دیگر، تجربه ای منحصر به فرد از سفر شما خواهد بود. اجاره موتور و دوچرخه نیز از جمله فعالیت هایی است که باعث افزایش جذابیت سی ساید و شهرک خزرشهر شده است.

 

امکانات تفریحی شهرک خزرشهر 47698465465465458

 

امنیت در شهرک خزرشهر

یکی از مشکلاتی که صاحبان ویلای شخصی با آن درگیرهستند بحت امنیت است. اما در صورت خرید ملک در شهرک خزرشهر از این بابت باید خیالتان جمع باشد چرا که بهترین تیم محافظتی جهت ایجاد امنیت در شهرک استخدام شده اند.

این تیم با نگهبانی 24 ساعته خود کاملا حریم شخصی را ایمن نگه می دارد. در شهرک خزرشهر حدود 100 نفز از کارآموخته ترین نگهبانان در سه شیفت کاری مسئول ایجاد امنیت هستند. این تیم مسئول حفاظت از ویلاها و حفظ محوطه ، مسئله کنترل ورود و خروج خودرو ها به داخل شهرک هستند. قبلا هم گفته شد تنها افرادی اجازه ورود به شهرک را دارند که کارت ورود داشته و یا مهمانی که ورود آنها قبلا هماهنگ شده باشد. قسمت شمالی خزرشهر دو درب ورودی دارد.

تنها یک ورودی اصلی وجود دارد و دیگری به منظور مواقع ضروری طراحی شده است. اما قسمت جنوبی تنها یک درب ورود دارد. این مدل ساحت شهرک ساحلی امنیت بیشتری ایجاد می کند؛ زیرا ورود و خروج تمام خودرو های و افراد هماهنگ شده هستند.

تابستانی خاطره انگیز در ساحل شهرک خزرشهر

ساخت ویلا و محوطه سازی در این شهرک بسیار خاص و به زیبایی انجام شده است. از گیاهان کوتاه قد برای زیباتر شدن محوطه اطراف ساختمان ها استفاده شده است. خزرشهر به علت برخورداری از آب و هوای مناسب و ساحلی پاک، در تعطیلات و به خصوص فصل تابستان پذیرای گردشگران داخلی و خارجی است. در این شهرک پلاژ آقایان برای آفتاب گرفتن و ساحل اختصاصی برای شنا در نظر گرفته شده است. بانوان نیز می توانند از این امکانات تفریحی شهرک خزرشهر، بهره مند شوند. افراد با اطمینان خاطر می ‌توانند به شنا و تفریح بپردازند. با توجه به امکانات در نظرگرفته شده برای خزرشهر مانند سه رستوران اختصاصی، زمین والیبال، زمین بسکتبال، زمین فوتبال، زمین تنیس، کافی شاپ، سوپر مارکت و امکانات دیگر و نوع ساخت و ساز ویلاهای موجود در آن، می توان خزرشهر را جزو محبوب ترین و گران ترین شهرک های ویلایی استان مازندران دانست.

خزرشهر جنوبی و جاذبه هایش

بخش جنوبی شهرک خزرشهر در سمت جنوبی جاده قرار دارد. همانطور که گفته شد یک پل هوایی خزرشهر جنوبی را به خزرشهر شمالی متصل کرده است. همین امر اجازه استفاده از امکانات تفریحی شهرک خزرشهر  شمالی را به ساکنین خزرشهر جنوبی می دهد. موتورها، دوچرخه و موتورهای چهارچرخ می ‌توانند از روی این پل هوایی عبور کنند. حتی امکان عبور خودروها از روی آن وجود دارد. رستوران‌ها و کافی شاپ داخل شهرک خزرشهر جنوبی، بهترین مکان را برای تفریح مسافران، گردش و ملاقات‌ های دوستانه فراهم نموده است. اغلب رستوران‌ها و کافه‌ ها در نوار ساحلی شهرک ساخته شده‌ اند. ساکنین شهرک می توانند از مناظر فوق العاده زیبا، نهایت لذت را ببرند. ورود به شهرک خزرشهر نیازمند کارت ورود است. ورود برای عموم آزاد نیست و تنها مالکان یا میهمانان آنان با هماهنگی آنان حق ورود دارند. کنترل ورود و خروج به خزرشهر سطح امنیت آن را بالا برده ‌است. امنیت بالا یکی از انگیزه مهمی برای اشخاص ثروتمند است تا در این مکان سرمایه ‌گذاری کنند.

امکانات تفریحی شهرک خزرشهر 24121256451

محوطه سازی چشم نواز در شهرک خزرشهر

بهترین و زیباترین طرح ها در محوطه سازی شهرک خزرشهر به کار رفته است. طراحی فضای سبز و محوطه سازی در این شهرک با استفاده از پوشش ‌های گیاهی متنوع، درختچه‌ های کوتاه و بلند، گل ها و گیاهان بومی منطقه، سروهای افراشته و انواع درخت‌ های فانتزی صورت گرفته است. از آنجایی که خزرشهر یکی از قدیمی ترین شهرک های مازندران است، برخی از درختان این شهرک نیز بسیار قدیمی هستند. درختان سالخورده خزرشهر نمونه ‌ای از پوشش‌ های جنگل‌های مازندران را به نمایش می ‌گذارند. محوطه سازی این شهرک، وسعتی حدود 50 هکتار دارد. نیروی باغبانی و نگهداری از محوطه و فضای سبز داخلی شهرک خزرشهر هر ساله برای نگهداری از این زیبایی ‌ها می کوشند. قسمتی از هزینه‌ های شارژ شهرک هم برای این امور اختصاص داده می ‌شود. ویلاهای شهرک به واسطه این گونه طراحی، از نمایی زیبا و جذاب برخوردار هستند.

درب ورودی امنیت و حریم خصوصی

امنیت در شهرک خزرشهر بسیار بالا و به صورت 24 ساعته می باشد . اگر به فکر خرید ویلا در این شهرک می باشید میتوان گفت از نظر اطمینان و حریم خصوصی خیالتان راحت باشد چرا که تمامی ورود و خروج ها ازدرب ورودی و خروجی شهرک چک خواهد شد . همچنین این شهرک دارای تعداد زیادی نگهبان میباشد که 24 ساعته در شیفت های شبانه روزی مشغول به فعالیت هستند .
علاوه بر امنیت این شهرک حریم خصوصی بسیار بالایی برای ساکنین فراهم نموده است . ساکنین این شهرک به حقوق یکدگیر احترام خواهند گذاشت و مانع از ایجاد مزاحمت می شوند . رفت و امد در این شهرک برای ساکنین از طریق کارت مخصوص تردد صورت میگیرد  . این کارت به مالکان ویلاها داده میشوند و علاوه بر آن مهمانان این شهرک نیز از این کارت های مخصوص استفاده میکنند تا راحت تر شناسایی شوند .

تجربه سفری خاطره انگیز با اجاره ویلا در شهرک خزرشهر

با اجاره ویلای ساحلی و آپارتمان در شهرک خزرشهر سفری سرشار شادی را تجربه کنید کنید. تحقیقات علمی نشان می دهد افرادی که در مجاورت ساحل و دریا می باشند، به مراتب افرادی شاد و خوشحال‌ تری نسبت به بقیه هستند. فضای ساحل بسیار آرامش بخش است. این فضای آرام باعث می ‌شود تمام استرس‌ ها و نگرانی ‌ها فراموش شود. هم چنین انسان را از شلوغی ‌های روزمره زندگی دور می کند. پیاده روی در ساحل خزرشهر احساسی بسیار خوشایند و نشاط بخش به شما می دهد. یک پیاده روی رمانتیک در ساحل تمام آن چیزی که مسافران شهرک خزرشهر به دنبال آن هستند. تماشای خورشید به هنگام غروب یا طلوع آن در ساحل، لذت پیاده روی شما را دو چندان خواهد کرد. ساحل پاک و زیبا به همراه امکانات تفریحی شهرک خزرشهر مسافرتی خاطره انگیز برای شما رقم می زند.

امکانات تفریحی شهرک خزرشهر 796876465845684545458

 

اطلاعات تکمیلی شهرک خزرشهر

شهرک خزرشهر سالانه و به طور مداوم توسط ساکنین خود شهرک مدیریت می شود . زمان های پر تردد و پر رفت و آمد در شهرک دریایی خزرشهر بیشتر در روزهای آخر هفته ، تعطیلات سالانه و تابستان می باشد . رستوران ها و کافی شاپ های زیبا و لاکچری در داخل شهرک از بهترین مکان ها برای تفریح مسافران و توریست ها می باشد . این مکان ها حتی برای گردش و ملاقات هی دوستانه نیز بسیار مناسب می باشند . اکثر رستوران ها و کافی شاپ ها در نوار ساحلی شهرک خزرشهر ساخته شده اند تا ساکنین بتوانند به اندازه کافی از این مناظر باشکوه و زیبا لذت ببرند .خزرشهر از بهترین شهرک های مازندران محسوب میشود و گزینه های عالی را برای خرید ویلا ارائه می دهد .

کلام پایانی

جای جای خطه سرسبز و خوش آب وهوای شمال ایران دارای جاذبه های طبیعی و منحصر به فردی است. این بهشت زیبای خدا، بسیار پهناور است. اما امروزه گردشگران و مسافرانی که قصد سفر به شهرهای شمالی کشور را دارند. علاوه بر جاذبه های طبیعی به امکانات تفریحی و رفاهی نیز بسیار اهمیت می دهند. امکانات تفریحی شهرک خزرشهر به طور کامل می تواند انتظارات گردشگران را برآورده کند. شهرک توریستی خزرشهر همانطور که گفته شد از امکانات تفریحی و رفاهی بسیاری بهره مند می باشد. ویلاهای شهرک خزرشهر در محوطه کاملاً امن قرار دارند و این دقیقاً همان چیزی است که خانواده ‌ها به آن علاقه ‌مند هستند.علاوه بر امکانات دسترسی آسان به این شهرک از طریق جاده هراز و فیروزکوه و قرارگیری در حاشیه دریای خزر از دیگر دلایل محبوبیت آن بشمار می رود. شهرک خزرشهر همچنین دسترسی مناسبی به شهرهای تهران، ساری و بابل دارد.

‫3/5 ‏‫(2 نظر)‬

ارسال دیدگاه