ویژگی های منحصر به فرد شهرک خانه دریا برای خرید ویلا

9 آذر 1401
0 دیدگاه
شهرک خانه دریا 014752589560

شهرک خانه دریا یکی از شهرهای برند منطقه برای خرید ویلا در مازندران است، این شهر دارای نوعی سبک معماری در ساخت و چیدمان شهر، با دارا بودن میدان های بزرگ و شماره گذاری این میدان ها و نشان دادن آنها بر روی نقشه است.در این مطلب هدف ما ارائه کامل شهرک خانه دریا، تاریخچه ساخت این شهرک قدیمی و برند است. هدف بعدی ما آشنایی شما با مقررات ساخت ویلاهای شهرک خانه دریا و همچنین نحوه اجاره ویلا در خانه دریا و اطلاع از ترافیک و مقررات امنیتی آن می باشد و اطلاعات کافی در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

شهرک خانه دریا 08745652154

شهرک خانه دریا کجاست

این شهرک در استان مازندران، بخش محمودآباد، در کیلومتر 12 جاده محمودآباد – سرخرود واقع شده است.  این شهرک دارای 250 هکتار مساحت و 1400 ویلا و 1000 آپارتمان می باشد. همچنین دارای 2 کیلومتر ساحل ماسه ای است که در استان مازندران بی نظیر است.شهرک خانه دریا یکی از قدیمی ترین شهرهای منطقه و شمال است. این شهرک در سال 1352 توسط شرکت همین شهرک ساخته شد و اکثر سازه های آن در شهرک قدیمی و متعلق به دوره شاهنشاهی است، البته ویلاهای نوساز یا بازسازی شده به سبک جدید و معماری جدید نیز در این شهرک دیده می شود که زیباترین ویلاها در پلاک اول دریا قرار دارد.

آپارتمان های این شهرک چشم نواز

در این شهرک آپارتمان ها در بازه زمانی متفاوتی ساخته شدند که هر یک از این مجتمع ها دارای سال ساخت و معماری خاص خود و طراحی  و امکانات بسته به زمان خود دارند. آپارتمان های این شهرک نسبت به دیگر مناطق شمال و حتی شمال تهران دارای قیمت بالاتری هستند که اکثر مشتریان و متقاضیانی که برای خرید آپارتمان در این شهرک تماس می گیرند از بالا بودن قیمت های این آپارتمان ها گلایه و اظهار ناراحتی می کنند. تنها دلیل این گرانی قیمت کیفیت و نام خانه دریا می باشد که شما با خرید ملک در شهرک خانه دریا حداقلی جز مجموعه شهرک خانه دریا می شوید و مجاز به رفت و آمد و استفاده از امکانات داخلی شهرک هستید. مجتمع های آپارتمانی که در آن قرار دارند به نام های صدف، کاج و نیلوفر هستند که سن بنا از آپارتمان های 50 سال ساخت بدون آسانسور تا خانه های نوساز وجود دارند.

شهرک خانه دریا 0845631456

امنیت و ترافیک

شهرک خانه دریا دارای یک ورودی اصلی است. این درب ورودی دارای دو قسمت ورودی است یکی برای مالکین که مجهز به سیستم کارتخوان و پلاک خوان است و مالکان با کارت های ورودی که در دست دارند در جاده ای بدون ترافیک وارد شهرک می شوند.قسمت دیگر که نزدیک به گیت است برای ورود و خروج اتباع خارجی و غیرمالک است که همگی توسط حراست بررسی می شوند و سپس اجازه ورود می دهند. شهرک خانه دریا دارای حدود 120 افسر آموزش دیده برای حفاظت در این شهرک بوده و سال هاست که مسئولیت امنیت شهرک را بر عهده دارند.

 مقررات ساخت و ساز ویلا

تمامی شهرک های جدید و برند برای ساخت دارای اساسنامه برای ساخت هستند از آنجا که این شهرک، از شهرک های قدیمی و برند شمال است دارای اساسنامه ساخت در شهرک است که به تایید هیئت مدیره شهرک رسیده و کارشناسی شده می باشد.همچنین ساخت ویلا باید تعدادی از استانداردهای موجود را رعایت کنید، با توجه به نقشه موقعیت ویلا در شهرک خانه دریا، به عنوان مثال در این شهرک ویلا در قسمت های شمالی جنوبی هم شرقی غربی و غربی شرقی با نقشه های متفاوت و متریال متفاوت وجود دارد.

شهرک خانه دریا 08564521547

امکانات منحصر

با توجه به اینکه شهرک خانه دریا یکی از شهرهای قدیمی مازندران است و با توجه به وسعت 250 هکتاری و جمعیت و تعداد زیاد ویلاهای موجود در شهر نیاز به امکانات تفریحی و رفاهی و فضاهای مشترک دارد. شهرک خانه دریا در ساحل دریا دارای 4 رستوران سنتی فعال و یک کافه فست فود، دستگاه های خودپرداز، سوپر مارکت های بزرگ به همراه اتاق بازی برای کودکان و بزرگسالان است.دارای 2 زمین تنیس، والیبال، استخر و ساحل روباز برای ورزش می باشد. در عین حال خیابان های شهر خانه دریا به گونه ای ساخته شده است که می توان با دوچرخه و پیاده روی ورزش کرد.

شهرک خانه دریا 07896524113

سرمایه گذاری در شهرک های شمالی

خرید ویلا در مازندران همیشه به عنوان یک سرمایه گذاری مطمئن در هر زمان بوده و ارزش افزوده خود را  با توجه به آورده مالی حفظ می کند. ولی هنگام خرید باید به چند نکته دقت شود. اولین نکته زمان خریدتان دومین نکته داشتن فردی که به مناطق و خود شهرک آشنا باشد.انتخاب ویلا یا آپارتمان و زمین مناسب در لوکیشن درست با دسترسی های مناسب به امکانات رفاهی، دور بودن از منطقه های شلوغ و پرهیاهو شهرک، خرید به قیمت واقعی، استعلام تمامی مدارک ویلا و وکالتنامه وکیل فروشنده همه و همه به شما در خرید خانه رویایتان کمک می کند.

بعد از خرید ملک شما صاحب یک سرمایه با ارزش بسیار بالا که همیشه بالاتر از تورم است شده اید که هیچ جای ضرور و زیانی برای شما نمی گذارد. بعلاوه یک ذخیره مالی بسیار مطمئن و سودمند برای شما خواهد بود.می توان گفت که ویلاهای شهرک خانه دریا یکی از زیباترین ویلاها می باشد در کنار تمامی این موارد شهرک خانه دریا دسترسی راحت به جاده هراز و فیروزکوه دارد و با تمام امکانات رفاهی یکی از بهترین جاهایی است که می توانید برای تعطیلات سپری کنید.

 

‫0/5 ‫(0 نظر)

ارسال دیدگاه