برج فروزان بهتر است یا الیزه

10 آذر 1401
0 دیدگاه
برج فروزان 89421585014

” به چشمان خود استراحت دهید و به جای خواندن به پادکست بالا گوش دهید… “

______________________________________________

سرخرود یکی از شهرهای نوار ساحلی دریای خزر است که میان دو شهر محمودآباد و فریدون کنار قرار دارد. انواع برج های لاکچری در سرخرود ساخته شده که جلوه خاصی به این قطب گردشگری داده است. برج های بلند مرتبه در سرخرود از یک سو زیبایی های خزر را به نمایش می گذارند و از دیگر سو دشت های هموار و سرسبز در پهندشت دل انگیز دامنه البرز را به شهروندان و مهمانان خود عرضه می دارند. خرید یک واحد از برج های سرخرود به شما امکان استفاده از جذاب ترین نعمات خدادادی و زیبایی های طبیعی شهر سرخرود را فراهم می کند. اما ممکن برای سرمایه گذاران خرید برج در سرخرود این سوال پیش بیاید که برج فروزان بهتر است یا الیزه؟ برای مقایسه بین دو برج باید ابتدا با تمامی مشخصات و امکاناتی در این دو برج تعبیه شده است، آشنا شویم.

مشخصات برج الیزه سرخرود

الیزه یکی از لاکچری ترین برج های سرخرود به حساب می آید. این برج به دلیل وجود امکانات تفریحی و دسترسی آسان به مراکز تجاری و نیز فاصله کم بعنوان بهترین برج سرخرود شناخته می شود. برج الیزه سرخرود، در ۲۲ طبقه قابل سکونت و در کل ۲۵ طبقه  طراحی شده است. معماری منحصر به فرد برج الیزه از ویژگی های بارز آن است. این برج  تا دریا حدود 50 متر فاصله دارد. فاصله مختصر تا دریا این امکان را به شما می دهد تا منظره زیبای طلوع و غروب آفتاب را تماشا کنید. تمام طبقات این برج دید بسیار مناسبی دارد و حتی از پایین ترین طبقات آن منظره دریا قابل مشاهده است. نزدیکی برج الیزه به مراکز درمانی نیز از دیگر امتیازات آن محسوب می شود. با شمردن مزایا و امکانات برج ها می توان به راحتی به این سوال که برج فروزان بهتر است یا الیزه؟ پاسخ داد.

معماری زیبا و امکانات لاکچری در برج الیزه

اصولا اولین فاکتورهایی که در مورد برج ها مورد تحقیق قرار می گیرد، تعداد واحدهای مسکونی آن است. افراد زیادی تمایل به سکونت در برج هایی با تعداد واحدهای زیاد و شلوغ را ندارند. درمقابل هستند افرادی که این مسئله را بعنوان مزیت تلقی می کنند. چرا که هرچه تعداد واحدهای برج بیشتر باشد، امکانات بیشتری نیز در برج  تعبیه می شود تا ساکنین را از هر لحاظ تامین نماید. در هر واحد دو تراس طراحی شده است که یکی از آنها رو به دریا بوده و دیگری رو به جنوب و سمت جنگل است. باید در پاسخ به این سوال که برج فروزان بهتر است یا الیزه؟ به این نکته مهم و معماری ویژه آن اشاره نماییم که در معماری این برج تمامی آیتم ها به صورت ویژه در نظر گرفته شده اند. وجود سالن سینما با وسعت ۱۱۵ متر و امکانات سینمایی، یک امتیاز ویژه برای برج الیزه است.

سالن بیلیارد رو به دریا، یکی از برترین امکانات برج الیزه به شمار می رود. کافی شاپ این برج در طبقه همکف طراحی شده است. تصور نوشیدن یک فنجان قهوه با منظره دریا در یک روز بارانی، در این کافی شاپ محقق می شود. انواع استخر سر پوشیده و سرباز در این برج طراحی و اجرا شده است. امکانات دیگری مانند جکوزی، انواع اتاق سونا شامل سونای خشک و بخار موجب شده تا برج الیزه تبدیل به بهترین برج سرخرود شود. در تمامی فضاهای برج از بهترین و مدرن ترین تجهیزات استفاده شده است. متریال و مصالح بکار رفته در ساخت این فضاها نیز از بهترین و مرغوب ترین نوع انتخاب شده است. وجود اتاق های مخصوص انواع ماساژ ها یکی از متمایزترین امکانات داخلی این برج به شمار می رود. تمامی امکانات به منظور راحتی و آرامش ساکنین طراحی شده است. تمامی معیارهای مورد نیاز در آن مورد نیز نظر گرفته شده است.

برج فروزان 0468541548502

زندگی در منطقه ساحلی با بهترین امکانات

با خرید آپارتمان در سرخرود در جایی زندگی می‌کنید که سایر مسافران و گردشگران برای تماشای آن از شهرهای دیگر به این منطقه سفر می‌کنند. شما از تفریحاتی برخوردار هستید که سایرین باید برای آن هزینه کنندفراموش نکنید که با خرید آپارتمان در سرخرود می‌توانید ملکی را داشته باشید که سایر افراد باید برای اقامت در اینچنین ساختمانی، پول اجاره بپردازند. با خرید ملک مناسب می‌توانید از این فرصت بهره‌مند شوید. ایام تعطیلات خود را در بهترین شهر مازندران در کنار ساحل سپری کنید. فراموش نکنید که با خرید آپارتمان در سرخرود می‌توانید ملکی را داشته باشید که سایر افراد باید برای اقامت در اینچنین ساختمانی، پول اجاره بپردازند. با خرید ملک مناسب می‌توانید از این فرصت بهره‌مند شوید. ایام تعطیلات خود را در بهترین شهر مازندران در کنار ساحل سپری کنید.

تفریحات هیجانی

یکی از مهم‌ترین مزایای خرید آپارتمان در سرخرود، دسترسی سریع به تفریحات جذاب و هیجان‌انگیز است. اگر یک آپارتمان ساحلی بخرید ، می‌توانید به پیاده‌روی بروید و یا صدف‌های دریایی را جمع‌آوری کنید. بیشتری زمان روز را به گشت و گذار، قایق‌سواری، کایاک‌سواری و … مشغول باشید. حتی می‌توانید فقط روی شن‌های نرم ساحل راه بروید و با بچه‌ها بازی کنید.

افزایش ارزش ملک

شهرک های ساحلی خانه دریا ، شهرک دریا کنار و برج های ساحلی از جمله منطقه هایی هستند که سالیانه افراد زیادی برای مسافرت و تفریح آخر هفته و حتی برای زندگی به آنجا می روند . همچنین برج های ساحلی از بهترین آپراتمان ها برای خرید و سرمایه گذاری محسوب می شود . ارزش این برج ها روزانه در حال افزایش می باشد . شما با خرید یک واحد از آپارتمان های مسکونی در ساحل سرخرود نه تنها از تفریحات و سواحل زیبای دریا لذت می برید بلکه سرمایه گذاری با سود دهی بالایی را از آن خود کرده اید .

برج فروزان بهتر است یا الیزه 848548548545

امکانات موجود در واحدهای برج الیزه

سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در تمامی واحدهای برج تعبیه شده است. در هر واحد دو حمام وجود دارد. از مرغوب ترین متریال برای ساخت کابینت آشپزخانه استفاده شده است. معماری آشپزخانه بسیار زیبا و به صورت جزیره و مدرن طراحی شده است. بهترین سیستم های گرمایشی و سرمایشی، آیفون تصویری، آنتن مرکزی، دوربین های مداربسته تعبیه شده در برج و… از دیگر امکانات داخلی این برج به شمار می رود. از برندهای معتبر ایران برای تمامی امکانات داخلی واحدها انتخاب شده است. از آنجایی که برج الیزه نوساز است، تمامی امکانات برج نیز سالم و جدید هستند. با این وجود ضرورت تعمیر بطور قابل توجهی کاهش می یابد. در برج الیزه به ازای هر واحد یک محل پارک در نظر گرفته شده است. برای خودرو مهمان ها نیز فضای ویژه ای در نظر گرفته شده است. مهمانان با هماهنگی قبلی می تواند در این محل ها پارک نمایند.

مشخصات برج فروزان سرخرود

برج ساحلی و فول امکانات فروزان، از زیباترین برج های سرخرود به شمار می رود. فاصله این برج تا دریا حدود 60 متر است. برج فروزان با امکانات کامل و امنیت مثال زدنی خود، امکان یک زندگی آرام و لاکچری را در اختیار شما قرار می دهد. فروزان از بلندترین برج های سرخرود است که دارای سه قطعه به هم چسبیده می باشد. هر قطعه ۲۵ طبقه است. اگر  یک طبقه لابی و یک طبقه پارکینگ را از آن کم کنید، با عبارتی 22 طبقه آپارتمان برای شما ساخته شده است. پنت هاوس این برج در ارتفاع 25 متری قرار دارد. با خرید پنت هاوس فروزان، می توانید بطور کامل به ساحل دریا و نیز جنگل و دماوند سبز اشراف کامل داشته باشید. 137 واحد آپارتمان در برج فروزان وجود دارد. متراژ پنت هاوس برج ۴۴۰ متر بوده و بقیه واحد ها بین ۱۴۵ تا ۱۶۰ متر متغیر است.

برج فروزان 10455148598

دسترسی مناسب و برتری های برج ساحلی فروزان

این برج ساحلی در کیلومتر ۵ جاده ساحلی خانه دریا به خزرشهر واقع در بلوار دریا، خیابان بوستان شرقی بنا شده است. برج فروزان جزو نزدیک ترین برج های ساحلی ساخته شده در سرخرود است. این برج دسترسی آسانی به بیمارستان و مراکز درمانی دارد. بااینکه در منطقه ای بکر ساخته شده ولی فاصله چندانی با مراکز تجاری و تفریحی شهر ندارد. خرید یک واحد برج فروزان سرخرود، این امکان را به شما می دهد که تعطیلات خوش و پر آرامشی را در این شهر زیبا سپری کنید. . با توجه به فاصله کم این برج تا دریا، امکان پیاده روی در محوطه زیبا و یا حتی ساحل خزر وجود دارد. سالن ورزشی مجهزی برای استفاده ساکنین در طبقه اول این برج ساخته شده است. امکاناتی نظیر استخر و سونا نیز داخل برج طراحی شده است. پارک نسبتا بزرگی نیز در محوطه برای بازی کودکان تدارک دیده شده است.

آپارتمان های مبله و فول امکانات در برج فروزان

آپارتمان های برج فروزان بصورت مبله به فروش می رسند. با خرید آپارتمان در این برج نیاز به اسباب کشی و یا هزینه تعمیرات نخواهید داشت. واحدهای برج دارای 2 یا 3 اتاق خواب هستند. کف سازی ساختمان بصورت پارکت است. جنس کمد دیواری و کابینت ها از چوب های گلس می باشد. کابینت های طرح کلاسیک در دیزاین آشپزخانه به کار رفته است. مبلمان انتخاب شده برای واحدها از به روزترین مدل ها می باشند. سرویس صوتی تصویری نیز از بهترین و به روزترین مارک های دنیا می باشد. درب های داخلی HDF است و پنجره upvc با شیشه دوجداره زیبایی بخش این آپارتمان ها شده است. هر واحد دارای یک پارکینگ و یک انبار نسبتا بزرگ است. آیفون تصویری رنگی در تمامی واحدها تعبیه شده است. اینترنت پر سرعت (فیبر نوری)  نیز که لازمه زندگی امروز است، در این برج وجود دارد.

برج فروزان بهتر است یا الیزه 112415415874

سرمایه گذاری موفق با خرید واحد در برج های سرخرود

از آنجایی که سرخرود از مناطق مستعد رشد در شمال است، می توان با خرید ملک در آن و افزایش ارزش آن به سود بالایی رسید. بنابراین فرق چندانی بین اینکه برج فرزوان بهتر است یا الیزه؟ نیست. زیرا قیمت املاک در سرخرود در مقایسه با بسیاری از شهرها، مناسب تر است. سرمایه گذاران به سبب این ویژگی می توانند ملکی را با قیمتی معقول خریداری کنند. خرید واحد در برج های سرخرود را از دیدی دیگری نیز می توان بررسی کرد. با خرید واحد در برج و اجاره آن به گردشگران علاوه بر افزایش قیمت، می توان از اجاره دادن آن به سوددهی رسید. برای سرمایه گذاری در سرخرود یک دید بلند مدت لازم است. سرخرود دارای موقعیت های اقتصادی مختلفی است که بیشتر بر پایه صنعت توریست و گردشگری ایجاد شده است. بنابراین با سرمایه گذاری در این شهر می توان به سود بالایی رسید.

کلام آخر

همانطور که گفته شد برای پاسخ به اینکه برج فروزان بهتر است یا الیزه؟ می توان این دو برج را از زوایای مختلف مورد بررسی و ارزیابی قرار داد. برای اینکه بدانیم کدام برج بهتر است توصیه می شود قبل از خرید به موارد ارائه شده، دقت نمایید. در این صورت می توانید به شباهت و تفاوت های هرکدام پی برده و بر اساس اولویت های خود بهترین برج را انتخاب نمایید. بطور کلی انتخاب هر یک از برج ها بستگی زیادی به نیازها و اولویت های هر فرد دارد. در این مقاله به نکاتی پیرامون امکانات و خصوصیات برج ها برای انتخابی هوشمندانه اشاره شد. بهتر است مواردی را که برایتان مهم است را در نظر گرفته و سپس با ارزیابی این دو برج تصمیم بگیرید که کدام یک از آن ها با معیارهای شما سازگاری دارد. توصیه می شود در انتخاب واحد مسکونی به نام سازنده برج و طراحی داخلی و اولویت های خود دقت کنید.

‫0/5 ‫(0 نظر)

ارسال دیدگاه