طراحی های بی مثال قلعه های ایتالیا که همه را شگفت زده کرده است !

13 بهمن 1400
0 دیدگاه
قلعه های ایتالیا 8674869789678967896546

مقدمه

بازدید کردن از قلعه های ایتالیا و شهرهای قرون وسطایی که در کنار آن درست شده است خیلی جذاب و سرگرم کننده است، قلعه ها نشان دهنده گذشته این کشور می‌باشد و عموماً زاویه نگاه خیلی خوبی از شهر و اطراف آن ارائه می کند.

بعضی از قلعه های ایتالیا موزه‌های در داخل خود دارند و در بعضی از قلعه ها هتل های بازسازی شده که توریستها و بازدیدکنندگان می توانند شب را در آنجا بگذرانند.

در این نوشته می‌خواهیم به چند مورد از معروفترین و زیباترین قلعه های ایتالیا که در اطراف شهرها و داخل شهر های گوناگون قرار دارند را معرفی کنیم؛ بنابراین با ما همراه باشید.

قلعه لاروکو البورنو جیانا 

قلعه لارکو آلبورزیانا که بر روی تپه‌ای در شهر اسپرتو و در محله ی دریا قرار دارد از داخل این قلعه می توان یک عکس خیلی خوب از شهر اسپرتو و برج های اطراف و همینطور در راه هایی که به چشم می‌آید داشت.

این قلعه تاریخی در قرن چهاردهم به وجود آمده است و مقر فرماندهی فرمانروایان ارتدوکس در این محله بوده و این کارایی را داشته است این مجموعه جذاب که یکی از بهترین قلعه‌های ایتالیا می باشد، دو حیاط بزرگ و نقاشی های خیلی زیبا و ۶ برج بلند دارد؛ دیدن این قلعه با دریافت یک تور امکان دارد و می توانید در ابتدای قلعه بلیط برای بازدید از این قلعه را تهیه کنید.

قلعه های ایتالیا 8674869789678967896546

قلعه آندریا دوریا 

قلعه آندریا دوریا در روستای ریویرا ر دارد این قلعه در قرن ۱۲ تا ۱۷ میلادی درست شده است و هم اکنون یک موزه هنری در داخل آن قرار دارد خیابان‌های باریک در این شهر به چشم می خورد که به این قلعه منتهی می‌شود و از روی آن می توان زاویه های زیبایی از کلیسا و دریا را مشاهده نمود.

قلعه لارک ویسکونتی

قلعه لارکو ویسکونت یک شهر تپه های خیلی زیبا در شمال ایتالیا می باشد که قلعه لارکو ویسکونت ها را احاطه نموده است، در داخل این قلعه زیبا از قلعه های ایتالیا یک موزه و ویدئویی در رابطه با تاریخ این فضا و همینطور ۴ اتاق که در آنها می‌توان در رابطه با زندگی های قرون وسطایی مطالعه نمود مواردی به چشم می‌خورد.

شما می توانید از پله های برج های این قلعه بالا بروید و از آن نقطه به دیدن مناظر خیلی جذاب این تپه ها و مناظر اطراف آن بپردازید گرچه این یک قلعه کوچک است و توریستهای زیادی برای ملاقات از آن می‌آیند اما این شهر برای چند فیلم مورد استفاده قرار گرفته است.

قلعه استنسه فرارا 

قلعه فرارا در امیلیا رومانا قرار دارد و این شهر میباشد با فضای رنسانسی که نمونه‌های خوبی از معماری گوتیک و رمانتیک را به همراه دارد این قلعه در همه مدت آن دوره قرون وسطایی مورد استفاده قرار می گرفته است و از اتاق‌های قسمت جلو در هتل می توانید منظره ای فوق العاده را ببینید.

قلعه های ایتالیا 697896784967849684968796879

قلعه اسفورزسکو 

شهر ایتالیایی میلان دارای قلعه می‌باشد که بر روی یک تپه قرار ندارد و در مرکز شهر می باشد و فاصله دوری با رومئو دارد در قرن ۱۵ میلادی درست شده است چند مرتبه مورد بازسازی قرار گرفته این قلعه جذاب یکی از زیباترین قلعه های ایتالیا است که در قرن نوزدهم به یک مجموعه‌ای از موزه‌ها تبدیل گردیده و همواره چندین موزه در آن جا دارد.

قلعه سنت آنجلو

قلعه سنت آنجلو در ایام باستانی روم یک مقبره برای رومیان باستان بوده است و با این هدف درست شده است اما در قرن سیزدهم توسعه یافته و به شهر اتصال پیدا کرده است که الان این قلعه محلی برای بازدید است، موزه های روم باستان و همینطور تاریخچه واتیکان قرار گرفته و از قلعه های ایتالیا می باشد که اهمیت خیلی خاصی دارد.

این محل هم تاریخی و هم مذهبی است و مذهبیون هم این قلعه را تقدیس می کنند و آن را مبارک و میمون می دانند و نسبت به آن ارادت دارند.

شهر و قلعه معروف

سواو یک شهر کوچک با درختان انگور خیلی زیاد است که توسط دیواره های قرون وسطایی احاطه گردیده یک قلعه در این شهر قرار دارد که در اطراف آن درختان انگور زیادی می باشد این شهر در منطقه ونتو در شمال ایتالیا است و در نزدیکی ورونا میباشد.

جذابیت و زیبایی این شهر واقعا محشر است و فقط باید این زیبایی را دید تا آن را حس کرد، و این را فهمید که چه اندازه این قلعه بی نظیر است و برای گردشگران واقعا یک فرصت بی نظیر را خلق کرده تا از این فضای زیبا دیدن کنند.

قلعه های ایتالیا 69868749687697969678967

قلعه قهوه ای

در روستای ایتالیایی ریویرا قرار دارد این قلعه شگفت انگیز در محل اقامت پتس براون سرکنسول بریتانیا قرارداشته در داخل این قلعه مبل و تصاویر و عکس های خیلی زیادی که متعلق به آن شخصیت می باشد وجود دارد و همینطور تصاویری از بازدیدکنندگان مشهور که به این جا آمده را میتوانید مشاهده کنید.

در بالای آن امکان دیدن یک باغ زیبا و منظره‌ای از دریا و این روستا می باشد این قلعه در روزهای تابستان از ساعت ۱۰ صبح تا ۷ بعد از ظهر و در زمستان از ساعت ۱۰ صبح تا ۵ بعد از ظهر برای بازدیدکنندگان باز است همینطور می توانید از باغ‌های گیاه‌شناسی در آن به عنوان قسمتی از قلعه های ایتالیا یاد کنید.

قلعه دیوینادیو 

در یک فضای زیبا در اطراف پیدمونت انسه قرار دارد این قلعه شاخص برای پادشاه درست شده و یکی از مهم‌ترین قلعه‌های ایتالیا در قرن نوزدهم بوده این قلعه زیبا از اواسط ماه می تا اکتبر باز می باشد در تابستان در همه ایام هفته می‌توان از آن دیدن نمود در حالی که باید دقت کرد که این بازدید در زمستان ها فقط در آخر هفته امکان پذیر است.

بنابراین توصیه می کنیم اگر قصد مسافرت و بازدید از این منطقه را دارید تابستان بروید تا فرصت بیشتری برای دیدن داشته باشید.

قلعه دل پیاگنارو

یکی دیگر از مشهورترین قلعه های ایتالیا قلعه پیاده کنار او می باشد که در شهر تاریخی پونترمولی قرار گرفته این شهر خیلی خوب محافظت شده و ساختمانها و قلعه‌های آن تا الان به خوبی باقی مانده است در بالای شهر این قلعه قرار دارد و موزه مجسمه ها نیز می‌باشد که موزه های مربوط به مجسمه های قبل از تاریخ است و این قلعه نامش را از قطعات سنگی گرفته است که با آن درست شده از داخل قلعه می توانید یک منظره خیلی بی نظیر از شر و تپه‌های اطراف آن را مشاهده کنید قلعه و موزه همه روزه باز می باشد اما در زمستان دوشنبه ها روز تعطیل است.

قلعه سام زانو

این قلعه از زیباترین و بی نظیر ترین قلعه های ایتالیا است این قلعه معماری منحصر به فرد و باشکوهی دارد در بین همه قلعه‌های ایتالیا یک استثنا محسوب می شود البته امکان دیدن حضوری این قلعه برای همه وجود ندارد می توانید با تور مجازی و تماشای عکس ها و ویدئوهای مربوط با فضای باشکوه و رنگارنگ این قلعه آشنا گردید.

امیدواریم بالاخره یک روز امکان دیدن حضوری هم وجود داشته باشد که بتوانیم حضوری از این قلعه زیبا دیدن کنیم و آن را تجربه کنیم چون واقعا حس دیدن حضوری چیزی است که هیچ تکنولوژی هر اندازه هم که پیشرفته باشد باز هم نمی تواند جایگزین آن باشد.

قلعه های ایتالیا 8754658748674851687517

قلعه برولیو 

این قلعه هم در بالای یک تپه و در کنار کارخانه نوشیدنی سازی قرار دارد گرچه که دیدن این قلعه برای همه باز نیست اما می توانید با قدم زدن در باغ های انگور و فضای خارج این قلعه را مشاهده کنید دیدگاه های گوناگونی برای این قلعه وجود دارد یکی از برج های این مجموعه به شکل موزه های کوچک درست شده و دیدن از آن برای همه آزاد است.

توصیه می شود بعد از دیدن از قلعه حتماً در یکی از کافه ها بنشینید و از نوشیدنی‌های آن منطقه و محله استفاده کنید و نوشیدنی های فوق العاده این منطقه را هم تجربه کنید.

قلعه نوو

این قلعه قدیمی که بهبهان قلعه تخم مرغ هم می گویند قدیمی ترین قلعه از نوع خود در ناپل می باشد این قلعه در فضای زیبا در یک جزیره کوچک در بندر ناپلئون قرار گرفته به شهر اصلی آن در قرن ششم درست شده است.

از این قلعه برای کنسرت ها و نمایشگاه ها استفاده می شده و همینطور فضای محبوبی برای برگزاری مجالس عروسی بوده است و یکی از معروف ترین قلعه ها در کشور ایتالیا می باشد قلعه جدید و بزرگ دیگری هم در این نزدیکی وجود دارد که تازه تاسیس است و در داخل آن موزه هنری و نقاشی هایی از قرن چهاردهم و پانزدهم و وسایلی از جنس نقره و برنز قرار دارد.

سخن پایانی

تاریخچه با عظمت امپراتوری روم نقش تاثیرگذاری در محبوب شدن جاذبه های گردشگری کشور ایتالیا دارد چون بسیاری از این جاذبه ها همان معماری ها و هنرهای درست شده در دوران با شکوه امپراتوری روم می باشد.

با این حال فضاهای دیدنی کشور ایتالیا تنها منحصر به این آثار تاریخی نیست چون این کشور قسمت زیادی از محبوبیت را همینطور مدیون طبیعت و سواحل زیبای خود می باشد البته در کنار جاذبه‌های تاریخی و طبیعی لازم است به شهرهایی مانند میلان، فلورانس، روم، تورین، ونیز و بقیه شهرها و دریاچه کومو اشاره نمود.

این شهرها نه تنها میزبان زیباترین جاذبه های ایتالیا می باشد بلکه همه فضا روح و محیط شهری آنها کاملا دیدنی می باشد بعضی از آنها مانند تورین شهرهای تاریخی ایتالیا می باشند که دیدن هر گوشه از آن قطعاً لذت خاص خود را به همراه دارد.

‫0/5 ‫(0 نظر)

ارسال دیدگاه