خرید ویلا رو به دریا در شمال چه مزایای دارد؟

12 بهمن 1400
0 دیدگاه
خرید ویلا رو به دریا در شمال 458954854875486745

” به چشمان خود استراحت دهید و به جای خواندن به پادکست بالا گوش دهید… “

______________________________________________

زندگی در مجاورت دریا مورد علاقه افراد بسیاری است. احساس خوشایندی که از نسیم دریا و صدای امواج دریافت می شود آرام بخش روح انسان است. شهرهای حاشیه دریای خزر از پرطرفدارترین مناطق در زمینه خرید و فروش ویلای ساحلی هستند. از مزایای خرید ویلا رو به دریا در شمال می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • داشتن زندگی سالم در مجاورت دریا
  • تقویت مغز با صدای دلپذیر امواج که از نظر پزشکی هم اثبات شده
  • استفاده مستقیم و بلا مانع از نعمت آفتاب
  • پیاده روی در ساحل زیبا برای حفظ سلامتی
  • داشتن زندگی شاد و آرام به دور از مشکلات کلان شهرها و نیز سرمایه گذاری بلند مدت
  • زندگی همراه با آرامش به دور از شلوغی روزمرگی
  • تجربه قایق سواری برای گذراندن اوقات فراغت
  • با خرید ویلا رو به دریا ، از آزادی عمل و اختیارات بیشتری برخوردار خواهید بود.
  • می توانید ویلای خود را با سلیقه شخصی و بدون دخالت کسی طراحی و شخصی سازی کنید.
  • طراحی داخلی و خارجی و حیاط ویلا را با سلیقه خود انجام دهید.
  • نگهداری از حیوانات خانگی در این گونه ویلاها، بدون ایجاد مشکل و اعتراضی به آن امکان پذیر می باشد.
  • در ویلای ساحلی شما حریم شخصی بیشتری را در اختیار دارید.
  • با خرید ویلا رو به دریا ، یک سرمایه گذاری بلند مدت انجام می دهید.
  • داشتن یک نمای پانوراما به دریا، از مزایای خاص خرید ویلا رو به دریا می ‌باشد.
  • در طول زمان فضای ویلای قابل گسترش و توسعه می باشد و می توانید تغییراتی را در آن اعمال کنید.
  • از مهم‌ ترین مزیت‌ های خرید ویلا رو به دریا ، فراهم کردن شرایط زندگی سالم ‌تر در مجاورت دریا برای خود و خانواده تان است.

از مهم ترین امتیازات زندگی در ویلای ساحلی بهره گیری از آفتاب روزانه و جذب ویتامین D  است که از مهم ترین نیاز های بدن انسان و نیز موجب افزایش عملکرد سلول های خونی است.

 

خرید ویلا رو به دریا در شمال 5151510000323

 

ویلای ساحلی به ویلاهایی گفته می شود که از نظر فاصله نزدیک به ساحل واقع شده اند ، در واقع قیمت این نوع ویلاها که بسیار پرطرفدار هستند نسبتا بالاست اما دسترسی خوبی به امکانات شهری و رفاهی دارند . این دسته از ویلاهای همیشه در رقابت با ویلای جنگلی هستند ، در مقابل ویلاهای ساحلی مناسب برای تمام فصول ساحل حتی زمستان نیز هستند .

اما ویلاهای جنگلی در اکثر مواقع به دلیل سرما و برف زاد مسدود میشوند .

اگر شما جزو افرادی هستید که به زندگی در کنار دریا علاقه مندید، بهترین راهکار برای شما خرید ویلا رو به دریا است. خرید ویلا رو به دریا و زندگی در مجاورت آب‌های دریا برای بسیاری از افراد جاه طلبانه می ‌باشد. زندگی در محیط ساحلی، احساس فوق العاده و خوشایندی را به انسان میدهد. ویلاهای ساحلی در خط ساحلی بنا شده اند و به دلیل نزدیکی به ساحل، چشم اندازی زیبا از دریا را به شما نمایان می کنند. ویلاهای ساحلی در مقایسه با سایر انواع ویلاها دارای مزایای مناسبی می باشند

ویلای ساحلی چه ویژگی دارد؟

در اصل ویلای ساحلی، ویلایی است که در مجاورت ساحل دریا ساخته شود و از یک طرف به دریا راه داشته باشد. داشتن ویلای ساحلی این روزها رویای هرکسی است. خرید ویلا رو به دریا در شمال یک نوع سرمایه گذاری عالی و طولانی مدت محسوب می شود. ساخت ویلای ساحلی به دلیل نزدیکی به دریا محدود است و ساخت و ساز در ساحل دریا تا حدی امکان پذیر است که زمین های مناسبی برای احداث ویلا موجود باشد. با خرید ویلای ساحلی در شمال دیگر شما دریای خزر را در کنار خانه خود دارید و می توانید همواره از زیبایی های آن لذت ببرید. در شهرهای شمال کشور خرید و فروش ویلا بازار پر رونقی دارد، همچنین ویلاهای ساحلی با توجه به داشتن شرایط خاص طرفداران بسیاری نسبت به ویلای جنگلی دارد. خرید ویلای ساحلی اطمینان، داشتن یک زندگی آرام را به شما می دهد.

 

خرید ویلا رو به دریا در شمال 7874947947658145154154

 

ویلای ساحلی بهتر است یا جنگلی؟

خرید ویلا در شمال انتخابی بزرگ و تصمیمی مهم است. مانند انتخاب رشته تحصیلی در مدرسه یا انتخاب رشته در دانشگاه و تصمیمات مهمی از این قبیل خرید ویلا هم مستلزم دقت و بررسی فراوان است. ممکن است هنگامی که به فکر خرید ویلا در شمال افتاده اید، با دو راهیه ویلای ساحلی و جنگی مواجه شوید و این موضوع شما را سردرگم کند. در اینجا لازم است شما با توجه به روحیات و علایق شخصی خود و نیز بررسی دقیق ویژگی ها و امکانات هر دو نوع ویلا تصمیم گیری کنید که آیا خرید ویلا رو به دریا در شمال بهتر است یا ویلای جنگلی؟ انتخاب ویلای مورد نظر هم مانند دیگر انتخاب های هوشمندانه زندگی تان نیازمند دقت و توجه بالایی است. با بررسی مزایا و معایب هر کدام از این ویلاها به راحتی می توانید تصمیم درستی در زمینه خرید ویلا اتخاذ کنید.

ویلاهای ساحلی همیشه برای همگان دسترسی بیشتری را داراست چراکه در تمامی فصول سال مناسب است ، درحالی که ویلاهای جنگلی به دلیل نزدیکی به کوهستان ها بسیار سرد هستند و در زمستان دسترسی افراد به آن کمتر میشود.

معایب خرید ویلا رو به دریا در شمال

هنگام خرید ویلا در ابتدا ممکن است فقط به ویژگی ها و زیبایی های ظاهری ویلای ساحلی و جنگی فکر کنیم، ولی در واقع خرید یک ویلای ایده آل نیازمند بررسی دقیق تری است. خرید ویلا رو به دریا در شمال در کنار مزایایی که بدان اشاره شد معایبی هم دارد. مثلا چنان چه شما عاشق گل و گیاه هستید باید بدانید که نمی توانید به راحتی هر نوع گیاهی را در ویلای ساحلی خود داشته باشید. نکته قابل توجه دیگر شرجی بودن شدید هوا در فصول گرم سال است که آزار دهنده است و شما مجبورید برای تامین دمای مناسب ویلای ساحلی خود هزینه زیادی را صرف کنید. ویلاهای ساحلی با توجه به نزدیکی به دریا در معرض رطوبت بالا است، در اینصورت لازم است شما همواره مرمت ویلای خود بپردازید که این امر هزینه اضافی برای شما به همراه دارد.

خرید ویلا رو به دریا در سرخرود

سرخرود یکی از شهرهای پرطرفدار شمالی در زمینه خرید و فروش ویلا است. اگر به دنبال خرید ویلا رو به دریا در شمال هستید، سرخرود بهترین انتخاب است؛ چرا که این شهر شمالی با زیبایی ها و ساحل چشم نوازش همه را به خود جذب می کند. زیبایی چشمگیر شهر سرخرود یکی از اصلی ترین دلایل رغبت سرمایه گذاران برای خرید ویلا در این منطقه می باشد. کمتر کسی را می توان یافت که تحت تاثیر جاذبه های گردشگری و طبیعی این شهر فوق العاده زیبای ساحلی قرار نگیرد. بطور کلی ویلاهای موجود در شهر سرخرود را به چند نوع ویلای ساحلی، جنگلی و داخل شهری تقسیم بندی می کنند. قیمت ویلا در سرخرود مناسب است و شما با توجه به علایق شخصی و میزان هزینه مد نظرتان می توانید به راحتی ویلای مورد نظر خود را در این شهر ساحلی خریداری کنید.

خرید ویلا رو به دریا در شمال 4554154546320005123خرید ویلای ساحلی در زیبا کنار

زیبا کنار که به دلیل مجاورت با بندر انزلی منطقه آزاد محسوب می شود، یکی از بهترین و توریستی ترین مناطق شمال برای خرید ویلا رو به دریا در شمال است. زیبا کنار آب و هوای مطبوع و امکانات بسیار زیادی دارد. البته لازم به ذکر است، شهر زیبا کنار به علت نزدیکی به دریا بسیار شرجی بوده و ممکن است برای عده ای زندگی در این شرایط خوشایند نباشد. قیمت ویلا در زیبا کنار متوسط است. بازار های زیادی در این شهر زیبای شمالی وجود دارد که داخل این بازار ها نان محلی، ترشی های خوشمزه، مرغ و خروس و ماهی تازه فروخته می شود. وجود بازارهای زیاد و مجاورت با دریای خزر زیبا کنار را به یک شهر توریستی جذاب تبدیل کرده است و این نیز یکی از علت های بالا رفتن تقاضا برای خرید ویلا در زیبا کنار شده است.

خرید ویلا رو به دریا در نوشهر

معماری ویلای ساحلی بسیار با اهمیت است. خرید ویلا روبه دریا در نوشهر به جهت داشتن پنجره های بزرگ و گسترده این امکان را به شما می دهد که ازچشم انداز زیبای دریای خزر لذت ببرید و طلوع و غروب خورشید را تماشا کنید. ویلای ساحلی از دسترسی بهتری نسبت به ویلای جنگلی برخوردار است و به مرکز شهر و مراکز درمانی، تجاری و تفریحی نزدیکتر است. خرید ویلای ساحلی در نوشهر یک سرمایه گذاری طولانی مدت نیز محسوب می شود به طوری که اگر یک ویلای ساحلی خریداری کنید به مرور زمان بر ارزش ملک شما افزوده خواهد شد از دیگر مزایای نوشهر برای خرید ویلا می توان به داشتن ساحلی تمیز و آرام، طبیعت بکر و زیبا، جاذبه های توریستی و گردشگری اشاره کرد. خرید ویلا رو به دریا در شمال تضمین کننده داشتن یک زندگی آرام و با امنیت برای شما خواهد بود.

بهترین ویلاهای رو به دریا در رامسر

عروس شهر های ایران مشتریان زیادی را برای خرید ویلای ساحلی، مجذوب خود کرده است. رامسر با آب و هوای مطلوب و طبیعت بسیار زیبا و خارق العاده اش یکی بهترین گزینه ها برای خرید ویلا رو به دریا در شمال می باشد. به علت فاصله اندک میان کوه و دریا می توانید در عرض چند دقیقه از ساحل به کوهپایه برسید، این مجاورت مزیت بزرگی است؛ چرا که همین موقعیت فوق العاده رامسر ممکن است از اولین نیاز های مشتریان خرید ویلا در شمال باشد. رامسر غربی ترین استان مازندران است و دسترسی کامل به دریای خزر را دارد. این خطه سرسبز با موقعیت ویژه و چشم انداز فوق العاده هر ساله متقاضیان بسیاری را برای خرید ویلا می کشاند. میزان بارندگی سالیانه رامسر نسبت به دیگر شهرها بیشتر است و از این رو دارای آب هوای تمیز و پاک می باشد.

خرید ویلای ساحلی در محمود آباد

ویلاهای ساحلی محمودآباد از نظر کیفیت ساخت و ظاهری خارق العاده قابل توجه بسیاری از سرمایه گذاران و مشتریان خرید ویلا است. محمودآباد شهرستانی دارای خط ساحلی است از این رو چنانچه قصد خرید ویلا رو به دریا در شمال را دارید، به راحتی می توانید ویلای مورد نظر خود را خریداری کنید. از دیگر مزایای مهم خرید ویلای ساحلی در محمودآباد، دارای سند و مجوزات قانونی برای انشعابات آب و برق و گاز ویلاها می توان اشاره کرد که خیال شما را از هرجهت آسوده خواهد کرد. محمودآباد از شهرهای سرسبز شمال کشور است که هرساله میزبان خیل عظیمی از گردشگران عزیز، برای بهره مندی از زیبایی ها و آب وهوای بی نظیر این شهرستان می باشد. محمودآباد به جاده های دسترسی پایتخت از جمله هراز و کندوان نزدیک است که این ویژگی رفاه بیشتری را هنگام سفر برای شما به همراه دارد.

خرید ویلا رو به دریا در شمال 5846385464856486584665787

شب گردی در کنار سواحل دریای شمال

افرادی زیادی علاقمند به شب های آرام و مطبوع شمال و خارج از ویلا هستند ، آن ها با خرید ویلای رو به دریا به راحتی می توانند از سواحل  دریای شمالی لذت برده و به شب گردی بپردازند . گشت و گذار در حوالی ویلا و قدم زدن در شب هنگام می تواند به فرد آرامش بسیاری را منتقل کند و در این شرایط بتواند از روزمرگی ها و شلوغی های زندگی دور شود .

سرمایه گذاری پر بازده با خرید ویلای رو به دریا

مسلما می دانید که هرکسی به هنگام خرید هرگونه ملک اعم از برج ساحلی ، ویلاهای شهرکی ، یا حتی ویلاهای شخصی و … به اولین نکته ای که توجه می کند سرمایه گذاری می باشد . هدف اصلی از خرید املاک در مازندران سرمایه گذاری با بازدهی بالا می باشد ، چه بسا که ویلاهای ساحلی یا حتی برج های ساحلی گزینه فوق العاده ای برای خرید و سرمایه گذاری می باشد . علاوه بر آن شما به راحتی می توانید از هر گونه امکاناتی که در نزدیکی شهرک و سواحل می باشد نهایت استفاده را ببرید و برای خود و اعضای دیگر خانواده آرامش و آسایش را به ارمغان بیاورید .

دسترسی به امکانات شهری در ویلاهای رو به دریا

ویلاهایی که رو به دریا هستند دارای بهترین و زیباترین ویو و منظره برای تماشا و لذت بردن می باشند ، تصور کنید صبح هنگام نور خورشید به درون اتاق شما خواهد تابید و از همان ابتدای روز انرژی و حس و حال خوب را احساس خواهید نمود .

حال بهتر است بدانید که شما با خرید ویلای رو به دریا در شمال می توانید به راحتی به امکانات شهری واقع در اطراف نهایت استفاده را کنید  . تمامی مراکز خرید ، مراکز درمانی ، فروشگاه ها ، مراکز تفریحی و گردشگری و … در  نزدیکی سواحل واقع شده اند تا برای مسافران و سرمایه گذاران آرامش و راحتی را به ارمغان بیاورند .

همچنین برای عده ای که علاقه به شلوغی شهر ها و آب و هوای آن ندارند ، بهترین گزینه خرید ویلاهای نزدیک سواحل می باشد ، چرا که در سواحل دریایی شمال بهترین آب و هوا و طبیعتی بکر وجود دارد که همگان می توانند از آن ها لذت ببرند . بد نیست بدانید که شمال به دلیل توریست و مهماندوست بودن ، پذیرای بسیاری از مسافران می باشد و همواره دارای ارزش اقتصادی بالایی نیز است و املاک در این منطقه روزانه در حال پیشرفت و توسعه هستند .

کلام پایانی

با توجه به نکاتی که درباره ویلاهای ساحلی گفته شد تعداد بسیار زیادی ویلا در تنوع های مختلف در شمال کشور وجود دارد. خرید ویلا رو به دریا در شمال مستلزم دقت و بررسی تمامی جوانب از جمله: بررسی موقعیت جغرافیایی منطقه، شناخت شرایط آب وهوایی منطقه، توجه به معماری داخلی و خارجی ویلا، امکانات ویلا، محوطه سازی، وضعیت تهویه (سرمایش و گرمایش)، انتخاب ویلا بر اساس نیاز و علایق شخصی و مواردی از این قبیل می باشد. زیباترین ویلاهای مازندران در حاشیه دریای خزر ساخته شده اند که دارای امکانات رفاهی بی نظیر برای صاحبان ویلا فراهم کرده است. برای خرید ویلا حتما از خدمات مشاور املاک استفاده کنید؛ چرا که شما را به طور کامل و صحیح راهنمایی خواهند کرد تا خریدی مطمئن و خوب داشته باشید. به هنگام خرید ملک یا ویلا، حتما مطمئن شوید که ملک در زمینی با کاربری مسکونی ساخته شده باشد.با توجه به نکاتی که به شما گفته شد باید حتما دقت خود را برای خریداری ویلا در ساحل به کار گیرید چراکه افرادی سودجو به میتوانند به دلیل نزدیک بودن ویلا به ساحل و دریا از شما مبلغ هنگفتی را بگیرند .

‫0/5 ‫(0 نظر)

ارسال دیدگاه