شگفت انگیز ترین مکان ها برای سفری آرامش بخش را بشناسید

28 دی 1400
0 دیدگاه
شگفت انگیزترین مکان ها 96874698746897468974698

مقدمه

آرامش منبعی می باشد که همراه انسان در جست و جو آن می باشد و برای رسیدن به آن هر کاری را انجام میدهد. هر فردی در زندگی شخصی خود یک منبع آرامش دارد و از یک شی یا یک مکان آرامش می گیرد. بسیار از مانکن ها در نقاط مختلف دنیا وجود دارد که قرار گرفتن در آن آرامش بسیار زیادی به انسان میدهد که این آرامش ناشی از طبیعت و آرامش می باشد که  در طبیعت وجود دارد سرچشمه می گیرد. شگفت انگیز ترین مکان ها  در دنیا مکان های هستند که به انسان آرامش می دهند و انسان ها با قرار گرفتن در چنین مکان هایی به آرامش روحی و ذهنی می رسد.

شگفت انگیزترین مکان ها 96874698746897468974698

 جزیره زیبای بورا در فرانسه

از شگفت انگیز ترین مکان ها که انسان ها برای به دست آوردن آرامش به آنجا سفر میکنند جزیره مورا می باشد که در کشور فرانسه قرار گرفته است تصور کند که در جزیره ای قرار گرفته اید که در برابر چشمان شما کوه های آتشفشان قرار دارد و آب های آن به زلالی ابریشم می باشد  و رنگ آن از شدت  زیبایی و پاکی به رنگ فیروزه ای روشن می باشد. این جزیره مورا که که به جزیره رومانتیک ها معروف است در دوردست ترین نقطه اقیانوس آرام  واقع شده است . این جزیره یک جزیره گرمسیری می باشد و بهترین مکان برای تعطیلات می باشد. اگر بخواهید از جزیره هیئتی به وسیله یک قایق تندرو به این جزیره سفر کنید  فقط 3- دقیقه زمان لازم دارید. اگر می خواهید به این جزیره دسترسی بیشتر و راحت تری داشته باشید  می توانید از سمت جزیره برادر مورا یعنی بورت بورا به این جزیره دسترسی پیدا کنید.

این جزیره به عنوان  یکی از شگفت انگیز ترین مکان ها دارای فرهنگ اصیل تایتان می باشد که شما می توانید آن را در این جزیره تجربه کنید. شنا کردن با  کوسه های صخره ای و تماشا کردن نهنگ ها پیاده روی کردن در جنگل های باران خورده گرمسیری لذتی دارد که شما را به دست نیافتنی ترین رویاهایتان خواهد رساند . در این جزیره که در لیست مربوط به شگفت انگیز ترین مکان ها قرار گرفته است هتل هایی طراحی و ساخته شده است که بسیار مهیج می باشد و بیشترین استفاده را افرادی می توانند از این منظره و امانات ببرند که تازه ازدواج کرده اند و برای ماه عسل به این جزیره زیبا سفر کنید.

 جزیره زیبای جامائیکا در کارائیب

اگر نگاهی کوتاه به لیست اسامی شگفت انگیزترین مکانها در دنیا بیندازیم قطعا نا جامائیکا را در آن خواهید دی. آن جزیره دارای آب و هوای گرم می باشد. ای جزیره زیبا از زیبا ترین جزیره هایی می باشد که در کارائیب قرار دارد که دارای خلیج های کم عمق می باشد و دریای ابی فیروزه ای ان زبانزد خاص و عام می باشد. جزیره جامائیکا از رستوران ها و هتل های بسیار عالی و با طراحی بی نظیر برخوردار است که سالانه توریست های بسیار زیادی را به سمت خود جلب می کند. این فیلم از زمانی که تام کروز در فیلم کوکتل در این جزیره به ایفای نقش پرداخته است به مشهوریت بسیار زیادی رسیده است. تجربه هایی که شما با سپری کردن در این جزیره به دست خواهید آورد بسیار بی نظیر است و در هیچ جای دیگر از دنیا قادر نخواهید بود که نظیر آن را پیدا کنید. در کجای این دنیا شما می توانید مکان تفریحی را پیدا کنید که از طریق دریا باید رد شوید تا به آن برسید و سپس از پلکان چوبی بالا روید تا بتوانید وارد آن شوید. کافه پلیکان که در این جزیره قرار دارد یکی از بهترین کافه ها در سراسر دنیا می باشد که تماما از چوب و نخل ساخته شده و شما می توانید با نشستن بر روی سقف آن از دریای آبی آرام نهایت لذت را ببرید.

شگفت انگیز ترین مکان ها 52695869854698526984874

جزیره زیبای سریلانکا

سری لانکا از شگفت انگیز ترین مکان ها می باشد که به شهر فرنگ معروف است. این جزیره به دلیل جاذبه های باستانی و کوهستان هایی که برای صعود دارد. جزیره سریلانکا به شهر فرنگ معروف است و از مهم ترین دلایلی که این جزیره به این عنوان معروف شده است فرهنگ های گوناگون و مختلفی می باشد که در این جزیره است و مردمی که در این جزیره سکونت دارند به زبان های مختلفی صحبت می کنند و از هر ملیتی می باشند اما با وجود تفاوت هایی که مردم این جزیره با یکدیگر دارند در نهایت صلح و آرامش با یکدیگر زندگی می کنند. جزیره سریلانکا از قدمت تاریخی بسیار بالایی برخوردار است که این مکان ها را به شگفت انگیز ترین مکانها  برای کاوش های باستانی تبدیل کرده است و هر ساله کاوشگران بسیار زیادی برای تحقیق و تجسس در این جزیره به صورت تیمی به این مکان سفر می کنند و مدتی را در آن برای کشف حقایق باستانی و تاریخی سپری می کنند.

سانتورینی در یونان

آیا می خواهید به شگفت انگیزترین مکان ها در دنیا سفر می کنید اما در انتخاب خود دچار تردید هستید اگر قصد دیدن از یک مکان مهیج و شگفت انگیز را دارید سانتورینی در یونان می تواند انتخاب عالی برای شما باشد. جزیره سانتورینا در کشور یونان قرار دارد و در اواسط قرن شانزدهم بود که این جزیره تخریب شد و هم اکنون  در ساحل تعمیر و بازسازی می باشد و زیبایی که این امکان دارد به آن دست پیدا می کند هر روزه در حال افزایش است. اگر می خواهید از ان مکان بازدید کنید و سفری به آن داشته باشید بهترین فصل برای ان فصل بهار می باشد. شهر سانتورینا جزایر بسیار زیادی دارد و یکی از لذت بخش ترین تجربه هایی که می توانید در این شهر به دست آورید آفتاب گرفتن در جزایر منتهی به آن می باشد. چون این شهر دارای استخر های طبیعی می باشد که باعث شده است همه ساله گردشگران بسیار زیادی برای دیدن آن به این مکان سفر کنند.

شگفت انگیز ترین مکان ها 9845698748748747

 پل معلق در کپیلانا

هر مکانی که بخواهد به عنوان شگفت انگیز ترین مکانها شناخته شود حتما از ویژگی بسیار خاصی برخوردار خواهد بود که توانسته است به این عنوان شناخته شود. پل معلقی که در کاپیلانو وجود دارد از این دسته از مکانها می باشد که زیبایی آن بسیار خاص و چشمگیر است . زیبایی منحصر به فردی که این پل دارد هر ساله باعث سفر کردن بسیاری از گردشگران به این منطقه می شود. از مهم ترین مشخصه هایی که این پل دارد ارتفاع 140 متری آن و فاصله 70 متری آن از رودخانه می باشد.

 شهر رم

حتما تاکنون بار ها و بارها نام کلمه رم به گوشتان خورده است و اطلاعاتی در رابطه با این شهر دارید رم از زیبا ترین شهر های باستانی می باشد که در کشور ایتالیا است . کشف شهر رم در کشور ایتالیا به قرن 753 قبل از میلاد باز می گردد. شهر رم به عنوان مرکز تمدن در کشور های غربی محسوب می شود از نماد ترین مکان های یادبودی که در جهان وجود دارد تماشاخانه ای می باشد که در شهر رم بنا شده است. رم از مکان های تاریخی و دیدنی زیادی برخوردار است که هر فردی که به این شهر سفر می کند بدون شک برای دیدن این مکان ها وقتی را اختصاص خواهد داد و از این مکان های زیبا با سابقه تاریخی طولانی و قوی دیدن خواهد کرد.

شگفت انگیز ترین مکان ها 54865468748748

تاج محل در هندوستان

حتما تا کنون بار ها و بارها اسم تاج محل به گوشتان خورده است. تاج محلی یک بنای در کشور هند می باشد که به آن در بیشتر جاهای دنیا لقب یادبود عشق را داده اند. تاج محل از سابقه تاریخی بسیار جالبی برخوردار است در واقع این مکان با نیروی عشق ساخته شده است و همه سال عشق زیادی را  برای بستن یمک پیوند عمیق به سمت خود میکشاند. بنای تاج محل همانگونه که گفتیم یادگار یک عشق می باشد که مربوط به زمان مغول ها و در واقع پادشاه مغول به علت عشق بسیار زیادی که به همسر خود داشته است این بنا را دستور داده تا برای آن بسازند. از عجیب ترین ویژگی هایی که این بنا دارد رنگ سفید و عاج مانند آن می باشد مه از هنر دست معماران مغول می باشد و باعث شده است سالانه افراد بسیار زیادی برای دیدن این مکان عشق به کشور هندوستان سفر کنند.

سخن پایانی

مکان ها در بردارنده خاطرات بسیار زیادی هستند و تاریخ قوم بشریت در مکان ها حک شده است و از این مکان ها به عنوان یادبود هایی از ادوار گذشته یاد می شود. اما علاوه بر تاریخی بودن این شهر ها و جزایر و معابد به محل هایی تبدیل شده اند که افراد برای گذراندن اوقات فراغت خود و به دست آوردن آرامش روحی و تجدید قوا به ان ها سفر می کنند تا بتوانند جدا از کار ها و مشغله های روزانه به استراحت بپردازند. شگفت انگیز ترین مکان ها در دنیا می توانند در هر نقطه از جهان باشند مانند تاج محل در هندوستان یا شهر رم در ایتالیا مهم خاص بودن آنها می باشد.

‫1/5 ‫(1 نظر)

ارسال دیدگاه