زیبا نمایی مبلمان ویلا های مازندران با استفاده از کوسن !

کوسن 65468468746874867486

از کاربردهای مهم کوسن ها ، پوشاندن مبل ها و زیبانمایی آن ها است ، در واقع این کوسن ها هستند که می توانند در عین سادگی ، جلوه دیدنی را برایتان خلق نمایند . تاثیرات چشمگیری که کوسن ها در زیبایی مبلمان ها به وجود می آورند ، غیرقابل انکار است . اما تنوع در طرح ، رنگ و مدل های قابل عرضه در بازار بسیار بالا هستند ، شما باید هنگام خرید تنها به نکات مهم نظیر انتخاب گزینه مناسب از کوسنها متناسب با دیزاین ، رنگ تم داخلی و سبک دکوراسیون داخلی دقت نمایید . در صورتی که شما سبک کلاسیک را برای دکوراسیون داخلی ویلای مازندران خود انتخاب کرده اید ، بهتر است از رنگ های بژ ، قهوه ای ، شیری ، زرشکی و از این تناژ رنگ ها استفاده نمایید . و در حالیکه انتخاب شما سبک مینیمال و سبک مدرن می باشد ، باید از رنگ هایی از خانواده های سفید ، طوسی ، مشکی و همچنین ترکیب آن ها با رنگ های آبی ملایم ، زرد ، سبز و … استفاده کنید .

کوسن 65468468746874867486

اشکال مختلف کوسن ها و کاربردهای آن ها در دکوراسیون داخلی

تنوع در اشکال کوسن ها بسیار مختلف است  ، هر کدام دارای طنین و نماد خاصی هستند . آن ها می توانند در اشکال گوناگون همچون گرد ، لوله ای ، چهار گوش ، ستاره ، لوزی ، قلب و … ساخته شوند ، اما هر کدام از این اشکال مختلف از کوسن ها کاربردهای خاص خود را دارند .

کوسنهای مربعی از رایج ترین و ایده آل ترین شکل کوسن ها هستند که برای صندلی های چوبی و یا مبلمان های راحتی مورد استفاده قرار می گیرند . این کوسنها از مناسب ترین گزینه ها برای افرادی که از کمر درد رنج می برند و یا کسانی که عاشق لم دادن و ریلکس کردن هستند ، می باشد . کوسنهای گرد معمولا نرم تر و راحت تر هستند و برای اتاق نشیمن کاربرد دارند ، همچنین نیز برای صندلی های سفت و سخت گزینه عالی برای نشستن هستند . از ایده های رایجی که بسیار از آن استفاده می شود چیدمان کوسن ها بر روی مبلمان های سه نفره است .

کوسنهای مستطیلی برای پوشش دادن قسمت پایینی کمر یا گردن رایج هستند . نکته مهمی که باید بدانید این است از استفاده کردن کوسن های سایز بزرگ برای مبلمان های کوچک و غیر حجیم خودداری نمایید ، چرا که جلوه ناپسندی را به وجود خواهد آورد . بد نیست بدانید از کوسنهایی که به شکل پشتی هستند برای دیزاین مبلمان ها استفاده نمی شوند و باعث ساختار شکنی فضای داخلی ویلاهای مازندران می شوند و باید از آن ها برا گوشه های دنج استفاده نمایید .

کوسنهایی که دارای اشکال مختلفی هستند می توانند در تمامی سبک ها مورد استفاده بگیرند ، چراکه بسیار قدرتمند و شیک هستند و با هر سبکی از دکوراسیون مچ می شوند و هارمونی زیبایی را خلق می کنند .

کوسن 5486468486746874687487

نحوه انتخاب کوسن های مناسب برای دکوراسیون داخلی

حین انتخاب طرح کوسن در فروشگاه های مختلف مسلما با طرح های زیادی رو به روی می شوید ،  اما باید این را به خاطر داشته باشید که لزوما هر طرحی که قیمت بالاتری داشته باشد ، باعث زیباتر شدن مبلمان شما نخواهد شد . باید در انتخاب به طرح ، رنگ و نوع کوسن دقت نمایید تا ظاهری ناپسند برای دکوراسیون داخلی ویلای مازندران شما به وجود بیاورد . شاید برایتان جالب باشد بدانید که کوسن ها می توانند با دیوار بک گراند خود هارمونی خاص و دیدنی را خلق نمایند ، از همین برای زیبانمایی مبلمان ها گزینه بسیار فوق العاده ای هستند .

استفاده از کوسنها گزینه مناسبی برای بازی با رنگ ها محسوب می شوند ، بهتر است رنگ مورد علاقه خود را انتخاب نمایید و سپس از کوسنها با رنگ های تیره استفاده کنید ، کوسنهای راه راه ، رنگ های خنثی و … گزینه مناسبی برای زیبایی مبلمان ها محسوب می شوند . همچنین جالب است بدانید می توانید از این کوسنها برای دیزاین اتاق خواب و زیبانمایی تخت خواب خود نیز به کار ببرید چرا که استفاده از ان ها باعث عمق بخشیدن به چیدمان و دیزاین فضای داخلی می شوند .

کوسن  48548575714874857468

چند نکته زیبا برای انتخاب کوسن مناسب

در صورتی که شما دارای مبلمان ساده در ویلا و یا آپارتمان خود هستید ، پیشنهاد می شود از کوسنهای راه راه و طرح دار ساده و شیک استفاده نمایید تا به زیباسازی فضای داخلی بی انجامد . اگر مبلمان شما جلوی پنجره چیده شده اند ، برای انتخاب طرح کوسن ها و یا رنگ بد نیست به طرح و رنگ والان پرده هم نظری بیندازید ، چرا که می توانید چشم انداز زیبایی برای ویلای شما فراهم نماید .

برای انتخاب کوسنهای مناسب می توانید به رنگ و طرح تاج مبلمان خود نیز دقت نمایید ، می توانید از رنگ هایی که در تناژ پر رنگ تر و یا کم رنگ تر از رنگ غالب تاج انتخاب نمایید .  استفاده کردن از رنگ های ملایم و  روشن تر باعث ایجاد روحیه ای شاد در فضای داخلی شده و همچنین بزرگنمایی و زیبایی را برای شما به ارمغان خواهد داشت .

هرچه کوسن ها از فوم مرغوب تر و بهتری ساخته شوند دارای پف بیشتری بود و زیبایی چندین برابری خواهند داشت و همچنین نیز قیمت بالاتری خواهند داشت ، بنابراین بدانید در صورتی  که قیمت بیشتری را صرف خرید کوسنهای ویلای خود خواهید کرد  در مقابل جنس مرغوب تری را نیز خریداری خواهید نمود . اما بدانید که هر قیمت بالاتری صرفا زیباتر و شیک تر نخواهد بود و شما باید تمامی جوانب را در نظر بگیرید .

کوسن 78496168989895551312556

سخن آخر

کوسن ها از زیباترین و مناسب ترین المان ها برای زیباسازی فضای داخلی و جلوه بخشیدن به مبلمان های ویلا های مازندران می باشند ، باید بدانید انتخاب ساده و درست از هر المانی می تواند زیبایی و جذابیت را برایتان به ارمغان بیاورد . فرقی نمی کند شما دارای ویلا مستقل و یا ویلای شهرکی باشید ، حتی ممکن است در پنت هاوس و یا برج های ساحلی و لوکس مازندران زندگی کنید ، شما می توانید در هر شرایطی زیبایی و دکوراسیون شیکی را برای خود خلق کنید . تنها گزینه لازم برای انتخاب داشتن ایده های خاص می باشد که بتواند شما را در دیزاین داخلی راهنمایی کند . در صورت تمایل به مطالب بیشتر می توانید به سایت دکتر محمد بخشی مراجعه نمایید تا ایده های بهتری را  مورد بررسی قرار دهید .

‫0/5 ‫(0 نظر)

ارسال دیدگاه