آیا تا به حال به دکوراسیون داخلی ویلای کوچک بدون مبلمان فکر کرده اید ؟

29 آذر 1400
0 دیدگاه
ویلای کوچک 678468689679867869

دکوراسیون داخلی ویلای کوچک بدون داشتن مبلمان ؟! شاید در ابتدا این سوال برایتان پیش آمده باشد و بسیار تعجب کرده باشید ، اما آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که دکوراسیون داخلی ویلا های کوچک می تواند بدون مبل نیز انجام گیرد ؟ امروزه بخش اعظمی از دکوراسیون داخلی ویلاها را مبلمان ها تشکیل می دهد و برای اکثر افراد این تصور سخت است که ویلای خود را بدون مبل چیدمان نمایند . در صورتی که ویلای شیک می تواند در عین حال بدون مبلمان نیز چیدمان شود ، تنها اصل مهم استفاده از ایده های مدرن و بسیار امروزی است . در صورتی که دارای ویلایی با متراژ کم هستید پیشنهاد می شود تا ادامه مطلب با ما همراه باشید .

ویلای کوچک 678468689679867869

دکوراسیون داخلی ویلای کوچک بدون مبل

در اینجا باید اضافه نماییم که برای طراحی و دکوراسیون داخلی ویلای خود لازم نیست از مبلمان برای زیبایی فضای پذیرایی و یا اتاق نشیمن استفاده نمایید . داشتن ویلای کوچک برای پذیرایی از میهمانان با تعداد زیاد بسیار سخت می باشد و داشتن مبلمان می تواند فضای بیشتری را نیز اشغال نماید و تنها منطقه ای باریک از آن شما جهت نشستن خواهد بود . ایده های بسیاری زیبایی برای دکوراسیون داخلی ویلای کوچک وجود دارد که در ادامه به شما ارائه خواهیم داد ؛

استفاده از بانوج در  ویلای کوچک

احتمالا این سال برایتان پیش آمده است که بانو چیست ؟ بانوج همان ننو می باشد که ما آن ها را از سقف آویزان کرده و بر روی آن ها به استراحت می  پردازیم . ننوی نرم و بافته شده از پنبه می تواند ایده خوبی به جای استفاده کردن از مبلمان باشد . اما نکته مهمی که باید بدانید این است که قبل از اقدام به نصب هر جسمی از سقف و آویزان کردن آن ، با افراد دیگر که تجربه بالایی دارند مشورت نمایید تا از این بابت که سقف شما مقاوم و با دوام است مطلع شوید و اطمینان کافی داشته باشید .

ویلای کوچک 86497569688888868798969

استفاده از صندلی پنجره ای در  ویلای کوچک

از دیگر ایده های بسیار مدرن و شیک استفاده از صندلی های پنجره ای است که روشی شگفت آور و مناسب برای اضافه کردن صندلی های راحتی به فضای نشیمن می باشد . امروزه این ایده برای افراد بسیار صدق می کند ، چرا که زندگی در آپارتمان ها و یا ویلاهایی که متراژ کمتری دارند برای افراد این امکان را به وجود آورده است که از امکانات کمتری برخوردار باشند و نتوانند از تمامی ایده هایی که در سر دارند استفاده نمایند . شما می توانید با استفاده از صندلی های پنجره ای ، ویویی ابدی را نیز برای خود خلق کنید ، و همچنین از فضای داخلی که در اختیار دارید هم به نحو احسن استفاده نمایید . در صورتی که شما در مازندران زندگی می کنید باید بدانید که تمامی آپارتمانها و ویلاهای مازندران همگی دارای ویوی بسیار دیدنی و تماشایی و رو به دریا هستند از همین رو به راحتی می توانید از زیبایی های موجود در طبیعت بهره مند شوید . حتی اگر در برج های مازندران نیز ساکن هستید می توانید از صندلی های پنجره ای کمک گرفته و از دریای آبی نهایت لذت را ببرید .

بین بگ ایده ای شیک در دکوراسیون داخلی ویلای کوچک

بین بگ برای ویلاهایی که دارای متراژ کم هستند بسیار مناسب است و می توانید با استفاده از آن ها جلوه زیبایی را به وجود بیاورید . همچنین نیز جا به جا کردن بین بگ بسیار آسان است ، این کیسه ی بزرگ و نرم با دانه های پلی استایرن یا ایستروفیوم  پر شده است و قاب ندارد بنابراین نشستن بر روی آن بسیار آسان و راحت است . این بین بگ ها در طرح ها و انواع گوناکونی در بازار وجود دارند که می توانید آن ها را خریداری نمایید . می توانید آن ها را به صورت چرم ، در مدل های پیچیده ، مخمل و یا حتی عثمانی خریداری نمایید و آرامش را برای خود به ارمغان بیاورید .

از دیگر نکاتی که باید به آن توجه کنید این است که بدانید بین بگ خود را با در طرح های مناسب با دکوراسیون داخلی و فضای در اختیار داشته انتخاب نمایید و به رنگ تم داخلی نیز توجه ویژه داشته باشید . رنگ های شاد می توانند روحیه ای شاد و سرشار از نشاط را برایتان به وجود بیاورند

ویلای کوچک  548686976979678686

بهره گیری  از کوسن در  دکوراسیون داخلی

استفاده از کوسن ها را هرگز فراموش نکنید ، بهره گیری از کوسن ها با طرح ها و رنگ های شیک و خاص متناسب با دکوراسیون داخلی و هم رنگ با تم به کار برده شده در فضای داخلی ویلا می توانید زیبایی را برای خود به وجود بیاورید . می توانید متناسب با سبک داخلی همچون سبک کلاسیک ، سبک مدرن ، سبک مراکشی و … دیزاین نمایید و زیبایی ویژه ای را برای ویلای خود ظاهر نمایید . استفاده از فانوس ها ، آینه ، میزهای جانبی و … می تواند به کامل کردن دیزای داخلی کمک فراوانی کند . همچنین اگر علاقمند به نوشیدن قهوه و چای هستید می توانید در فضای داخلی گوشه ای دنج را با استفاده از میز چای یا قهوه خوری دیزاین کرده و با استفاده از کوسن ها برای خود جایگاه نشستن نرم و راحتی را درست کنید . هرگز استفاده از گلدان ها به همراه گل های زینتی و رنگی یا حتی کاکتوس را برای دیزاین داخلی از خاطر نبرید .

استفاده از صندلی تابی

صندلی های تابی ، صندلی هایی هستند که از سقف آویزان شده و ایده ای شیک برای دکوراسیون داخلی محسوب می شوند . شما به راحتی می توانید صندلی های تابی را جایگزین مبلمان کنید و زیبایی را به ویلای کوچک خود هدیه دهید . صندلی های تخم مرغی زیبا و رنگی می توانند جلوه خیره کننده و چشمگیری را برای شما خلق نمایند . اما باز هم تاکید بر این است که از محکم بودن سقف خود قبل از نصب آویز اطمینان کافی داشته باشید .

ویلای کوچک 69584848748748

کلام پایانی

همان طور که دانستید داشتن ویلای کوچک مبنی بر این نخواهد بود که شما ایده های زیبایی را برای چیدمان و دکوراسیون  داخلی پیاده ننمایید . شما می توانید با حذف المان های اضافی همچون مبلمان ها و ایده گرفتن از سبک روستایی و نوستالژی های قدیمی با حذف آن ها عناصر دیگری را جایگزین نمایید . در صورتی که علاقمند به سبک های جدید از چیدمان در دکوراسیون داخلی ویلای خود هستید ، پیشنهاد می شود به دیگر مقالات موجود در سایت دکتر بخشی مراجعه نمایید .

‫0/5 ‫(0 نظر)

ارسال دیدگاه