عجیب ترین شهرک های دنیا که هیچ کس از آنها اطلاع ندارد

شهرک های دنیا 4787468746874687418674168

مقدمه:

در حال حاضر تعداد زیادی از انسان ها بر این باور هستند که اگر به اندازه کافی پول و زمان داشته باشند به راحتی می توانند به هر مکانی از دنیا که اراده کنند به مسافرت رفته و از آنجا لذت کافی ببرند، اما توجه داشته باشید که همیشه این مسئله اتفاق نمی افتد. در حقیقت گاهی افراد با عجیب ترین شهرک های دنیا رو به رو می شوند که هیچ گاه حتی یک نفر اجازه ندارد تا به آنجا برود؛ زیرا رفتن به چنین اماکنی با توجه به دلایل گوناگون ممنوع است. در این مقاله قصد داریم تا در رابطه با عجیب ترین شهرک های دنیا صحبت کنیم بنابراین می توانید به منظور آشنایی با عجیب ترین شهرک های دنیا همراه ما باشید.

شهرک های دنیا 4787468746874687418674168

معرفی عجیب ترین شهرک های دنیا

جزیره سنتینل شمالی در هند:

توجه داشته باشید مجموعه‌ ای از افراد بومی در این جزیره زندگی می کنند. در واقع این افراد را با عنوان سنتینلی ها می شناسند؛ تقریباً جمعیت حاضر در این جزیره چیزی بین ۵۰ الی ۴۰۰ نفر عنوان شده است. به طور کلی مردمان این جزیره هیچ گونه ارتباطی با سایر افراد دیگر ندارند از این رو از تکنولوژی و دنیای مدرنیزه امروزه بسیار عقب افتاده اند. بنابراین تمامی این مسائل دست به دست هم داده تا آن ها هیچ گونه ارتباطی با دیگران نداشته باشند و به محض ورود شخص بیگانه به این جزیره آن ها قصد جان او را می کنند. همچنین بیان شده که دولت هند از کوشش ‌های مکرر به منظور برقراری ارتباط با مردمان آن دست برداشته و یک سری قوانین را معین ساخته که بر اساس این قوانین نزدیک شدن افراد بیگانه به این جزیره تا محدوده تقریباً ۳ مایلی این جزیره ممنوع اعلام شده است.

رنل شاتو در فرانسه:

رنل شاتو یکی از روستا های بسیار کوچک است که در کنار تپه ای در جنوب فرانسه واقع شده که دارای فرضیه های گوناگون می باشد به عنوان مثال اکثر مردمان این منطقه معتقد هستند جامی که عیسی مسیح در شام آخر آن را نوشید در روستای مذکور پنهان شده است.

طی دهه ۱۸۰۰ میلادی در این شهر کشیشی زندگی می کرد که نام آن برنگر سونی یر بود. وی به بازسازی کلیسای محلی موجود در این روستا پرداخته و به طور کاملاً گسترده آن را بازسازی نمود و انجام این پروژه هزینه زیادی را برایش به دنبال داشت. تمامی افراد به این مسئله فکر می کردند که پول بازسازی این کلیسا از کجا آمده است؛ زیرا او تنها با پند و نصیحت دیگران نمی توانست دارای این همه پول باشد بنابراین تماماً در میان افراد این مسئله رایج شده بود که کشیش سونی یر از طریق حفر نمودن مکان زیرین محراب کلیسا به لوازم عتیقه و ارزشمند دست یافته و سپس از طریق فروش آن ها توانسته به بازسازی کلیسا بپردازد.

جزیره توریستی در ایسلند:

توجه داشته باشید که جزیره توریستی در جنوب ایسلند واقع شده که در حال حاضر جزء میراث جهانی یونسکو به حساب می ‌آید و به طور کلی این جزیره توسط فوران شدن آتشفشانی در سال ۱۹۶۳ ایجاد گشت و پس از آن زندگی برخی از جانوران و گیاهان بر روی این جزیره روز به روز افزایش یافت؛ لذا با توجه به اهمیت ویژه ای که این جزیره برای جوامع علمی به دنبال دارد یکی از افراد به جز برخی از دانشمندان حق ندارند تا به این منطقه وارد شوند.

شهرک های دنیا 8485648786746875685416468484

پایگاه داده گوگل:

جالب است بدانید یکی از مناطقی که بسیار حساس است و مدام تحت کنترل قرار دارد پایگاه داده گوگل می باشد. در واقع این منطقه مکانی جهت نگهداری از تریلیون بایت داده شرکت مربوط به گوگل می باشد؛ از این رو بسیار ارزشمند بوده و مادام در حال کنترل می باشد، لذا هر کسی اجازه ورود به این پایگاه را نخواهد داشت. بهتر است بدانید پایگاه داده گوگل تقریباً در ۱۳ منطقه گوناگون در جهان قرار دارد.

کلاب شماره ۳۳ دیزنی واقع شده در آمریکا:

در حال حاضر یکی از باشگاه‌ های بسیار گران قیمت و محرمانه که در جهان موجود است باشگاه شماره ۳۳ دیزنی بوده که در کالیفرنیای آمریکا قرار دارد. افرادی که می خواهند عضو این باشگاه شوند بایستی مبلغی بالغ بر ۴۰ هزار دلار برای وارد شدن به باشگاه پرداخت کنند و برای گرفتن عضویت سالانه نیز باید چیزی معادل ۲۷ هزار دلار بپردازند. همین شرایط سخت و گران قیمت باعث شده تا هر کسی نتواند به این باشگاه برود و در آن عضویت بگیرد.

آرشیو پر رمز و راز واتیکان در ایتالیا:

آرشیو واتیکان در شهر رم قرار دارد که این منطقه مجموعه زیادی از اسناد تاریخی مهم را در قفسه های خویش مخفی نموده است. توجه داشته باشید که در چنین مکانی اسناد و نامه های مهم تاریخی که همواره در میان بزرگان و شخصیت های معروف دنیا مبادله می ‌شد قرار دارد به عنوان مثال نامه های مهم تاریخی همچون رهبر نازی آلمان، موتسارت، آدولف هیتلر و ملکه الیزابت اول رد و بدل می شد.

تمامی این سند ها جزء املاک شخصی پاپ به حساب می آید، وی که رهبر کاتولیک های جهان از به دیگران اجازه ورود به این مکان را نمی دهد از این رو سایر افراد نمی توانند به این اسناد دست یابند. همین مسئله باعث شده تا این منطقه نیز جزء عجیب ترین شهرک های دنیا به شمار رود.

جزیره نیهائو واقع شده در هاوایی:

یکی دیگر از عجیب ترین شهرک های دنیا جزیره نیهائو می باشد. در واقع این جزیره یکی از کوچک ترین جزیره ها به شمار می رود که خالی از سکنه بوده و در منطقه هاوایی قرار دارد. هیچ کسی اجازه ورود به این جزیره را نداشته و باید همگان در جریان باشند که این جزیره ۱۸۰ کیلومتر مربعی خصوصی می باشد؛ زیرا خانواده ثروتمند رابینسون آن را در سال ۱۹۶۳ خریداری کرده ‌اند. در سال ۱۹۸۷ صاحبان جزیره نیهائو از طریق دریافت پول از گردشگران در تلاش بودند تا آنان را به گشتی دعوت نمایند که با تور هلی کوپتر بود و مدت ها بعد تقریباً در سال ۱۹۹۲ با فروش هر بلیط به توریست ها اجازه داده شد تا از این جزیره دیدن کنند.

شهرک های دنیا 69487487465874186741867416

سنترالیا در پنسیلوانیا

توجه داشته باشید که شهر پنسیلوانیا دارای معدنی بود که این معدن در تاریخ ۲۷ می سال ۱۹۶۲ میلادی دچار آتش‌ سوزی شد اما جالب اینجاست که با گذشت تقریباً ۵۰ سال از این آتش سوزی اما همواره این معدن می سوزد. تعداد زیادی از ساکنین این شهر به خاطر اینکه پسر بچه ای درون گودال افتاد در دهه ۱۹۸۰ قصد کردند تا از این شهر بروند اما عده ای دیگر به اطراف این شهر رفته و به طور کامل از این شهر مهاجرت نکردند. همچنین توجه داشته باشید که بازدید کنندگان زیادی به این منطقه می آیند و با مشاهده مناظر و چشم انداز این شهر دچار حیرت می شوند. اگرچه این شهر دارای کد شهری نیست اما با توجه به سرشماری که در سال ۲۰۱۱ میلادی انجام شد عده زیادی باز هم این منطقه را وطن خود می پندارند؛ لذا می ‌توان نتیجه گرفت که این منطقه نیز جزء عجیب ترین شهرک های دنیا به حساب می آید.

انبار جهانی بذر واقع شده در نروژ:

یکی دیگر از عجیب ترین شهرک های دنیا می توان به خزانه جهانی بذر اشاره نمود که در مجمع الجزایر سوالبارد در نروژ قرار دارد و تقریباً در ۱۰۰ کیلومتری قطب شمال واقع شده است. این انبار بسیار دور افتاده می باشد و بسیاری از بذر های متنوع مواد غذایی گیاهی همچون ذرت، بادمجان، سیب زمینی، کاهو و غیره در آن نگهداری می شوند و بسیاری از افراد قادر هستند تا این منطقه را به طور آنلاین مشاهده نمایند اما تعداد نفرات اندکی می ‌توانند به این خزانه وارد شوند. در حقیقت علت ساخت این منطقه نگهداری از بذر گیاهان می باشد تا به هنگام بروز بلایای طبیعی در دنیا افراد بتوانند به منظور ادامه حیات از این بذر های موجود استفاده نمایند. یکی از القابی که به این خزانه داده شده است ذخیره روز قیامت نیز می باشد؛ بنابراین با توجه به این که در منطقه قطب آن را ساخته اند موادی که در آن نگهداری می شود هیچ وقت فاسد نخواهند شد. به همین خاطر است که در شمار عجیب ترین شهرک های دنیا قرار گرفته است.

رازول در نیومکزیکو:

جالب است بدانید عده ای بر این باور هستند که در فصل تابستان سال ۱۹۴۷ سفینه فضایی در منطقه رازول سقوط کرده و همین مسئله باعث شده تا سرنوشت این شهر به کلی دچار تغییر و تحولاتی شود و یکی از عجیب ترین شهرک های دنیا محسوب شود، تا جایی که حضور یافتن بیگانگان در سراسر این شهر فراگیر شد و مک دونالد تصمیم گرفت تا فروشگاه خود را شبیه به یک بشقاب پرنده بسازد. همچنین بسیاری از فروشگاه های موجود در سراسر این شهر همانند یک سفینه فضایی ساخته شده اند. در واقع مرکز تحقیقات بین المللی و موزه که در این شهر وجود دارد مخصوص موجودات در سایر کره ها و سفینه های فضایی مختلف می باشد.

شهرک های جهان 87684648684418484

سخن‌ پایانی:

همانگونه که می ‌دانید دنیای اطراف ما پر از شگفتی ها و کار های اعجاب انگیز می باشد که هر بار انسان قسمتی از آن را دیدن می کند باعث می شود تا چشم انداز و مناظری بسیار گسترده برایش واضح و روشن گردد. همچنین دیدن زیبایی ‌ها و شگفتی هایی که در جهان پیرامون وجود دارد موجب فراهم ساختن غذای روح بشری نیز می ‌گردد. هنگامی که انسان به مناطق دور و نزدیک سفر می کند و به تمام شگفتی های جهان چشم می دوزد انگار روح و جسم وی دارای نشاط و شادابی شده است و همواره با مسائلی روبرو می شود که ذهنش را به کنکاش وا می‌ دارد؛ لذا یکی از مسائل جذاب برای آدمی آشنایی با عجیب ترین شهرهای دنیا می باشد که ما سعی کردیم برخی از آن ها را برایتان بیان کرده باشیم.

‫0/5 ‫(0 نظر)

ارسال دیدگاه