گردشگران در آمریکا باید از این برج های شگفت انگیز دیدن کنند

26 آبان 1400
0 دیدگاه
گردشگران در آمریکا 86948796896896478

مقدمه

گردشگرانی که به کشور های مختلف سفر می کنند به دنبال کشف و دیدن چیز های نوین و عجیب هستند. معماری و سبک هایی که در آن به کار میرود گاهی چنان بدی و خاص است که باعث جذب بسیاری از گردشگران به سوی خود می شود. معماری هایی که سبک عجیبی در طراحی آنها به کار گرفته شده است یا بر اثر اشتباهی خوشایند به یک آثار خاص تبدیل شده است . در آمریکا برج های زیبا با معماری های خاص و شگفت انگیز زیادی وجود دارد که دین آنها خالی از لطف نیست و سالانه گردشگران زیادی را به سوی خود جلب می کند.

 برج شگفت انگیز آکوا

گردشگران در آمریکا اگر می خواهند یک شاهکار بی نظیر را  تماشا کنند که تداعی کننده امواج  می توانند از برج آکوا دیدن کننند.برج آکوا با داشتن طراحی خاص و نوینی که دارد باعث میشود تا گردشگران زیادی سالانه برا دیدن این برج به کشور آمریکا سفر کنند.برج آکوا یکی از بهترین و زیباترین برج هایی می باشد که در کشور آمریکا ساخته شده است. برج آکوا در قبل شیکاگو و کشور امریکا قرار دارد. برای اینکه این برج ساخته شود نوآوری های شگفت انگیزی در ساخت آن به کار رفته است . یکی از نکته های بسیار جالبی که در طراحی برج آکوا وجود دارد این است که قسمت نمای بیرونی این برج حالتی از امواج متحرک را نمایان می کند. نحوه طراحی طبقه های بالایی برج آکوا به صورتی می باشد که اگر فردی از پایین به بالا نگاه کند احساس سرگیجه  می کند.رژ آکوا در لیست بلند ترین برج های جهان قرار دارد. پروژه مدیریت ساخت این برج زیبا خانمی بوده است که در گفت و گو های که با ایشان صورت گرفته است می گوید هدف من ساختن برجی بود تا فرد را در نگاه اول به خود جلب کند و بیننده با یک بار دیدن آن را نتواند فراموش کند.برج اکوا یک برج مسکونی نیز می باشد که علاوه بر مسکونی بودن یک حال عالی گردشگری نیز هست. برج آکوا ارتفاعی بالغ بر 262 متر دارد که ساخت این برج در سال 2007 استارت خود و مراحل پایانی ساخت این برج در سال 2010 بوده است.این برج زیبا درای 82 طبقه واحد مسکونی می باشد و گزینه بسیار مناسبی برای گردشگران در آمریکا می باشد که از این برج دیدن کنند و اوقات جالبی را در هنگام دیدن این برج زیبا سپری کنند.یکی از ویژگی های مثبت برج آکوا باعث می شود گردشگران در امریکا به سمت ما جلب شوند الهامی است که در ساخت این برج از طبیعت گرفته شده است.

گردشگران در آمریکا 86948796896896478

برج شگفت انگیز منار مارپیچی در شیکاگو

از برج های بسیار جالب و دیدنی در امریکا که لقب برج شگفت انگیز را به خود اختصاص داده است برج منار مارپیچی می باشد. این برج در شهر شیکاگو قرار دارد. گردشگران در آمریکا برای دیدن ابن برج زیبا باید به شهر واشنگتن سفر کنند. برج منار مارپیچی به عنوان بزرگترین شاهکار فنی و مهندسی  می باشد. طراحی این برج به صورتی است که شبیه به یک منار مخروطی شکل است و گردشگران در امریکا از این برج به عنوان عجیب ترین برج در کشور آمریکا یاد می کنند و ارتفاع این برج چیزی حدود 2000 قیمت می باشد که بر حسب معادل سازی می شود 610 متر ارتفاع در لیست بلند ترین برج های جهان قرار میگیرد ساخت این برج زیبا در شهر شیکاگو در سال 2010 به پایان رسیده است . طراح این برج زیبا که باعث توجه زیاد گردشگران در امریکا شده است  سانتیاگو کالاتراوا می باشد که فردی از کشور اسپانیا است . در طراحی  برج نکته جالبی که دارد و برای گردشگران در آمریکا نیز بسیار خوشایند است و مورد استقبال قرار گرفته است این است که سقف لابی این برج به گونه ای طراحی شده است که فردی که در لابی این برج برای استراحت می نشیند هم زمان با استراحت کردن می تواند آسمان را هم مشاهده کند

برج غول پیکر سبد

یکی دیگر از برج هایی که در کشور آمریکا قرار دارد و گردشگران  در آمریکا برای دیدن آن به سمتش جذب می شوند برج سبد حصیری می باشد. البته این یک سبد ارزان قیمت معمولی نیست در ساخت این سبد هزینه بسیار گزافی صرف شده است و می توان گفت گران ترین سبد حصیری در کل جهان می باشد.  شاید برای گردشگران در امریکا جالب  باشد بدانند که  ساخت این برج عجیب و ظاهر زیبایی که دارد حدود 30 میلیون دلار  هزینه داشته است. زمانی که صرف ساختن این برج حصیری شده است چیزی حدود 2 سال می باشد. ناگفته نماند که این برج حصیری مسکونی نیست و یک ساختمان اداری می باشد که به این شکل طراحی شده است و باعث جلب گردشگران در امریکا به سوی خود شده است. ساخت این برج حصیری در سال 1997 میلادی به اتمام رسیده است و بعد از پایان توانست خود را در لیست برج های عجیب آمریکا که باعث جلب توجه گردشگران در امریکا به سوی خود شده است جای داده است.

گردشگران در آمریکا 6987496784967849678496

 برج شگفت انگیز آزادی

یکی دیگر از برج هایی که در کشور آمریکا گردشگران در امریکا برای دیدن آن به سمت این برج می آیند و هیچ بیننده ای از کنار آن به سادگی رد نمیشود برج آزادی می باشد. متاسفانه این برج زیبای آمریکا در حادثه 11 سپتامبر به طور کلی از بین رفت . این برج زیبا که برج تجارت جهانی می باشد در سال 2012 ساختش به پایان رسید . ارتفاع برج آزادی یک عدد نیست بلکه سالی را نشان می دهد که اعلمیه استقلال کشور آمریکا در سطح جهان منتشر شد. به همین دلیل است که این برج گردشگران در امریکا را به سمت خود جلب می کند دیدن برجی که  ارتفاع آن برابر با سالی است که کشور امریکا به استقلال رسیده است خالی از لطف نیست.

 برج شگفت انگیز u  شکل در نیویورک

 طراح هایی که در کشور نیویورک هستند اقدام به طراحی برجی کرده اند که ارتفاع آن حدود 4000 پا می باشد و بعد این که پروژه ساخت این برج به پایان برسد می توان به عنوان بلندترین برج دنیا در لیست برج های بلند قرار بگیرد و گردشگران در امریکا به صورت گسترده ای برای دیدن این برج خواهند آمد. هدفی که طراحان نیویورکی در ساخت این برج داشته اند این است که عامل محدودیت ارتفاع در ساخت برج ها را از میان بردارند.

گردشگران در آمریکا 7485687496789687

 برج شگفت انگیز ویلیس در شیکاگو

یکی دیگر برج های شگفت انگیز آمریکا که سالانه گردشگران در امریکا را به سمت خود جلب می کند برج ویلیس در شهر شیکاگو می باشد. شیکاگو یک از بزرگترین و پرجمعیت ترین شهر های امریکا است. این برج نیز به عنوان یکی از بلندترین برج های  جهان نام برده می شود. این برج نیز یک شاهکار مهندسی ی  نظیر می باشد. که در ساخت آن عنصر های هنری و ذوق در هم آمیخته شده است. به علت ارتفاع بسیار زیادی که این برج دارد و وزش باد های شدیدی که از سوی دریاچه میشیگان در شیکاگو می وزد مهندسان احتمال واژگون شدن این برج را پیش بینی کرده اند. وزش باد به سوی این برج در حدی می باشد که فردی که اگر  در  بالای این برج قرار بگیرد و هم زمان وزش باد شروع شود قدرت باد آن فرد را به یک بالاتر پرتاب می شود. این برج سالان گردشگران در امریکا را به سوی خود جلب می کند.

برج شگفت انگیز سیاتل در آمریکا

از دیگر برج های توریستی کشور آمریکا که سالانه  توریست های بسیار زیادی را به سمت  خود جلب می کند برج سیاتل آمریکا می باشد.  این برج در شهر سیاتل از ایالت واشنگتن کشور آمریکا قرار دارد. شکل ظاهری این برج به شکل یک سوزن فضایی می باشد و با توجه به شکل ظاهری خود توانسته است سالانه گردشگران زیادی را به این شهر بکشاند.برج سیاتل کشور آمریکا یک برج کاملا توریستی و تفریحی می باشد.

گردشگران در آمریکا 687486741865748675

برج کرایسلر

  برج کرایسلر یکی از برج های زیبا در کل منهتن می باشد که یک برج توریستی نیز می باشد. این برج در روز افتتاحیه خود توانست گوی سبقت بلندترین برج دنیا را از برج ایفل برباید و به خود اختصاص دهد. اما این برج زیبا فقط 11 ماه به عنوان بلندترین برج جهان شناخته شد و سپس با ساخت شدن برج امپایر که توسط فردی به نام استیت طراحی و ساخته شده است  به برج امپایر تعلق گرفت.

 سخن پایانی

 برج هایی که سلانه باعث جلب گردشگران زیادی به کشور آمریکا می شوند در سرتاسر این کشور پهناور پراکنده می باشند. از برج های شگفت انگیز آمریکا که جلب توجه زیادی می کند برج مارپیچی در شهر شیکاگو می باشد یا برج سوزن فضایی که در شهر سیاتل قرار دارد و سالانه گردشگران بسیار زیادی  برای دین این برج به شهر سیاتل می آیند و به یک جاذبه توریستی در این شهر تبدیل شده است. از برج های بسیار زیبا در کشور آمریکا  که تداعی کننده امواج می باشد برج آکوا با طراحی بی نظیری است که نظر بیننده را به خود جلب می کند.

‫0/5 ‫(0 نظر)

ارسال دیدگاه