برج لاکچری ساحلی چه ویژگی هایی دارد؟

2 تیر 1402
0 دیدگاه
استخر-برج-ساحلی 574855465149658412

خرید برج لاکچری ساحلی در شمال با دید کامل دریا رویای خیلی از ما است. شمال ایران به دلیل هم جواری با دریای خزر، امکان تحقق این رویا را فراهم آورده است. برج های ساحلی در شمال در نوار ساحلی بنا شده اند و منظره رو به دریا دارند. سرخرود یکی از شهرهای نوار ساحلی دریای خزر و جزو بهترین شهرهای شمالی برای سرمایه گذاری در زمینه برج است. با توجه به ویژگی های توریستی و زیبایی های شهر سرخرود، خرید برج در سرخرود امتیاز ویژه ای محسوب می شود.

سرخرود از یک سو زیبایی های خزر را به مسافران نشان می دهد. از دیگر سو دشت های هموار و سرسبز در پهندشت دل انگیز دامنه البرز را به شهروندان بومی و مهمانان غیر بومی خود عرضه می دارد. جذاب ترین نعمتات خدادادی را در جای جای خطه سرسبز شمال به ویژه سرخرود زیبا می توان مشاهده کرد.

 

امکانات برج لاکچری ساحلی در شمال

رعایت بیشتر اصول ایمنی از دیگر مزایای برج لاکچری ساحلی، در ساخت آن‌ ها است. بیشتر برج ‌ها‌ی بزرگ در شمال به امکاناتی نظیر ردیاب دود، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، برق اضطراری، پمپ آب، منبع آب اضطراری، سیستم تلفن داخلی، موتورخانه، آیفون تصویری با سیستم کدینگ، درب ضد سرقت و.. مجهز هستند. بنابراین در صورت بروز اتفاقاتی مانند آتش‌ سوزی، قطعی برق، قطعی آب و… مشکلی برای ساکنان پیش نخواهد آمد. افرادی که در طبقات بالای برج ساحلی زندگی می‌کنند از دید وسیع با چشم‌انداز بسیار زیبا برخوردارهستند. این آپارتمان ‌ها از لحاظ نورگیری بسیار عالی هستند. برج ها دارای قوانین و ضوابط خاصی هستند که رعایت کردن آن‌ها می‌تواند امنیت بقیه ساکنین را تضمین کند. در برج ‌های لاکچری تمام ورود و خروج ‌‌ها ثبت و بررسی می ‌شود. از امکانات دیگر برج‌ها وجود دوربین‌های کنترل در راهروها و آسانسورها است که امنیت ساکنین را افزایش می ‌دهد.

طراحی داخلی ویلا با استفاده از مبل و صندلی در برج های ساحلی سرخرود 5421333266

باغچه اختصاصی

یکی از ویژگی هایی که برج لاکچری ساحلی را از دیگر برج ها متمایز می نماید، وجود باغچه اختصاصی در پنت هاوس آن می باشد. در این باغجه اختصاصی می توان به دور از زندگی شهری و دغدغه های بی شمار آن، حس خوب باغبانی و پرورش گل و گیاهان را تجربه نمود. یکی از مزایای برج ساحلی در سرخرود ، امکان فروش سریع واحد های آن می باشد. به همین دلیل دیگر نگرانی بابت فروش آن نخواهید داشت. معمولا سرمایه مورد نیاز خرید برج در سرخرود و قیمت برج را بر اساس نوع منطقه ای که در آن قرار دارد، تعیین می کنند. برای اینکه بتوانید با سرمایه کمتر، صاحب برجی در این منطقه شوید، بهتر است مناطقی را شناسایی کنید که مستعد رشد هستند. عموما در این مناطق، قیمت برج های ساحلی مناسب تر می باشد.

رعایت مسایل امنیتی

مسایل امنیتی برای بسیاری از خانواده ها بسیار اهمیت داشته و مورد توجه قرار می گیرد. بالا بودن امنیت از مزایای برج لاکچری ساحلی می باشد. در این برج ها امکاناتی برای جلوگیری از سرقت مانند درب ضد سرقت و یا آیفون تصویری با سیستم کددهی و … تعبیه شده است. نگهبانی 24 ساعته باعث می شود تا تردد افراد تحت نظر گرفته شود و از بروز مشکلات جلوگیری گردد. دوربین های کنترلی که در داخل راهروها و آسانسورها نصب شده اند، مانع از بروز هر گونه مشکل و سرقت خواهد شد. با این مسایل تا حدود بسیار زیادی می توان گفت امنیت در این برج ها حاکم می باشد.

مزایای برج ‌نشینی

1- چشم‌انداز فوق‌العاده:

برج‌های ساحلی معمولاً دسترسی به چشم‌اندازهای دلنشینی از ساحل و دریا را فراهم می‌کنند. منظره دریا، طبیعت ساحل و غروب آفتاب از جمله دلایلی هستند که افراد به این نوع املاک علاقه‌مند می‌شوند.

2- موقعیت مکانی عالی:

برج‌های ساحلی عموماً در مناطقی واقع می‌شوند که دسترسی به امکانات و خدمات ساحلی مانند سواحل، رستوران‌ها، فروشگاه‌ها و فضاهای تفریحی آسان است. همچنین، نزدیکی به شهرها و مناطق تجاری نیز یکی از مزایای مکانی این برج‌هاست.

3- امکانات :

برج‌نشینی ساحلی معمولاً امکانات و تجهیزات مناسبی را برای ساکنان خود فراهم می‌کند. این امکانات می‌توانند شامل استخر، سونا، جکوزی، باشگاه ورزشی، سالن‌های بازی، فضاهای سبز، پارکینگ، امنیت ۲۴ ساعته و سایر امکانات رفاهی و تفریحی باشند.

4- حفاظت و امنیت:

برج‌های ساحلی معمولاً از سیستم‌های امنیتی پیشرفته برخوردارند، از جمله دسترسی محدود به ورود و خروج، نظارت تصویری و نگهبانی ۲۴ ساعته. این موارد باعث افزایش احساس امنیت ساکنان می‌شود.

اغلب برج ‌های مدرن، اصولی ساخته شده ‌اند و در مقابل زلزله مقاوم هستند. در ساخت این برج‌ ها معمولا از مصالح و تجهیزات با کیفیت مطابق با استانداردهای بین‌المللی استفاده می شود. مجتمع‌های مسکونی دارای قوانین و ضوابط خاصی هستند. رعایت این قوانین می ‌تواند امنیت بقیه ساکنین را تضمین کند. برج ها دارای لابی هستند. لابی ‌من نگهبانی 24 ساعته از برج را بر عهده دارد. از امکانات دیگر برج‌ ها وجود دوربین‌ های کنترل در راهروها و آسانسورها است که باعث افزایش امنیت ساکنین می شود.

برج لاکچری ساحلی 47968479684685465451154

ویژگی های مهم هنگام خرید برج در شمال

  • تعداد واحدها برج
  • لابی
  • داشتن چند آسانسور بعلاوه آسانسور حمل بار
  • تراس
  • استخر، سونا، جکوزی و باشگاه ورزشی

استخر سرپوشیده و با امکانات در برج های ساحلی 6526525211212

خرید برج لاکچری ساحلی از نظر اقتصادی

برج ساحلی از محبوبیت بیشتری دارد. چنانچه روزی قصد فروش آن را داشتید، به سرعت این کار انجام می شود. برای افراد بسیاری قیمت برج مسئله مهمی است. معمولا سرمایه مورد نیاز خرید برج لاکچری ساحلی و قیمت برج را بر اساس نوع منطقه ای که در آن قرار دارد، تعیین می کنند. در مناطقی که مستعد رشد هستند طبیعتا قیمت برج ساحلی پایین تر است. بنابراین هنگام خرید برج ساحلی، باید به دنبال مناطق مستعد رشد بود. با شناسایی این مناطق می توان رویای داشتن برج لاکچری ساحلی را به حقیقت مبدل کرد. برج ساحلی در مقایسه با نوع جنگلی آن معمولا قیمت بالاتری دارد. علت آن نزدیکی به مراکز شهری و امکانات ویژه برج ساحلی نسبت به سایرین می باشد. البته برج های گران قیمت ساحلی سرخرود نیز متقاضیان خاص خود را دارند. سازندگان اینگونه برج ها در صدد هستند کیفیت و امکانات عالی سازه های خود را، به رخ خریداران بکشند.

بهره مندی از نعمت خورشید و امواج با خرید برج ساحلی

بهره‌ برداری از آفتاب، یکی از مهمترین مزیت‌ هایی است که خرید برج لاکچری ساحلی به دنبال دارد. همانطور که می دانید خورشید اصلی ترین منبع ویتامینD  است. ویتامین D یکی از نیازهای اساسی و مهم در بدن می باشد که برای افزایش عملکرد سلول ‌های خونی مؤثر است. همچنین این ویتامین می ‌تواند آنتی اکسیدان های مضر بدن را غیرفعال کند. علاوه بر این ویتامین  Dبرای تولید و استحکام استخوان، حفظ توانایی های شناختی، سلامت مفاصل، کنترل قند خون، عملکرد مناسب سیستم ایمنی بدن و برخورداری از یک روحیه خوب ضروری است. بنابراین با خرید برح ساحلی به راحتی می توان به نور مستقیم خورشید دسترسی داشت و از فواید گوناگون آن بهره گرفت. به عقیده پزشکان در مجموع روزانه 15 تا 20 دقیقه حضور در آفتاب بدون استفاده از کرم ضد آفتاب، ویتامین مورد نیاز ما را تامین می کند.

تجربه زندگی شاد از مزایای خرید برج ساحلی

علاوه بر تاثیرات مثبت در سلامتی، با خرید برج لاکچری ساحلی، شادترو خوشحال تر زندگی کنید. با مطالعه تحقیقات علمی متوجه می شوید افرادی که در مجاورت دریا و ساحل زندگی می ‌کنند، به مراتب افرادی شاد و خوشحال‌ تری می‌ باشند. فضای ساحل بسیار آرامش بخش است. این فضای آرام باعث می ‌شود تمام استرس‌ها و نگرانی‌ها فراموش شود. همچنین انسان را از شلوغی ‌های روزمره دور می کند. قدم زدن در ساحل دریا احساسی بسیار خوشایند و با نشاط به شما می دهد. تمام آن چیزی است که متقاضیان خرید برج ساحلی در شمال به دنبال آن هستند، یک پیاده روی رمانتیک در ساحل می باشد. تماشای خورشید به هنگام غروب یا طلوع آن در ساحل، لذت پیاده روی شما را دو چندان خواهد کرد. بنابراین یکی دیگر از مزایای خرید برج ساحلی، پیاده روی در ساحل زیبای آن است.

 برج لاکچری ساحلی 49684544654655645

کلام اخر

دکتر محمد بخشی از کارشناسان قدیمی املاک در سرخرود هستند. ایشان اشراف کافی به برج های ساحلی این منطقه و همچنین ویلاهای مستقل ساخته شده در سرخرود دارند. از این رو با دانستن بودجه مالی و علایق شما می توانند از بین برج های ساحلی لوکس تا معمولی سرخرود بهترین گزینه را به شما معرفی نمایند. حتی امکان خرید یک واحد آپارتمان در سرخرود نیز می تواند به شما کمک کند در ایام تعطیلات با خیالی آسوده به این شهر سفر نمایید. در بین دو گزینه خرید برج ساحلی و خرید ویلای مستقل باید سلایق خودتان، انتظاراتی که از سرمایه گذاری دارید و همچنین بودجه مالی را در نظر داشته باشید. این عوامل به انتخاب بهتر و منطقی تر کمک می کند.

‫0/5 ‫(0 نظر)