خرید خانه باغ در سرخرود چه مزایای دارد؟

26 آبان 1400
0 دیدگاه
خانه باغ در سرخرود 4865468468476845874685

” به چشمان خود استراحت دهید و به جای خواندن به پادکست بالا گوش دهید… “
______________________________________________

 

خانه باغ یا ویلا باغ، خانه ای یا ویلایی است که در میان یک باغ ساخته شده است. از این رو شاید در آن نتوانید ویو یا چشم انداز رو به دریا داشته باشید اما مزایای خرید خانه باغ در سرخرود به قدری زیاد است که خرید و فروش آن رونق بسیار زیادی دارد. افراد زیادی به جای خرید یک واحد از برج های سر به فلک کشیده سرخرود یا یک ویلا در میان چندین صد ویلای شهرک های ویلایی ترجیح می دهند یک ویلای کوچک در میان یک باغ را خریداری کنند. هر روز صبح با خنکای درختان باغ از خواب بیدار شده و صدای پرندگان را بشنوند. عصرهای تابستان در خنکای سایه درختان استراحت کرده و در بهار پر گل آن عکس های یادگیری ثبت کنند. پاییزهای رنگارنگ خانه باغ نیز تماشایی است و چیزی از منظره بی نظیر دریا کم ندارد.

در طی چندین سال اخیر شاهد اهمیت خانه باغ ها و ویلا های شمالی هستیم  ، که افراد برای گذراندن اوقات فراغت و دور شدن از رومزگی ها و شلوغی های زندگی شهری به خانه باغ ها می روند . داشتن خانه باغ شخصی به شما این امکان را می دهد که در هر زمانی که بخواهید می تواند آن را داشته باشید و از آن استفاده کنید ، در واقع نیازی به اجازه و اجاره از کسی نخواهید داشت .

شما فقط کافی است در زمان تعطیلات و اوقات فراغت و … به خانه باغ خود مراجعه کنید و از بودن در کنار خانواده و عزیزانتان لذت ببرید .

از مزایای خانه باغ شخصی می توان به این مورد اشاره کرد که شما به راحتی می توانید به دکوراسیون و چیدمان آن دسترسی داشته باشید و نیازی به کسب اجازه نخواهید داشت . می توانید با توجه به نیاز های شخصی و خانوادگی امکانات مورد نیاز را در ان قرار دهید .

خانه باغ ها و ویلاهای مازندران دارای آب و هوای بسیار لذت بخشی هستند ، چراکه مازندران از مناطق سرسبز و خوش آب و هوا در دل طبیعت  است . گردشگران و مسافران زیادی برای مسافرت و تفریح این منطقه را انتخاب می کنند چرا که مازندران بهترین گزینه برای تفریح ، گردش ، استراحت و لذت بردن از طبیعت می باشد . خانه باغ ها همچنین نیز می توانند دارای آتشدان و یا شومینه باشند تا در فصول سرد سال از آن ها استفاده کنید .

باربیکیو این امکان را برای شما به وجود می اورد تا در کنار عزیزانتان از کباب خوردن در کنار آن لذت ببرید . در خانه باغ ها شومینه و اتشدان های چوبی بیشترین متقاضی را دارد زیرا که فضایی گرم ، صمیمی و نوستالژی را می آفریند .

از دیگر مزایای خانه باغ در سرخرود می توان به قرار دادن میز و صندلی و یا تخت های چوبی در آن اشاره نمود ، می توانید از تخت های چوبی برای به وجود اوردن فضایی دنج و رویایی در گوشه حیاط باغ ویلای خود استفاده نمایید . همچنین حتی می توانید از میز و صندلی ها متناسب با سلیقه خود استفاده کنید تا در هر زمان که بخواهید تا در هنگام دورهمی ها و شب نشینی در کنار عزیزانتان لذت ببرید و یا به راحتی وعده های غذایی خود را بر روی این میزها میل کنید و در عین حال از فضای سرسبز و آب وهوای لذتبخش خانه باغ خود لذت کافی را ببرید .

از دیگر مزایایی که خانه باغ ها پرورش گیاهان و گل های زینتی و زیباست ، به طوری که شما می توانید هر گونه گل های رنگی ، زینتی و یا درختان میوه چهار فصل و درختان کهنسال حیاط خانه باغ خود را دیزاین و زیبا کنید .

پرورش گیاه برای افراد بسیاری خوشایند می باشد چرا که آرامش و طراوات و شادابی را برای آن ها به همراه دارد ، وقت گذراندن با فضای سبز در خانه باغ به شما این امکان را می دهد تا از زندگی در استان مازندران نهایت لذت را ببرید .

در ادامه شما را بیشتر با مزایای خرید خانه باغ در سرخرود آشنا می کنیم.

مزایای خرید خانه باغ در سرخرود 87845665456

داشتن مناظر فوق العاده و چشم نواز

از مزایای خرید خانه باغ در سرخرود این است که برای شما یک سرگرمی چهار فصل آماده می کند. هر کدام از فصل ها در یک ویلا باغ یک حسن و مزیت به همراه دارد

 داشتن یک خانه باغ شخصی برای هر فرد بسیار مطلوب و زیباست ، تصور کنید شما با عزیزانتان در خانه باغ خود در حال خوش گذرانی می باشید ، فضایی دنج در جایی زیبا برای خود ساخته اید . داشتن باربیکیو ، حوض  به همراه درختان زیبا و میوه ، گل های رنگی و دلنشین و این این قبیل ویژگی ها برای شما آرامش را به ارمغان می آورد .

سرخرود منطقه ای زیبا و حاصلخیر با آب  و هوای پاکیزه در دل مازندران از بهترین انتخابات برای خرید ویلا محسوب می شود . شما با داشتن خانه باغ در دل مازندران با فضایی سرسبز و زیبا و طبیعت دلپذیر تمامی زیبایی ها را باهم خواهید داشت و بهترین خاطره ها را تجربه خواهید کرد .

  • فصل بهار در خانه باغ سرخرود

با آغاز فصل بهار درختان باغ شما از خواب بیدار شده و شروع به شکوفه دادن می کنند. اگر اردیبهشت را در سرخرود سپری کنید هر لحظه با یک اعجاب روبرو خواهید شد. درختانی که با شکوفه های زیبای خود چشمان شما را خیره کرده و موقعیت های عکاسی فراوانی برای شما ایجاد می کند. در ضمن بوی خوب شکوفه ها شما را سرمست خواهد کرد.

  • فصل تابستان در ویلا باغ سرخرود

مهمترین مزایای خرید خانه باغ در سرخرود درفصل تابستان نمایان می شود. میوه هایی که شروع به رشد می کنند لذت خوردن میوه تازه چین را به همراه دارد. اگر باغ شما بزرگ باشد می توانید میوه های آن را به فروش برسانید و سود خوبی از این بابت داشته باشید. در صورتی که قصد فروش ندارید می توانید میوه های آن را به روش های مختلف نگهداری و برای مصرف در طول سال آماده نمایید. لذت چیدن میوه ها از درختان و خوردن بلافاصله آن بر هیچ کس پوشیده نیست. شاید خرید یک پنت هاوس شما را در یک زندگی مدرن قرار می دهد اما نباید از لذت این نوع زندگی نیز به سادگی گذشت.

  • فصل پاییز در خانه باغ سرخرود

پاییز هزار رنگ در خانه باغ خود استراحت می کنید و این را باید از مزایای خرید خانه باغ در سرخرود بدانید. تماشای تغییر رنگ درختان شاید کمی دلگیر باشد اما این هم یکی از اعجاب درختان میوه دار است. آنها برای رفتن به خواب زمستانی آماده می شوند. سوژه عکاسی در این فصل بسیار داغ است. از هر نمایی به درختان نگاه بی اندازید زیبایی برای عکاسی وجود دارد. اگر میوه هایی که در پاییز آماده برداشت هستند کاشته باشید مثل پرتقال و دیگر انواع مرکبات می توانید با برداشت آنها خود را سرگرم کنید.

 

مزایای خرید خانه باغ در سرخرود 48977788855544222589665

  • زمستان در ویلا باغ سرخرود

شاید در این فصل کار چندانی در باغ نداشته باشید و اگر خوش شانس باشید و برف ببارد باز هم امکان برف بازی و ثبت تصاویر جالب برای شما فراهم است. این فصل درختان باغ شما در خواب زمستانی هستند و آماده اند که با شروع فصل بهار شکوفه های خود را به شما نشان دهند.

  • امکان دیزاین باغ به سلیقه خودتان

یکی از مهمترین مزایای خرید خانه باغ در سرخرود مستقل بودن آن است. شاید در یک واحد از برج شما بتوانید بالکن را به سلیقه خود دیزاین کنید و یا حیاط ویلای خود را طبق تمایل خود تزئین کنید اما بزرگی باغ دست شما را برای تغییر دکوراسیون و دیزاین باز می گذارد. اگر به سبک های سنتی علاقه دارید در میان حیاط آلاچیقی بنا کنید تا در فصول مختلف بتوانید از زیبایی های باغ لذت ببرید.

با فراهم کردن قسمتی جهت بازی کودکان علاقه آنها را به سفر با شما به سرخرود افزایش می دهید و این را می توان یکی از مزایای خرید خانه باغ در سرخرود دانست. یک تاب و سرسره در یک قسمت امن باغ نصب کنید تا آنها بتوانند در کمال آرامش بازی کنند. کف را با چمن یا کفپوش ، پوشش  دهید و با قرار دادن یک نیمکت در این قسمت از تماشای بازی کردن آنها لذت ببرید.

دیگر پیشنهاد ما برای طراحی و دیزاین باغ استفاده از یک استخر است. استخر در یک باغ بسیار کاربردی است چرا که بعد از شنا و آب بازی می توانید آب آن را جهت آبیاری گیاهان ذخیره کنید. استخر خود را برای همه افراد خانه مناسب کنید. نصب یک سرسره آبی بازی با آب را بری کودکانتان لذت بخش خواهد کرد.

کاشت گیاهان و گل های تزئینی باغ شما را زیباتر از قبل می کند و در کنار این زیبایی می توانید از یک مبلمان شیک استفاده کنید. قرار دادن باربیکیو در کنار بالکن و همچنین اجاق گاز زیبایی و راحتی باغ شما را چندین برابر خواهد کرد. استفاده از آبنما، چراغ های مناسب جهت نورانی کردن محیط باغ، گلدان های بزرگ و کوچک و … همگی به زیبایی باغ شما می افزاید. در ضمن اینکه شما می توانید بدون نیاز به مشورت یا اجازه فردی باغ خود را تغییر دکوراسیون دهید بزرگترین مزایای خرید خانه باغ در سرخرود است.

مزایای خرید خانه باغ در سرخرود 87865421213232

امکان کاشت انواع درختان در باغ

تفاوتی ندارد که مرکبات علاقه دارید و یا عاشق میوه های تابستانی هستید. می توانید با مشورت یک باغدار یا مهندس کشاورزی تنوع مناسبی از انواع درختان را در کنار هم پرورش دهید. اگر قصد فروش میوه های باغ را دارید بهتر است که تنها یک نوع درخت را پرورش دهید. اما در صورتی که باغ شما شخصی است و نیازهای شخصی شما را برآورده می کند می توانید با کاشت میوه های خاص با نژادهای خاص از بهترین میوه های دنیا لذت برده و ویتامین های آن را جذب نمایید.

خانه باغ بهترین مکان برای حیوانات خانگی است

اگر از حیوانات خانگی نگهداری می کنید می توانید از مزایای خرید خانه در سرخرود استفاده کنید. فضای بزرگ برای بازی و گردش آنها فراهم است. حتی می توانید با پرورش پرندگان خوراکی نظیر مرغ یا اردک نیاز روزانه خود را تامین نموده و از مصرف مرغ های پرورشی خلاص شوید.

امکان کاشت سبزیجات

درست است که در باغ شما درختان زیادی کاشته شده است اما بهتر است فضایی برای کاشت سبزیجات نیز در نظر داشته باشید. در خانه باغ خود می توانید گوجه، خیار، کدو، سبزی های خوردنی، فلفل، باقالا و … را بکارید و از مصرف سبزیجات تازه لذت ببرید.

امکان طراحی و ساخت ویلا در باغ

در صورتی که از شهرداری مجوز دریافت کنید می توانید ویلای ساخته شده در باغ خود را در اندازه و مدل خاص خود طراحی کرده و بسازید. ساخت یک ویلا درست در میان باغ و استفاده از زیبایی چهار فصل باغ از مزایای خرید خانه باغ در سرخرود می باشد. این در حالی است که در صورت خرید ویلا در شهرک ویلایی یا یک واحد از آسمان خراش های سرخرود این امکان را به شما نمی دهد. شما یک ساختمان از پیش ساخته شده را خریداری می کنید. در صورت نیاز به تغییر دکوراسیون و فرم داخلی خانه و ویلا هیچ اختیاری در دست شما نیست. اما خانه باغ خود را می توانید به هر فرمی که علاقه دارید تغییر دکوراسیون دهید.  می توانید آن را به سبک مدرن درآورده و یا از سبک های سنتی ایرانی استفاده کنید.

 

مزایای خرید خانه باغ در سرخرود 4857487487487487418574

 

باربیکیو به همراه آلاچیق رویایی

داشتن باربیکیو به شما این امکان را می دهد که با خانواده اوقات فراغت خوبی را سپری کنید . باربیکیو در کنار آلاچیق رویایی بسیار تماشایی خواهد شد ، شما با چیدمان آلاچیق به سبک مدرن و شیک و یا سنتی و روستایی برای خود جایگاه زیبایی را خواهید ساخت .

داشتن باغچه به همراه درختان و گل

داشتن خانه باغ شخصی در شمال برای شما این امکان را به وجود می آورد که باغچه ای کوچک و زیبا بسازید و در آن به پرورش گیاهان و درختان بپردازید . پرورش و کاشت درختان مثمر ثمر برای شما مفید می باشد چرا که شما هم میتوانید از میوه ها و زیبایی آن استفاده کنید و هم اینکه می توانید در فصول گرم سال به عنوان سایه بان از آن استفاده کنید . گل های زینتی حال و هوای خانه باغ را بهشتی و دلنشین می کند خوشبختانه آب و هوای شمال بسیار مناسب برای پرورش گیاهان ، سبزی و گل ها و …از این قبیل موارد می باشد .

دسترسی داشتن به تمام امکانات شهری

بهتر است مزایای خرید خانه باغ در سرخرود را به داخل باغ خلاصه نکنیم. سرخرود شهری بزرگ در استان مازندران است و از همه امکانات شهری برخوردار می باشد. منظورمان داشتن مراکز خرید بزرگ، شهربازی، بیمارستان و … می باشد. نزدیکی این شهر به دریا از دیگر مزیت های خرید ویلا در سرخرود است. بعد از خرید ویلا در سرخرود در کمترین زمان ممکن می بتواند به دریا دسترسی داشته و از زیبایی های آن استفاده کنید. آب و هوای خوب این شهر شما را شگفت زده می کنید و فاصله این شهر با محمود آباد و فریدون کنار بسیار کم است و در صورت تمایل به گردش در این شهرهای استان به صرف زمان زیادی نخواهید داشت.

کلام آخر

دکتر محمد بخشی با سابقه سال ها فعالیت در حوزه خرید و فروش املاک در سرخرود این آمادگی را دارند که بهترین گزینه برای شما را در بین ویلا در شهرک های ویلایی، برج های سرخرود و خانه باغ های اطراف آن را به شما معرفی کند. تفاوتی ندارد که بودجه مالی شما چقدر است. اگر به خرید خانه باغ علاقه دارید مهندس بخشی می توانند یک کیس مناسب برای شما انتخاب نماید. طبیعی است که در صورت سرمایه گذاری بیشتر می توانید خانه باغ بزرگتری خریداری کنید. تجربه ثابت کرده است که خرید خانه باغ در سرخرود و سرمایه گذاری در این شهر نه تنها برای بلند مدت حتی در بعضی فصول سال در کوتاه مدت نیز مقرون به صرفه بوده است. همین امر ساخت و ساز در این شهر را روز به روز افزایش می دهد. هر فردی که توانسته است مبلغی برای سرمایه گذاری جمع آوری کند اقدام به خرید یک ویلا، برج یا ویلا باغ در سرخرود کرده است.

 

آخرین ویرایش در تاریخ 1400/08/26

‫0/5 ‫(0 نظر)

ارسال دیدگاه