راهنمای خرید بهترین ویلا در شهرک دریا کنار

8 آبان 1400
0 دیدگاه
خرید بهترین ویلا در شهرک دریا کنار 58598598595998

دریا کنار شهرکی لوکس در استان مازندران است که در فاصله حدود 5 کیلومتری بابلسر واقع می باشد. این شهرک جزء قدیمی ترین و خاص ترین شهرک های مازندران به حساب می آید. دریا کنار حدود 3 کیلومتر نوار ساحلی دارد و خیابان های منتهی به ساحل آن دارای منظره ای چشم نواز هستند. دریا کنار جزء گسترده ترین شهرک های ویلایی است که بیشترین خط ساحلی را به ساکنین خود اختصاص داده است. این شهرک زیباترین ویلاهای ساحلی را از نظر و معماری و دکوراسیون داخلی دارد. محوطه ویلا برای تمامی ساختمان ها به شکل زیبایی طراحی شده است. امروزه خرید بهترین ویلا در شهرک دریا کنار ، انتخاب اغلب خانواده ها می باشد. ویلاها در این شهرک در متراژ های متفاوتی طراحی و ساخته شده اند. به جرات می توان گفت در شهرک ویلایی دریا کنار تمامی ویلاها از بهترین معماری برخوردار می باشند.

راهنمای خرید ویلا در شهرک دریا کنار

برای خرید هرگونه ملک یا ویلایی باید نکاتی را مورد توجه خود قرار دهید تا در هنگام سرمایه گذاری با مشکل مواجه نشوید .

سندیادتان باشد که مهم ترین اصل و پایه برای خرید ویلا سند آن ویلا است . سند ویلا باید تمامی مراحل شهرداری و قانونی را طی کرده باشد و تمام و کمال آماده به نام زدن خریدار باشد . سند ارزش ملک را افزایش میدهد یعنی شما علاوه بر خرید ویلای با سند و کامل نه تنها سود خواهید کرد بلکه اگر در چندین سال آینده قصد فروش را داشته باشید هرگز ضرر نخواهید کرد .

استقامت و مقاومتبرای ساخت ویلا باید از بهترین مصالح و بهترین متریال استفاده کرده باشند . استقامت و مقاومت بالا به شما این  امکان را می دهد که به راحتی در آن ویلا زندگی کنید . ساخت ویلا باید به گونه ای باشد که شرایط آب و هوایی منطقه و رطوبت ساحل به آن آسیب وارد نکند . درواقع باید سازگار با شرایط آب و هوایی و محیطی باشد .

لوکیشنیکی از مسائلی که برای افراد قابل توجه است لوکیشن ویلا می باشد . این منطقه دسترسی خوبی دارد اما خب باید در نظر داشت که خرید ویلا در جای دنج وآرام در بهترین منطقه ممکن است شما را کمی از مرکز شهر دور کند . شما با خرید ویلا در شهرک خانه دریا  با مراکز درمانی ، خدماتی ، تفریحی ، فروشگاه ها و … در ارتباط خواهید بود . نیازی به نگرانی درمورد دسترسی نخواهید داشت .

مورادی که در بالا به آنها اشاره کرده ایم تنها بخشی از راهنمایی های ما به شما بوده ،هرچه دقت خود را بالاتر ببرید سرمایه گذاری موفق تری را در پیش خواهید داشت .

خرید ویلا های شهرکی در مازندران امروزه از باب ترین سرمایه گذاری ها به حساب می آید . تمامی ویلا های مازندران دارای بهترین امکانات ، لوکیشن و دسترسی ، محوطه سازی ، قوانین و مقررات و همچنین بهترین منطقه برای سکونت می باشند . ویلاهای واقع در شهرک دریا کنار از بهترین انتخاب ها جهت خرید و سرمایه گذاری افراد خانواده و سرمایه گذارمی باشد . تمامی ویلاهای موجو در این شهرک دارای بهترین امکانات جهت زندگی در آرامش و رفاه برای افراد می باشند .

احتمالا تا به حال بارها به گوشتان رسیده است که آب و هوای مازندارن بسیار پاکیزه و معتدل می باشد ، از این  همواره افراد بسیاری برای سفر ، تفریح و همچنین زندگی و سرمایه گذاری طولانی مدت این استان رویایی را بر می گزینند .

شهرک دریا کنار در نزدیکی سواحل دریای خزر واقع شده است ، به همین جهت ، ساکنین به راحتی می توانند به سواحل و امکانات تفریحی موجود در آن دسترسی داشته باشند . بهره مند بودن از تفریحات ساحلی همچون شنا کردن ، قایق سواری ، موتور سواری ، اسکی سواری ، بازی با شن ، آفتاب مستقیم و … از مزایای بزرگ سرمایه گذاران و افرادی است که خانه دریا را برای زندکی بر می گزینند .

برای خرید هر گونه ویلا در شهرک خانه دریا باید به نکات بسیار مهمی که کمک می کند تا هنگام خرید با مشکل مواجه نشوید ، توجه داشته باشید . از مهم ترین ویژگی های ویلاهای موجود در شهرک خانه دریا ، آرامش ، رفاه و سکوت در منطقه سکونت می باشد . این شهرک دارای امنیت بسیار بالایی است که توسط نگهبانی 24 ساعته پا برجا می باشد . تمامی ساکنین موجود در  شهرک خانه دریا باید به قوانینی که برای تمامی افراد ذکر شده است احترام بگذارند و آن ها را رعایت نمایند .

جالب است بدانید محوطه سازی شهرک خانه دریا همگان را متحیر کرده است ؛ این شهرک دارای سرسبزی و محوطه بسیار خیره کننده است . برای زیبا سازی محوطه این شهرک از درختان ، گل های زینتی و انواع گیاهان استفاده شده است که ساکنین را به تماشای خود جذب می کند  .

شما به راحتی می توانید در هر زمان از روز که مایل باشید به پیاده روی در این محوطه بپردازید ، قدم زدن در محوطه سرسبز و خوش آب و هوای شهرک خانه دریا باعث می شود که آرامش و روحیه ای عاری از هرگونه نگرانی و استرسی را تجربه کنید .

 

خرید بهترین ویلا در شهرک دریا کنار 74654153321231

 

نکات لازم برای خرید ویلا در شهرک دریا کنار

زندگی در ویلای شهرکی، قوانین و مقررات خاص خود را دارد. احترام به این قوانین نکته مهمی است که هنگام خرید بهترین ویلا در شهرک دریا کنار باید در نظر داشته باشید. احتمال مراوده در ویلاهای شهرکی بالا است چرا که بین ویلاها راه ارتباطی وجود دارد. از این رو رعایت قوانینی مانند رعایت حقوق حریم خصوصی دیگر ساکنین شهرک، زمان تردد و نحوه عبور و مرور و قوانینی از این قبیل الزامی است. کم بودن تعداد واحد های ویلایی آن شهرک، از دیگر فاکتورهای مهم در انتخاب ویلای شهرکی جهت خریداری است. پیشنهاد ما به شما خرید ویلای شهرکی در شهرک دریا کنار است. این شهرک تعداد واحد کمتری دارد. بنابراین امنیت و آسایش بیشتری را برای شما به ارمغان می آورد. علاوه بر موارد گفته شده بررسی مواردی از جمله موقعیت جغرافیایی و راه های دسترسی، سیستم های سرمایشی و گرمایشی و سایر امکانات موجود در شهرک را فراموش نکنید.

خرید ویلا در شهرک دریا کنار چه مزایایی دارد؟

  • وجود امنیت بالا
  • قیمت مناسب و به صرفه بودن ویلا شهرکی
  • اطمینان از کیفیت زمین و ساختمان ویلا
  • تامین امکانات اولیه مانند آب، برق و گاز

فاکتور امنیت در ویلاها بسیار مهم است. ویلا شهرکی به لحاظ امنیت، اصولا در سطح بالایی قرار دارد. تمامی خیابان های شهرک دریا کنار دارای کانکس نگهبانی می باشند. بنابراین از نظر وجود امنیت ویلا شهرکی نسبت به ویلاهای مستقل وضعیت بهتری دارند. خرید بهترین ویلا در شهرک دریا کنار ، سود اقتصادی بالایی را به همراه دارد. معمولا سازندگان ویلا در زمین های شهرکی تلاش می کنند تا بتوانند برای ساخت ویلا از کمترین مکان بیشترین بهره را ببرند. ویلاهای شهرکی به طور استاندارد احداث می شوند. در ساخت این ویلاها رعایت بعضی نکات و قوانین الزامی است. شرکت های سازنده بر اساس هزینه ای که صرف ساخت ویلا شهرکی می کنند نمی توانند ویلایی بدون کیفیت احداث کنند.

امنیت شهرک دریا کنار حرف اول را می زند

در سالیان اخیر خرید ویلا در شهرک دریا کنار با رشد خوبی مواجه بوده است. علت این تقاضای بالا، امنیت بالای محوطه شهرک است. با وجود کادر مجرب و کامل از نگهبانان در شهرک دریا کنار ، امنیت تمام خیابان ‌های شهرک تامین است. از نظر کنترل تردد افراد نیز در بهترین شرایط امنیتی قرار دارد. تمامی ساکنین شهرک دریا کنار ، یک کارت تردد دارند. تردد ساکنین از درب شماره یک شهرک انجام می شود. تدابیری نیز برای تردد مهمانان اتخاذ شده است. ورود و خروج مهمانان از درب شماره 2 است. مهمان باید کارت تردد داشته باشد و این کار با هماهنگی مالکین ساختمان‌ ها انجام می ‌شود. در کل ۱۶ نفر در درب اول و ۱۶ نفر در درب دوم نگهبانی می ‌دهند. هر یک از درب ‌های شهرک دریا کنار دارای نگهبانی 24 ساعته است که در ۴ شیفت کار می ‌کنند.

خرید بهترین ویلا در شهرک دریا کنار 787885444844448

 

با کیفیت ترین ویلاها در شهرک دریا کنار

یکی از برتری های ویلا در شهرک دریا کنار ، طراحی شده بودن است. وقتی یک ویلا شهرکی، دارای طرح و ساخت خوبی باشد کیفیت خدمات رسانی، تاسیسات و تجهیزات، دفع پسماند ها و… نیز در آن به درستی انجام می شود. امتیاز دیگر خرید بهترین ویلا در شهرک دریا کنار ، وجود مدیریت یکپارچه، برای ساماندهی مسائل و مشکلات احتمالی در شهرک است. مدیریت ویلای شهرکی بر نحوه فعالیت نیرو های حراستی، نظافتی، خدماتی و… در شهرک نظارت می کند. همچنین ضمن محاسبه نیاز های شهرک، نسبت به جمع آوری شارژ و هزینه کرد آن برای ساکنین ویلا در راستای افزایش سطح رفاه آنان اقدام می کند. بسیاری از امکانات تفریحی و رفاهی مانند پارک، فروشگاه مواد غذایی و… هنگام ساخت و ساز ویلاهای شهرکی در خود شهرک لحاظ می شوند. این مسئله موجب افزایش محبوبیت ویلای شهرکی در میان افراد می شود.

با اطمینان در شهرک دریا کنار ویلا بخرید

این اطمینان را به افرادی که قصد خرید ویلا در شهرک دریا کنار را دارند می دهیم که تمام ویلاهای آن به لحاظ استاندارد در سطح بالایی قرار دارند. داشتن آب، برق و گاز یکی از مهم ترین امکانات و مزایا برای یک ویلا است که گاها با مشکلات زیادی همراه است. اما با خرید بهترین ویلا در شهرک دریا کنار ، دیگر هیچ نگرانی بابت تامین امکانات اولیه نخواهید داشت. در شهرک دریا کنار به راحتی به این منابع دسترسی دارید. ویلاهای شهرکی، اغلب در مناطق جنگلی ساخته می شوند. ویلا شهرکی در زمین های وسیع ساخته می شود، خیلی کم پیش می آید که زمین های ساحلی با متراژ وسیع موجود باشد. اما از آنجایی که شهرک دریا کنار ساحل گسترده ای دارد، ویلاهای ساحلی با بهترین کیفیت ساخته شده اند. با خرید ویلا در شهرک دریا کنار ، دیگر در در سفرهای شمالی بابت اجاره ویلا در مناطق مورد علاقه نگرانی نخواهید داشت.

 

خرید بهترین ویلا در شهرک دریا کنار 4564135687453123

 

امکانات رفاهی شهرک دریا کنار

در کنار تمامی امکانات گردشگری، مهمترین بخش این شهرک وجود امکانات رفاهی آن است. از جمله این امکانات می ‌توان به وجود بانک ‌هایی اعم از تجارت، ملت و مسکن در این شهرک اشاره کرد. وجود این بانک ها امکان انجام سریع تراکنش‌ های بانکی شما را هموار ساخته تا در ساعات اداری از آن بهره‌ مند شوید. علاوه بر این وجود خود پرداز در این شهرک در تمامی ساعات شبانه روز به شما این امکان را دهد که بسیاری از کارهای بانکی خود را با کمک آن انجام دهید. امکانات رفاهی که با خرید ویلا در شهرک دریا کنار در اختیارتان قرار می گیرد. برای یک تفریح لذت بخش چند روزه قطعا ساحل گردی، می تواند روحیه شما را بهبود بخشد اما استفاده امکانات رفاهی در شهرک دریا کنار به شما تجربه ویژه ای خواهد داد.

قیمت خرید ویلا در شهرک دریا کنار چگونه است؟

عوامل مختلفی قیمت خرید ویلا در شهرک دریا کنار را تحت تاثیر قرار می دهد. از جمله این عوامل می توان به امکانات ویلا و موقعیت جغرافیایی، قواره های زمین، اندازه ساخت و محوطه سازی اشاره کرد. اصولا قیمت ویلا در شهرک دریا کنار ، بالاتر از سایر ویلاهای شهرکی می باشد. ویلاهایی با متراژ بیشتر از ۱۰۰۰ متر و ویلاهای استخردار و ویلاهای لاکچری تریبلکس دسته‌ بندی می شوند از جمله ویلاهای گران قیمت هستند. خرید بهترین ویلا در شهرک دریا کنار سرمایه ‌گذاری مطمئن است. برای افرادی که به دنبال فرصت سرمایه ‌گذاری در شهرهای شمالی هستند، گزینه‌ های فروش ویلاهای شهرکی، انتخابی بسیار مناسب است. شما به عنوان مشتری خرید ویلا در شهرک دریا کنار ، شخصاً نمی ‌توانید وارد شهرک شوید. اما برای اطلاع بهتر از قیمت خرید ویلا در شهرک دریا کنار ، با مشاوران با تجربه و مسلط به منطقه مشورت کنید.

 

ویلا شهرک خانه دریا 58974897494841

 

معامله ای مطمئن با خرید ویلا در شهرک دریا کنار

یکی از مهمترین دغدغه های متقاضیان خرید ویلای شهرکی در شمال کشور، مطمئن بودن از معامله یا اعتماد داشتن به فروشنده و صاحب ویلا می باشد. اما این دغدغه خوشبختانه در مورد ویلاهای شهرک دریا کنار وجود ندارد. چرا که شرکت هایی که مسئول ساخت ویلاهای این شهرک هستند، شرکت های مشخصی هستند. تمام ویلاهایی که توسط این شرکت ها ساخته شده اند دارای اسناد و مجوزهای معتبری هستند که همگی قابل استعلام می باشند. بنابراین با قاطعیت می توان گفت در خرید و فروش ویلا در شهرک دریا کنار به هیچ عنوان امکان به وجود آمدن مشکل و کلاهبرداری وجود ندارد. با این همه هرگز هنگام خرید ویلای شهرکی، گول ویلاهایی با قیمت پایین را نخورید. زیرا برخی از ویلاهای شهرکی که با قیمت پایین تری به فروش می رسند با متریال بی کیفیت و نامرغوب ساخته شده اند.

کلام آخر

شهرک دریا کنار با روش‌ های متفاوت و خاص اداره می شود. اداره این شهرک توسط یک هیئت مدیره متشکل از یک مدیر، هفت عضو هیئت مدیره، پلیس ساختمان و دایره ساختمان تشکیل انجام می‌ شود. تمام امور مربوط به ساکنین دریاکنار ، مربوط به محدوده شهر بابلسر می باشد. شهرک دریا کنار مساحتی به اندازه ۳۰۰ هکتار دارد. 50 هکتار از این مساحت 300 هکتاری، به مشاعات اختصاص دارد. زیبا سازی در بخش ‌های مختلف همین مشاعات اجرا شده است. تعداد 2430 پلاک آپارتمان و ویلا در این شهرک ویلایی وجود دارد. قواره‌ ویلاهای شهرک دریا کنار معمولاً ۶۰۰ متر، ۳۰۰ متر و ۳۵۰ متر هستند. قواره‌ ویلاهایی که در سری اول ساخته شده‌اند، ۱۰۰۰ متری هستند. چنانچه تمایل به خرید ویلای فول فرنیش یا ویلای استخردار در بهترین منطقه ساحلی دارید و به دنبال شهرک‌ های لوکس و معتبر هستید، پیشنهاد ما خرید بهترین ویلا در شهرک دریا کنار است.

 

آخرین ویرایش در تاریخ1400/08/08

‫0/5 ‫(0 نظر)

ارسال دیدگاه