چرا سرمایه گذاری در برج ساحلی در سرخرود را پیشنهاد می کنیم؟

8 آبان 1400
0 دیدگاه
سرمایه گذاری در برج ساحلی 86+9486896784967896789

” به چشمان خود استراحت دهید و به جای خواندن به پادکست بالا گوش دهید… “

______________________________________________

 

شهر سرخرود به واسطه آب و هوای فوق العاده عالی، مناظر بکر و طبیعی، امکانات مدرن، مسیر و جاده های بسیار زیبا مقصد بسیاری از گردشگران ایرانی و خارجی است. از این رو دلیل سرمایه گذاری در برج ساحلی در سرخرود را می توان تعداد زیاد گردشگران، زیبایی شهر جهت تفریح و گذراندن وقت و از همه مهمتر وجود دریای خزر در این شهر دانست. اصولا افراد برای چند دلیل اقدام به خرید مسکن در شهرهای شمالی کشور می نمایند.

این روزها مدرن ‌ترین و لوکس ترین امکانات ساختمانی را در برج‌ ها می توان پیدا کرد. عموما برج ها تفاوت چندانی با هتل ندارند. بهره مندی از امکاناتی مانند لابی، مجموعه ورزشی، نگهبان، رستوران، سالن اجتماعات، فضای بازی کودکان، مهد کودک، استخر و سونا، شوتینگ زباله، آسانسور باربر و … زندگی امن ‌تر و راحت ‌تری برای ساکنان برج ‌های لوکس فراهم می ‌کند. به علاوه وجود این امکانات در محل زندگی، باعث صرفه ‌جویی در زمان نیز می ‌شود.

با خرید برج در شمال دیگر دغدغه‌ هایی مانند ترافیک، هدر رفتن وقت، دوری راه و… برای شما وجود ندارد. این امکانات در برخی برج ‌ها به صورت رایگان برای ساکنان فراهم شده است. اما در برخی دیگر هزینه جداگانه بابت این امکانات دریافت می ‌شود. از دیگر مزایای خرید برج لاکچری ساحلی در شمال، می توان به رعایت بیشتر اصول ایمنی در ساخت آن ها اشاره کرد.

اکثر برج‌ ها‌ و مجتمع‌ های مسکونی بزرگ در شمال مجهز به به امکاناتی نظیر ردیاب دود، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، برق اضطراری، پمپ آب، منبع آب اضطراری، سیستم تلفن داخلی، موتورخانه، آیفون تصویری با سیستم کدینگ، درب ضد سرقت و… می باشند.

با این وجود در صورت بروز اتفاقاتی مانند آتش ‌سوزی، قطعی برق، قطعی آب و… مشکلی برای ساکنان پیش نخواهد آمد. اغلب برج ‌های مدرن، اصولی ساخته شده ‌اند و در مقابل زلزله مقاوم هستند. در ساخت این برج‌ ها معمولا از مصالح و تجهیزات با کیفیت مطابق با استانداردهای بین‌المللی استفاده می شود. مجتمع‌های مسکونی دارای قوانین و ضوابط خاصی هستند.

1.ساکن شهر هستند

اگر ساکن شهر سرخرود باشید سرمایه گذاری در برج ساحلی در سرخرود به شما این امکان را می دهد که هر روز صبح از خواب بیدار شوید ساحل دریا و موج های سرکش خزر را تماشا کرده و برای رفتن به محیط کار آماده شوید. این برج ها امکانات بسیار کامل و مدرنی دارند از این رو هر آنچه از یک زندگی مدرن در ذهن دارید را می توانید در این برج ها بیابید. برج های ساحلی شهر سرخرود همگی تازه ساخت هستند و از این امکانات روز دنیا در آنها نصب شده است. تازه ساخت بودن یک بنا از جهت دیگر نیز مقرون به صرفه است چرا که مدت زیادی نیاز به تعمیر و بازسازی منزل ندارید. امکانات تفریحی از یک سو و امکانات و تاسیسات داخلی عالی از سوی دیگر زندگی در برج ها را برای شما آسان می نماید.

از دیگر ملاک هایی که در زمان خرید و سرمایه گذاری در برج ساحلی در سرخرود باید به آن توجه داشت امنیت بالای این برج ها است. ورود و خروج به برج توسط نگهبانان بررسی می شود و استفاده از دوربین های مدار بسته امنیت برج را تامین می نماید. وجود پارکینگ سر پوشیده در شهر با رطوبت بالایی چون سرخرود می تواند خودرو شما از زنگ زدگی و دیگر مشکلات ناشی از پارک در خیابان در امان نگه دارد. در ضمن این نکته مهمی است که بدون نگرانی از محل پارک هر روز از خانه خارج شده و با خیالی اسوده از محیط کار باز گردید.

 

سرمایه گذاری در برج ساحلی 86+9486896784967896789

 

2.تصمیم دارید تعطیلات را در یک شهر خوش آب و هوا بگذرانید

اگر از جمله افرادی هستید که برای هر تعطیلات شهرهای شمالی کشور را انتخاب می کنند سرمایه گذاری در برج ساحلی در سرخرود انتخاب مناسبی برای شما به شمار می آید. چرا که این شهر دارای جاذبه های گردشگری بسیار زیادی است. این شهر را می توان با دریای خزر، رشته کوه البزر، جنگل های سرسبز این منطقه و از همه مهمتری تالاب شهر سرخرود معرفی نمود. شما با خرید برج ساحلی در سرخرود می توانید برنامه مناسبی برای هر روز مسافرت خود داشته باشید. یک روز شنا در دریای خزر را داشته باشید و روز دیگر با اعضای خانواده پیکنیک را برگزار کنید. تماشای قوهای زیبای تالاب سرخرود را می توان برای یک روز دیگر برنامه ریزی کنید. رفتن به مراکز خرید، شهربازی شهر سرخرود و … نیز می تواند یک روز دیگر شما را به خود اختصاص دهند.

اما با سرمایه گذاری در برج ساحلی در سرخرود تمام این امکانات در سایز کوچکتر داشته باشید. استخرهای سرپوشیده و روباز، سالن ورزش و بدنسازی، فضای مناسب که جهت بازی بچه ها طراحی شده است، فضاسازی بیرون از برج جهت پیکنیک و … همگی از مزایای خرید برج در سرخرود است. برج های امروزه به شکلی ساخته می شوند که اگر در روزهای سرد سرخرود به این شهر سفر کنید هیچ کدام از تفریحات برنامه ریزی شما به تعویق نیوفتد. این در حالی است که اگر با همین میزان بودجه مالی یک ویلا خریداری کنید ممکن است  تنها یک اسخر داشته باشید برای شنا کردن. این است که به نظر می رسد خرید برج سرمایه گذاری منطقی تر است. در ضمن قیمت هر مترمربع برج ساحلی با تمام امکاناتش کمتر از خرید هر مترمربع ویلای ساحلی می باشد.

3.برای سرمایه گذاری اقدام به خرید برج می نمایید

اگر از جمله افرادی هستید که تصمیم دارید با سرمایه گذاری در برج ساحلی در سرخرود و خرید آن سود مالی کسب نمایید به نظر می رسد بهترین انتخاب را انجام داده اید. لازم است بدانید که در چند سال گذشته شهر سرخرود با امکانات بسیار مناسب و آب و هوای لطیف مقصد بسیاری از گردشگران ایرانی است. با سفر به این شهر افراد همزمان قادر هستند که از تمام زیبایی هایی که خداوند در شهرهای شمالی ایران قرار داده است آشنا شوند. برج های ساخته شده در سرخرود نیز کاملا بروز و زیبا هستند. در ساخت آنها تمام المان های زیبا سازی رعایت شده است. امکان تماشای دریای خزر و جنگل های مازندران از بالکن های واحدهای برج های سرخرود از دیگر مواردی است که خریداران به سرمایه گذاری ترغیب می کند.

با افزایش ساخت و ساز ها در این منطقه به نظر می رسد خرید واحد های برج ساحلی در سرخرود و سرمایه گذاری در آنها در کوتاه مدت می تواند سود مناسبی را عاید شما نماید. حال آنکه بعد از خرید این برج ها باکمی سرمایه و مبله کردن آنها می توانید درآمد بیشتری نیز داشته باشید. با اینکه خرید ویلا در سرخرود نیز گزینه مناسبی است اما خرید برج ساحلی نیز چیزی از آن کم نخواهد داشت چرا که امکانات برج بسیار بیشتر از ویلا است.

چرا-سرمایه-گذاری-در-برج-ساحلی-در-سرخرود 48541584584584717

 

موقعیت های اقتصادی سرخرود

سرخرود دارای موقعیت های اقتصادی مختلفی است. این موقعیت های اقتصادی بیشتر بر پایه صنعت توریست و گردشگری ایجاد شده است. حضور گردشگران فراوان در سرخرود باعث شده تا شهر بر طبق نیازهای این گردشگران، فروشگاه ها و مغازه های متعدد و مختلفی را از سرمایه گذاران مطالبه کند. سرمایه گذاران جهت ارائه‌ خدمات، باید بتوانند از نیاز ها استفاده کرده و اقدام به تاسیس فروشگاه های مختلف کنند. تاسیس مراکز رفاهی از موقعیت اقتصادی پربازده سرخرود می باشد. می توان از حضور فراوان گردشگران ایرانی و خارجی سوددهی مناسبی را کسب کرد.

از آنجایی که سرخرود شهری توریستی محسوب می شود بنابراین گردشگران برای اقامت نیاز به ویلا یا آپارتمان یا هتل دارند. درنتیجه می توان با تاسیس هتل در سرخرود یا خرید ویلا و آپارتمان و سپس اجاره دادن آن کسب درآمد نمود. این ها گوشه ای از مزایای سرمایه گذاری در سرخرود می باشد.

برج های ساحلی و پنت هاوس های منطقه سرخرود باعث شده است که این ناحیه از لحاظ ساخت و ساز ملک ، در استان مازندران بدرخشد. جهت ساخت پنت هاوس های ساحلی که بسیار منحصر به فرد و جذاب هستند، از زیباترین معماری و طراحی داخلی و طراحی سازه ای بهره گرفته اند. همچنین این سازه ها مجهز به استخر می باشند.

 

” به چشمان خود استراحت دهید و به جای خواندن به پادکست بالا گوش دهید… “

______________________________________________

مزایای سرمایه گذاری در برج ساحلی در سرخرود

حال که درباره منافع سرمایه گذاری در برج ساحلی در سرخرود صحبت کردیم اما در خرید و سرمایه گذاری در این شهر چه مزایایی انتظار ما را می کشد.

نزدیکی به دریای خزر

امروز برج های ساحلی در فاصله بسیار کمی از دریا ساخته می شود. نزدیکترین برج ساحلی سرخرود با دریای خزر تنها 50 کیلومتر فاصله دارد. این یعنی اینکه صدای امواج دریا همیشه در فضای خانه شما می پیچد. نزدیکی به دریا یعنی هر زمان که دلتان بخواهد بتوانید فرزندانتان را برای بازی و پیاده روی به نزدیکی ساحل ببرید. اگر به تازگی ازدواج کرده اید با خرید یک برج ساحلی می توانید لحظات خاطره انگیزی با همسرتان داشته باشید.

 

سرمایه گذاری در برج ساحلی در سرخرود 7548615654

 

نزدیکی به جنگل های مازندران

دامنه های رشته کوه البزر پوشیده از جنگل است. این جنگل ها نه تنها مناظر بسیار زیبایی ایجاد می کند بلکه در تعدیل آب و هوا نیز بی تاثیر نیست. در شهرهای ساحلی که با جنگل فاصله دارند رطوبت بسیار بالایی را شاهد هستیم. این در حالی است که در شهرهایی که جنگل و دریا با هم فاصله کمی دارند این اتفاق کمتر می افتد. جنگل های رطوبت را کم کرده و هوا را در فصل تابستان خنک می نمایند. از این رو با سرمایه گذاری در برج ساحلی در سرخرود می توانید با باز کردن پنجره های رو به جنگل  از هوای خنک ایجاد شده استفاده کنید. در ضمن از زیبایی بصری جنگل نیز نهایت استفاده را برد. اخر هفته را نیز بر خلاف طول هفته که در کنار ساحل سپری کردید بهتر است به دل طبیعت رفته و پیکنیک برگزار کنید.

امکانات شهری کامل

سرخرود تمام امکانات یک شهر بزرگ را در خود جای داده است. از مراکز بزرگ خرید گرفته تا مراکز درمانی مجهز. فضاسازی شهر بسیار مدرن است و از خیابان اصلی شهر تا دریای خزر تنها 100 کیلومتر فاصله می باشد. امروز شهرک های ویلایی بسیاری در این شهر ساخته شده است. برج های سربه فلک کشیده این شهر بر مدرن بودن شهر صحه می گذارد. شهر سرخرود را می توان یکی از زیباترین شهرهای استان مازندران دانست که امروزه توانسته است از سرمایه گذاری پیمانکاران و ساخت و سازهای شیک و مدرن بهره مند شود.

 

چرا-سرمایه-گذاری-در-برج-ساحلی-در-سرخرود 646896389687689689

 

مسیر تهران تا سرخرود فوق العاده زیبا است

تا کنون شنیده اید که مسیر چندان مهم نیست و بد نیست از مسیر نیز لذت برد. در صورتی که سرمایه گذاری در برج ساحلی در سرخرود را به نتیجه رساندید از مسیر تهران تا سرخرود به سادگی گذر نکنید. مسیر تهران تا سرخرود واقعا فرصت مناسبی برای لذت بردن از طبیعت است. جنگل و کوهستان در مسیر تهران تا سرخرود با هم تلاقی می کند. شالیزارهای بسیار زیبای برنج از دیگر مناظر بکر و زیبای این شهر است. اگر با خودروی شخصی به این شهر سفر می کنید بد نیست کمی زودتر سفر خود را آغاز نمایید و از مسیر سرسبز و زیبا نیز نهایت لذت را ببرید. می توانید لحظاتی را در آلاچیق های طراحی شده در مسیر بگذرانید و با سفر یک لیوان چای سفر خود را تکمیل نمایید.

کلام آخر

دکتر محمد بخشی به عنوان یکی از پرسابقه ترین مشاوران ملک در سرخرود آماده ارائه مشاوره کاملی در زمینه سرمایه گذاری در برج ساحلی در سرخرود یا خرید ویلا در شهرک های ویلایی در سرخرود می باشد. با توجه به اینکه تعداد زیاد برج های ساخته شده در این شهر رو به افزایش است انتخاب بهترین واحد که تمام آنچه شما انتظار دارید در آن باشد و در ضمن با بودجه مالی شما سازگاری داشته باشد سخت به نظر می رسد. اما اگر این کار را به یک مشاور کار بلد بسپارید می تواند بهترین ها را برای شما انتخاب نماید. در ضمن در صورت نیاز به دریافت مشاوره می توانید با شماره های داخل سایت  تماس بگیرید و با هماهنگی قبلی برای بازدید واحد های برج ساحلی سرخرود اقدام نمایید

 

آخرین ویرایش در تاریخ1400/08/13

‫0/5 ‫(0 نظر)

ارسال دیدگاه