جذابیت های شهرستان دریاکنار برای خرید ویلا چیست؟

14 بهمن 1401
0 دیدگاه
جذابیت های شهرک دریاکنار 125674545432200

آیا از زیبایی های شهرستان دریاکنار چیزی می دانید؟ سالانه افراد زیادی برای دیدن سواحل دریای خزر به شمال ایران می روند. اگر جزو کسانی هستید که می خواهید تعطیلات خود را در شمال سپری کنید، بد نیست در 5 کیلومتری بابلسر یک توقف داشته باشید. در ادامه با ما همراه باشید تا به جذابیت های شهرستان دریا کنار را برای انتخاب خرید ویلا در مازندران بپردازیم.

تاریخچه دریاکنار

در مسیر بابلسر به فریدون به یک شهر ساحلی تفریحی اقامتی در حاشیه دریای خزر خواهید رسید. این شهرک در دهه ۴۰  شروع به ساخت کرد و در اواخر این دهه ساخت آن به پایان رسید. این شهر در گذشته محل سکونت درباریان و خوانندگان معروف بوده است. این شهرستان که در آن زمان یکی از اولین و بزرگ ترین شهرستان های خاورمیانه بوده است، شهرستان دریا کنار نام دارد.

سواحل شهرک دریاکنار 0564653321

آب و هوای دریا کنار

در توضیح اینکه دریاکنار کجاست باید بگوییم که یکی از خوش آب و هواترین شهرک های مازندران است. این شهر به دلیل مجاورت با بابلسر آب و هوای مشابهی دارد. یعنی هوای معتدل و مطبوعی دارد. ایجاد فضای سبز گسترده در شهرک نیز کمک زیادی به کاهش آلودگی محیط زیست و تصفیه هوای آن کرده است. همچنین با توجه به عدم وجود زمین کشاورزی و صنعتی در اطراف شهرک ساحلی و عدم فعالیت تولیدی، ساکنان شهرک در هوای پاک و بدون آلودگی زندگی می کنند.

خرید ویلا در شهرک دریاکنار 32687976432

چرا مردم به دنبال خرید ویلا در دریاکنار هستند

احتمالا تا این قسمت از مقاله که می دانیدکه دریاکنار کجاست و به برخی از امکانات آن اشاره کردیم، به خوبی متوجه شده اید که چرا این شهرک ساحلی در بین خریداران و سرمایه گذاران ویلا محبوبیت دارد. شهرک دریاکنار برای کسانی که به دنبال شهرکی برند و مطمئن برای سرمایه گذاری هستند گزینه بسیار مناسبی است. دارای ساحل خصوصی و تمیز با امکانات رفاهی و تفریحی خوب است. همچنین این شهرک در یکی از خوش آب و هواترین مناطق مازندران ساخته شده است.

مزایا و امکانات شهرک دریا کنار

  • دارای زیباترین و مجلل ترین ویلاها از نظر معماری
  • داشتن مناسب ترین سطح استاندارد ساخت و سبک طراحی اروپایی
  • وجود امنیت بالا در شهرک دریاکنار
  • محوطه سازی چشم نواز با انواع درختان و گیاهان و گل های زیبا و وجود فضای سبز کافی
  • داشتن امکانات رفاهی در شهرک
  • همچنین با 15 دقیقه رانندگی به مرکز شهر و فروشگاه های برندهای اطراف دسترسی خواهید داشت.
  • داشتن امکانات تفریحی از جمله ساحل دریا و ورزش های آبی، زمین تنیس، فوتبال دستی، دوچرخه سواری، موتورسواری و غیره است.

جاذبه های دریاکنار،یکی از علل خرید ویلا است

در شهرک دریاکنار در 19 خیابان طراحی شده است. این خیابان های سنگفرش مکان مناسبی برای پیاده روی هستند. همچنین سرسبزی آنها و وجود درختان بلند جلوه خاصی به این محله ها بخشیده است. اگر در یک روز معتدل بهاری پا روی سنگفرش ها بگذارید و طراوت هوا را استشمام کنید، از این فضا محو خواهید شد. پس از چند دقیقه، تنها چیزی که احساس خواهید کرد آرامش محض است. جالب است بدانید خیابان های یکدست این شهرک با بقیه جاده ها متفاوت است. زیرا این خیابان ها به ساحل زیبای دریا منتهی خواهند شد.

شهرک دریاکنار 157896432120

ساحل شنی و صخره ای

ساحل شنی و ساحل سنگی شهر دریاکنار یکی از جاذبه های آن است که می توانید روزهای سفر خود را به گشت و گذار و شنا در این سواحل بگذرانید.

این شهر ساحلی دارای دو ساحل شنی است. بین ساحل شنی شرق و ساحل شنی غرب، یک ساحل سنگی جذاب نیز بین این دو ساحل شنی قرار دارد.

دیگر جاذبه های طبیعی شهر دریاکنار

یکی از ویژگی های منحصر به فرد شهر دریاکنار نزدیکی آن به ساحل دریای خزر است. این موقعیت دریاکنار را به یکی از زیباترین سواحل استان مازندران تبدیل کرده است. به دلیل ساحلی بودن محیطی کاملا خانوادگی ایجاد شده است و فرزندان شما می توانند آزادانه در این ساحل بازی کنند و از محیط لذت ببرند.

امکانات ساحلی

شهرک دریا کنار امکانات زیادی دارد که در اینجا به آنها می پردازیم. در شرقی ترین نقطه این شهرک می توانید تنیس بازی کنید و از هوای مطبوع آنجا لذت ببرید. از طرفی به دلیل امنیت بالا در این شهرک و محیط سرسبز پر از گل های رنگارنگ، می توانید هر زمان که بخواهید پیاده روی و ورزش کنید و از منظره دریا لذت ببرید.

 

‫0/5 ‫(0 نظر)

ارسال دیدگاه