با برج های مسکونی سرخرود آشنا شوید

11 بهمن 1401
0 دیدگاه
برج های مسکونی سرخرود 054565312145210

” به چشمان خود استراحت دهید و به جای خواندن به پادکست بالا گوش دهید… “

______________________________________________

سرخرود یکی از مناطق زیبای شمالی است که در آن می توانید تنوع ساخت ویلا را ببینید. در این شهر امکاناتی برای شما فراهم شده است که از ویلاهای ساحلی و یا جنگلی خریداری کنید و یا از برج های مسکونی سرخرود، یک واحد شیک و مدرن برای خود خریداری کنید. اگر در این شهر مدت زمانی طولانی اقامت دارید و یا تمایل دارید با خرید خانه و ویلا در این شهر سرمایه گذاری کنید پیشنهاد ما به شما این است که از یکی از برج های سرخرود با توجه به بودجه خود خریداری کنید. در این مطلب به معرفی برج های مسکونی در سرخرود خواهیم پرداخت. پس با ما همراه باشید. مدت زمان طولانی از ساخت این برج ها نگذشته است. اما در همین مدت کم هم توانسته اند طرفداران بسیاری به خود جلب کنند.

ویژگی برج های سرخرود

به دلیل داشتن شرایط خاصی که برای ساخت برج های مسکونی سرخرود در نظر گرفته شده است افراد بسیاری تمایل دارند در آن ها ساکن شوند و یا برای سکونت موقت و یا دائم در این برج ها یک یا چند واحد مسکونی خریداری کنند.

ویژگی های برج های سرخرود:

  • داشتن ویوی رو به دریا و جنگل و مناظر زیبا و چشم نواز
  • دسترسی به مرکز خریدهای بزرگ
  • امکانات تفریحی و رفاهی فراوان
  • امکان دسترسی سریع به ساحل دریا و جنگل

معروف ترین برج های سرخرود

چند سالی است که خرید و فروش واحد در برج های مسکونی سرخرود بسیار رونق داشته است. این برج ها با ظاهری شیک و لوکس و امکانات فراوان با هر بودجه ای قابل خرید است و می توانید برای سرمایه گذاری یکی از واحدهای این ساختمان را طبق سلیقه خود خرید کنید. در این قسمت شما را با معروف ترین برج های سرخرود اشنا خواهیم کرد.

برج های مسکونی سرخرود 78549653210015

برج آرال ۸

برج آرال ۸ از زیباترین برج های مسکونی سرخرود است که به شما پیشنهاد می کنیم حتما پیش از خرید از هر برج دیگری ابتدا از آرال ۸ و امکانات بی نظیر آن دیدن کنید. این برج مسکونی ویوی کامل به دریا دارد و هر جای آن که ساکن شوید می توانید از چشم انداز زیبای دریا لذت ببرید. فاصله این برج تا دریا حدودا ۸۰ متر است و به راحتی می توانید در نوار ساحلی خزر قدم بزنید و نسیم خنک دریا را بر روی گونه های خود حس کنید. در این برج به راحتی می توانید به تمام امکانات فروشگاهی و درمانی دسترسی داشته باشید. در عین تمام ویژگی ها و امکاناتی که برج آرال ۸ دارد قیمت مناسب و مقرون به صرفه واحدهای این برج چیزی است که هر خریداری را به خود جذب می کند. برج آرال ۸ از ۱۴۶ واحد مسکونی ساخته شده است که دارای واحد های ۷۷، ۸۵، ۸۸ و ۱۷۵ متری است. این برج در میان برج های مسکونی سرخرود در مساحت هفده هزار و پانصد متری احداث شده است.

برج اسکان

یکی دیگر از برج های مسکونی سرخرود برج اسکان است. این برج در مساحتی حدود نهصد متر مربع احداث شده است. یکی از برج های خلوت سرخرود است که اگر به ساختمان های با تعداد واحد زیاد علاقه ندارید می توانید در این برج  ساکن شوید. برج اسکان در یازده طبقه ساخته شده است که مجموعا ۲۲ واحد دارد. تمامی واحدها سه خوابه هستند و نمای دلبازی دارند و اتاق ها رو به دریا طراحی شده اند که می توانید با باز کردن پنجره از منظره زیبای دریا بهره ببرید. یکی از ویژگی های خاص برج اسکان این است که بر روی دکوراسیون داخلی واحدها وقت گذاشته شده و ترکیب زیبایی ایجاد نموده اند. طبق میل و سلیقه خود می توانید یکی از واحدهای مبله را خریداری کنید. در غیر این صورت می توانید واحدهای ساده را برای خرید انتخاب کنید.

یک ویژگی منحصر به فرد برج اسکان در میان تمامی برج های مسکونی سرخرود داشتن یک لابی زیبا و با شکوه است که یک فضای گرم و وسیع برای ساکنان به وجود آورده است تا بتوانند در کنار هم به گفتگو و تبادل نظر بپردازند. با داشتن فضای بسیار شیک و مبلمان عالی می توانید از میهمانان خود در این مکان پذیرایی کنید و یا قرارهای کاری خود را در آنجا  انجام دهید. برای تمامی واحدها کابینت ام دی اف با کیفیت بالا نصب شده است. یک ویژگی خاص برج اسکان که آن را از دیگران متمایز کرده است داشتن رختشورخانه اختصاصی برای هر واحد است که می توانید پکیج، لباسشویی و دستگاه خشک کن خود را در آن نصب کنید. رختشورخانه جدا باعث می شود که فضای بیشتری در آشپزخانه برای ساکنان فراهم شود.

 

” به چشمان خود استراحت دهید و به جای خواندن به پادکست بالا گوش دهید… “

______________________________________________

برج الیزه

یکی از زیباترین برج های مسکونی سرخرود است که شکوه و جلوه خاصی دارد. این مجموعه در سال ۹۹ به اتمام رسیده است که دارای واحدهای بسیار شیک و لاکچری می باشد. برای آسایش و رضایت ساکنین امکانات فراوانی تعبیه شده است. فاصله ورودی برج تا دریا فقط ۱۰۰ متر است. می توانید برای خود و خانوادتان و یا برای سرمایه گذاری یکی از واحدهای فوق لاکچری این برج را خریداری کنید. برای اینکه بتوانید از تالاب بی نظیر سرخرود دیدن کنید فاصله چندانی از برج تا تالاب نخواهید داشت و به راحتی می توانید به آن دسترسی داشته باشید. شما می توانید به تمام امکانات رفاهی اعم از مراکز درمانی، مرکز خرید و… در کوتاه ترین زمان ممکن دست پیدا کنید.

چیزی که از این برج در اولین نگاه به چشمتان می خورد نمای بسیار زیبا با بالکن های گلکاری شده است که چشم هر بیننده ای را به خود جلب می کند. این مجموعه در ۲۵ طبقه ساخته شده است که ۲۲ طبقه آن مسکونی است. واحدهای طبقات دوم تا شانزدهم چهار واحده ساخته شده اند و بقیه طبقات سه واحده هستند. لابی برج الیزه ۴۵۰ متر مربع است که بهترین مکان برای گردهمایی های ساکنان است. یکی از ویژگی های برتر برج الیزه در میان برج های مسکونی سرخرود تراس ۴۵۰ متری آن است که می توانید از آن یک چشم انداز زیبا از دریای خزر را پیش رو داشته باشید. استخر، فضای بازی کودکان، سالن بیلیارد، سالن سینما و کافی شاپ از دیگر امکانات این برج است که هر خریداری را مجذوب خود می کند.

برج های مسکونی سرخرود 49648968769874687467

برج آفتاب سحر

از برج های مسکونی سرخرود که در ۱۰ طبقه طراحی و ساخته شده است. برای کسانی که دوست دارند در محیط آرامی زندگی کنند خرید از واحدهای این برج به شما پیشنهاد می شود. هر طبقه از ۵ واحد تشکیل شده است. هر واحد در ۱۵۰ تا ۱۷۰ متر مربع ساخته شده است که فضای بزرگ و وسیعی در اختیار خریدار قرار می دهد. نهایت فاصله ای که برج آفتاب سحر با دریا دارد حدودا ۲۰۰ متر است که فاصله زیادی برای قدم زدن در کنار ساحل نخواهد بود. به راحتی با سکونت در این برج می توانید به بیمارستان اصلی سرخرود و مراکز خرید این شهر دسترسی داشته باشید. این برج دارای امکاناتی از جمله استخر، سونا، جکوزی، لابی زیبا و پارکینگ اختصاصی می باشد. تمامی امکاناتی که برج های مسکونی سرخرود دارند را می توانید در برج آفتاب سحر نیز مشاهده کنید.

برج پیام ۳

یکی از برج های مسکونی سرخرود با نمای فول سنگ که چشم هر بیننده ای را به خود جذب می کند. این برج با فول امکانات در ۲۵ طبقه ساخته شده است. فاصله برج پیام ۳ تا دریا تنها ۵۰ متر و تا خیابان اصلی شهر سرخرود فقط ۱۰۰ متر است. به همین خاطر به راحتی می توانید به تمام امکانات مورد نیاز خود دسترسی داشته باشید. با خرید یک واحد از این برج می توانید یک منظره زیبا هم از دریا و هم از جنگل را پیش روی خود ببینید. امکانات رفاهی آن مانند دیگر برج های سرخرود است که ممکن است شما را برای خرید دچار سردرگمی کند.

برج های مسکونی سرخرود 897654348448612112

برج مجلل سفید

یکی از برج های مسکونی سرخرود که بسیار شیک و مجلل طراحی شده است. بهترین ویژگی آن داشتن یک چشم انداز بسیار زیبا از طبیعت سرخرود است. تمامی واحدها به صورت مبله در اختیار خریداران قرار می گیرد و دیگر نیاز نیست به دنبال تهیه لوازم منزل باشید. می توانید واحدها را تماشا کنید و طبق سلیقه خود یک آپارتمان مبله در این برج خریداری کنید. با خرید از این برج فاصله بسیار کمی با تمامی امکانات مورد نیازتان خواهید داشت. این برج در ۲۸ طبقه طراحی و ساخته شده است. از امکانات این برج می توان به آمفی تئاتر، استخر، سونا، جکوزی و سالن اجتماعات اشاره کرد. با خرید  آپارتمان از این برج دیگر از تمامی امکانات خارج از برج بی نیاز خواهید بود.

برج فروزان

سرخرود زیبا چندین برج دارد؛ اما برج ساحلی فروزان از بلندترین این برج ها است. این برج دارای سه قطعه به هم چسبیده است. هر قطعه 25 طبقه است که باید یک طبقه لابی و یک طبقه پارکینگ را از آن کم کنید و به عبارت ساده 22 طبقه آپارتمان برای شما ساخته شده است. با خرید پنت هاوس برج فروزان در واقع از ارتفاع 25 طبقه ای می توانید ساحل دریا را مشاهده کنید و به جنگل و دماوند سبز اشراف داشته باشید. 137 واحد آپارتمان در این برج وجود دارد که پنت هاوس آن 440 متر بوده و بقیه واحد ها بین 145 تا 160 متر متغیر است. دست شما در انتخاب طبقه و واحد آن کاملا باز است. کافی است که کار خود را به دکتر محمد بخشی بسپارید که در یک طبقه خاص برای شما آپارتمانی اوکازیون خریداری نمایند. حتی اگر تصمیم به خرید پنت هاوس دارید این مورد توسط دکتر بخشی قابل حل خواهد بود. ایشان با اشراف کامل نسبت به برج های ساحلی سرخرود می توانند کیس مناسبی با قیمت منصفانه برای شما خریداری کنند. برج فروزان فول امکانات است و به همین جهت در میان برج های مسکونی سرخرود بسیار معروف است.. این برج تنها ۶۰ متر با ساحل فاصله دارد و به راحتی می توانید به هرچه که نیاز دارید دسترسی داشته باشید.

برج های مسکونی سرخرود 898989768967967687968

دسترسی برج ساحلی فروزان

برج ساحلی فروزان در کیلومتر 5 جاده ساحلی خانه دریا به خزرشهر واقع در بلوار دریا، خیابان بوستان شرقی بنا شده است. لازم به ذکر است که ایت برج تنها 60 متر با ساحل دریا فاصله دارد و این جزو نزدیکترین برج های ساحلی است که در سرخرود ساخته شده است. دسترسی این برج به بیمارستان عالی است و فقط چند دقیقه با بیمارستان شهر سرخرود فاصله دارید. این برج در منطقه ای بکر ساخته شده است با این حال فاصله زیادی با مراکز خرید شهر ندارد. پس بعد از ظهر خود را با پیاده روی می توانید در مرکز خرید شهر بگذرانید.

کلام پایانی

در این مطلب به معرفی برج های مسکونی سرخرود پرداختیم. در صورتی که می خواهید برای خرید واحد در یکی از این برج ها اقدام کنید و نیاز به یک مشاور کارکشته و کاربلد دارید مهندس محمد بخشی بهترین راهنمای شما خواهد بود. برای دریافت مشاوره و اطلاعات جامع و کامل در زمینه خرید واحد و یا ویلا در سرخرود می توانید با شماره های داخل سایت تماس حاصل نمایید.

 

‫4/5 ‫(1 نظر)

ارسال دیدگاه