ویژگی های خاص شهرک خانه دریا

6 آذر 1401
0 دیدگاه
شهرک خانه دریا 0756412520

مزایای خرید ویلا در مازندران و ویلاهای شهرک خانه دریا چیست؟! در این مقاله قصد داریم به معرفی شهر (شهرک خانه دریا) بین سرکرود و محمودآباد در مازندران بپردازیم. این شهر در ۱۲ کیلومتری جاده سررود به محمود قرار دارد و در سال ۱۳۵۲ ساخته شده است.شاید برخی از ویلا های آن بیش از 40 سال است که ساخته شده اند، اما آپارتمان های جدید و مدرن ویلا و ویلاs نیز وجود دارد. بنابراین، اگر به سبک‌های کلاسیک علاقه دارید، می‌توانید ویلا‌های قدیمی را خرید کنید، و اگر می‌خواهید یک ویلا مدرن باشید، می‌توانید واحد ویلا جدید طراحی شده را انتخاب کنید.

شهرک خانه دریا یکی از قدیمی ترین شهرهای شمال کشور است. به همین دلیل برخی از ویلاهای شهرک خانه دریا در فاصله کمی از دریا ساخته شده اند و منظره دریا دارند.در شهرک خانه دریا می توانید یک ویلا بزرگ یا یک آپارتمان با منظره دریا با قیمت کمتر دریافت کنید که هم برای خود هم برای سرمایه گذاری در شهر مازندران و شهرک خانه دریا بسیار سود مند است. امنیت، زیبایی، امکانات کامل شامل کلینیک و سوپرمارکت از مهمترین مزایای خرید ویلا در شهرک خانه دریا است.

شهرک خانه دریا 074652102156

شهرک خانه دریا کجاست؟

شهرک خانه دریا یکی از قدیمی ترین و زیباترین شهرهای ویلا در استان مازندران برای خرید ویلا در شمال است.بلوک های زمین در این شهرک بزرگ هستند و معماری ویلاs به سبک منحصر به فردی طراحی شده است. همچنین این شهرک زیبا و جادار با تعداد زیادی ویلا در کف و آپارتمان در این خانه شهری همه ویلا ها با اتاق خواب و حداقل سه اتاق خواب مبله شده اند. این شهرک بهترین و شیک ترین ویلا ها را در اختیار شما قرار می دهد و با جادار بودن و فرصت هایی برای گشت و گذار و سرگرمی، یکی از بهترین مکان ها برای اجاره خرید یا ویلا است. خرید و فروش ویلا و واحد در این شهرک و فروش ویلا مسیر طولانی را طی کرده است و برای بسیاری از خانواده ها جذاب است. با یک واحد خرید یا ویلا در این شهرک، از تمام جاذبه های این شهر لذت خواهید برد و در عین حال از برخی از جاذبه های سرگرمی عالی نیز لذت خواهید برد.

انواع ویلا در شهرک

شهرک خانه دریا در 250 هکتار ساخته شده است. 1400 شی در این زمین 250 هکتاری قابل مشاهده بود و به مرور زمان هزار آپارتمان در آن ساخته شد. لازم به ذکر است که قدمت برخی از ساختمان های مسکونی به دوران ساخت شهرک برمی گردد، اما برخی از ساختمان های مسکونی نوساز و مدرن هستند.بنابراین، به طور کلی، در شهرک برای خرید ویلا سه گزینه دارید. فروش ویلاهای قدیمی در شهرک خانه دریا، به همان اندازه ویلاهای تازه ساخته شده محبوب است زیرا گاهی اوقات مردم به دنبال ویلا های قدیمی و سفارشی خرید در شهرک هستند. خرید واحد در این شهرک می توانید زیبایی زیادی را برای خود به ارمغان بیاورید. در نتیجه می توان گفت که قیمت ویلا در شهرک خانه دریا متفاوت است زیرا ویلاهای مختلف در این شهر از ویلا های قدیمی گرفته تا ویلا های نوساز و جدید وجود دارد.

شهرک خانه دریا 0746541238

ویلا های قدیمی

این ویلا ها که بیشتر رو به دریا می باشند، در زمان ساخت شهرک ساخته شده اند و قدیمی هستند اما جذابیت خاص خود را دارند. همه ویلا ها در فاصله بین 600 تا 1000 متر هستند. به عبارت دیگر، زیرساخت به اضافه فضای بیرونی 600 تا 1000 متر تعریف می شود. این ویلا ها در شهرک خانه دریا قیمت های متفاوتی دارند و برای گروه های مختلف مردم مقرون به صرفه هستند. قدمت این ویلا ها چیزی از زیبایی و ظرافت آن ها نمی کاهد، لازم به ذکر است که تمامی ویلا های موجود در شهرک  لوکس و زیبا هستند و تمامی افراد می توانند با خرید ویلا در مازندران و ویلاهای شهرک خانه دریا سرمایه گذاری کنند.

ویلا های جدید و مدرن

برخی از این ویلا ها رو به دریا ساخته شده اند و ساخت آنها با جدیدترین متریال و طرح های روز دنیا انجام شده است. این ویلا ها نیز بین 600 تا 1000 متر متغیر هستند و در برخی مکان ها می توانید ویلا هایی به ارتفاع 1400 متر پیدا کنید.

خرید آپارتمان در شهرک خانه دریا

آپارتمان ها در این شهر نوساز، مدرن و شیک هستند. با خرید یک واحد آپارتمان در شهرک می توانید با قیمت ارزان ویلا در یکی از بهترین محدوده ها اقامت داشته باشید و در صورت تمایل در آخر هفته ها می توانید این آپارتمان ها را اجاره کنید و درآمد خوبی کسب کنید.

شهرک خانه دریا 0421567455269

مزایای سرمایه گذاری در شهرک

قیمت ویلا در مازندران بسته به عوامل مختلفی متفاوت است که البته چنین تغییراتی به دلیل تغییرات قیمت و نوسانات بازار املاک است. در واقع موقعیت جغرافیایی این شهر زیبا بسیار مناسب است و یکی از شهرهای قدیمی به شمار می رود و به همین دلیل طرفداران و طرفداران زیادی را به خود جذب می کند. همچنین نمی توان گفت در دسته گزینه های مختلفی قرار می گیرد که در ساحل شهر قرار دارند و با قیمت های مختلف می توانند ویلا باشند. به طور کلی، خرید ویلا در شهرک خانه دریا مزایای بسیاری را به همراه دارد که یکی از اصلی ترین آنها سرمایه گذاری صحیح و بلند مدت است.

امنیت در ویلاهای شهرکی

یکی از چالش های اصلی خرید ویلا در شمال حفظ ایمنی و امنیت آن است. اساساً یک سرایدار برای محافظت از ویلا استخدام می شود و این شخص می تواند اشتباه کند و برای شما مشکل ایجاد کند. اما با شهرک خانه دریا، 120 نگهبان حرفه ای و حفاظت 24 ساعته آنها، سرقت و سایر مشکلاتی که امنیت خانواده و اموال شما را تهدید می کند قابل حل است. جالب است که تمامی ورود و خروج ها در ورودی این شهر بررسی می شود. هرکسی فقط با اجازه صاحب خانه می تواند وارد محله شود. در هر ویلا فقط سه جای پارک مجاز است و اگر تصمیم دارید بیشتر در منطقه پارک کنید، باید از قبل به ما اطلاع دهید. روشنایی کامل محوطه یکی دیگر از دلایل ایمنی شهر است.

قیمت ویلا درشهرک

تا اینجا از مزایا و امکانات شهرک ساحلی صحبت کردیم اما نکته مهم قیمت ویلا و آپارتمان در شهرک است. برای خرید ویلا در شهرک خانه دریا عوامل زیاد و گزینه های متفاوتی پیش روی شما قرار دارد. برخی معتقد هستند در این شهرک قیمت هر ویلا و آپارتمان با توجه به عوامل زیادی متفاوت است و قیمت گذاری ها وابسته به متغییر های زیادی انجام می شوند.

 

‫0/5 ‫(0 نظر)

ارسال دیدگاه