مناطق گردشگری امریکا که هرکسی باید بداند

18 آبان 1401
0 دیدگاه
مناطق گردشگری امریکا 86574586741856857

مقدمه

آمریکا از کشور هایی است که بسیاری از مردم به دیدن آن علاقه دارند و سالانه توریست های زیادی برای دیدن از این شهر به آنجا سفر می کنند. آمریکا شهر شگفتی هاست و جاهای دیدنی بسیار زیادی دارد که میتواند سلیقه های متفاوت را پوشش دهد .یکی از جذابیت هایی که کشور امریکا دارد این است که آب و هوای هر ایالت با ایالت دیگر کاملا متفاوت است و از شهری به شهر دیگر شما می توانید مناظر کاملا متفاوتی را ببینید. علاوه بر آب و هوای مختلف مناطق گردشگری و دیدنی امریکا بسیار زیاد و متعدد می باشد که دیدن آن ها بسیار جالب است و باعث شگفتی می شود چون این کشور طبیعت بسیار زیبایی دارد.

مناطق گردشگری امریکا 86574586741856857

کاخ سفید

یکی از مناطق گردشگری امریکا  که از ابهت بسیار زیادی برخوردار است و طرفداران بسیار زیادی دارد و افراد برای دیدن آن از نزدیک بسیار مشتاق هستند کاخ سفید می باشد. کاخ سفید که همان کاخ ریاست جمهوری کشور آمریکا می باشد از مناطق گردشگری امریکا و از منطقه های مهم سیاسی آن محسوب می شود. خانه ای به رنگ سفید  با انکه سیاست  مدار های بسیار بزرگی در آن زندگی کرده اند محل گرفتن مهم ترین تصمیم های سیاسی نیز بوده است. کاخ سفید بیانگر این موضوع می باشد که یک مکان زیبا می تواند یک مکان سیاسی باشد.  کاخ سفید بالغ 214 سال قدمت دارد و همچنین دارای 132  اتاق و 35 سرویس بهداشتی می باشد.  مناطق گردشگری آمریکا متعدد هستند اما این مکان آن  به علت سیاسی بودن و اهمیتش در جنگ های صورت گرفته در این کشور بار و بارها بازسازی شده است. طبق گزارش از یک منبع معتبر  ، هر هفته 30 هزار بازدید کننده دارد و 65 هزار نامه برای این کاخ ارسال می شود.

پل بلو ریچ

یکی از مناطق گردشگری امریکا که بسیار زیبا و دیدنی  میباشد پل بلو ریچ می باشد که از راه های ارتباطی و از مناطق گردشگری آمریکا می باشد. طبیعت زیبا و هزار رنگی که در اطراف این پل وجود دارد باعث زیبایی بسیار زیاد این پل شده است که آن را به یکی از مناطق گردشگری آمریکا تبدیل کرده است و توریست هایی که از این مکان دیدن می کنند از دیدن طبیعت زیبای آن حیرت زده می شوند. جاده مخصوص به پل بلرویچ مختص پارک ملی بلوریچ می باشد و طول آن به 469 متر می رسد. افرادی که در این جاده رانندگی می کنند می توانند از طبیعت ان نهایت لذت را ببرند.

مناطق گردشگری امریکا 48568486787

پارک گراند کانیون

یکی از جاذبه های  آمریکا که از مناطق گردشگری آن نیز محسوب می شود پارک گراند کانیون می باشد که از مکانهای بسیار دیدنی کشور آمریکا می باشد. این پارک به تنهایی توانسته است یک قطب گردشگری و یکی از مناطق گردشگری امریکا محسوب شود. این پارک توانسته است در طول سال  پنج و نیم میلیون نفر  را به شمال  آریزونا  بکشاند .   پارک گراند  کانیون در یک دره عمیق قرار گرفته و شکلی که  امروزه به خود گرفته است  نتیجه سالها تلاش  رودخانه با زمین می باشد . همچنین در این منطقه از 500 گونه جانوری که در آن زندگی می کنند حفاظت می شود.از جالب ترین ویژگی های این دره این است که تصویر حیات زمین را می توانید در آن تماشا  کنید.

 استخر همیلتون

یکی دیگر از مناطق گردشگری آمریکا که در لیست جاهای جذاب و دیدنی آن قرار گرفته است استخر همیلتون می باشد و تمامی زیبایی ها و شگفتی هایی که در آمریکا وجود دارد در این استخر پخش شده است.  شهر آستین که در ایالت تگزاس  قرار دارد مکانی است که این استخر زیبا در آن قرار گرفته است.  مناطق گردشگری امریکا در سراسر این کشور پراکنده می باشد. و این استخر در ایالت تگزاس قرار دارد و در سالهای گذشته  به شکل یک غار بوده که یک رودخانه زیر زمینی از آن می کرد .  بر اثر فرسایش به مرور زمان سقف آن فرو ریخته و به شکل امروزی در آمده است. استخر همیلتون یک منطقه بومی می باشد که متراژ آن 940 متر مربع است  و به رنگ یشمی دیده می شود که برگرفته از طبیعت اطراف آن می باشد. آبشاری که در این استخر وجود دارد 15 متر ارتفاع دارد و به استخر  سرازیر می شود.

 دریاچه تاهو

یکی دیگر از مناطق گردشگری آمریکا یک دریاچه می باشد که به دریاچه تاهو معروف است و در مرز کالیفرنیا و نوادا قرار دارد. این دریاچه با داشتن آب زلال خود  تبدیل به یکی از مناطق  گردشگری آمریکا  معروف شده است.  عمق دریاچه تاهو 501 متر می باشد و به عنوان دومین دریاچه عمیق در امریکا شناخته می شود.  شهرت و زیبایی این دریاچه به دلیل آب زلال آن می باشد که کوهستان اطراف آن بر زیبایی آن می افزاید.

مناطق گردشگری امریکا 6476479647967896

 چارلستون

یکی دیگر از مناطق گردشگری امریکا شهر چارلتون می باشد که بسیار زیبا و پر جمعیت است .  چارلستون یکی از شهر های پرجمعیت ایالت کارولینای  جنوبی می باشد که یکی از قطب های بسیار باشکوه در کشور آمریکا است . چارلستون یکی از شهر های ساحلی و آبی کشور امریکا می باشد که تفریح در آن بسیار زیاد است و سالانه گردشگران بسیار زیادی را برای تفریح به سمت خود جلب می کند و به یکی از قطب های گردشگری در کشور آمریکا تبدیل شده است. قطعا شهری ساحلی که بتوان در آن به ورزش و تفریحات مربوط به  آب مشغول شد شهری بسیار جالب برای گذران اوقات فراغت می باشد.

موج های آریزونا

یکی دیگر از جاذبه های طبیعی آمریکا که به مناطق گردشگری آمریکا تبدیل شده است  موج هایی نارنجی است که   در بالا و پایین آریزونا و یوتا زیبایی بسیار زیادی به آن بخشیده است.  حدود 190 سال پیش یکی از زیباترین اتفاق های طبیعی در این منطقه اتفاق  افتاده است.  صخره هایی که در اریزوینا وجود دارد  از ماسه تشکیل شده و در واقع لایه هایی از سنگ هستند که به علت وزش باد  در مرور زمان به وجود آمده است.   موج های آریزونا در منطقه ای که نام آن کو وت باتس شمالی می باشد و دارای دو قسمت موج های اول و دوم می باشد. برای دیدن مناطق گردشگری آمریکا به  مجوز نیازی نیست اما برای این به دیدن این موج ها بیایید باید مجوز داشته باشید و بازدید از این مکان و زمان آن برای ثبت نام در ماه های آپریل ، می ، سپتامبر می باشد و علاقه مندان در این ماه ها می توانند برای ثبت نام اقدام کنند.

مناطق گردشگری آمریکا 5648478548574856485

 پارک ملی هالا کالا

قبلا نیز اشاره کرده ایم که  مناطق گردشگری امریکا متعدد می باشد و مناطق گردشگری امریکا به چند مورد ختم نمی شود . یکی از جاذبه های  طبیعی آمریکا  آتشفشان خاموش آمریکا می باشد که در جزیره مومنی واقع در ایالت هاوایی قرار دارد و یکی از جاهای بسیار دیدنی در کشور امریکا می باشد.  برای اینکه به این پارک وارد شوید باید هزینه ورود آن را پرداخت کنید تا در حفظ و نگهداری آن به دولت آمریکا کمک کنید چون نگهداری از چنین مکانی به هزینه های بالایی نیاز دارد. پارک ملی هالا کالا به دلیل زیبایی طبیعی که دارد همواره مورد توجه عکاسان زیادی بوده است که برای گرفتن عکس هایی با طبیعت زیبا به این منطقه کشیده می شوند.

 مجسمه آزادی

مناطق گردشگری امریکا همیشه به کاخ ها یا مناطق طبیعی گفته می شود یکی از جاذبه های بسیار معروف آمریکا است که در بسیاری از فیلم های ساخته شده در این فیلم حضور دارد مجسمه آزادی این کشور می باشد. در هر کجا از جهان که نام آزادی بیان می شود شکل مجسمه ای با مشعل در دستش در ذهن ها ایجاد می شود  که همان مجسمه آزادی کشور آمریکا می باشد.  مجسمه  آزادی در نزدیکی منهتن قرار دارد و برای استقبال از مسافرانی می باشد که از راه دریایی به نیویورک وارد شده اند. برای اینکه چشم انداز آمریکا را ببینید می توانید 377 پله مجسمه آزادی را بالا روید و به ارتفاع 24 متری برسید و تصویر زیبایی از نمای آمریکا را ببینید.

 کوه اپالاچ

از دیگر مناطق گردشگری امریکا  که برای افرادی مناسب است که به پیاده روی علاقه مند هستند و برای آنها طی کردن یک مسیر بلند خسته کننده نمی باشد کوه های آپالاچ می باشد. کوه های آپالاچ   بخش های کوهنوردی واقع در ایالت آریزونا و مریلند می باشد.

 سخن پایانی

مناطق گردشگری امریکا بسیار متعدد و با تنوع می باشد و هم چنین مناطق گردشگری در آمریکا فقط به مناظر طبیعی محدود نمی شود بلکه جاهای تاریخی ، پارک ها ، استخر ها ، مناظر و مکان های زیادی را شامل می شود یکی از جاذبه های سیاسی تفریحی که قطب جذب توریست در آمریکا می باشد بنای کاخ سفید است که تصمیمات سیاسی بسیار مهمی در این کاخ گرفته می شود و محل زندگی رئیس جمهور آمریکا با خانه وی نیز می باشد. آمریکا با داشتن این مناطق از طریق توریست سالانه درآمد بسیار زیادی کسب می کند و به یکی از پایه های اقتصادی آمریکا تبدیل شده است.

‫0/5 ‫(0 نظر)

ارسال دیدگاه