معروف ترین پنت هاوس های جهان کدامند ؟

28 فروردین 1401
0 دیدگاه
معروف ترین پنت هاوس 7487487487487485647874685

توجه بیش از حد انسان به داشتن زندگی مجلل و اشرافی موجب شده تا ما شاهد رشد روز افزون خلاقیت ها در حوزه ساخت و ساز باشیم . در این راستا سازه هایی پدید آمده که هر کدام توانایی و خلاقیت معماران و برج سازان جهانی را برای همگان آشکار خواهد کرد . پنت هاوس ها یکی از پیشرفت های معماری دنیای امروزی می باشند . این نوع خانه ها برای کسانی که می خواهند زیبایی و اشراف گرایی خود را به همگان نشان دهند بسیار مناسب خواهد بود . بدون شک مشاهده آسمان اول صبح از پنت هاوس یک خانه با شکوه به تنهایی می تواند روزتان را بسازد . همین عامل موجب افزایش تقاضا ها برای داشتن خانه های پنت هاوسی را افزایش داده است . ساخت این نوع خانه ها تنها به یک کشور محدود نشده و شما به راحتی می توانید در سراسر جهان آثار این نوع خانه ها را مشاهده نمایید . در این مقاله ما به معرفی مشهور ترین پنت هاوس های جهان خواهیم پرداخت و اطلاعات مفید و ارزنده ای را در این رابطه در اختیارتان قرار خواهیم داد .

معروف ترین پنت هاوس های جهان 4866987978787857478978

برج اودئون ، موناکو

اودئن در موناکو که به عنوان اولین پنت هاوس معروف جهان شناخته شده است تا به حال چندین جوایز نفیس را به خود اختصاص داده است . این سازه یکی از بلندترین ساختمان های موناکو می باشد که با ارزش تقریبی 327 میلیون دلار یکی از گرانترین پنتهاوس های جهان نیز به حساب می آید . ارتفاع این پنت هاوس 170 متر بالاتر از سطح دریا است و دارای پنج اتاق خواب ، سه حمام ، بالکن روباز با استخر شنای شخصی و سرسره آب و آسانسور اختصاصی است .بهترین ویژگی  این پنت هاوس این است که از هر جهت پنجره های سقف می توان تمام موناکو را مشاهده کرد .

در حالی که شهر های معروف جهان همچون نیویورک و لندن سهم عادلانه خود را از معروف ترن و گرانترین پنت هاوس ها در جهان کسب کرده اند ، اما نکته ای که باید در نظر داشته باشید ، این است که موناکو قطعا یکی از مقاصد بسیار عالی برای ثروتمندان است . اگر چه بیشت به عنوان تعطیلات به این منطقه سفر می کنند اما مهم ترین بخشی که باید بدانید این است که این سرزمین کوچک پذیرای بسیاری از با ارزش ترین و گرانترین و معروف ترین پنت هاوس ها است .

افراد بسیاری امروزه برای سرمایه گذاری و زندگی بلند مدت به دنبال خرید پنت هاوس و یا برج های مسکونی همچون برج های ساحلی و یا دیگر ویلاهای لوکس هستند ، چرا که این املاک روزانه در حال پیشرفت بوده و ارزش اقتصادی بالایی را از آن خود می کنند .

پنت هاوس ONE 57 ، نیویورک

این پنت هاوس یکی دیگر از معروف ترین پنت هاوس های  جهان می باشد که درست در قلب نیویورک واقع شده است . One57 در که بالای یک ساختمان نود طبقه واقع شده است دارای   دوبلکس متشکل از شش اتاق خواب ، استخر، سالن و باغی است که با شیشه محصور شده است .

معروف ترین پنت هاوس های جهان 748748748748154117

 

ساختمان Madison ، نیویورک

این سازه یکی از حیرت انگیزترین پنت هاوس های ایالات متحده آمریکا می باشد که به دلیل دارا بودن طراحی و نقشه خاص مورد توجه بسیاری از علاقه مندان قرار گرفته است . سازه نام برده توسط اران چن طراحی شده است و در طبقه 72 واقع شده است . این دوبلکس 18000 فوت مربعی دارای شش اتاق خواب و دوازده حمام است که با بهره گیری از طراحی مدرن توجه هر بیننده ای را به خود جلب می نماید .  فضای داخلی این خانه فانتزی بوده و آرامش خاصی را به ساکنان می دهد .

ساختمان فریمونت ، کالیفرنیا

این پنت هاوس که در ساحل غربی کالیفرنیا واقع شده است یکی از سازه های معروف و محبوب این کشور می باشد که مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است . این ساختمان دارای بلندترین آپارتمان با مساحت 6.941 فوت مربع است که بالای سقف یک ساختمان هفت طبقه را به خود اختصاص داده است .
این پنت هاوس شگفت انگیز شما را قادر می سازد تا منظره فراموش نشدنی پل گلدن گیت و خلیج سانفرانسیسکو را تجربه کنید .

 

معروف ترین پنت هاوس های جهان 64896867896789789789

 محل اقامت WALLICH ، سنگاپور

این سازه یکی دیگر از معروف ترین پنت هاوس های جهان محسوب می گردد که هر ساله بازدید کنندگان بسیاری را به خود اختصاص می دهد .این سازه مجموعه ای منحصر به فرد از 181 پنت هاوس می باشد که بلندترین سازه سنگاپور نیز محسوب می گردد .این خانه لوکس از بهترین روند طراحی داخلی بهره برده است .

 پنت هاوس  6. 56 لئورنارد ، نیویورک

یکی دیگر از معروف ترین پنت هاوس های جهان ،  56 پنت هاوس لورنارد می باشد که در نیویورک واقع شده است .

وقتی صحبت از پنت هاوس های لوکس جهان می شود این پنت هوس یکی از نمونه های ایده آلی است که به ذهن همه خطور می کند . وجود برخی چراغ ها در این شهر موجب شده که تماشای این سازه از بالا بسیار زیبا و فوق العاده به نظر بیاید .

خانه درخت ، چین

خانه درخت یا House of Tree که توسط Andra Destefanis ، Fillipo Gambani and Company طراحی شده است ، در شنژن چین واقع شده است . این پنت هاوس که هفتمین پنت هوس معروف جهان در لیست ما در نظر گرفته می شود  طبقه 48 و 49 بالای برج مسکونی را در خود جای داده است . استودیوی کوکای با ساختن یک طراحی معماری شگفت انگیز ابتکار عمل را به دست آورد تا یک سازه کاملا جدید چینی را به وجود آورد . این ساختمان متشکل از 616 فوت مربع ، سه اتاق خواب ، حمام ، اتاق نشیمن و یک منطقه خصوصی برای خانواده در طبقه دوم می باشد . این پنت هاوس همچنین از یک تراس و استخر شنا تشکیل شده است .
این پنت هاوس به عنوان یکی از معروف ترین پنت هوس های جهان واقع در چین توانسته است توجه بسیاری از علاقه مندان به پنت هوس و طراحی مدرن را جلب کند .

 

معروف ترین پنت هاوس های جهان 968746987974965879648786987

 برج بانک جنوبی ، لندن

برج بانک جنوبی یا South Bank در لندن که از 30 طبقه ساخته شده بود بعداً دوباره در چهار طبقه ساخته شد . ساختمان های لوکس و بزرگ و آپارتمانهای جذاب این سازه مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است .
طراحی مدرن این سازه موجب شده که شما احساسی خوب داشته باشید و بتوانید از منظره اطراف لذت برید .اتاق های بزرگ نشیمن ، بارها ، اتاق ها و استخر سرپوشیده موجود در این سازه موجب شده تا این سازه به یکی از لوکس ترین و مشهور ترین ساختمان های لندن تبدیل گردد .

برج بانک جنوبی حدود سی سال پیش در این محل ساخته شده اما بعد ها نیز به یک ساختمان چهل طبقه ای تبدیل شد و فضاهای اداری لوکس و آپارتمان های شیک از جمله این پنت هاوس را در آن ایجاد کردند .  طراحی این واحد بسیار مدرن ، شیک و خیره کننده است که شما را با زیبایی ها و دنیایی از احساسات روبه رو کرده و به چالش می کشد .

  هرون ، لندن

دومین پنت هاوس گران قیمت اروپا The Heron است که یک برج نود و شش طبقه می باشد و در مرکز لندن واقع شده است . این هتل از یک کلوپ بسته مانند بار ، سالن بدن سازی ، روف گاردن با چشم انداز بدیع و یک اتاق نمایش برخوردار است . دوبلکس در سطح بالایی قرار دارد و نشان دهنده مناظر بی نظیر لندن است .
این پنت هاوس ها تنها چند مورد از معروف ترین پنت هاوس های جهان می باشد . بدون شک تعداد این سازه ها بسیار بیشتر بوده و قلم از بیان آن ها ناتوان می باشد . در کشور ما نیز تعداد این سازه ها بسیار بالا بوده  و هر کدام نمایانگر قدرت و توانایی معماران داخلی می باشد .

در کشور ما نیز مهندسان و طراحان قدری چون دکتر بخشی وجود داشته که می توانند زیبا ترین و مدرن ترین سازه ها و پنت هاوس ها را طراحی کرده و در اختیار علاقه مندان قرار دهند .

‫0/5 ‫(0 نظر)

ارسال دیدگاه