کلید و پریز هوشمند و همه چیز در باره آن ها !

3 اسفند 1400
0 دیدگاه
کلید و پریز 64859684698694769

می دانید که با پیشرفت روز افزون تکنولوژی ، هوشمند سازی  خانه ها روبه افزایش است . چراکه انسان ها همواره به دنبال راهی برای زندگی راحت تر و آسایش می گردد که این کار ممکن نیست جز با بکار گیری تکنولوژی در خانه . جالب است بدانید که این سیستم های هوشمند  دارای طرفداران بسیار زیادی بوده  و به صورت هر روزه نیز افراد زیادی را به خود نیز جلب می کند . اما آیا تا به حال به اجزای بسیار کوچک خانه خود توجه کرده اید ؟ جزئیاتی بسیار مهمی که در زندگی روزمره کاربرد زیادی دارند اما بدون توجه به آن ها سعی در زیبا سازی دکوراسیون داخلی ویلا در شمال خود هستند .اما باید بدانید که دکوراسیون داخلی خانه های امروزی به قسمت های اصلی خانه ختم نمی شود ؛ بلکه توجه به جزئیات در اولویت است که یکی از آن ها توجه به کلید و پریز است که از این موضوع نیز بی بهره نبوده چراکه یکی از پر استفاده ترین اجزایی هستند که در طول شبانه روز افراد نیز با آن سرو کار دارند. به همین جهت خوشبختانه نیز کلید و پریز های هوشمند ایرانی و یا خارجی نیز در انواع مختلف نیز روانه بازار شده است.  ما در این مطلب قصد داریم تا شما را با این نوع کلید پریز ها نیز آشنا کنیم .  در ادامه با ما همراه باشید تا شما را در این باره نیز راهنمایی کنیم.

کلید و پریز 64859684698694769

اما کلید و پریز هوشمند چیست ؟ چگونه کار می کند ؟ به چه جهت به آن هوشمند می گویند ؟

کلید و پریز هوشمند،  یا کلید های لمسی  به دلیل کار کرد و قابلیت های زیاد  و بسیار خاص جایگزین بسیار خوبی در برابر کلید های قدیمی هستند . می دانید که نور پردازی از اصل های مهم در زیباتر نشان دادن دکوراسیون داخلی ویلا در مازندران می باشد. اما می دانید که میزان نوری که در طول روز وجود دارد در زمان های عصر و شب نیست این کلید ها با سنسور های خود  قابلیت  دارند به صورت خودکار میزان نور خانه را تنظیم کرده که این موضوع به صرفه جویی شما در مصرف برق نیز کمک بسیار زیادی می کند و برای همیشه نیز محیطی با نور کنترل شده که به چشم شما آسیب نمی رساند نیز بهره مند می شوید

 کار با انواع کلید های هوشمند 

می دانید که برای کلید های قدیمی نیاز است برای روشن و یا خاموش کردن آن کلید آن را بالا پایین ببرید. اما این کلیدهای لمسی هوشمند ، از طریق ریموت و یا حتی با نرم افزار موبایل کنترل می‌شوند به همین راحتی ! شما با این قابلیت می توانید  هم در داخل خانه در رخت خواب و یا حتی بیرون از خانه زمانی که خیلی خسته اید از طریق اینترنت آن را کنترل کنید . و امنیت خانه را به طور نسبی نیز برقرار کنید چراکه این گونه به نظر می رسد که   صاحب خانه در منزل حضور دارد. بنابراین این گونه خانه ها تا حد زیادی از خطر سرقت در امان می مانند. اما این معنا نیست که تنها با گوشی و یا کنترل تنظیم شوند این کلید ها با قابلیت تاچ و لمسی بودن آن ها می توانند مانند کلید های معمول  استفاده شوند  . این کلید ها چند کار بوده و غیر از کنترل نور چراغ و رنگ آن ها  امکان کنترل پرده‌ها، لامپ‌ها، سیستم برودتی ، سیستم صوتی ، شاسی زنگ خارج از واحد و قابلیت اجرای برنامه از پیش تعیین شده‌ی دیمر برای لامپ‌های محیطی هم وجود دارد.

 

کلید و پریز 7887484688888888884878787

 

 

 اما مزایای کلید پریز های هوشمند

  1. کاهش مصرف انرژی، کاهش هزینه های انرژی و کمک به محیط زیست یکی از موضوعات بسیار مهم است که درهوشمند سازی اجزای خانه نیز در اولویت قرار می گیرد.
  2. آسایش و سهولت کنترل از موارد و مزیت های کلید های هوشمند است
  3. امکان کنترل از راه دور توسط تلفن همراه
  4. سادگی در نصب و کاهش سیم کشی های سیستم متداول : اگر ببینید در ساخت و ساز خانه ها شاید یک سوم زمان آماده سازی خانه نیز در سیم کشی خانه ها می گذرد که ها امکان قطع و وصلی وجود دارد . اما این کلید های هوشمند به سادگی توسط متخصصین نصب می شود و کار  با آن نیز بسیار راحت است .
  5. توجه به زیبایی و ایجاد تغییر در محیط به کمک تغییرات رنگ نور
  6. کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری به کمک مانیتورینگ دائمی
  7. قابلیت توسعه سیستم در آینده شما با نصب یک سیستم می توانید تا سال های سال از ان و قابلیت های آن نیز بهره ببرید نگران نباشید چراکه این سیستم ها توانایی ارتقا نیز دارند.
  8. امکان کنترل و مدیریت روشنایی از طریق نرم افزار کامل و جامع سیستم هوشمند در هر مکان
  9. قرار دادن کلیدهای لمسی هوشمند به جای کلیدهای مکانیکی در کل محیط ساختمان
  10. امکان کنترل روشنایی خطوط از طریق سناریوهای مختلف (ورود به منزل، خروج، خواب، میهمان و …)به تعداد دلخواه
  11. افزایش ایمنی
  12. افزایش سطح رفاه و آسایش

 

کلید و پریز 7868468746874874174

 

کلید های هوشمند ایرانی و یا خارجی  انواع مختلفی داشته  که در زیر اشاره می کنیم :

  • کلید و پریز لمسی هوشمند یک پل
  • کلید لمسی دو پل
  • کلید سه پل
  • کلید چهار پل
  • کلید پره
  • کلید ترموستات

 

کلید و پریز 87899665522457875

 

اما کلام آخر : ما در این مطلب سعی داشتیم تا به طور تخصصی به نور پردازی  و کلید و پریز های ویلا در سرخرود و  خانه سوپر لاکچری بپردازیم . کلید و پریز های هوشمند  با ویژگی و مزیت بسیار خود می توانند به تنهایی یک پوئن مثبت برای جذب مشتری  نیز به حساب بیایند که اگر بخواهیم به طور مختصر چند نمونه از این ویژگی ها را معرفی نماییم می توانیم از  زیبایی ، راحتی ، امکان کنترل از راه دور ، افزایش ایمنی و…. نیز نام ببریم  اما هوشمند سازی خانه ها به همین جا ختم نمی شود شما می توانید برای کسب اطلاع بیشتر راجع به هوشمند سازی خانه در مطالب دیگر با ما همراه باشید چراکه سهم شما از زندگی لذت بردن است .

‫0/5 ‫(0 نظر)

ارسال دیدگاه