بهترین ویلاهای شمال کجا هستند؟

4 اسفند 1400
0 دیدگاه
ویلاهای شمال 8786464846876876847

همه ما ایرانی ها خاطرات خوشی از شمال داریم. وقتی صحبت از شمال می شود ممکن است افکار ما به سمت جاده چالوس، نوشهر و متل قو برود. خطه سرسبز و خوش آب و هوای شمال بسیار پهناور است. جای جای این بهشت زیبای خدا، دارای جاذبه های طبیعی و منحصر به فردی است. بسیاری از شما ممکن است به فکر خرید ویلا در شمال افتاده باشید. در این مقاله می خواهیم به معرفی شهرهای مناسب برای ساخت یا خرید بهترین ویلاهای شمال بپردازیم. با کمی تحقیق در بازار املاک مازندران متوجه می شوید که این استان عموما پررونق ترین منطقه برای خرید و فروش و اجاره ویلا است. نزدیکی به پایتخت، زیبای های بی نظیر و مهمان نوازی مردمان این خطه از عمده ترین دلایل گرایش مردم به این استان زیبا است. استان مازندران به دو قسمت شرق و غرب تقسیم می شود.

در شمال ویلاهای بسیاری یافت می شوند که هرکدام دارای مزایای و معایبی هستند ، از جمله ویلاهای شمال که بسیار پرطرفدار و پرفروش هستند ، می توان به ویلاهای ساحلی اشاره نمود . در این بخش می خواهیم چند منطقه مناسب برای خرید ویلاهای ساحلی را به شما معرفی نماییم .

بهترین ویلای های شمال 0851745238910شرق مازندران

استان مازندران در شمال کشور جزو مناطق پررونق در زمینه خرید و فروش و اجاره ویلا می باشد. شرق این استان زیبا از بهترین مناطق و گزینه های برای خرید ویلا است. شرق استان مازندران از مرز استان گلستان با مرز مازندران شروع می شود و تا بابلسر امتداد می یابد. با توجه به موقعیت جغرافیایی ویژه، این منطقه سرسبز به بازار جذابی برای سرمایه گذاری و خرید و فروش و اجاره ویلا تبدیل شده است. بهترین ویلا های شمال را می توانید در شهر زیبای ساری پیدا کنید. بورس ترین منطقه در شرق مازندران برای خرید ویلا بلوار دریا واقع در شهر ساری است. قیمت ویلا در شرق استان مازندران نسبت به غرب آن بالاتر است. افرادی که برای زندگی در شمال سرمایه گذاری می کنند معمولا این منطقه را برمی گزینند. زیرا نزدیک بودن مسافت به دریا و مراکز رفاهی در خرید ویلا بسیار حائز اهمیت است.

به جرات می‌توان غرب مازندران را به‌عنوان بورس ویلای ایران و پررونق‌ترین منطقه برای خریدوفروش ویلا در شمال در نظر گرفت. غرب مازندران به‌علت نزدیکی جنگل به دریا و همچنین نزدیکی به پایتخت، اکثر مشتریان ویلا در شمال را به‌سمت خودش جذب کرده و این منطقه را باید به ۳ قسمت اصلی تقسیم کرد. منطقه اول حد فاصل آمل چمستان و نور، منطقه دوم نوشهر، متل قو و نمک‌آبرود و منطقه سوم، عروس شمال یعنی شهر رامسر است.

سرخرود از بهترین شهرهای شمال برای خرید ویلا

سرخرود در 15 کیلومتری شرق محمود آباد در کنار دریای خزر و انتهای مسیر رودخانه هراز به دریای خزر واقع شده است. چشم انداز زیبا و ساحل بی نظیر این شهر زیبای شمالی برای خرید ویلا شوق برانگیز است. علاوه بر منظره چشمگیر خرید ویلا در سرخرود یک سرمایه گذاری بلند مدت محسوب می شود؛ زیرا با گذشت زمان به سود بالایی می توان رسید و برارزش ویلا اضافه خواهد شد. داشتن ویلا در این شهر افزون بر اینها مزایای دیگری هم دارد. برای نمونه داشتن زندگی سالم، استفاده روزانه از آفتاب و جذب انواع ویتامین های لازم برای بدن، افزایش سلامتی با پیاده روی در کنار ساحل، تقویت مغز با صدای امواج دریا که از نظر علمی هم ثابت شده و داشتن زندگی شادتر توام با آرامش به همراه دارد. بهترین ویلا های شمال در سرخرود به وفور یافت می شود.

خرید بهترین ویلاهای شمال محمود آباد

ویلاهای ساحلی شهرکی و شخصی زیادی در محمود آباد وجود دارد و به همین دلیل یکی از پر طرفدارترین شهرهای ساحلی شمال است. امکانات موجود در محممود آباد سبب شده بسیاری از مسافران به اقامت در این منطقه تمایل داشته باشند. از دیگر دلایل پرطرفدار بودن ویلاهای ساحلی محمودآباد می توان به فراهم بودن امکانات رفاهی ، فروشگاه ها و مراکز خرید و دسترسی آسان  اشاره کرد.ویلاهای ساحلی محمودآباد از نظر کیفیت ساخت و ظاهری خارق العاده قابل توجه بسیاری از سرمایه گذاران و مشتریان خرید ویلا است. محمودآباد شهرستانی دارای خط ساحلی است از این رو چنانچه قصد خرید ویلا رو به دریا در شمال را دارید، به راحتی می توانید ویلای مورد نظر خود را خریداری کنید. از دیگر مزایای مهم خرید ویلای ساحلی در محمودآباد، دارای سند و مجوزهای قانونی برای انشعابات آب و برق و گاز ویلاها می توان اشاره کرد که خیال شما را از هرجهت آسوده خواهد کرد. محمودآباد از شهرهای سرسبز شمال کشور است که هرساله میزبان خیل عظیمی از گردشگران عزیز، برای بهره مندی از زیبایی ها و آب و هوای بی نظیر این شهرستان می باشد. محمودآباد به جاده های پایتخت از جمله هراز و کندوان نزدیک است که این ویژگی رفاه بیشتری را هنگام سفر برای شما به همراه دارد.

بهترین ویلای های شمال 89645694586958968964

 

ویلای ساحلی در نوشهر

ویلاهایی با معماری به روز، مدرن، بی نظیر و سواحلی تمیز و پر از آرامش و آب و هوای فوق العاده لطیف و مطبوع از جزئی ترین ویژگی هایی هستند که می توان در معرفی شهر زیبای نوشهر استفاده کرد.

ویلاسازی در شهر نوشهر ، در مقایسه با سایر شهرهای شمالی کمی دیرتر مطرح شد؛ از این رو شاید آرامش و سکوتی را که به دنبالش هستید در ویلاهای ساحلی نوشهر پیدا کنید! طی چند سال اخیر ویلاهای ساحلی زیادی در نوشهر ساخته شده اند که اغلب خریداران آن ها افراد غیربومی هستند.

از  مشخصه های برتر ویلاهای ساحلی نسبت به ویلاهای جنگلی و کوهستانی، دسترسی آسان تر در فصول سرد سال است. در فصل های پاییز و زمستان به علت بارش های سنگین  برف و باران، بسیاری از جاده ها و مسیرهای عبور مسدود می شوند، اما جاده هایی که به ویلاهای ساحلی منتهی می شوند، در محدوده ی شهر قرار دارند و به همین دلیل رفت و آمد را برای مسافرین راحت می کنند. ویلاهای ساحلی شمال شاید قیمت های بالاتری داشته باشند، اما همین ویژگی های مثبت موجب جذب افراد برای خرید ویلا در این مناطق می کند.

خرید ویلای ساحلی نیاز به سرمایه دارد به همین دلیل بهتر است تمام نکاتی را که برای خرید یک ویلا  مهم است را در نظر بگیرید و تنها گول نماهای شیک و تمیز آنها را نخورید زیرا گاهی همین ویلاها با نماهای جذاب، فضای داخلی چندان با کیفیتی ندارند! نقشه های غیر اصولی و متریال نامرغوب نشان دهنده عدم کیفیت این ویلاهاست همچنین رطوبت و هوای شرجی از عمر مصالح می کاهد و استفاده از نوع نامرغوب، بعدها صاحب ویلا را مجبور به پرداخت هزینه تعمیرات خواهد کرد.

غرب مازندران

غرب استان مازندران را می توان از بورس ترین مناطق برای خرید ویلا در نظر گرفت. به علت نزدیکی جنگل به دریا و نیز نزدیکی به پایتخت، غرب مازندران بیشترین مشتری را برای خرید ویلا به خود جذب کرده است. این منطقه را می توان به 3 قسمت اصلی تقسیم بندی کرد:

  1. منطقه اول حد فاصل آمل چمستان و نور
  2. منطقه دوم نوشهر، متل قو و نمک آبرود
  3. و منطقه سوم عروس شهرهای شمال یعنی رامسر است.

شرق مازندران از مرز استان مازندران با استان گلستان شروع می‌شود و تا شهر بابلسر امتداد می‌یابد. این منطقه با توجه به ویژگی‌های جغرافیایی نتوانسته به بازار جذابی برای ویلا تبدیل شود. زیرا از شهرهای آن مثل ساری تا اولین جنگل‌ها باید ۵۰ تا ۶۰ کیلومتر به‌سمت جنوب رفت و برای رسیدن به ساحل نیز مسافت ۳۰ کلیومتری به‌سمت شمال را باید طی کرد؛ به همین علت معمولا افرادی که هدف‌شان زندگی در شمال است و نه تفریح، در این مناطق به‌دنبال ویلا هستند. بورس‌ترین منطقه در شرق مازندران برای ویلا را باید بلوار دریا در شهر ساری دانست. جالب است بدانید که قیمت ویلا در شرق مازندران از غرب آن گران‌تر است.

حد فاصل آمل چمستان و نور مرکز ویلا در استان مازندران است. در این منطقه تنوع انتخاب ویلا از لحاظ قیمت و جنگی یا ساحلی بودن بسیار بالا است. وجود بازارهای محلی، جنگل های زیبا مثل لاویج و مردمان خون گرم این منطقه برای داشتن بهترین ویلاهای شمال کافی است. پررونق ترین بازار ویلا در این منطقه، چمستان است. خرید ویلا در چمستان یک سرمایه گذاری بزرگ است.

ساحلی 54920136784503منطقه متل قو و نمک آبرود

برای پایتخت نشینانی که از ترافیک و هوای آلوده تهران بیزار هستند منطقه نوشهر تا نمک آبرود همیشه محبوب بوده است. این مناطق به دلیل نزدیکی به تهران مزیت بزرگی برای پایتخت نشینان محسوب می شود. چرا که مجبور نیستند مسافت خیلی طولانی را رانندگی کنند. تله کابین نمک آبرود، ییلاق کلاردشت، جاده چالوس و بازارهای متنوع این منطقه از جذابیت های آن برای جذب سرمایه گذاران جهت خرید و فروش و اجاره ویلا، مزایای این منطقه به شمار می آیند. عروس شمال که رامسر باشد نیز یکی از پررونق ترین شهرهای شمال در زمینه خرید ویلا است. در رامسر به دلیل نزدیکی کوه به جنگل می توانید به راحتی از داشتن نعمت هر دو نوع ویلای ساحلی و جنگلی بهره ببرید. قیمت ویلاها در این منطقه با توجه به این که که قطب گردشگری است و زیبایی های زیادی دارد، مناسب است.

بهترین ویلاهای شمال در رامسر

عروس شهرهای ایران، یکی از زیباترین شهرهای شمالی برای داشتن بهترین ویلاهای شمال است. رامسر با آب و هوای مطلوب و طبیعت بسیار زیبا و خارق العاده اش یکی بهترین گزینه ها برای خرید ویلا رو به دریا در شمال می باشد. به علت فاصله اندک میان کوه و دریا می توانید در عرض چند دقیقه از ساحل به کوهپایه برسید، این مجاورت مزیت بزرگی است؛ چرا که همین موقعیت فوق العاده رامسر ممکن است از اولین نیاز های مشتریان خرید ویلا در شمال باشد. رامسر غربی ترین استان مازندران است و دسترسی کامل به دریای خزر را دارد. این خطه سرسبز با موقعیت ویژه و چشم انداز فوق العاده هر ساله متقاضیان بسیاری را برای خرید ویلا می کشاند. میزان بارندگی سالیانه رامسر نسبت به دیگر شهرها بیشتر است و از این رو دارای آب هوای تمیز و پاک می باشد.

بهترین ویلاهای ساحلی شمال

ویلاهای ساحلی شمال با داشتن بهترین امکانات انتخاب ویژه خریداران و متقاضیان علاقمند به سواحل می باشند . امروزه افراد زیادی به دنبال خرید واحدهای برج های ساحلی در شمال و مازندران می باشند زیرا این واحد های مسکونی هم دارای امکانات فوق العاده لاکچری می باشند و هم در نزدیکی سواحل می باشند . در واقع با خرید این واحد های ساحلی شما از هم امکانات بالایی بهره مند خواهید بود و هم می توانید از تفریحات ساحلی استفاده کنید .

از جمله تفریحات ساحلی که می توان از آن ها لذت برد باید به قایق سواری ، موج سواری ، شنا کردن ، پیاده روی و از این موارد اشاره کرد .

نزدیکی به سواحل فواید بسیاری را شامل می شود به عنوان مثال بهره مند بودن و استفاده بهینه از نور مستقیم خورشید ؛ به طوری که شما می توانید ویتامین دی طبیعی را به طور مستقیم از آفتاب سواحل دریافت کنید .

همچنین باید اضافه کرد که به گفته روانشناسان زندگی در سواحل برای آرامش ذهن و درون بسیار موثر می باشد . تصور کنید شما در نزدیکی سواحل زندگی می کنید ، اولین چیزی که به چشم شما خواهد آمد آفتاب مستقیمی است که از پنجره نمایان می شود و اتاق شما را روشن می کند . بعد از باز کردن پنجره ها شما ویوی تماشایی به طرف دریا و منظره ساحلی خواهید داشت . ویلاهای ساحلی نیز دقیقا شامل چنین ویژگی هایی می باشند ، شما در نزدیکی سواحل زندگی خواهید کرد و از تمامی امکانات نیز بهره مند خواهید بود . شاید برای شما سوالی به جود بیاید که آیا امکانات ویلاهای ساحلی نیز چنین می باشد ؟

در پاسخ باید اضافه کنیم بله شما با زندگی در ویلاهای شمال تمامی لذت های زندگی را تجربه خواهید کرد . ویلاهای شمال دارای امکاناتی نظیر باغچه ، حوض ، ویوی تماشایی رو به طبیعت و دریا ، بالکن ، حیاط بزرگ و سرسبز و … می باشند . شما دارای حیاط شخصی خواهید بود که آزادانه می توانید هر گونه تغییری که شایسته می دانید را متناسب با سلیقه شخصی خود ایجاد کنید .

 

بهترین ویلای های شمال 45638546634875648768769487648

 

بهترین ویلاهای شمال در استان گیلان

استان گیلان را عروس شمال کشور می نامند. جنگل های زیبا، سواحل بی نظیر، آب و هوای فوق العاده و مناسب این استان باعث بسیار جذاب است. بسیاری از مردم از جنوب، شرق و غرب کشور این استان را برای زندگی انتخاب می کنند. بهترین شهرها برای داشتن بهترین ویلا های شمال چنین ویژگی هایی دارند:

  • چشم انداز ساحلی و دریایی
  • جنگل های انبوه و زیبا
  • آب و هوای تمیز و بارانی
  • جاده های زیبا در میان جنگل با سقفی از درختان
  • مراکز تفریحی بسیار در جنگل و حاشیه دریا
  • دسترسی آسان به کوهستان های سرسبز

همین نکات و مزایا برای ترغیب هرکسی برای خرید ویلا در شمال کشور کافی است. بهترین زمان برای خرید ویلا در استان گیلان فصل تابستان است. چنان چه قصد خرید ویلا ندارید، می توانید چند روزی را برای مسافرت و تفریح در شهر زیبای گیلان سپری کنید.

زیبا کنار برای خرید ویلا چگونه است؟

زیباکنار که به دلیل مجاورت با بندر انزلی منطقه آزاد محسوب می شود، یکی از بهترین و توریستی ترین مناطق شمال برای خرید ویلا رو به دریا در شمال است. زیبا کنار آب و هوای مطبوع و امکانات بسیار زیادی دارد. البته لازم به ذکر است، شهر زیبا کنار به علت نزدیکی به دریا بسیار شرجی بوده و ممکن است برای عده ای زندگی در این شرایط خوشایند نباشد. قیمت ویلا در زیبا کنار متوسط است. بازارهای زیادی در این شهر زیبای شمالی وجود دارد که داخل این بازارها نان محلی، ترشی های خوشمزه، مرغ و خروس و ماهی تازه فروخته می شود. وجود بازارهای زیاد و مجاورت با دریای خزر زیبا کنار را به یک شهر توریستی جذاب تبدیل کرده است و این نیز یکی از علت های بالا رفتن تقاضا برای خرید ویلا در زیبا کنار شده است.

کلام آخر

داشتن ویلا در جای جای شمال سرسبز و زیبا چه شرق و چه غرب آن جذابیت های منحصر به فرد خودش را دارد. در این مقاله ضمن تاکید بر شهر های شمال شرق و غرب استان مازندران به دلیل بازار پررونق آن در زمینه خرید و فروش ملک سعی داشتیم از مزیت های سرمایه گذاری در این مناطق برای شما مطالبی را بازگو کنیم. اگر قصد خرید بهترین ویلا های شمال را داشتید توجه به موقعیت جغرافیایی و دور یا نزدیک بودن مسافت را فراموش نکنید. دو عامل در تعیین موقعیت مکانی نقش به سزایی دارند. یکی از این عوامل چشم انداز و عامل دوم دسترسی به امکانات اولیه زندگی است. بسته به روحیات و علایق شخصی شما، خرید ویلا در شمال می تواند مقاصد مختلفی داشته باشد. نه تنها همه جای شمال کشور بلکه جای جای میهن عزیزمان ایران زیبا و پر از جاذبه های گوناگون است.

‫0/5 ‫(0 نظر)

ارسال دیدگاه