شگفت انگیز ترین خانه ها در اروپا که همه را حیرت زده کرده است

شگفت انگیزترین خانه ها 96486984168418674187

مقدمه

اروپا یکی از پهناورترین قاره های جهان می باشد که سرزمین ها و کشور های زیادی را در دل خود جای داده است . این قاره پهناور شگفتی های زیادی دارد. معماری اروپایی از سبک بسیار خاصی پیروی میکند و بسیار زیبا می باشد در جهان زبانزد می باشد. خانه ها و ویلاهایی که در اروپا ساخته می شود از خیلی جهات خاص می باشد و ان ها را به شگفت انگیز ترین خانه ها تبدیل کرده است که با دیدن سبک طراحی و معماری خانه در اروپا شما به این  نتیجه خواهید رسید که عنوان شگفت انگیز ترین خانه ها به راستی برازنده آن ها می باشد.

شگفت انگیزترین خانه ها 96486984168418674187

 پنت هاوس زوتا

یکی از شگفت انگیز ترین خانه ها که در اروپا ساخته شده است خانه شیشه زوتا می باشد که این خانه بسیار زیبا و دیدنی در ورشو قرار دارد . خانه زوتا توسط یک معمار مشهور لهستانی طراحی و ساخته شده است. به دلیل ظاهر بسیار عجیبی که این خانه دارد مردم محلی منطقه آن را به عقابی که در حال پرواز است تشبیه می کنند. از مشخصه های بارز و دیدنی این برج این می باشد که دید کامل و مستقیم به برج ساعت دارد و در شب با آن نمای رویایی بسیار دیدنی می شود. وقتی در بالاترین نقطه این خانه قرار میگیرید میتوانید به راحتی کل شهر را در زیر پای خود تماشا کنید و خانه ها شبیه چراغ های کوچک نورانی خواهند بود که شما با نمایی زیبا ان ها تماشا می کنید. پنت هاوس زوتا یا خانه شگفت انگیز زوتا در طبقه پنجاه دو الی طبقه پنجاه و چهار واقع شده است و زمان رفتن از یک طبقه به  طبقه دیگر تنها 35 ثانیه می باشد. مساحت این خانه شگفت انگیز 332 متر مربع می باشد که درقسمت ورودی آن یک آپارتمان بزرگ ساخته شده است که به وسیله شیک ترین وسایل و مدرن ترین وسایل تجهیز شده است. شگفت انگیز ترین خانه ها  همیشه نکاتی دارند که باعث شده است لقب شگفت انگیز ترین خانه ها را به خود بگیرد. از مهمترین و بارزترین ویژگی های این خانه ای می باشد که در قسمتی از آن یک فضای سبز زیبا و رویای ساخته شده است که آن را با مبلمان های زیبا دکوراسیون کرده و فضای خاص و رویایی را به وجود آورده اند. کمتر کسی پیدا میشود که دوست نداشته باشد در خانه ای به خواب برود که می تواند از نزدیکترین فاصله ممکن از زمین به تماشای ستاره ها بنشیند و ان ها را شمارش کند و از دیدن اسما شب با چشمک زن های نقره ای اش نهایت لذت را نبرد. اگر در دسته افرادی قرار دارید که به ستارگانم علاقه بسیار زیادی دارند به شما پیشنهاد می شود در شگفت انگیزترین خانه ها که خانه زوتا یا همان پنت هاوس زوتا می باشد یک شب اقامت داشته باشید و شگفتی های آن را از نزدیک مشاهده کنید از آن جایی که ارتفاع این خانه تا زمین شصت فوت می باشد شما حس خواهید کرد در یک قدمی ستارگان هستید و اگر دستان خود را دراز کنید قادر خواهید بود آن ها را در آغوش خود بگیرید.

شگفت انگیزترین خانه ها 86574684186574584

 خانه جولن

از شگفت انگیز ترین خانه ها که در قاره اروپا و در شهر گل و زیبایی یعنی سوئیس بنا شده است می توان به پنت هاوس زیبای جولن اشاره نمود. این خانه زیبا  که در قسمت غربی اروپا ساخته شده است معمار آن فردی به نام هینز جولن می باشد. شاید جالب باشد بدانید که هزینه یک شب اقامت در این خانه دو میلیون  تومان می باشد. این خانه زیبا در قسمت همکف دارای یک اتاق چهار نفره است که در آن حمام ماساژ ، سونا ، و اتاق استراحت و …. را در خود دارد. زیبا ترین قسمت این خانه قسمت اتاق شیروانی آن می باشد که نمای بسیار زیبایی از غروب خورشید دارد و افراد را مات و مبهوت خود می کند. در اصلی ترین طبقه از این خانه که شامل یک اتاق نشیمن بزرگ می باشد که در خود سه مجتمع مسکونی جداگانه را جای داده است بخش هایی شامل غذاخوری ، آشپزخانه بزرگ و مدرن که به وسیله های مد روز تجهیز شده است و اتاق خواب هایی زیبا با سقف های نورانی وجود دارد که هرکدام از این اتاق خواب ها سرویس های خصوصی مخصوص به خود را دارد. این خانه بسیار زیبا منظره اتاق خواب های آن به گونه ای طراحی شده است که شما می توانید از پنجره های اتاق خواب آن به راحتی کوهستان میس پپچابل و همچنین روستای زرمات را تماشا کنید.

 خانه جلینا

از دیگر شگفت انگیز ترین خانه ها که در اروپا ساخته شده است می می توانیم به پنت هاوس جلینا اشاره کنیم که این خانه زیبا در واقع یک منظره بی نظیر از پانوراما از دریا و کل خلیج استیل ولز است. این خانه بسیار زیبا یک پنت هاوس می باشد که در قسمت جنوبی آن دید بسیار زیبا و کاملی از سواحل خلیج و دریا وجود دارد و در طول روز آفتاب بسیار زیبایی خانه را پوشش می دهد. این خانه بسیار زیبا اتاق خواب های با وسعت بالا دارد که در هر اتاق خواب امکاناتی نظیر سونا  جکوزی به صورت جداگانه وجود دارد و حتی امکانات ورزشی در داخل اتاق خواب ها وجود دارد. این  خانه بسیار زیبا برای آشپزخانه هوشمند می باد که تمام وسایل برقی از بهترین مارک ها و برند ها در آن وجود دارد. اگر می خواهید لحظاتی را برفراز جمعیت و فارغ از هرگونه استرس و نگرانی به آرامش برسید اقامت در این خانه زیبا را به شما پیشنهاد می دهیم در پارکینگ خصوصی این خانه زیبا تمام وسایل های استراحت و آفتاب گرفتن موجود می باشد که گذراندن اوقات فراغت در این قسمت خانه خالی از لطف نخواهد بود.

شگفت انگیزترین خانه ها 85749867486974689486974

 خانه عمارت هنلی

از دیگر خانه های شگفت انگیز در اروپا که متعلق به یک میلیاردر اهل کشور روس می باشد عمارت هنلی است که ارزش دلاری بسیار بالایی دار. این خانه بسیار زیبا در کنار رودخانه تیمز در لندن بنا شده است و به همین دلیل از منظره زیبا و خیره کننده ای برخوردار است. در داخل این  خانه بسیار زیبا که وسعت آن نیز بسیار بالا میباشد استخر های زیبا و متعددی وجود دارد که لحظات شیرینی را در فصل تابستان  برای اهالی این خانه رقم می زند.شاید شگفت انگیز ترین خانه ها در اروپا  ویژگی های بسیار زیادی داشته باشد که دلیل شگفتی ان می باشدویژگی هایی ماننند ارتفاع بالا و یا مساحت زیاد و یا طراحی و دکوراسیون خاص و منحصر به فرد که می توان گفت تقریبا ویژگی تمام خانه های  لوکس و شگفت انگیز می باشد اما خانه هنلی یک ویژگی دارد که هیچ خانه دیگری در سطح اروپا از آن برخوردار نمی باشد وان هم داستان های ارواحی می باشد که از این خانه از زبان مردم محلی شنیده می شود و این خانه را به یک مکان فراطبیعی تبدیل کرده است که بسیاری از افراد را برای دیدن خود به سمت خودش میکشد سالیان درازی است که صدا های عجیب و گاها ترسناکی از داخل این خانه زیبا به گوش می رسد و مردم محلی از ارواح هایی صحبت می کنند که در این خانه وجود دارد و باعث شده است که این خانه به یک جاذبه توریستی تبدیل شود.

 بزرگ ترین خانه مسکو

در مشکو خانه ای ساخته شده است که به خانه بزرگ مسکو مشهور است. این خانه زیبا تنها در چند مایلی از مشکو بنا شده است. این خانه بیشترین مساحت را را در بین خانه های مسکو دارد و شبیه به یک پارک با مساحت بسیار زیادی می باشد که امکانات تفریحی را در دل خود جای داده است. در این خانه زمین گلف ، استخر ، سونا و جکوزی از ساده ترین وسایل هایی می باشد که به عنوان امکانات تفریحی و برای گذران اوقات فراغت در نظر گرفته شده است.

شگفت انگیزترین خانه ها 6854698746897468487

خانه ویکتوریایی النا فرانچوک

یکی از زیباترین خانه ها که در قاره اروپا بنا شده است خانه ویکتوریایی النا فرانچوک می باشد که در قسمت جنوب غربی لندن می باشد و قیمت بسیار بالایی دار. این خانه بسیار زیبا که دارای قیمت حیرت انگیز میباشد ویژگی های حیرت انگیزی هم دارد این خانه دارای پنج طبقه می باشد که 10 اتاق خواب نیز دارد و دارای یک استخر سرپوشیده با تمامی امکانات نیز می باشد. این خانه بزرگ و زیبا حتی سینما هم دارد و از امکانات ورزشی ان می توان به وجود یک باشگاه بدنسازی در آن اشاره نمود.این خانه بسیار زیبا در ابتدا یک مدرسه دخترانه در مقطع ابتدایی بوده است که بعد از بازسازی هایی انجام شده به این شکل در امده است.

سخن پایانی

شگفت انگیزترین خانه ها در اروپا از طراحی های منحصر به فرد و امکانات خاصی برخوردار هستند و مساحت های بالایی نیز دارند. این خانه ها در شهر های متعددی از قاره اروپا واقع شده است و تجمع آنها در یک شهر نمی باشد. بعضی از این خانه ها ارتفاع بسیار زیادی دارند و می توانید از نزدیک ترین حالت ممکن به تماشای ستارگان بشینید. از مهم ترین ویژگی مشترک در تمامی این خانه ها این می باشد که قیمت بسیار بالایی برای خرید دارند وحتی قیمت اقامت یک شبه در آن ها بسیار بالا می باشد.

‫0/5 ‫(0 نظر)

ارسال دیدگاه