خرید ویلای مستقل بهتر است یا خرید ویلا در شهرک خزرشهر

خرید ویلای مستقل 4658458485485748754785

” به چشمان خود استراحت دهید و به جای خواندن به پادکست بالا گوش دهید… “
______________________________________________

خزرشهر یکی از شهرک های معروف در استان مازندران است که بین فریدون کنار و بابلسر قرار گرفته است. مزایای زیاد خرید ویلای مستقل و یا ویلای شهرکی در خزرشهر باعث شده افراد زیادی تمایل به خرید در این منطقه داشته باشند. ولی اینکه خرید ویلای مستقل بهتر است یا خرید ویلا در شهرک خزرشهر ؟ سوالی است که نیاز به تحقیق و مقایسه مزایای این دو انتخاب دارد. در این مقاله سعی می کنیم تمامی مواردی که در مورد انتخاب بین ویلای مستقل و یا ویلای شهرکی در خزرشهر وجود دارد را بررسی نماییم. شهرک خزرشهر به دلیل نزدیکی به سواحل دریای خزر ، دسترسی به مکان های تفریحی و مراکز خرید و فروشگاه های برند های مختلف دنیا و … جزو مناطق توریستی و اقامتی مهم در بین شهرک های این استان محسوب می شود. بنابراین در شهرک خزرشهر چه ویلای مستقل داشته باشید و چه ویلای شهرکی، می توان گفت یک سرمایه گذاری صحیحی در بهترین منطقه در شمال کشور انجام داده اید.

 

خرید ویلای مستقل 65468456485684648756978

 

رفتن به مسافرت یکی از بهترین اتفاقات ممکن است که برای هر شخصی در طول زندگی بیوفتد ، اکثر افراد سالیانه به شهرهای مختلف کشور سفر می کنند . رفتن به مسافرت برای روح و روان بسیار مفید می باشد ، حال چه بهتر که شهری که برای مسافرت انتخاب می کنید ، از استان مازندران باشد . خزرشهر از جمله شهرک ها ساحلی محبوب استان مازندران می باشد . این شهرک ، شهرکی بسیار سبز و با  آب و هوای دلپذیر در خطه مازندران است که هر ساله بازدید کنندگان زیادی را می پذیرد . اما باید ضافه کنیم علاوه بر مسافرت افراد زیادی به دنبال خرید ویلا در مازندران می باشند .  خزرشهر شهرکی زیبا به همراه ویلاهای مدرن و شیک و امکانات بسیار بالاست که توجه بسیاری از خریداران را به خود می کشد .
شما هم می توانید ویلای مستقل خریداری نمایید و هم می توانید ویلاهای شهرکی را انتخاب نمایید . هر کدام از موارد ذکر شده مزایا و معایبی را به همراه دارند . از مهم ترین مزایای خرید ویلای در شهرک خزرشهر قیمت مناسب آن می باشد که گزینه مناسبی برای افرادی است که به دنبال ویلای شهرکی با قیمت نسبتا مناسب می باشند ، همچنین این ویلاها از امنیت بسیار بالایی برخوردار می باشند . چرا که درشهرک خزرشهر حراست و نگهبانی 24 ساعته در حال فعالیت می باشند .

از مزایای خرید ویلای مستقل نیز شخصی بودن آن می باشد به طوری که شما تابع قوانین شخصی خود می باشید و آزادانه می توانید به هر فعالیتی که می خواهید بپردازید در حالی که در ویلاهای شهرک خزرشهر چنین نخواهد بود ، شما باید تابع قوانین و مقررات حاکم در شهرک باشید تا برای دیگر ساکنان مزاحمتی ایجاد نکنید .

امنیت در ویلاهای مستقل نسبتا پایین خواهد بود چرا که شما در ویلای خود نگهبانی نخواهید داشت و سارقان به راحتی می توانند از دیوار شما عبور کنند .

زندگی در ویلاهای شخصی به شما این امکان را می دهد تا به راحتی در تغییری در ویلا ، دکوراسیون و حتی تعمییری که می خواهید می توانید به وجود آورید . در حالی که در ویلاهای شهرکی شما توانایی انجام چنین فعالیت هایی را نخواهید داشت مگر با کسب اجازه از ساکنان آن شهرک .

با خرید ویلای شخصی شما امکان داشتن باغچه کوچک شخصی را خواهید داشت ، اما در ویلاهای شهرکی حیاط محوطه مشترک می باشد (  شهرک خزرشهر محوطه سازی بسیار زیبایی را داراست ) .

قبل از خرید ویلا چه اقداماتی را باید انجام دهید

قبل از اینکه بدانیم خرید ویلای مستقل بهتر است یا خرید ویلا در شهرک خزرشهر؟ بهتر است ابتدا اقدامات زیر را انجام داده و سپس تصمیم گیری کنیم:

در مرحله اول بهتر است به سرمایه اولیه خود توجه نمایید. اینکه ویلا را می خواهید در شهرک های خزرشهر خریداری نمایید یا اینکه تصمیم به خرید ویلای مستقل دارید، هرکدام به سرمایه مشخصی نیاز دارد. در کل باید گفت ویلاهای شهرکی در خزر شهر با قسمت مناسب تری نسبت به ویلاهای مستقل به فروش می رسند. ویلاهای شهرکی در خزرشهر معمولا در حومه شهر ساخته می شوند و فاصله بیشتری نسبت با ویلاهای مستقل نسبت به دریا و مراکز تفریحی و تجاری دارند. هرچند این فاصله قابل مقایسه با شهرهای بزرگ نیست و مسافت کوتاهی را باید در نظر گرفت. ولی در کل نسبت به ویلاهای مستقل فاصله بیشتری با این مراکز دارند. حال اگر تصمیم نهایی خود خرید ویلای مستقل است، باید یا از وام مسکن یا سایر تسهیلات مسکن استفاده نمایید و یا اینکه در هزینه های جانبی صرفه جویی نموده و تمام توان مالی خود را صرف خرید ویلا نمایید.

مرحله دوم این است که برای خرید ویلا مستقل عمل نمایید. بهتر است قبل از هر اقدامی با مشاورین املاک مشورت نمایید تا جزییات بیشتری را در مورد اینکه خرید ویلای مستقل بهتر است یا خرید ویلا در شهرک خزرشهر ؟ بدست آورید. با جمع آوری اطلاعات کافی و کامل ، تصمیم گیری درست و سنجیده ای را انجام خواهید داد. بهتر است از مشاورین املاک زیادی سوال نمایید و بر اطلاعات و داده های خود بیافزایید. بایستی در هر یک از مواردی که مدنظر قرار می دهید، بازدید نیز انجام دهید تا مطمئن شوید آنچه در مورد محل ویلای مستقل یا شهرکی گفته می شود با واقعیت تطابق دارد. زیرا با وجود حجم و تعداد بالای ویلا در این منطقه، با تحقیق و گذاشتن زمان لازم می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

خرید ویلای مستقل بهتر است یا خرید ویلا در شهرک خزرشهر 878646546541

برای بازدید از ویلاها چه مواردی را باید مد نظر قرار دهید

در مورد بازدید از ویلاهای شهرکی و مستقل در خزرشهر و اینکه تشخیص دهید خرید ویلای مستقل بهتر است یا خرید ویلا در شهرک خزرشهر بهتر است در بازدید از ویلاهایی که معرفی می شوند موارد زیر را بررسی و در نظر بگیرید:

اولین مورد محل ویلا است. اینکه در چه فاصله ای از دریا قرار گرفته، موقعیت مکانی گزینه های مورد نظر چه تفاوتی با هم دارند، فاصله از دریا و یا مراکز اقامتی، تفریحی و تجاری تا چه اندازه است.

دومین موردی که جلب توجه می کند، نمای بیرونی ویلا می باشد. وضعیت کلی ساختمان و … از جمله این موارد می باشد. در مورد ویلاهایی که در چند طبقه هستند و به صورت دوبلکس یا تریبلکس ساخته شده اند، باید همه طبقات مورد بازدید قرار گیرند.

مورد بعدی این است که بهتر است امکانات خود ویلا را نیز بررسی نمایید. از چه سیستم گرمایشی و یا سرمایشی استفاده شده است، درب و پنجره های ویلا امنیت لازم را تامین می کنند یا خیر بخصوص این مورد در مورد ویلاهای مستقل اهمیت بیشتری پیدا می کند. در ویلاهای شهرکی عموما امنیت بیشتری برقرار است. ممکن است چند مجتمع به صورت تجمیعی از نگهبانی استفاده نمایند و … در مورد ویلاهای مستقل این موارد وجود نداشته و باید امنیت لازم برقرار باشد. مصالحی که در ساخت ویلا استفاده شده است نیز باید در نظر گرفت. ویلاهای شهرکی معمولا از یک نوع مصالح در کل ویلاها استفاده می شود، ولی در مورد ویلاهای مستقل بهتر است این گزینه بیشتر مورد تحقیق قرار گیرد.

مرحله نهایی و انجام معاملات خرید ویلا

بعد از اینکه در مورد گزینه ها تصمیم گیری نمودید و مشخص شد که خرید ویلای مستقل بهتر است یا خرید ویلا در شهرک خزرشهر؟ مرحله نهایی که تنظیم قولنامه خرید و واگذاری می باشد، مطرح می شود. بهتر است در مورد خرید ویلاهای بخصوص مستقل از انجام معامله و نحوه تنظیم قولنامه مطمئن شوید. با توجه به مسایلی که ممکن است در این گونه موارد تجاری پیش آید، بهتر است استعلامات لازم و نیز وضعیت سند را به دقت وارسی نمایید. این موارد برای انجام یک معامله امن در خرید ویلاها چه مستقل و چه شهرکی ضروری و لازم است.

خرید ویلای مستقل 6574568468465874687

 

مزایای خرید ویلای شهرکی در خزرشهر و ویلای مستقل در این منطقه

برای اینکه مطمئن شوید که خرید ویلای مستقل بهتر است یا خرید ویلا در شهرک خزرشهر؟ بهتر است با مزایای خرید ویلا به دو نوع بالا آشنا شوید. در این قسمت سعی می کنیم تا حدود زیادی این دو گزینه را بررسی و مقایسه نماییم تا بتوانیم در تصمیم گیری کمک کافی و وافی را به خواننده کرده باشیم :

ورزش‌های آبی موجود در شهرک

با توجه به دسترسی راحت تر شهرک خزرشهر شمالی به حاشیه‌ ی سواحل دریای خزر، امکان پیاده روی در ساحل و تماشای دریای بی ‌کران را برای افراد علاقه مند ایجاد کرده است. شنا کردن یکی از تفریحات محبوب در دریای خزر هنگام سفر به شمال کشور است. زمان بندی خاصی برای شنا در نواحی ساحل در شهرک خزرشهر شمالی وجود دارد. طبق این زمان بندی صبح ‌ها مختص بانوان و بعد از ظهر مختص آقایان می باشد.

جت اسکی روی دریا از دیگر امکانات تفریحی شهرک است که بسیار مهیج بوده و لذت سفر را دوچندان می کند. چنانچه به هیجان علاقه دارید در سفر خود به خزرشهر جت اسکی را فراموش نکنید. قایق سواری بر روی امواج دریا و موتور سواری بر روی شن ‌های ساحل از دیگر تفریحات این شهرک توریستی می ‌باشند که گردشگران بسیاری را جذب خود کرده است.

قوانین موجود در شهرک خزرشهر

رعایت قوانین ویلاهای شهرک خزرشهر و احترام به آن، اولین نکته‌ ای است که به هنگام خرید از خریدار خواسته می ‌شود. ویلاهای شهرکی به صورتی هستند که احتمال ارتباط و تعامل در آن ها به دلیل ارتباط موجود بین ویلاها بسیار بالاست. درنتیجه شرکت‌ های انبوه ساز برای رعایت قوانین ویلاهای شهرک خزرشهر  و برقراری آرامش در این شهرک ‌ها، اقدام به وضع قوانین عمومی می ‌کنند. ممکن است این قوانین حتی در قرارداد خرید ویلا نیز ذکر شود. برای مثال ممکن است قوانینی در مورد رعایت حریم خصوصی دیگران، در مورد نحوه پارک کردن خودروها، نحوه عبور و مرور و زمان تردد، مواردی ازاین ‌دست وضع شود که چندان هم سخت نیستند.

نظم

در ویلاهای شهرکی نظم و قوانین حکم فرما است و تخطی از این قوانین میتواند برای مالک مشکل ساز باشد، از این رو برای افرادی که دوست دارند در محیطی کنترل شده اوقات خود را سپری کنند، میتواند انتخاب خوبی باشد.

در ویلاهای شهرکی به ساکنین و آرامش و امنیت آن ها اهمیت زیادی داده میشود، به همین دلیل درسال های اخیر افراد زیادی از آن ها استقبال کرده اند و همین باعث افزایش قیمت آن ها شده است و پیش بینی میشود در سال های آینده هم چنان قیمت این ویلاها روند صعودی داشته باشد، پس اگر قصد خرید دارید، بهتر است هرچه زودتر اقدام به خرید کرده و خاطره های زیادی را  به همراه عزیزانتان بسازید.

 

مزایای خرید ویلای شهرکی در خزرشهر

در این قسمت می خواهیم به مزایای خرید ویلای شهرکی در این منطقه اشاره نماییم که عبارتند از:

امنیت زیاد در ویلاهای شهرکی

به علت وجود نگهبانی در ورودی شهرک و آشنایی کامل با ساکنین ویلاها امینت زیادی در این گونه ویلاها احساس می شود. این گزینه برای افرادی که در فصول مشخص و به صورت موقت در این ویلاها ساکن می شوند، بسیار اهمیت دارد. زیرا در غیاب افراد، اموال و دارایی فرد در امینت کامل بوده و هر اتفاق و حادثه ای سریعا اطلاع رسانی خواهد شد.

در ویلای شهرکی یک ویژگی خیلی خوب وجود دارد و آن کنترل رفت و آمد است. این ویژگی به شدت در کاهش دزدی و هم چنین مزاحمت اثر گذار است، بنابراین شما میتوانید ویلایتان را خریداری کرده و به همراه اثاث آن را مدت ها خالی رها کرده و تنها در تعطیلات به آن سر بزنید. این درحالی است که امنیت ویلاهای مستقل بسیار پایین تر از ویلاهای شهرکی است، چرا که آن ها هیچ نگهبانی ندارند که امنیت منطقه را تضمین کند.

دسترسی سریع به مایحتاج روزانه

معمولا در داخل شهرک ها، موقعیت های تجاری برای خرید مایحتاج روزانه وجود دارد و نیازی به خارج شدن از شهرک نمی باشد.

تامین امکانات اولیه ویلا

تامین امکاناتی مانند حق انشعاب آب، گاز ، برق و تلفن در همه شهرک ها با سازنده آن بوده و نیازی نیست خود فرد به دنبال خرید و تقاضای انشعابات اولیه باشد.

هزینه پایین خرید ویلاهای شهرکی

همانطور که گفتیم خرید ویلاهای شهرکی از نظر اقتصادی مقرون به صرفه تر از ویلاهای مستقل است. زیرا زمین و مصالح و …در این ویلاها به صورت تجمیعی و عمده تامین می شود و هزینه ها بسیار کم تر خواهد بود. بنابراین اگر سرمایه کمتری دارید ولی تصمیم به سرمایه گذاری در شمال کشور بخصوص خزرشهر را دارید، می توانید روی گزینه ویلاهای شهرکی تمرکز بیشتری نمایید. با این سرمایه گذاری می توانید به غیر از داشتن ویلا، از این امتیازات نیز برخوردار شوید.

خرید ویلای مستقل بهتر است یا خرید ویلا در شهرک خزرشهر 8796745443435435412

مزایای خرید ویلای مستقل

حال به مزایای خرید ویلاهای مستقل اشاره می کنیم تا بتوانید با توجه به نیازها و اهداف خود از خرید ویلا، تصمیم درستی بگیرید.

آرامش یکی از مهم ترین مواردی که افراد به دنبال آن هستند

یکی از مزایای مهم ویلاهای مستقل، آرامش و راحتی است که با بودن در محیطی به دور از شلوغی های ویلاهای شهرکی بدست خواهد آمد. عموما افرادی که در شمال کشور ویلا خریداری می کند، از شهرهای شلوغ به این مناطق پناه می برند. بنابراین این آرامش برای آن ها بسیار مهم تر است. به شرطی که بتوانند از پس هزینه های آن نیز برآیند و سرمایه لازم را در اختیار داشته باشند.

برای سکونت دائم، گزینه مناسب تری است

برای افرادی که هدف از خرید ویلا، سکونت دائم می باشد در مورد اینکه خرید ویلای مستقل بهتر است یا خرید ویلا در شهرک خزرشهر؟ بهتر است گزینه ویلای مستقل را انتخاب نمایند.

می توان با امکانات امروزی، امنیت را نیز برقرار نمود

هرچند فرد برای سکونت دائم ویلا را خریداری نموده ولی همانطور که گفتیم باید در مورد امنیت ویلا تصمیمات مناسبی گرفته شود. استفاده از درب و پنجره های ایمن مانند درب های ضد سرقت و تعبیه درزگیرهای مخصوص در بین پنجره ها امنیت لازم را برقرار می کند.

کلام آخر:

منطقه خزرشهر یکی از  بهترین مناطق در شما کشور است که به دلیل موقعیت خاص خود و نزدیکی به دریا، طرفداران زیادی دارد. در این منطقه ساخت ویلاهای شهرکی و مستقل انجام شده و افراد می توانند با توجه به سرمایه و نیز نیاز خود و با توجه به هدفی که از خرید ویلا دارند، بهترین گزینه را از بین این دو مورد انتخاب نمایند. در این مقاله برای اینکه بیان کنیم که خرید ویلای مستقل بهتر است یا خرید ویلا در شهرک خزرشهر؟ سعی کردیم مقایسه های لازم و مزایای هر کدام از این گزینه ها را مطرح کنیم.

 

آخرین ویرایش 1400/09/01

‫0/5 ‫(0 نظر)

ارسال دیدگاه