بااین سرمایه گذاری در آمریکا درآمدی باورنکردنی بدست می آورید.

29 آذر 1400
0 دیدگاه
درآمدی باورنکردنی 25845616466

مقدمه:

سرمایه گذاری در کشور آمریکا، برای شهروندان سایر کشورها،یک فرصت مناسب و ایمن جهت کسب درآمد بی نهایت می باشد.

زندگی در این کشور پیشرفته و ابرقدرت در کلیه عرصه‌ها، این فرصت را به سایرین می دهد تا بتوانند به آرزوی دست نیافتنی خود، یعنی سرمایه دار شدن در جهان دست یابند.

این رویای به قول معروف دست نیافتنی، امروزه از طرق گوناگون امکان پذیر شده است. در این مقاله شما را با این روشها آشنا خواهیم نمود پس با ما همراه باشید.

درآمدی باورنکردنی 25845616466

 سرمایه گذاری در آمریکا

متاسفانه اکثر مردم گمان می‌کنند که با سرمایه‌گذاری در کشور آمریکا کلیه سرمایه و درآمد آنها به واسطه کشور آمریکا مصادره می‌شود و به همین دلیل خطر این کار را نمی پذیرند، اما باید متوجه باشید،در صورتی که شخص سرمایه گذار در کشور آمریکا دچار هیچ گونه جرم و جنایتی نشود، دولت این کشور به هیچ وجه اموال و سرمایه وی را تصاحب نخواهد کرد. در غیر این صورت شخص سرمایه گذار می تواند به روش های قانونی علیه دولت کشور آمریکا شکایت نماید.

بنابراین باید آگاه باشید که این موضوع حقیقت ندارد و دولت آمریکا سعی می نماید، تا از سرمایه‌گذاران خارجی در داخل کشور خود به نحو احسن محافظت نماید.

به طوری که همین مسئله موجب شده تا کشور آمریکا به عنوان یکی از مهمترین بسترهای سرمایه گذاری در جهان واقع شود.

سرمایه گذاری در آمریکا و اخذ گرین کارت:

در رابطه با سرمایه‌گذاری در کشور آمریکا باید دقت داشته باشید که هرگونه سرمایه گذاری در این کشور موجب اقامت گرفتن و اخذ گرین کارت در این کشور نخواهد شد.

در واقع سرمایه گذاری در آمریکا شیوه های گوناگونی دارد، که هر کدام از این روش ها متناسب با مقدار سرمایه گذاری و ضوابط اقتصادی کشور، مدت زمان اقامت خاصی را به سرمایه گذار و خانواده ی وی معین می کند.

در بعضی از طرح های تجاری احتمال دارد اقامت دائم در کشور آمریکا به شخص سرمایه گذار داده شود، امّا گاهی اوقات امکان دارد حتی اجازه گرفتن کارت گرین به شخص داده نشود.

سرمایه گذاری 231845698458646841444

سرمایه‌گذاری‌های غیر مهاجرتی E2 و E1

پاسپورت های سرمایه گذاری  E-2 و L-1 در آمریکا دو کیس مناسب و فوق العاده برای کارآفرینان و سرمایه گذاران خارجی محسوب می می‌‌شود.

پاسپورت  L1،پاسپورتی است که نیازی به مهاجرت و حضور شخص سرمایه گذار در کشور مورد نظر نیست، اما سرمایه گذار باید یکی از افراد مورد اعتماد خود را جهت قرارداد بستن و همکاری با شرکت مورد نظر در آمریکا به این کشور بفرستد.

از سوی دیگر پاسپورتE2،  مختص کارآفرینانی است که میخواهند تمام سرمایه خود را در زمینه ی راه اندازی یک موسسه و شرکت جدید و یا سرمایه گذاری در یک موسسه آمریکایی که از پیش راه اندازی شده است سرمایه‌گذاری نمایند.

این در حالی است که اشخاصی  که دو پاسپورت فوق را دارا می باشند، ضمن اینکه می توانند به زندگی خود در آمریکا ادامه بدهند، قادر به گرفتن گرین کارت به شکل مستقیم نخواهند بود.

از سوی دیگر این دو پاسپورت به شکل موقتی به اشخاص داده می شود اما با توجه به بعضی از شرایط ویژه امکان تمدید آن وجود دارد.

سرمایه گذاری در آمریکا با گرفتن پاسپورت EB5:

طرح پاسپورت سرمایه گذاری EB5 که جهت ایجاد شغل و اشتغال توسط آمریکا تدوین شده است،سعی می نماید سرمایه گذاران خارجی را در در مهاجرت این کشور سوق دهد.

به همراه داشتن این ویزا سبب می شود، تا سایر شهروندان خارجی با ایجاد مشاغل گوناگون در این کشور، درآمدهای دلاری فراوان کسب نموده و با اخذ گرین کارت به سکونت دائمی خود در آمریکا ادامه دهند.

البته سرمایه گذاران خارجی باید توجه داشته باشند، که در صورتی می توانند از فواید این ویزا بهره مند شوند که،هنگام ثبت ودریافت آن باید ثابت نمایند که نهایتاً می توانند با ایجاد ۱۰ شغل جدید به صورت تمام وقت برای کارگران آمریکایی فراهم نمایند.

ویزای EB5، برعکس دو ویزای گفته شده، هنگامی که به ثبت قانونی رسید و سرمایه‌گذار آن را دریافت نمود، می تواند به صورت دائم در کشور آمریکا اقامت گزیند.

بنابراین فرد سرمایه گذار، با همراه داشتن مدارک قانونی اقامت دائمی، جهت انتخاب زمینه های آموزشی و زندگی ،کاری خود در هر قسمت از کشور آمریکا بلامانع خواهد بود.

علاوه بر آن افرادی که چنین پاسپورتی دارند دیگر برای شناساندن و هویت خود نیازی به احراز مجدد ندارند، بنابراین ویزای EB5،  یک راهکار جهت شهروند شدن دائمی در آمریکا می باشد،پس از این طریق می توان به کسب درآمدهای دلاری و باورنکردنی در آمریکا دست یافت.

سرمایه گذاری 5656938418694874687

سرمایه گذاری در آمریکا به وسیله مبادله کالا و خدمات:

یکی دیگر از راهکارهای سرمایه‌گذاری در کشور آمریکا،که سبب اقامت گرفتن در این کشور می شود، ‌افزایش تعاملات و تبادل کالا با شرکتها و موسسات آمریکایی است.

در واقع این راهکار که به منظور رد و بدل نمودن کالاها و مهاجرت نمودن انجام می شود، به درآمدهای دلاری منجر خواهد شد، بهترین راهکار سرمایه گذاری در کشور آمریکا به شمار می آید.

در این روش که رد و بدل نمودن کالاها با موسسات آمریکایی مد نظر است، دیگر احتیاجی به سرمایه‌گذاری در این کشور نخواهد بود.

فقط شخص خارجی می تواند از طریق تبادل تولیدات کارخانه جات خود، سکونت در این کشور را برای خود فراهم نماید.

اینگونه از پاسپورت،تا زمانی که تبادل کالا بین شخص خارجی و موسسات آمریکایی ادامه دارد، قابلیت تمدید شدن را دارد. البته مدت زمان اقامت اولیه آن نزدیک به پنج سال تصویب شده است.

با این حال در صورتی که قصد دارید، از طریق تبادل کالا، گرین کارت اخذ نمایید، توجه داشته باشید که کار شما اندکی دشوار تر خواهد بود. جهت تسهیل در کار خود توصیه می شود که به محض ورود به خاک آمریکا از طریق راه اندازی یک کسب و کار در رابطه با زمینه ی کاری خود، گرین‌کارت را بگیرید، چرا که به این شیوه کار شما بسیار راحت تر خواهد بود.

بنابراین شما می‌توانید بعد از طی نمودن مراحل فوق به کسب درآمدهای دلاری در آمریکا دست یابید.

اخذ اقامت در آمریکا با ثبت نمایندگی شرکت و موسسات:

در صورتی که دارای یک کسب و کار مستقل در  سایر کشورها هستید و یا می خواهید تجارت جدیدی را در آمریکا برای خود راه اندازی کنید، به راحتی می توانید با اخذ گرین کارت در این کشور سکونت گزینید. اما به این نکته توجه کنید که، جهت اقامت گزیدن در آمریکا به شیوه‌ی راه اندازی کسب و کار، در این کشور، باید حتماً از راه اندازی تجارت شما نزدیک به یک سال گذشته باشد.

از سوی دیگر برای ثبت نمایندگی یک موسسه و یا تجارت جدید در آمریکا، هیچگونه سرمایه و هزینه‌ی مشخصی تعیین نشده است.

ولی آشکار است که جهت راه اندازی شعبات، موسسات و شرکت‌های خود در این کشور به مقدار چشمگیری هزینه و نقدینگی نیاز دارید.

لذا تنها کاری که شما به عنوان شخص سرمایه گذار، می توانید در این کشور انجام دهید، استخدام نمودن نیرو و کارگر است.

بعد از ثبت نمودن نمایندگی شرکت در آمریکا، دولت این کشور کلیه مدارک سرمایه گذار ،کسب و کار، ثروت سازی و همه امورات وی را مورد تحلیل قرار می‌دهد. در این صورت اگر حداقل های دولت را برآورده کرده باشد؛ یعنی دچار هیچ گونه تخلف و جرمی نشده باشد. میتواند اقامت ۳ تا ۷ ساله در این کشور داشته باشد و موفق به اخذ گرین کارت می شود.

سرمایه گذاری 6353646384638748486

خریدن ملک در آمریکا یکی از راهکارهای سرمایه گذاری در این کشور:

همگی ما می دانیم که با خریدن ملک در اکثر کشورها، مثلاً ترکیه، می توانیم اقامت دایمی در آن کشور داشته باشیم.

اما در اینجا باید قاطعانه بگوییم که با خریدن ملک و خانه در آمریکا، که یکی از سودمندترین راههای سرمایه گذاری در این کشور است، هرگز قادر به سکونت دائمی در این کشور نخواهید بود.

با این حال هیچ محدودیتی جهت خرید ملک در آمریکا وجود ندارد و افراد می توانند با داشتن هر نوع از ویزا به آسانی دست به خرید خانه در این کشور بزنند. و یک سرمایه گذاری پر سود، با حداقل خطر را امتحان نموده و در آن موفق شوند.

میزان افزایش سود و فایده ی خرید ملک، در ایالات گوناگون کشور آمریکا  متفاوت است.

با این حال در صورتی که در وخیم ترین اوضاع و در بدترین ایالت هم ملکی را خریداری نمایید، باز هم افزایش سود آن در مقایسه با بهترین کشورهای آسیایی بیشتر است.

بنابراین خرید ملک در آمریکا به عنوان سودمندترین و پرفایده ترین راهکارهای سرمایه گذاری اشخاص خارجی محسوب می شود، به طوری که هیچ‌گونه ضرری را متحمل نخواهند شد.

بهترین ایالات برای سرمایه‌داران جهت سرمایه گذاری در آمریکا کدام است؟

در حال حاضر ایالات متحده در آمریکا به عنوان بزرگترین پذیرنده ی سرمایه گذاری خارجی در کل دنیا شناخته شده است. به طوری که افراد سرمایه دار خارجی، دوست دارند سرمایه خود را بیشتر در این ایالت هزینه کنند.

در واقع سرمایه گذاری مستقیم خارجی، یک مولفه بسیار مهم و تاثیر گذار در توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال برای شرکتهای در حال توسعه در این ایالت می باشد.

حرف آخر:

بررسی‌های اخیر نشان می‌دهد که افزایش سرمایه گذاری خارجی در این ایالت نسبت به سالهای پیش چندین برابر شده است،و این افزایش نسبی همچنان ادامه خواهد داشت.

در واقع افراد سرمایه گذار توانسته‌اندازطریق روش های گوناگون به کسب درآمدهای دلاری در این کشور برسند.

‫0/5 ‫(0 نظر)

ارسال دیدگاه