چرا کارشناسان خرید برج ساحلی را پیشنهاد می دهند؟

28 آذر 1400
0 دیدگاه
ساحلی خرید برج 8954848485418548

شهرک های ساحلی و خرید برج ساحلی گزینه های ایده آلی هستند. خرید برج ساحلی و خرید ویلا در شهرهای شمالی کشور نه تنها یک سرمایه گذاری عالی است بلکه این امکان را برای شما فراهم می آورد که با خانواده خود ایام تعطیلات را در یک شهر خوش آب و هوا سپری کنید. یکی از توریستی ترین شهرهای مازندران، شهر سرخرود است. این شهر در حاشیه دریای خزر قرار دارد و ب همین دلیل پتانسیل مناسبی جهت ساخت و ساز در این شهر وجود دارد. خوشبختانه در این شهر می توانید شهرک ساحلی دریا کنار، شهرک در بین روش های مختلف سرمایه گذاری در شهرهای ساحلی نظیر سرخرود، خرید ویلا در سرخرود، خرید ویلا در ساحلی خانه دریا و شهرک ساحلی خزرشهر را برای خرید ویلا در نظر داشته باشید.

در کنار این شهرک های ویلایی تعداد قابل توجهی  برج ساحلی نیز در این شهر ساخته شده است. برج های ساحلی که با دریا کمتر از 80 متر فاصله داشته و از سمت دیگر به جنگل های مازندران چشم انداز مناسبی دارند. این برج ها با بهترین متریال روز دنیا ساخته شده اند و می توان گفت اگر بودجه کافی برای خرید ویلاهای بزرگ کنار دریا ندارید می توان گفت بهترین روش سرمایه گذاری خرید برج ساحلی می باشد. دکتر محمد بخشی نیز با توجه به شناخت کافی که به منطقه سرخرود و پیشرفت این شهر دارند پیشنهاد می دهند حتی با کمترین بودجه مالی اقدام به خرید یک واحد برج ساحلی نمایید. در ادامه بیشتر دلایل مهم بودن خرید یک واحد از برج های ساحلی سرخ رود را بررسی می نماییم:

انسان همواره به دنبال کسب آرامش ، موفقیت و پیشرفت در زندگی می باشد ، از این رو به دنبال سرمایه گذاری ، خرید ویلا ، آپارتمان ، برج  و … خواهد رفت . گاهی تصمیم به تغییر محل سکونت و سبک زندگی خود دارد . خرید برج ساحلی در مازندران و شمال از بهترین سرمایه گذاری ها محسوب می شود .

ساحلی خرید برج 14526687

مزایا خرید برج ساحلی

امنیت و حریم خصوصی

از ویژگی هایی که برج های ساحلی را به دیگر آپارتمان ها متمایز خواهد کرد ، داشتن امنیت و حفظ حریم خصوصی می باشد . این واحدها از امنیت فوق العاده ای برخوردارند . نگهبانی و حراست 24 ساعته درحال فعالیت هستند . در برج های ساحلی تمامی ورود و خروج ها چک خواهد شد . افراد غیرقابل شناس و نا آشنا اجازه ورود را نخواهند داشت .

                        

امکانات رفاهی برای زندگی منحصر به فرد

 از مزیت های بزرگ خرید برج های ساحلی داشتن امکانات رفاهی بیشتر و بهتر آن است . که چنین ویژگی این واحد های آپارتمانی را برای زندگی منحصر به فرد تکمیل میکند . صاحبان واحدهای این آپارتمان ها از امکانات بسیار متنوع و پیشرفته ای بهره مند خواهند شد در حالی که دیگر واحدهای آپارتمانی چنین ویژگی را نخواهند داشت .

 

برج ساحلی چشم انداز بسیار زیبایی دارد

برای داشتن چشم انداز کامل به دریا باید در بلوک اول دریا ویلا خریداری نمایید. سازمان محیط زیست برای ساخت ویلا در کنار دریا حدفاصل مشخصی تعریف نموده است. قبل از این فاصله هیچ ساخت و سازی مجوز دریافت نمی کند. برج های ساحلی در ردیف اول دریا قرار دارد و بعد از این برج ها هیچ ساخت و سازی امکان پذیر نیست. از این رو چشم انداز خیره کننده ای حتی از طبقات پایین برج ساحلی به دریا وجود دارد.به شکلی که با باز کردن پنجره های شمالی برج های ساحلی دریا زیر پای شما خواهد بود. این چشم انداز در طبقات بالایی بسیار زیباتر است و از پنجره های جنوبی نیز به جنگل های سر سبز مازندران ویوی مناسبی خواهید داشت.

پس اگر داشتن چشم انداز رو به دریا برای شما مهم است و از طرفی بودجه مالی کافی برای خرید ویلا در بلوک اول ساحل دریای خزر را ندارید بهترین گزینه، خرید برج ساحلی و لذت بردن از زیبایی دریا می باشد.

 

ساحلی خرید برج 9689637869789678686896

 

امکانات منحصر به فرد برج ساحلی

برج ‌ها‌ی بزرگ در مازندران به امکاناتی نظیر ردیاب دود، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، برق اضطراری، پمپ آب، منبع آب اضطراری، سیستم تلفن داخلی، موتورخانه، آیفون تصویری با سیستم کدینگ، درب ضد سرقت ، دوربین های کنترل در راهرو و.. مجهز هستند. در نتیجه در صورت بروز اتفاقات ناگوار مانند آتش‌ سوزی، قطعی آب و برق و… مشکلی برای ساکنان پیش نخواهد آمد.  همچنین افرادی که در طبقات بالای برج ساحلی زندگی می‌کنند از دید وسیع با چشم‌انداز بسیار زیبا برخوردار هستند.

مدرن‌ترین و لوکس‌ترین امکانات ساختمانی را در برج‌ها میتوان پیدا کرد، به جرات میتوان گفت که این اقامتگاه های محبوب، بی شباهت به هتل های لوکس نیستند. لابی، مجموعه ورزشی، نگهبان، رستوران، سالن اجتماعات، فضای بازی کودکان، مهد کودک، استخر و سونا، شوتینگ زباله، آسانسور باربر و… اقامت را در این برج ها لذتبخش می کند. استخر، سونا و جکوزی جز لاینفک برج ها هستند و تجهیزات به کار رفته در این مکان ها از لوازم درجه یک و با کیفیت است .

وجود باغچه اختصاصی در پنت هاوس، از ویژگی هایی است که برج لاکچری ساحلی را از دیگر برج ها متمایز می کند. این ویژگی به شما این امکان را می دهد که حس جذاب پرورش گل و گیاه را تجربه کنید. امکان فروش سریع و بدون دردسر، از مهمترین ویژگی های برج ساحلی سرخرود است. به همین دلیل دیگر نگرانی بابت فروش آن نخواهید داشت.

از دیگر ویژگی های این برج ها، امنیت بالای آنهاست که از مهمترین دغدغه های خریداران است. تردد افراد توسط نگهبانی ۲۴ ساعته تحت نظر گرفته میشود. برای جلوگیری از سرقت، درب ضد سرقت و یا آیفون تصویری با سیستم کددهی و … تعبیه شده است. دوربین های کنترلی که در  راهروها و آسانسورها نصب شده اند، مانع از بروز هر گونه مشکل و سرقت خواهد شد و… در کل هر آنچه که برای امنیت لازم است در این برج ها اجرا شده است.

بعد از خرید برج ساحلی شما تمام امکانات تفریحی موجود در برج را استفاده می کنید. این یعنی شما حتی در یک روز بارانی که امکان رفتن به ساحل دریا مقدور نیست می توانید از امکانات برج ساحلی استفاده کرده و خود را مشغول تفریح نمایید. از امکانات جالب توجه برج های ساحلی باید به موارد زیر اشاره داشت:

وجود استخر سرپوشیده در برج ساحلی

یکی از مهمترین امکانات برج ساحلی، استخر سرپوشیده است. مهمترین دلیلی که شما تصمیم می گیرید به استان مازندران سفر کنند، شنا کردن در دریای خزر است. اما در صورتی که هوا بارانی و یا ابری باشد و ساحل دریا مواج به نظر برسد، امکان شنا کردن وجود نخواهد داشت. از این رو اگر خرید برج ساحلی اولویت شما باشد این را بدانید که در هر ساعت از روز که تمایل به شنا داشته باشید امکانات کافی جهت شنا برای شما مقدور است. حتی در بعضی از برج های ساحلی خدمات ماساژ نیز ارائه می شود.

وجود اتاق ورزش و بدنسازی در برج ساحلی

یکی از دلایل دیگر که خرید برج ساحلی در سرخرود را عقلانی می نماید وجود اتاق ورزش در همه برج های ساحلی است. اگر برنامه ورزشی دارید نیازی نیست که آن در ایام تعطیلات به تعویق بی اندازید. چرا که وجود سالن های مجهز بدنسازی در برج های ساحلی این امکان را به شما می دهد که برنامه ورزشی خود را ادامه دهید. این سالن ها اکثر به جدیدترین دستگاه های بدنسازی مجهز هستند. البته اتاق هایی نظیر اتاق بیلیارد، زمین تنیس، اتاق ورزش های هوازی و … نیز از امکانات بعضی برج های ساحلی است.

ساحلی خرید برج 1452639885

حفظ امنیت توسط پرسنل کارآزموده در برج ساحلی

بر خلاف برج های مستقل که تنها به واسطه یک سرایدار تامین امنیت می شود، برج های ساحلی به واسطه وجود نگهبانی در ورودی برج حفاظت می شود. این یعنی نگهبانان از ورود خودروهایی که مهمان، مستاجر و مالک نیستند جلوگیری می کند. وجود دوربین های مدار بسته به نگهبانان امکان کنترل راه روهای و وردی های برج را فراهم می کند. از این رو اگر امنیت واحد اهمیت زیادی برای شما دارد بهتر است به جای خرید ویلای مستقل از بین یکی از برج های ساحلی واحدی مناسب را خریداری نمایید.

قدرت انتخاب متراژ در برج وجود دارد

ویلاهای مستقل اغلب در متراژهای بسیار بالا ساخته می شوند. این ویلاها اکثرا دارای حیاط بسیار بزرگ هستند. متراژ بالای این ویلاها قیمت تمام شده ویلا را افزایش می دهد. اما برج های ساحلی را به شکلی طراحی می کنندکه اغلب افراد با هر بودجه مالی بتوانند یک واحد مناسب خریداری کند. تنوع متراژ در واحدهای مختلف این ویژگی را دارد که با توجه به تعداد افراد خانواده و میزان بودجه مالی بتوانید واحد مناسبی خریداری نمایید.

خرید برج ساحلی حتی برای افراد متوسط جامعه نیز مقدور است.

به این شرط که بتوانید از بین واحدهای کم متراژ، گزینه ای مناسب انتخاب کنید. حتی اگر به فکر داشتن یک پنت هاوس بزرگ هستید نیز می توانید از بین برج های متفاوت، پنت هاوس مناسب با بودجه مالی خود انتخاب کنید. پنت هاوس با توجه به آرامش و چشم اندازی که دارد بسیار جذاب تر از ویلای مستقل است. از این جهت گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری در سرخرود به نظر می رسد.

ساحلی خرید برج 638698479684769874694876847

 

طراحی داخلی یا جدیدترین متریال

یکی از مزایای خرید برج ساحلی عدم نیاز به صرف هزینه تعمیر و نگهداری است. برج های ساحلی چند سالی بیشتر نیست که در شهر سرخرود سر به فلک کشیده اند. از این رو بر خلاف ویلاهای مستقل که از عمر مفید آن ها مدت ها می گذرد، برج ساحلی تازه ساخت هستند. تازه ساز بودن برج ساحلی به این معنی است که در ساخت و طراحی داخلی از بهترین متریال استفاده شده است. برج های ساحلی اغلب به صورت نیمه مبله ارائه می شوند و از این رو نیاز به صرف هزینه جهت نصب کمد دیواری، کابینت، پوشش کف و پوشش دیوار در آن ها احساس نمی شود. در ضمن تاسیسات ساختمان همگی نو هستند و از این رو احتمال خرابی آن ها بسیار کم است. اما در صورت خرید ویلای مستقل حتما باید به زیبایی داخلی آن رسیدگی کنید و تاسیسات زیربنایی آن را بررسی کنید. این کار شاید هزینه زیادی به شما تحمیل کند. در ضمن در برج های ساحلی از امکاناتی نظیر سیستم اطفا و اعلام حریق، درب های ضد سرقت استفاده می شود که در بیشتر ویلاهای مستقل وجود ندارند. آسانسورهایی که با سرعت بالا افراد را جابجا می کنند نیز به رفت و آمد آسان مالکان برج ساحلی کمک می کنند.

خرید برج ساحلی با کمترین بودجه نیز مقدور است

قبلا هم گفتیم که خرید برج به دلیل تنوع امکانات و تنوع متراژ برای همه افراد جامعه مقدور است. به صورت کلی نیز قیمت تمام شده هر متر برج در سرخرود قابل مقایسه با هر متر ویلای مستقل نیست. هر چند که ویلاهایی که به دریا دور هستند و یا قدیم ساخت هستند شاید قیمت کمتری داشته باشند. از این جهت باید بین گزینه های پیش روی خود مقایسه اجمالی داشته باشید.

آیا می توانید بعد از خرید ویلای مستقل قدیم ساخت، هزینه تعمیر و نگهداری از درختان و گیاهان حیاط را تامین نمایید؟ آیا امکان استخدام سرایدار جهت تامین امنیت مقدور است؟ آیا برای یک خانواده سه نفره ویلای مستقل بزرگ مناسب است؟ آیا بهتر نیست در کنار دریا یک واحد از برج داشته باشید تا اینکه با فاصله زیادی از دریا ویلای مستقل خریداری کنید. تمام این سوالات به اضافه دیگر سوالات به شما در انتخاب مناسب کمک می کند. انتخاب ویلای و یا یک واحد از برج ساحلی می تواند سرمایه گذاری شما را با سود و یا ضرر مواجه کند.

کلام آخر

دکتر محمد بخشی از کارشناسان قدیمی املاک در سرخرود هستند. ایشان اشراف کافی به برج های ساحلی این منطقه و همچنین ویلاهای مستقل ساخته شده در سرخرود دارند. از این رو با دانستن بودجه مالی و علایق شما می توانند از بین برج های ساحلی لوکس تا معمولی سرخرود بهترین گزینه را به شما معرفی نمایند. حتی امکان خرید یک واحد آپارتمان در سرخرود نیز می تواند به شما کمک کند در ایام تعطیلات با خیالی آسوده به این شهر سفر نمایید. در بین دو گزینه خرید برج ساحلی و خرید ویلای مستقل باید سلایق خودتان، انتظاراتی که از سرمایه گذاری دارید و همچنین بودجه مالی را در نظر داشته باشید. این عوامل به انتخاب بهتر و منطقی تر کمک می کند.

 

آخرین ویرایش در تاریخ 1400/09/28

‫0/5 ‫(0 نظر)

ارسال دیدگاه