شگفت انگیزترین دلایلی که هر کسی را به سرمایه گذاری در آمریکا ترغیب میکند

25 آذر 1400
0 دیدگاه
سرمایه گذاری در آمریکا 524648574684687486

مقدمه:

در حال حاضر کشور آمریکا جزو بهترین کشور ها جهت سرمایه‌گذاری در دنیا به حساب می ‌آید ایالات متحده یکی از پیشرفته ترین کشور ها بوده که همواره به دنبال ارائه یک فضای کاملاً رفاهی به افراد می باشد و معمولاً با یک مدیریت کاملاً مستمر و پایدار سرمایه گذاران زیادی را به سوی خود جذب می‌ کند. از آنجایی که ایالات متحده از بازار بزرگ ، فضای اقتصادی مختلط و برنامه ‌های سرمایه‌ گذاری مناسب برخوردار است؛ لذا سرمایه گذاران زیادی در تلاش هستند تا به سوی این کشور روانه شوند . ما در این مقاله قصد داریم تا بهترین دلایل سرمایه ‌گذاری در آمریکا را برایتان بیان کنیم.

 ایالات متحده آمریکا

ممکن است شما هم این عبارت را شنیده باشید که آمریکا کشور فرصت ها است. پس از شنیدن این عبارت ذهن افراد در جای جای ایالات متحده می چرخد و همواره افراد زیادی به منظور سرمایه گذاری در آمریکا می ‌توانند آن را بستری کاملاً امن و مناسب به حساب آورند.

زندگی در کشور آمریکا که معمولاً یکی از ابرقدرت ها در در همه زمینه ها شناخته می شود برای افراد زیادی در جهان یک رویا بوده است اما این رویا طی این سال ‌ها با استفاده از شیوه‌ های گوناگونی قابلیت دستیابی و محقق شدن را دارد . اگر می خواهید با انواع سرمایه گذاری در آمریکا آشنا شوید پس همراه ما باشید.

سرمایه گذاری در آمریکا 524648574684687486

 سرمایه گذاری در آمریکا از طریق تبادل کالا و خدمات:

یکی از شیوه هایی که به واسطه آن می ‌توان سرمایه ‌گذاری در آمریکا را انجام داد و این عمل باعث می شود تا شما بتوانید اقامت این کشور را از آن خود سازید توسعه و افزایش تعاملات با برخی از شرکت‌ ها و سازمان‌ های آمریکایی می ‌باشد. این شیوه مهاجرتی که شما در آن به تبادل کالا احتیاج دارید با ارزش حداقلی صد هزار دلار آمریکا میسر می گردد و یکی از بهترین شیوه های سرمایه گذاری در آمریکا معرفی می گردد .

بهتر است بدانید در تبادل کالا و خدمات با برخی از موسسات آمریکایی به منظور گرفتن اقامت شما دیگر احتیاج ندارید تا مسئله سرمایه گذاری در آمریکا را در ذهن بپرورانید و فقط از طریق واردات و صادرات قادر خواهید بود تا اقامت این کشور را به دست آورید. در واقع این نوع از ویزا هنگامی که مراحل تبادل شما با سازمان های آمریکایی استمرار داشته باشد قابلیت تمدید نیز دارد؛ بنابراین در نظر داشته باشید که مدت زمان نخست این نوع ویزا ۵ ساله است اما در صورتی که می خواهید گرین کارت کشور آمریکا را با استفاده از شیوه واردات و صادرات به دست آورید توجه داشته باشید که کار شما دشوار می ‌شود . یکی از بهترین گزینه های در مقابل شما این است که پس از ورود به این کشور کسب و کاری مناسب در زمینه فعالیت خویش راه اندازی نمایید؛ زیرا گرفتن گرین کارت با استفاده از این روش آسان تر به نظر می آید.

 سرمایه گذاری در آمریکا از طریق خرید ملک

جالب است بدانید یکی از شیوه های مناسب سرمایه ‌گذاری در آمریکا خریداری ملک می باشد. همانگونه که میدانید خرید املاک در برخی از کشور هایی همچون ترکیه باعث می‌ شود تا فرد بتواند به راحتی در آن کشور اقامت دائم بگیرد ؛ اما شما از طریق خریداری ملک در کشور آمریکا نمی‌ توانید اقامت دائم بگیرید بهرحال دقت داشته باشید که این شیوه یکی از پردرآمدترین و سودآورترین شیوه های سرمایه گذاری در آمریکا محسوب می شود.

در حقیقت محدودیت خاصی وجود ندارد که مانع خرید ملک در آمریکا برای افراد شود و افرادی که قصد سرمایه گذاری در آمریکا را دارند با در دست داشتن هر ویزایی به راحتی قادر هستند تا در این کشور از طریق خرید ملک یک سرمایه گذاری کاملاً پردرآمد را تجربه نمایند.

ناگفته نماند میزان افزایش سود خریداری ملک در هر یک از ۵۰ ایالت آمریکا تفاوت دارد ؛ اما در نظر داشته باشید که در بدترین وضعیت و همچنین در بدترین ایالت نیز افزایش میزان ارزش ملک خریداری شده از یکی از بهترین کشور های آسیایی و حتی کشور های اروپایی بسیار بیشتر است . بنابراین خرید ملک در آمریکا بهترین و سودآور ترین گزینه افزایش نرخ ارزش سرمایه اشخاص علاقه مند به این روش به نظر می آید.

سرمایه گذاری در آمریکا 3645698546894684

سرمایه گذاری با ثبت نمایندگی شرکت

از طریق ثبت نمودن نمایندگی شرکت در صورتی که دارای یک کسب و کار کاملاً مستقل در کشورهای خارجی هستید یا می خواهید یک سرمایه گذاری در آمریکا به طور ویژه راه اندازی کنید بنابراین قادر خواهید بود تا گرین کارت آمریکا را از آن خود سازی به منظور گرفتن اقامت بشر آمریکا با استفاده از راه اندازی یک کسب و کار جدید که یکی از شیوه‌های مناسب سرمایه‌گذاری در آمریکا محسوب می شود بایستی از زمان راه اندازی کارتان یک سال گذشته باشد.

از سوی دیگر میزان سرمایه جهت به ثبت رساندن نمایندگی شرکت یا راه اندازی کسب و کار تازه به منظور به دست آوردن اقامت آمریکا عنوان نشده است. اما روشن است که جهت راه اندازی یک شعبه از شرکت مطمئناً به اندازه کافی به نقدینگی احتیاج دارید . یکی از مهم ترین کار هایی که به عنوان یک سرمایه گذار در کشور آمریکا بایستی آن را مد نظر قرار دهید استخدام‌ نیرو می باشد. زمانی که مراحل ثبت نمایندگی در کشور آمریکا انجام می شود ۳ الی ۴ ماه بیان کرده اند و به مدت یک سال اقامت شخص سرمایه گذار در این شیوه اعتبار دارد. بعد از این کشور آمریکا همه مدارک مربوط به شخص متقاضی و همچنین میزان ثروت وی را مورد بررسی و ارزیابی قرار می دهد و اگر شخص متقاضی بتواند تا حدی بسیاری از حداقل‌ های کشور آمریکا را برآورده سازد قادر خواهد بود تا به مدت سه سال و سپس به مدت ۷ سال اقامت بگیرد. در نهایت پس از گذشت این دوران متقاضی سرمایه گذاری در آمریکا توانایی به دست آوردن مدیریت تراز اول گرین کارت با استفاده از ویزای EB1 را دارد.

در رابطه با سرمایه‌ گذاری در آمریکا بایستی این نکته را مد نظر قرار دهید که هر یک از انواع سرمایه گذاری در آمریکا باعث گرفتن اقامت و گرین کارت این کشور نمی‌ شود ؛ بنابراین این نکته را همیشه در خاطر داشته باشید که سرمایه گذاری در آمریکا شیوه های گوناگونی را در بر دارد که هر یک از این شیوه ها با توجه به میزان سرمایه گذاری و شرایط اقتصادی این کشور مدت زمان مشخصی را جهت اخذ اقامت به فرد متقاضی سرمایه گذاری در آمریکا و خانواده وی می ‌بخشد . گاهی ممکن است در بعضی از بیزینس پلن ها به فرد متقاضی سرمایه گذاری در آمریکا اقامت دائم از سوی این کشور داده شود و گاهی نیز این امکان وجود ندارد که به چنین فردی مجوز گرین کارت آمریکا اعطا شود.

شایان ذکر است کشور آمریکا به عنوان یکی از معروف ‌ترین ایالت ها در حیطه توسعه و تحقیق و پژوهشات گوناگون به حساب می آید. در واقع در آمریکا اختراعات بین المللی بسیاری به ثبت رسیده است. محققان و مخترعان در این کشور از چارچوب مالکیت ایمنی بسیار خوبی برخوردار هستند و موسسات و سازمان ها تا هر اندازه ‌ای قادر هستند از طریق یاری رسانی به یک اکوسیستم پر درآمد در کشور آمریکا به منظور اختراع و نوآوری ‌گام های مستحکمی به‌منظور دستیابی به یک تجارت بزرگ جهانی بردارند.

سرمایه گذاری در آمریکا 3654685468746857416874684

 معرفی بهترین ایالت جهت سرمایه گذاری در آمریکا برای افراد متقاضی

بهتر است بدانید تمامی ایالت ها به افراد متقاضی سرمایه گذاری در آمریکا فرصت یکسان ارائه نمی دهد ؛ بنابراین زمانی که راجع به سرمایه‌ گذاری خارجی صحبت می کنیم انتخاب ایالت مناسب بسیار حائز اهمیت می باشد.

ایالت کالیفرنیا در حال حاضر همچون یک آهن ربای بسیار قوی به عنوان نهمین اقتصاد بزرگ در سراسر جهان به دنبال جذب سرمایه گذار می باشد. اگر چه ایالت کالیفرنیا از برنامه‌ های تشویقی خوب برخوردار نیست و همچنین هزینه های هنگفتی را به دنبال دارد اما مزایای زیادی را به افراد سرمایه گذار در آمریکا ارائه می کند. مهم ترین مزایایی که همواره تجار بین المللی در پی به کارگیری آن ها هستند می توان منابع مالی ، بازار مصرفی بزرگ ، تکنولوژی عالی ، نیروی کار بسیار زیاد ، بنادر موجود در این ایالت اشاره نمود.

ایالت کارولینای جنوبی همواره به دنبال جذب نمودن سرمایه گذاران خارجی می باشد که در حال حاضر شرکت ‌های خارجی بسیاری توانسته اند با موفقیت به سمت این ایالت جذب شوند . در واقع در ایالت کارولینای جنوبی از دفاتر خارجی دائمی از بخش ‌هایی همچون توکیو ، مونیخ و شانگهای برخوردار است و به طور منظم نمایندگان دفتر فرمانداری با افراد متقاضی سرمایه گذار در آمریکا و همچنین سرمایه گذاران اروپایی دیدار دارند.

 

سرمایه گذاری در آمریکا 63846987469874689

سخن پایانی:

همانگونه که می‌ دانید کشور آمریکا به عنوان یکی از بزرگترین دریافت کننده‌ های سرمایه‌گذاری خارجی به طور مستقیم در دنیا به شمار می رود ، بدین منظور افراد متقاضی سرمایه گذاری در آمریکا جهت برآورده ساختن رویاهای خویش علاقه زیادی برای هزینه در این کشور نشان می دهند . جالب است بدانید سرمایه گذاری در آمریکا به عنوان یک محرک اصلی نقش بسزایی در ایجاد شغل برای بسیاری از موسسات توسعه اقتصادی و همچنین رشد اقتصادی شناخته می شود.

‫0/5 ‫(0 نظر)

ارسال دیدگاه