نکات شگفت انگیز سرمایه گذاری ملک در آمریکا که نمیدانستید

12 آبان 1400
0 دیدگاه
سرمایه گذاری ملک 4584787897584545548

مقدمه:

اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که می خواهید در آمریکا سرمایه گذاری کنید پس تا پایان این مقاله همراه ما باشید. در رابطه با کشور آمریکا باید به شما بگوییم که آمریکا در واقع مختصر عبارت “ایالات متحده آمریکا ” می باشد. این کشور در قاره آمریکا واقع شده که ۵۰ استاندارد و شیوه مدیریت و اداره آن به روش فدرال می باشد. پایتخت کشور آمریکا واشنگتن بوده و قشنگ ترین و بزرگترین شهر آن از لحاظ پهنا نیویورک است. واحد پولی که در این کشور رایج است دلار آمریکا و جمعیت در این کشور به حدود ۳۲۹ میلیون نفر می رسد. با توجه به اینکه چرخه اقتصادی در این کشور بسیار قدرتمند و توسعه صنعت در آن بسیار زیاد بوده در میان سایر کشور ها به عنوان بهترین کشور از نظر اقتصادی به شمار می رود.

سرمایه گذاری ملک 4584787897584545548

 شرایط خرید ملک در کشور آمریکا

در صورتی که می خواهید به سرمایه گذاری در کشور آمریکا و همچنین خرید ملک بپردازید بایستی در رابطه با وضعیت این کشور آگاهی کامل به دست آورید. در واقع باید بگوییم سرمایه گذاری ملک در آمریکا باعث می شود تا شما بتوانید پاسپورت این کشور را به دست آورید.

همانگونه که در بالا برایتان بیان شد کشور آمریکا دارای ۵۰ ایالت بوده و نحوه مدیریت آن فدرال می باشد. در واقع این کشور مساحتی بالغ بر ۹ میلیون متر مربع دارد. همچنین بهتر است بدانید این کشور به لحاظ جمعیتی در رتبه سوم کشور های جهان و به لحاظ وسعت در جایگاه چهارم قرار دارد. واحد پولی آمریکا همان گونه که پیش از این گفته شد دلار است؛ از این رو در شمار با ارزش ترین واحد های پولی در دنیا قرار دارد. افرادی که می ‌خواهند با این کشور ارتباط برقرار کنند بایستی از پیش شماره +۱ استفاده کنند. زبانی که مردم این کشور با آن صحبت می ‌کنند آمریکایی اما زبان رسمی آن، زبان انگلیسی است. افراد زیادی همواره قصد دارند در آمریکا سکنا گزیدند؛ چرا که مساحت خانه های موجود در این کشور و همچنین سبک معماری آن خاص می باشد ، همین امر موجب می‌شود تا افراد زیادی به منظور خریداری ملک در این کشور تلاش بسیاری کنند. یکی از نکاتی که ممکن است شما را به سمت خود جلب کند این است که در شهر های بسیاری در این کشور معمولاً خانه ها به شکل ویلایی و کاملاً شخصی با وسعت بسیار زیاد ساخته می شود.

سرمایه گذاری ملک 58648675486418674687486478674

 

 نحوه سرمایه گذاری ملک در آمریکا

بهتر است بدانید سرمایه گذاری ملک در آمریکا و همچنین گرفتن اقامت این کشور با استفاده از خریداری ملک شخصی برای شما به طور مستقیم امکان پذیر نخواهد بود. همواره افرادی در دنیا وجود دارند که گمان می کنند اگر بتوانند در آمریکا ملکی را خریداری نمایند به راحتی می توانند اقامت این کشور را از آن خود سازند؛ از این رو دست به چنین کاری می ‌زنند. اما برخی از افراد دیگر قادر هستند از طریق ویزای توریستی به این کشور راه یابند و همچنین می توانند در این ایالت ملکی را خریداری نمایند ، بنابراین محدودیت خاصی در آن برایشان موجود نخواهد بود. بهتر است این نکات را مد نظر قرار دهید که اگر می‌خواهید سرمایه گذاری ملک در آمریکا داشته باشید بیش از همه بایستی در این کشور اقامت خود را دائمی نمایید و سپس ملک مورد نظر را خریداری کنید. به منظور گرفتن اقامت دائم در این کشور باید نسبت به روش های کسب اقامت دائم آگاهی به دست آورید.

 آشنایی با مهم ترین استاندارد های سرمایه گذاری ملک در آمریکا

شما باید نسبت به استاندارد های سرمایه گذاری ملک در آمریکا اطلاعاتی را به دست آورید ،این مسئله بسیار مهم می باشد؛ چرا که افرادی که می خواهند به سرمایه ‌گذاری در آمریکا بپردازند بایستی در رابطه با استاندارد های آن بررسی ها و تحلیل های لازم را انجام دهند‌. هنگامی که شخص متقاضی می ‌خواهد در کشوری سرمایه‌گذاری کند حتماً باید نسبت به این مسئله توجه داشته باشد که اگر هر گونه مشکل برایش در کشور مقصد پیش آید آیا دادگاه موجود در آن کشور شرایط دفاع نمودن از حقوق آن شخص را دارا است؟

این مسئله بسیار حائز اهمیت می ‌باشد که افراد سرمایه گذار بایستی همواره بدان توجه کنند. یکی از مهم‌ ترین موارد دیگری که همواره باید از سوی اینگونه افراد مورد توجه قرار گیرد مصادره اموال بیگانگان است؛ بنابراین در رابطه با کشور آمریکا باید بگوییم که تاکنون این کشور هیچ گونه موردی را در مصادره اموال برای افراد بیگانه عنوان نکرده است جز در برخی از موارد که آن هم دولت درباره آن تصمیم می ‌گیرد.

سرمایه گذاری ملک 46985469854685468747

 چه افرادی واجد شرایط سرمایه گذاری ملک در آمریکا هستند؟

سرمایه گذاری ملک در آمریکا و اینکه بتوانید اقامت را در این کشور بگیرید برای افراد بسیاری میسر می گردد، اما همان گونه که پیش از این نیز بیان شد سرمایه گذاری ملک در آمریکا حتما دلیلی برای اخذ اقامت و گرفتن تابعیت نمی باشد. دقت داشته باشید که سرمایه گذاری ملک در آمریکا فیلتر خاصی نداشته که توانایی خریداری مستغلات و ملک را در این کشور به شما ندهد ؛ از این رو به شما توصیه می کنیم آن دسته از افرادی که می خواهند در این کشور سرمایه‌ گذاری ملک داشته باشند پیش از همه به دنبال اخذ اقامت در این کشور باشند و پس از آن به دنبال تقاضای خرید ملک در آمریکا باشند؛ چرا که راه یافتن شما به این کشور فقط توسط ویزای توریستی میسر می گردد همین مسئله بسیار برای شما ریسک خواهد داشت، چون ممکن است شخص ویزا دهنده این مسئله را نپذیرد که به شما ویزا دهد ؛ لذا تقاضای راه یافتن شما به این کشور قبول نمی شود در نتیجه مشکلات زیادی را برایتان به وجود خواهد آورد‌.

 سرمایه گذاری ملک در آمریکا و طی نمودن مراحل قانونی در این کشور

سرمایه گذاری ملک در آمریکا و طی نمودن مراحل قانونی در این کشور بسیار اهمیت دارد؛ بنابراین حتماً این مسئله را مد نظر قرار دهید. طی نمودن مراحل قانونی سرمایه گذاری در آمریکا از طریق وام مسکن و همچنین تسهیلات بانکی زمان زیادی از شما نمی گیرد، معمولاً این مسئله میانالی ۳۰ روز اتفاق می افتد.بنابراین این مدت زمان به منظور طی نمودن همه مراحل قانونی سرمایه گذاری ملک در آمریکا کفایت می کند. دقت داشته باشید که خریداری ملک با استفاده از روش پرداخت نقدی فقط ممکن است ۵ الی ۱۰ روز زمان ببرد. بررسی و تحلیل شرایط ممنوعیت فروش ملک از جمله مسائل مهم دیگری است که باید آن را مد نظر قرار دهید.

بهتر است بدانید خریداری ملک در کشور آمریکا جزء سرمایه ‌گذاری در این کشور به شمار نمی رود و تنها مردم خود این کشور به خرید ملک برای سکونت می پردازند.

خریداری ملک در کشور آمریکا و همچنین داشتن یک وکیل مربوطه جهت انجام امور مرتبط با این موضوع یکی از دیگر نکات مهمی است که بایستی افراد آن را در نظر داشته باشند که شما به منظور خریداری ملک و همچنین سرمایه گذاری ملک در آمریکا بایستی برای خود یک وکیل انتخاب کنید؛ چرا که این گونه از موارد به یکسری بررسی های حقوقی احتیاج دارد و بسیار حائز اهمیت می باشد. ممکن است بعضی از ملک ها در کشور برایشان مشکلات حقوقی پیش آمده باشد، بنابراین این مشکل باید از سوی وکیل مدافع این کشور مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرد و همچنین از سوی اداره ثبت املاک آن کشور استعلامات مربوطه را دریافت کند.

ممکن است شما هم این مسئله را بدانید که ملک های وجود دارد که از مشکلاتی مانند مالیات ، ورثه برخوردار هستند؛ بنابراین تمامی این مشکلات باید از سوی شخص وکیل مورد ارزیابی قرار گیرد و پس از اینکه ملک مورد نظر مشکلی نداشت می توانید به خریداری ملک بپردازید. آن دسته از افرادی که می خواهند به سرمایه گذاری ملک در آمریکا بپردازند قادر خواهند بود از برخی وکیل های تخصصی در حیطه مهاجرت و امور داخلی کشور آمریکا کمک بگیرند و در رابطه با تمامی مسائل از جمله سرمایه گذاری ملک در آمریکا و انتخاب یک ملک بدون مشکل و غیره مشاوره بگیرند.

سرمایه گذاری ملک 548574857487468741865

 گرفتن تابعیت و اقامت کشور آمریکا با استفاده از سرمایه گذاری

سرمایه گذاری کردن در کشور آمریکا برای افراد متقاضی سرمایه گذاری و همچنین افرادی که قصد مهاجرت به این کشور را دارند در واقع اقامت بلند مدتی را برایشان ضمانت می کند. در صورتی که فرد قادر باشد به صورت موفقیت آمیز در حیطه کارآفرینی در این کشور فعالیت کند توانایی طی نمودن مراحل اولیه همچون پر کردن فرم های مورد نیاز اقامت دو ساله مشروط را از آن خود سازد ؛ سپس زمانی که دو سال و ۹۰ روز پیش از این که کارت اقامتش باطل شود قادر خواهد بود تا به اداره مهاجرت این کشور برود و اقامت نامشروع خویش را که بطور معمول ۵ ساله است، دریافت کند.

‫0/5 ‫(0 نظر)

ارسال دیدگاه