تی وی روم (TV Room) و هر آنچه که باید از نحوه طراحی آن بدانید

5 آذر 1400
0 دیدگاه
تی وی روم 96746974896748967495

تی وی روم ، از بخش های اصلی در ویلاهای مازندران محسوب می شوند که این روزها در ویلاهای بزرگ نظیر ویلاهای لوکس و لاکچری ، ویلاهای دوبلکس و تریبلکس ، پنت هاوس شیک و بزرگ و همچنین در برج های ساحلی و مدرن مازندران بسیار دیده می شود .

این اتاق خاص در چندین سال اخیر در بسیاری از ویلاها قابل مشاهده هستند ، به گونه ای که از برنامه های اصلی طراحان و معماران می باشند ، داشتن تی وی روم ارزش ملک را افزایش خواهد داد و فضای بسیار خاص و دنجی را به وجود خواهد آورد . طراحی و نحوه چیدمان داخلی آن نیازمند مهارت و ایده های خاصی است که معماران و طراحان داخلی در اختیار شما قرار خواهند گذاشت .

تی وی روم 96746974896748967495

طراحی تی وی روم در ویلا و آپارتمان های مازندران

قدم نخست برای انتخاب تی وی روم یا TV Room مشخص کردن محل قرار گیری این اتاق و تلوزیون می باشد ، ممکن است که این اتاق مجزا از اتاق پذیرایی باشد و یا همچنین نیز ارتباط مستقیمی با اتاق پذیرایی داشته باشد . بنابراین مهم ترین قدم مشخص کردن دقیق هدف شما از طراحی تی وی روم چیست ؟

در صورتی که این اتاق با پذیرایی شما ارتباط مستقیم دارد شما باید تمامی المان های دیگر و عناصر باقی دیگر را در نظر بگیرید به عنوان مثال باید با استفاده از پرده ، لوستر ، مبلمان و … به طراحی و دکوراسیون داخلی این اتاق بپردازید . بدون شک برای طراحی و دکوراسیون داخلی فضا باید از مبلمان مناسب با اتاق برای چیدمان استفاده نمایید ، بد نیست بدانید که نحوه قرار گیری تلوزیون در اتاق نقش بسیار مهمی در چیدمان و زیباسازی خواهد داشت  . همچنین در صورتی که نیز این اتاق شما مجزا از پذیرایی است باید با استفاده از مبلمان مخصوص در سبک راحتی مانند مبلمان طرح ال و یا مبل راحتی به دیزاین تی وی روم خود بپردازید .

تی وی روم 5498486468

ایده های نوین برای مبلمان  Tv room  

شما با انتخاب صحیح از طرح ، رنگ و مدل و شکل ظاهری از مبلمان خود در اتاق تلوزیون می توانید ایده های زیبا و فضای مدرنی را خلق نمایید . مهم ترین قدم برای نحوه چیدمان این اتاق انتخاب سبک مورد پسند و مناسب برای ان است ؛ مثلا شما باید از بین سبک های کلاسیک ، مدرن ، مینیمال ، سنتی ، مدیترانه ای و … سبک مورد نظر را برای دکوراسیون داخلی اتاق تلوزیون انتخاب نمایید . برخی از افراد تمایل بر این دارند تا در سبک کلاسیک خود از قاب عکس ها ، گلدان ها و مجسمه های مورد علاقه خود استفاده نمایند .

این المان ها و مجموعه به صورت دیوار کوب در اتاق تلوزیون نصب می شوند . بعد از انتخاب سبک مناسب برای اتاق تلوزیون خود شما باید پرده متناسب با سلیقه و دکوراسیون داخلی اتاق انتخاب نمایید . پرده ها جلوه اتاق تیوی را چندین برابر می کنند ؛ انتخاب دقیق و درست از رنگ و طرح پرده می تواند اتاق شما را نورانی تر و بزرگ تر نشان دهند . رعایت فاصله استاندارد تلوزیون با باقی المان ها ، مبل ها و صندلی ها از عناصر و نکات مهمی هستند که باید رعایت شوند .

تی وی روم 6456846848748

هدف خود را از داشتن و طراحی تی وی روم مشخص کنید

داشتن اتاق تلوزیون و طراحی و چیدمان آن نیازمند رعایت تعدادی قانون می باشد ، که اولین و مهم ترین قدم برای این کار انتخاب و مشخص کردن هدف خود از طراحی این اتاق می باشد . ابتدا باید در نظر بگیرید که اتاق نشیمن شما با اتاق تیوی در ارتباط می باشد یا خیر ، در صورتی که جدا هستند شما ازادانه می توانید از عناصر و المان های مورد علاقه خود استفاده نمایید . در غیر این صورت شما باید این نکته را در نظر بگیرید در شرایطی که تیوی روم شما با نشیمن در ارتباط باشد ، باید به مبلمان ها ، دکوراسیون و مجسمه های اتاق ، پرده ها ، فاصله مجموعه از هم توجه بسیار کنید .

بهتر است تصمیم بگیرید که تلوزیون شما به چه صورت باشد باید به نصب تلوزیون در اتاق توجه داشته باشید . به دلیل اینکه تمام افراد خانواده دور هم جمع می شوند و به تماشای تلوزیون می پردازند باید جایگاه تلوزیون به گونه ای باشد که تمام افراد به تماشای آن دسترسی داشته باشند . مبلمان ها و فاصله آن ها با تلوزیون نیز حائز اهمیت می باشند شما باید به گونه ای تمامی موارد را انتخاب نمایید تا با هیچ گونه مشکلی مواجه نشوید . انتخاب طرح و نوع مبلمان نیز باید بسیار دقیق باشد چرا که افراد خانواده بر روی آن های می نشینند  از تماشای ساعت ها فیلم و دور هم بودن لذت می برند . باید سبک مبلمان را به گونه ای انتخاب کنید که در عین شیک بودن ، باعث ایجاد حس راحتی نیز بعد از ساعت ها نشستن شود .

تی وی روم 85745874186541861

انتخاب دیزاین اتاق تلوزیون

طراحی و معماری تی وی روم شما به سلیقه شخصی و ایده شما بستگی دارد شما می توانید با به کار گیری از عناصر خاص و مدرن ، انتخاب رنگ مناسب و نورپردازی سفید به ایجاد جلوه بهتر ویلای خود کمک بسیار کنید . استفاده از عناصر چوب و سنگ مصنوعی و یا طبیعی می تواند این قسمت از فضای داخلی ویلای شما را شیک تر و جذاب تر کند . همچنین نیز به کار بردن قفسه های کتاب ، شلف دیواری ، میز قهوه  ، میز چایخوری و … می تواند به زیباسازی فضای داخلی ویلای شما در اتاق تلوزیون بی افزاید .

سخن پایانی

با انتخاب تی وی روم مناسب و چیدمان و دکوراسیون درست آن می توانید هم باعث زیباسازی فضای داخلی ویلای خود شوید و هم از دنج بودن و رویایی بودن تی وی روم خود لذت ببرید . شاید برای شما جالب باشد بدانید که داشتن تیوی روم در ویلاهای مازندران امروزه پر طرفدار ترین انتخاب می باشد ، از همین رو معماران در تلاش اند که ویلاهای امروزی را به گونه طراحی کنند تا مالکان بتوانند به طراحی داخلی ، چیدمان و دکوراسیون داخلی ویلای خود بپردازند . تی وی روم می تواند مکانی برای لذت بردن از دورهمی و یا حتی تنهای هنگام تماشای فیلم باشد ، نا گفته نماند در ایجاد فضای گرم و صمیمی در جوار خانواده بی تاثیر نیست .

‫0/5 ‫(0 نظر)

ارسال دیدگاه