بهترین ویلاهای ساحلی شمال

13 آبان 1400
0 دیدگاه
ویلاهای ساحلی 84984674687486478474

” به چشمان خود استراحت دهید و به جای خواندن به پادکست بالا گوش دهید… “
______________________________________________

ساخت و ساز ویلا و خرید و فروش آن در شمال ، بیزینسی پر رونق است که همیشه هم خریدار دارد و هم فروشنده ! اما اگر کسی قصد فعالیت در زمینه خرید و فروش ویلا در شمال و کسب سود داشته باشد ، باید شناختی نسبت به سلیقه مشتریان و نوع تقاضای آن ها پیدا کند. در واقع هر فروشنده ای باید نسبت به تقاضای مشتریانش واقف باشد. اما به نظر شما در شمال کدام دسته از ویلاها بیشترین خریدار و متقاضی را دارند؟ کدام ویلاها هستند که همیشه مورد توجه و استقبال مسافران شهرهای شمالی قرار میگیرند؟ از آنجایی که طی سالهای اخیر ساخت و ساز ویلا به شکل چشمگیری افزایش یافته و رقابت در این بیزینس بسیار بالاست ، کسی در خرید و فروش موفق خواهد بود که دقیقا مطابق با سلیقه مشتری پیش برود. در میان ویلاهای شمال ، ویلاهای ساحلی بیشترین طرفدار را دارند. در واقع ویلای ایده آل برای اکثریت ، ویلای در مجاورت با ساحل تعریف شده است. اما در میان ویلاهای ساحلی هم ارزش گذاری متفاوت است. زمین های قابل ساخت و ساز در مجاورت با سواحل محدود هستند و برخی ویلاها به طور شهرکی در کنار یکدیگر واقع شده اند . این نوع ویلاها شاید آن سکوت و آرامشی که مسافرین انتظار دارند را برآورده نکنند. اما دسته ای از ویلاهای ساحلی هم وجود دارند که در فضایی اختصاصی تر ساخته میشوند و دقیقا آن آرامشی را تداعی میکنند که در ایده آل اکثر مسافرین تعریف شده است. در ادامه بیشتر به صحبت در رابطه با ویژگی های بهترین ویلاهای ساحلی در شمال خواهیم پرداخت. در حقیقت بخشی از ویژگی های یک ویلای ساحلی عالی شامل موقعیت و منطقه قرارگیری آن میشود و بخش دیگر نیز به معماری ، نقشه و کیفیت ساخت آن برمیگردد. با مطالعه ی این مقاله ، شناختی نسبت به یک ویلای درجه یک ساحلی در شمال پیدا خواهید کرد و مبالغ سنگین در ازای چرب زبانی های فروشندگان و امکانات غیر واقعی نخواهید پرداخت!

ویلاهای ساحلی در شمال 616941694964

ویلای ساحلی در مازندران

به نظر شما چه چیزی ویلاهای ساحلی را به این اندازه جذاب میکند؟ اینکه در طول اقامتتان در شمال ، هر شب کنار سواحل زیبا و بی نظیر شمال قدم بزنید و روزها با صدای دل انگیز دریا از خواب بیدار شوید ، تجربه ی فوق العاده ایست. تعداد زیادی از ویلاهای ساحلی که این تجربه را به شما هدیه میکنند در شهر مازندران واقع شده اند. شهر مازندران به علت فاصله ی کمتری که با تهران دارد ، بیشتر از سایر استان های شمال مورد توجه قرار میگیرد. ویلاهای ساحلی استان مازندران اکثرا در شهرستان های نور ، محمود آباد ، چسمتان و نوشهر واقع شده اند که همه ی آن ها علاوه بر داشتن سواحلی جذاب و بی نظیر ، از مناظر دیگری مانند جنگل های سرسبز برخوردارند‌. معمولا خاص ترین ویلاهای ساحلی شمال در این مناطق دیده میشوند و از آنجایی که قیمتشان همواره در حال افزایش است ، فرصت خوبی برای سرمایه گذاری نیز محسوب میشوند.

ویلاهای ساحلی شمال با داشتن بهترین امکانات انتخاب ویژه خریداران و متقاضیان علاقمند به سواحل می باشند . امروزه افراد زیادی به دنبال خرید واحدهای برج های ساحلی در شمال و مازندران می باشند زیرا این واحد های مسکونی هم دارای امکانات فوق العاده لاکچری می باشند و هم در نزدیکی سواحل می باشند . در واقع با خرید این واحد های ساحلی شما از هم امکانات بالایی بهره مند خواهید بود و هم می توانید از تفریحات ساحلی استفاده کنید .

از جمله تفریحات ساحلی که می توان از آن ها لذت برد باید به قایق سواری ، موج سواری ، شنا کردن ، پیاده روی و از این موارد اشاره کرد .

نزدیکی به سواحل فواید بسیاری را شامل می شود به عنوان مثال بهره مند بودن و استفاده بهینه از نور مستقیم خورشید ؛ به طوری که شما می توانید ویتامین دی طبیعی را به طور مستقیم از آفتاب سواحل دریافت کنید .

همچنین باید اضافه کرد که به گفته روانشناسان زندگی در سواحل برای آرامش ذهن و درون بسیار موثر می باشد . تصور کنید شما در نزدیکی سواحل زندگی می کنید ، اولین چیزی که به چشم شما خواهد آمد آفتاب مستقیمی است که از پنجره نمایان می شود و اتاق شما را روشن می کند . بعد از باز کردن پنجره ها شما ویوی تماشایی به طرف دریا و منظره ساحلی خواهید داشت . ویلاهای ساحلی نیز دقیقا شامل چنین ویژگی هایی می باشند ، شما در نزدیکی سواحل زندگی خواهید کرد و از تمامی امکانات نیز بهره مند خواهید بود . شاید برای شما سوالی به جود بیاید که آیا امکانات ویلاهای ساحلی نیز چنین می باشد ؟

در پاسخ باید اضافه کنیم بله شما با زندگی در ویلاهای شمال تمامی لذت های زندگی را تجربه خواهید کرد . ویلاهای شمال دارای امکاناتی نظیر باغچه ، حوض ، ویوی تماشایی رو به طبیعت و دریا ، بالکن ، حیاط بزرگ و سرسبز و … می باشند . شما دارای حیاط شخصی خواهید بود که آزادانه می توانید هر گونه تغییری که شایسته می دانید را متناسب با سلیقه شخصی خود ایجاد کنید

 

ویلاهای ساحلی 487948794784874854857418574175414741

 

ویلای ساحلی در محمود آباد

محمود آباد یکی از پر طرفدارترین شهرهای ساحلی شمال محسوب میشود. ویلاهای ساحلی شهرکی و شخصی در این منطقه سبب شده اند بسیاری از مسافران به اقامت در این منطقه تمایل داشته باشند. از دیگر دلایل پرطرفدار بودن ویلاهای ساحلی محمودآباد میتوان به فراهم بودن امکانات رفاهی ، فروشگاه ها و مراکز خرید و دسترسی آسان اشاره کرد.

ویلای ساحلی در نوشهر

آب و هوای فوق العاده ، ویلاهایی با معماری به روز و بی نظیر و سواحلی تمیز و پر از آرامش اولین ویژگی هایی هستند که میتوان برای شهر زیبای نوشهر نام برد.ویلاسازی در شهر نوشهر ، در مقایسه با سایر شهرهای شمالی کمی دیرتر مطرح شد ؛ از این رو شاید آرامش و سکوتی را که به دنبالش هستید در ویلاهای ساحلی نوشهر پیدا کنید ! طی چند سال اخیر ویلاهای ساحلی زیادی در نوشهر ساخته شده اند که اغلب خریداران آن ها افراد غیربومی هستند.

مزایای ویلاهای ساحلی در شمال

بعد از معرفی چند شهر مناسب برای خرید ویلای ساحلی ، بهتر است از مزایای ویلاهای ساحلی صحبت کنیم. ویلاهای ساحلی در ضلع شمالی جاده ها واقع میشوند که همین ویژگی دسترسی به آن ها آسان میکند. یکی از برتری های ویلاهای ساحلی نسبت به ویلاهای جنگلی و کوهستانی ، دسترسی آسان تر در فصول سرد سال است. در فصل های پاییز و زمستان به علت بارش های سنگین ، بسیاری از جاده ها و مسیرهای عبور مسدود میشوند. اما جاده هایی که به ویلاهای ساحلی منتهی میشوند ، در محدوده ی شهر قرار دارند و به همین دلیل رفت و آمد را برای مسافرین راحت میکنند. ویلاهای ساحلی شمال شاید قیمت های بالاتری داشته باشند ، اما همین ویژگی های مثبت سبب جذب خریدارانشان میشود.

معماری ویلاهای ساحلی در شمال

شما هزینه ی زیادی را صرف خرید یک ویلای ساحلی میکنید و بخش زیادی از این مبلغ سنگین به علت موقعیت ویلاست . اما نکته مهم این است که نباید از کیفیت ساخت و معماری ویلا غافل شوید! امروزه ویلاهایی در سواحل شمال ساخته میشوند که مانند یک سیب خوشرنگ اما کرم خورده هستند! نمای این ویلاها به شیک ترین حالت ممکن طراحی شده است ، اما در فضای داخلشان خبری از کیفیت نیست! نقشه های غیر اصولی و متریال نامرغوب نشان دهنده ی عدم کیفیت این ویلاهاست . بهترین ویلاهای ساحلی در ایده آل ترین حالت ممکن ساخته میشوند. هرچه تعداد اتاق خواب های مستر و مهمان بیشتر باشند ، ارزش آن ویلا افزایش خواهد یافت. برای ویلاهایی که در مناطق مرطوب و شرجی ساخته میشوند ، باید حساسیت بیشتری در انتخاب مصالح به خرج داده شود ؛ چرا که رطوبت و هوای شرجی به تنهایی از عمر مصالح میکاهد و استفاده از نوع نامرغوب ، بعدها صاحب ویلا را مجبور به پرداخت هزینه تعمیرات و تغییرات خواهد کرد.

ویلاهای ساحلی 497487489485748574857455

 

به چه نکاتی باید به هنگام خرید ویلا ساحلی در شمال توجه کنیم؟

نکاتی وجود دارند که به هنگام خرید ویلای ساحلی باید به آن ها توجه کرد. باید به این نکته توجه داشته باشید که هر زمینی برای ویلای ساحلی ارزشمند و مناسب نیست و باید به موقعیت مکانی آن، جاده منتهی به ساحل، امنیت و امکانات منطقه توجه کنید.

در این بین ممکن است افرادی سودجو به صرف ساحلی بودن یک ملک، مبالغ بسیار بالا و غیرمنصفانه ای را از شما تقاضا کنند پس قبل از خرید حتما با کارشناسان و مشاورین املاک باتجربه و ماهر مشورت کنید .

شمال ایران دارای اب و هوای مرطوب و بسیار پاکیزه است ، هر چه به بافت روستایی نزدیک تر می شویم ، این پاکیزه بیشتر می شود . به همین علت افراد بسیاری برای زندگی و سرمایه گذاری این منطقه سرسبز و خوش اب و هوا را انتخاب می کنند . خرید هرگونه ملک در شمال علاوه بر مزایای بسیاری زیادی که دارد ، در صورت عدم اگاهی بالا ممکن است دردسر ساز باشد .

اقدام به هر گونه سرمایه گذاری در هر نقطه از مازندارن باید با توجه به نکات خریداری انجام بگیرد ، شما برای اینکار ابتدا باید منطقه مورد نظر را در نظر بگیرید . ویلایی که انتخاب شما است باید در منطقه ای امن و پر از ارامش واقع شده باشد تا در هنگام زندگی با مشکل مواجه نشوید و ارامش و امنیت را برایتان به ارمغان بیاورد .

همچنین لازم به ذکر است قدم نخست که مهم ترین بخش خرید ملک و سرمایه گذاری محسوب می شود کسب اطلاعات بالا و مشورت با مشاوره املاک سرشناس منطقه می باشد . شما به این منظور باید از مشاوره املاک معتبر و خبره راهنمایی بگیرید . در صورتی که شما اطلاعات بالایی را نداشته باشید ، ممکن است هنگام سرمایه گذاری و اخذ ویلا با مشکل بسیاری مواجه شوید .

موقعیت جغرافیایی و لوکیشن ویلا را حتما در اولویت قرار دهید ؛ چراکه دسترسی ویلا به تمامی مراکز درمانی ، تفریحی ، فروشگاه ها و همچنین خیابان بسیار مهم می باشد . در غیر اینصورت شما برای دسترسی به تمامی اماکن مسافت بسیاری را باید طی نمایید .

سرمایه گذاری با خرید ویلای ساحلی در مازندران و شمال بهترین گزینه ای است که اینده بسیار درخشانی خواهد داشت .

خرید ملک در مازندران و شمال دارای سود بسیار بالا و هچنین ریسک کمتری می باشد . در صورتیکه قیمت املاک متغیر باشد شما هرگز دچار خسارت و زیان نخواهید بود چراکه اگر قیمت ملک شما افزایش نیابد ، کاهش نیز نخواهد یافت .

ویلاهای ساحلی امروزه به دلیل نزدیک بودن به سواحل توریست و مسافران بسیاری مجذوب خود کرده اند به همین علت سرمایه گذاران این منطقه ها را بهترین نقطه برای سرمایه گذاری و خرید ملک انتخاب می نمایند .

تمامی امکانات تفریحی و گردشگری در نزدیک سواحل واقع شده اند تا مسافران و خریداران بتوانند از امکانات در نزدیکی محل زندگی خود بهره مند شوند .

صحبت آخر!

فرقی نمیکند که برای اجاره دادن و یا سرمایه گذاری ویلا در شمال خریداری میکنید ، یا به عنوان محلی برای استراحت قصد خرید ویلای ساحلی دارید. در هر صورت تمامی جوانب از جمله مسیر ، موقعیت ، امکانات ، کیفیت ساخت ، نقشه و امنیت را بسنجید تا هم به مروز زمان به ارزش ویلای ساحلیتان در شمال افزوده شود و هم از اقامت در آن نهایت لذت را ببرید.

 

آخرین ویرایش در تاریخ1400/08/13

‫0/5 ‫(0 نظر)

ارسال دیدگاه