برج در سرخرود امن تر هستند یا ویلای مستقل؟

12 آبان 1400
0 دیدگاه
برج در سرخرود 878978468475464878

” به چشمان خود استراحت دهید و به جای خواندن به پادکست بالا گوش دهید… “

______________________________________________

 

سرخرود یکی از شهرهای حاشیه دریای خزر است که در انتهای مسیر رودخانه هراز به دریای خزر واقع شده است. این قطب جدید گردشگری، دارای موقعیت های اقتصادی مختلفی است. موقعیت های اقتصادی سرخرود بیشتر بر پایه صنعت توریست و گردشگری ایجاد شده است. سرخرود از یک سو زیبایی های خزر را به مسافران نشان می دهد. از دیگر سو دشت های هموار و سرسبز در پهندشت دل انگیز دامنه البرز را به شهروندان بومی و مهمانان غیر بومی خود عرضه می دارد. این شهر توریستی از مناطق مستعد رشد در شمال کشور می باشد که می توان با سرمایه گذاری و افزایش ارزش آن به سود بالایی رسید. امروزه سرمایه گذاری در زمینه برج و ویلا در سرخرود بسیار پررونق است. یکی از فاکتورهای اساسی جهت سرمایه گذاری بررسی امنیت منطقه است. در این مقاله قصد داریم به مقایسه امنیت برج در سرخرود و ویلاهای مستقل بپردازیم.

برج های ساخته شده در سرخرود تحت نظارت بهترین مهندسان و معماران ساخته شده اند و از نظر استقامت ، مقاومت و استحکام بسیار بالا هستند . ویلاهای موجود در شهرک های ساحلی ، شهرک خانه دریا ، شهرک دریا کنار و یا حتی هرگونه ویلای مستقل در سرخرود نیز استقامت های متفاوت و بالایی دارند .

هر کجا که حرف از استقامت و امنیت می شود ویلاها و برج های واقع در سرخرود در دل مازندران اولین گزینه برای خریداری هستند . خرید هرگونه ملکی مزایا و معایب متناسب با خود را دارد که در ادامه با آن ها می پردازیم .

از مهم ترین مسائلی که برای سرمایه گذاران و خریداران حائز اهمیت است ایمن بودن انتخاب مورد نظر می باشد . ویلاهای مستقل به دلیل جدا بودن از یکدیگر ممکن است از امنیت پایین تری برخوردار باشند . همچنین سرقت سارقین از ویلاهای مستقل نسبت به ویلاهای شهرکی و برج ها نیز بیشتر می باشد . چرا که در ویلاهای مستقل شما تنها امنیتی که می توانید برای خود ایجاد کنید استفاده از سگ به عنوان نگهبان و یا خریداری و راه اندازی سیستم دزدگیر و یا قفل های محکم می باشد . درحالی که در برج ها و یا ویلاهای شهرکی امنیت همیشگی و 24 ساعته پا برجا می باشد .

نگهبانی به صورت شفیت های 24 ساعته در حال فعالیت می باشند . در برج های سرخرود تمامی ورود و خروج های ساکنین چک می شود  و همچنین افراد ناشناس اجازه ورود نخواهند داشت .

امنیت برج در سرخرود 58453135143543

امنیت برج های سرخرود

همانطور که همه میدانیم امنیت از مهم ترین مسائل برای خریداران و مالکان محسوب می شود . هم خانه های ویلایی مستقل و هم برج های ساحلی هر کدام دارای قوانین و مقررات مختص به خود هستند . در برج های سرخرود امنیت بسیار بالایی برقرار است رفت و آمد و ورود و خروج در این واحد های مسکونی تحت نظر نگهبانان و حراست می باشد . نگهبانی 24 ساعته در برج های ساحلی زندگی را برای تمامی افراد راحت تر کرده است .

وجود نگهبان در لابی نگهبانی بر ارزش این واحد ها افزوده است . افرادی که ساکن این برج ها نباشند برای ورود به مشکل بر خواهند خورد . حریم خصوصی تمامی واحد ها پا برجاست و همواره حفظ می شود ، تمامی افراد موظف به رعایت حریم خصوصی و احترام به یکدیگر می باشند . در خانه های ویلایی امنیت نسبتا بالاست اما نسبت به برج ها امنیت کمتری دارد . خانه های ویلایی نیاز ب رسیدگی و نگهبانی قوی دارند اما برج های ساحلی این چنین نیستند .

در خانه های ویلایی حریم خصوصی کاملا شخصی می باشد و شما آزادانه می توانید در ویلای خود مراسمات و تعمیراتی که می خواهید را انجام دهید . در حالیکه در برج های ساحلی شما نمیتوانید تغییرات و تعمیراتی که می خواهید را انجام دهید زیرا ممکن است ایجاد مزاحمت و صدا برای اطرافیان شود . امنیت برج در سرخرود، یکی از مزایای سرمایه گذاری در این شهر ساحلی می باشد. مدرن ‌ترین و لوکس ترین امکانات ساختمانی در برج های سرخرود وجود دارند که زندگی امن ‌تر و راحت ‌تری برای ساکنان فراهم می ‌کند. برج های مسکونی سرخرود، دارای قوانین و ضوابط خاصی هستند. رعایت این قوانین ضامن امنیت بقیه ساکنین برج می باشد. یک لابی ‌من نگهبانی 24 ساعته از برج ها را بر عهده دارد. از دیگر امکانات برج‌ ها در سرخرود، وجود دوربین‌ های کنترل در راهروها و آسانسورها است که باعث افزایش امنیت هر چه تمام تر ساکنین می شود. از دیگر مزایای خرید برج ساحلی در سرخرود، می توان به رعایت بیشتر اصول ایمنی در ساخت آن ها اشاره کرد. اکثر برج ‌های لوکس، اصولی ساخته شده ‌اند و در مقابل زلزله مقاوم هستند. معمولا از با کیفیت ترین مصالح و تجهیزات مطابق با استانداردهای بین‌المللی، در ساخت این برج ها استفاده می شود.

مقایسه ویلای مستقل در سرخرود با برج از نظر امنیت

یکی از علل استقبال از خرید ویلا مستقل در سرخرود، احساس آرامش و راحتی در ویلاهای مستقل که در محیط آزاد قرار دارند می باشد. همانطور که از نامش پیداست، ویلای مستقل در محیطی آزاد و خارج از شهرک قرار دارد. ویلاهای مستقل در سرخرود، در موقعیت های جغرافیایی متفاوتی احداث می ‌شوند. بنابراین اگر بخواهیم امنیت برج در سرخرود را با ویلای مستقل بررسی کنیم، به این نتیجه می رسیم که سطح امنیت برج بالاتر است. با این وجود شما می توانید برای بالا بردن سطح امنیت ویلای مستقل خود، از دوربین مدار بسته، دزدگیر و درب های ضد سرقت استفاده کنید. انواع ویلاهای مستقل در سرخرود وجود دارند که مجهز به درب‌ های ضد سرقت می باشند. مسئله امنیت به نحوه ساخت ویلا بستگی دارد. در کل می توان گفت حریم خصوصی، مهم ‌ترین تفاوت خرید ویلای مستقل با برج در سرخرود است.

امنیت بیشتر با رعایت قوانین در برج های سرخرود

برج ‌نشینی سبک متفاوتی از زندگی را طلب می ‌کند. زندگی در یک برج، ‌زندگی در جامعه ای کوچک با قوانین خاص خودش محسوب می ‌شود. طبیعتا برج‌ ها به دلیل اینکه ساکنان بیشتری دارند، برای ایجاد نظم روی قوانین پافشاری بیشتری نیز می ‌کنند. چرا که ثمره رعایت این قوانین، برقراری آرامش و امنیت همه ساکنین برج را فراهم می کند. همانطور که اشاره شد برج ‌های سرخرود، امکانات رفاهی فراوانی دارند. نگهبانی که به طور بیست و چهار ساعته در لابی مراقبت از برج را برعهده دارد، ورود و خروج افراد غریبه و میهمان‌‌ ها را ثبت و بررسی می ‌کند. این مسئله در مقایسه برج‌ نشینی و ویلا نشینی بسیار اهمیت دارد. همچنین تمامی برج ‌های مسکونی سرخرود، به دوربین‌ های کنترل در راهروها و آسانسورها مجهز هستند. امنیت برج در سرخرود، آرامشی را برای شما به همراه دارد که ممکن است در ساختمان‌ های دیگر وجود نداشته باشد.

 

امنیت برج در سرخرود 4568448541854158

 

موقعیت جغرافیایی تعیین کننده امنیت  برج های سرخرود

ویژگی های توریستی و زیبایی های شهر سرخرود، دست به دست هم می دهند تا خرید برج در سرخرود امتیاز ویژه ای محسوب شود. برج های ساحلی در سرخرود به دلیل نزدیکی به مراکز شهری، امنیت بالایی دارند. اما ویلاهای مستقل با توجه موقعیت‌های جغرافیایی متفاوت امنیت برج ها را ندارند. زمین ویلاهای مستقل ممکن است در حومه شهر باشد یا حتی از مرکز شهر بسیار فاصله داشته باشد. طبیعتا امنیت برج در سرخرود، به دلیل فاصله اندک تا مرکز شهر بیشتر است. اما برای تامین امنیت ویلای خود از یکسری راهکارهایی وجود دارد که شامل موارد زیر می باشد:

  • استخدام یک نگهبان یا سرایدار
  • استفاده از سیستم های هوشمند
  • درب ضد سرقت
  • قفل ضد سرقت
  • دوربین مدار بسته

انتخاب هر کدام از ابزارهای امنیتی مذکور می تواند کمک قابل توجهی برای افزایش امنیت ویلای شما کند.

تفاوت های برج نشینی و ویلای مستقل در سرخرود

بارزترین تفاوت میان ویلای مستقل و برج در شخصی بودن ویلا و چند مالک بودن برج هاست. برج ها از چندین واحد تشکیل شده اند. برای زندگی در برج تنها نیستید و همین مسئله منجر به ایجاد محدودیت می شود. درباره ویلای مستقل بحث کمی متفاوت است. در ویلا آزادی عمل بیشتری دارید. می توانید فضای سبز دلخواه خود را داشته باشید. اما برج نشینی این گونه نیست و دست شما تنها برای طراحی فضای درونی منزل باز است. تغییرات فضای بیرون برج نیازمند کسب اجازه از سایر ساکنین می باشد. از طرفی شاید وجه برتری برج ها نسبت به ویلا را بتوان در هزینه های ثانویه دانست. البته بعد از خرید ویلا باید مراقب فضای سبز ویلای خود باشید. برای افزایش امنیت نیز لازم است آن را مجهز به دوربین مدار بسته و دزدگیر کنید. این درحالی است که برج نشینی چنین دغدغه هایی را ندارد.

امنیت برج در سرخرود 41214534343213

امکانات برج های سرخرود

برج های سرخرود تفاوت چندانی با هتل ندارند. امکاناتی مانند لابی، مجموعه ورزشی، رستوران، سالن اجتماعات، فضای بازی کودکان، استخر و سونا، شوتینگ زباله، آسانسور باربر و… در این برج ها وجود دارد. علاوه بر این وجود این امکانات در محل زندگی، باعث صرفه ‌جویی در زمان شما نیز می ‌شود. از دیگر مزایای خرید برج در سرخرود این است که دیگر دغدغه‌ هایی مانند ترافیک، هدر رفتن وقت، دوری راه و… برای شما وجود ندارد. امکانات مذکور در برخی برج ‌ها به صورت رایگان برای ساکنان فراهم شده است. در برخی دیگر اما هزینه جداگانه بابت این امکانات دریافت می ‌شود. امنیت برج در سرخرود در سطح عالی است. مجهز به امکاناتی نظیر ردیاب دود، سیستم اعلام و اطفاء حریق، برق اضطراری، سیستم تلفن داخلی، آیفون تصویری با سیستم کدینگ، درب ضد سرقت و… می باشند. همچنین به دلیل ساخت اصولی، این برج ها در مقابل زلزله مقاوم هستند.

ویژگی خرید ویلای مستقل در سرخرود

ویلاهای مستقل که در محیط آزاد و خارج از شهر قرار دارند. استقلال و احساس آرامش دلیل رغبت بسیاری برای خرید ویلا مستقل است. افرادی که قصد دارند بعد از خرید ویلا سکونت دائم در سرخرود داشته باشند، ویلا مستقل بهترین گزینه برای انتخاب است. سازنده ویلای مستقل در ساخت ویلا به صورت تکی تمرکز و دقت بیشتری دارد. به همین دلیل کیفیت متریال و عوامل استفاده شده در آن پیشی می گیرد. همچنین ویلاهای مستقل، بزرگ‌ تر و جادار تر هستند. چرا که در زمین‌ های وسیع ‌تری ساخته می‌ شوند. مساحت و متراژ ساخت ویلاهای مستقل بسیار بیشتر است. بنابراین سبک زندگی متفاوتی را ارائه می ‌کنند. مالکان این ویلاها می ‌توانند ساختمان و محوطه سازی را مطابق با میل خود بسازند. اما از نظر امنیت باید تدابیری را برای ویلای مستقل خود اندیشه کنید تا با خیالی آسوده در سرخرود زیبا زندگی کنید.

مزایای ویلاهای مستقل در مقایسه با برج ها

ویلاهای مستقل با توجه به مزایا و امکانات شان از محبوبیت بالایی برخوردارهستند.  چند نمونه از برتری های ویلای مستقل نسبت به برج در زیر اشاره شده است:

  • فضای بزرگ تر خانه های ویلایی نسبت به برج ها
  • داشتن حیاط و دسترسی به فضای آزاد خصوصی
  • دسترسی راحت به فضای سبز در ویلا
  • تهویه مطبوع هوای ساختمان
  • مستقل بودن خانه و کاهش برخورد ها با دیگر افراد
  • آزادی عمل بیشتر برای طراحی دکوراسیون و پارتیشن بندی ها
  • امکان برگزاری جشن ها و مراسم مهمانی
  • امکان تعمیرات و بازسازی خانه بدون دردسر، در صورت لزوم
  • حذف مزاحمت های ناشی از زندگی در ساختمان های مشترک
  • امکان نگهداری بهتر و راحت تر از حیوانات خانگی برای افراد علاقه مند

ویلاهای مستقل تمام امکانات رفاهی را دارند. خرید ویلای مستقل در سرخرود شما را با سبک زندگی لاکچری آشنا می ‌کند.

 

امنیت ویلا 654868698497948

 

کلام آخر

آنچه گفته شد مقایسه ای درباره امنیت برج در سرخرود با ویلاهای مستقل بود. خرید برج و ویلای مستقل در سرخرود هر کدام ویژگی ها و مزایا و معایب خاص خود را دارند. امنیت مسئله ای است که در برج ها تضمین شده است. چرا که یک ساختمان مسکونی بزرگ با تعداد زیاد واحد مسکونی، موظف است برای تامین امنیت ساکنین خود از بهترین امکانات استفاده کند. اما در مقابل راهکارهایی نیز برای افزایش امنیت ویلاهای مستقل ارائه شد که بسیار هم کارآمد هستند. برای مثال استفاده از سیستم های ضد سرقت ویلا شانس دستگیری سارق را بیشتر می کند. زیرا سارقین اغلب ویلاهایی که سیستم امنیتی دارند را نادیده می گیرند. اطلاعات بدست آمده از آمار ها نشان دهنده این است استفاده از یک سیستم هشدار دهنده با صدای آژیر بلند بسیار در به دام انداختن سارقین تاثیر گذار است. امنیت مهم ترین موضوعی است که باید هنگام معامله جدی گرفته شود.

 

آخرین ویرایش در تاریخ 1400/08/12

‫0/5 ‫(0 نظر)

ارسال دیدگاه