معامله مستقل ویلاهای شمال چه تبعاتی در پی دارد؟

23 اردیبهشت 1401
0 دیدگاه
ویلاهای شمال 68534534534

 

” به چشمان خود استراحت دهید و به جای خواندن به پادکست بالا گوش دهید… “

—————————————————————————

زندگی در شمال ایران و تجربه سبک زندگی در این خطه سرسبز، یکی از به یاد ماندنی‌ترین لذت‌هاست. اگر به دنبال خرید ویلاهای شمال هستید و به دنبال بهترین راه برای خرید ویلا در شمال هستید، راهی که سرمایه‌گذاری شما را تضمین کرده و از طرف دیگر از اعتبار کافی برای انجام معاملات نیز برخوردار باشد، حتما به بهره‌گیری از امکاناتی که مشاورین املاک در اختیار شما قرار می‌دهند نیز اندیشیده‌اید. در واقع، در خرید ویلا در مازندران، یکی از امن‌ترین راه‌ها مراجعه به مشاورین املاک معتبر در این زمینه است که شما را به درستی به سر منزل مقصود راهنمایی کنند.

 

با اینحال این امکان نیز وجود دارد که شما برای خرید ویلاهای مازندران تصمیم بگیرید به صورت مستقل وارد معامله شوید! این کار ممکن است منع قانونی نداشته باشد ولی تبعاتی دارد که شاید اگر از ریسک انجام آن آگاه باشید هرگز اقدام به خرید ویلاهای شمال در این قالب نکنید. معامله مستقل ویلا به ویژه زمانی که با یک ویلای گران قیمت که می‌تواند جزء ویلاهای سرخرود باشد و یا جزء املاک لاکچری برج‌های ساحلی سرخرود، ممکن است ضرر و زیان‌های جبران ناپذیری به شما وارد کند، چرا که سرمایه‌گذاری شما از ابتدا بر مبنای ریسک بنا شده‌است. ما در اینجا مزایای استفاده از مشاور املاک برای خرید ویلاهای مازندران را بررسی کرده و از سوی دیگر خطرات احتمالی معامله مستقل ملک را نیز به شما گوشزد می‌کنیم. برای آشنایی با این موارد در ادامه با ما همراه باشید.

ویلاهای شمال 6853421

مزایای مراجعه به مشاور املاک برای خرید ویلاهای  شمال

زمانی که شما اقدام به خرید ویلا در شمال می‌کنید، شاید بعد از قیمت و مسائل مالی مربوط به ملک، مهم‌ترین دغدغه شما کیفیت باشد. این کیفیت دو وجه دارد. یکی مسائل مربوط به زمین ویلا و دیگری مسائل مرتبط با ساخت ویلا. در واقع، زمانی که می‌خواهید یکی از ویلاهای شمال را خریداری کنید، موقعیت زمین و مسائل مرتبط با آن برای شما اهمیت خواهد یافت. این مورد که زمین مورد نظر تا چه اندازه مرغوب است، جهت‌گیری زمین به چه صورت است، شیب زمین مناسب است یا نه و یا مجاورت‌ها، دسترسی‌ها، وضعیت ساخت و ساز اطراف زمین مورد نظر، آینده منطقه مربوطه و میزان نوسان قیمت املاک در آن به چه صورت است و مواردی از این قبیل.

ممکن است شما بخواهید در آینده زمین مورد نظر را بفروشید، به همین دلیل باید از وضعیت رونق خرید و فروش در آن منطقه مطلع باشید و از سوی دیگر بدانید که وضعیت فرهنگی ناحیه به چه صورت است. از سوی دیگر، مسائل مربوط به کیفیت ساخت ویلاهای  شمال و معماری آن‌ها مطرح می‌شود و قاعدتا زمانی که سرمایه‌ای را در این کار می‌گذارید، به دنبال کیفیت مطلوبی نیز هستید، به ویژه در زمان خرید ویلاهای فول امکانات شمال که بابت امکانات اضافه هزینه‌هایی نیز پرداخت می‌کنید. با این اوصاف، شما یا باید خودتان به صورت کامل در این امر خبره باشید و یا از فردی آگاه که قدرت تشخیص مسائل روز را دارد برای خرید ویلاهای  شمال کمک بگیرید.

 

در واقع، مشاورین املاک معتبر با تجربه که کفایت آن‌ها در این امر ثابت شده‌است، دست راست شما در تمام این موارد خواهند بود. شما برای شناخت مسائل گفته شده، گاهی حتی اگر بومی منطقه مورد نظر باشید هم ممکن است دانش لازم را برای تطبیق و مقایسه نداشته باشید. در واقع، یک مشاور املاک مجرب در زمینه خرید و فروش ویلاهای  شمال، به صورت حرفه‌ای و تخصصی با دغدغه روزانه درمورد این امر و آشنایی با زیر و بم بازار و منطقه مورد نظر، بهترین مناطق را با توجه به شرایط شما به شما پیشنهاد خواهد داد. قطعا آشنایی با محدوده مورد نظر و تسلط کامل بر آن، از وظایف مشاورین املاک ویلاهای  شمال است که شما با علم به آن با امنیت خاطر بیشتری اقدام به سرمایه‌گذاری خواهید کرد.

ویلاهای شمال 65342135421

حال فرض کنید بدون کمک گرفتن از یک مشاور املاک مجرب، به صورت مستقل، یکی از ویلاهای  شمال را بپسندید و به عقد قرارداد و قولنامه نیز منجر شود! و یا حتی از مشاورین املاک نامعتبر استفاده کنید! نتیجه چه خواهد شد؟ بله! شما بدون اشراف به مسائل زمین منطقه مورد نظر و تمامی پیامدهای آن و کیفیت ساخت و ساز بنا، معامله‌ای را انجام می‌دهید که ریسک بالایی دارد و امکان ضرر و زیان و از دست رفتن سرمایه در آن بسیار زیاد خواهد بود. در واقع، شما با کمک گرفتن از یک مشاور املاک زبده، ماهر، دلسوز و وظیفه شناس، با مسائلی از این قبیل دست و پنجه نرم نخواهید کرد و معامله‌ای رضایت بخش خواهید داشت و حتی در صورت راضی نبودن از معامله مورد نظر، مرجعی برای ارجاع خواهید داشت. مورد دوم، مراحل کار در خرید ویلاهای  شمال است. این کار مراحل مربوط به خود را دارد که باید به صورت دقیق و به دور از ابهام و ایهام انجام شود. مشاور املاک مثل یک وکیل، از سوی خریدار و فروشنده ناظر و عامل به تمامی مراحل کار خواهد بود و شما دیگر درگیر دوندگی‌هایی که حتی ممکن است از آن‌ها سر در نیاورید نیز نخواهید بود.

حال فرض کنید در روند یک معامله مستقل ویلاهای  شمال، شما از مراحل کار آگاه نباشید و از قضا فرد رو به رو نیز سودجو باشد، در این حالت یا باید زحمت پرس و جوهای متعدد را تقبل کنید و یا در مراحلی از کار مراقب باشید که کلاه سرتان نرود! در واقع در معامله مستقل املاک، این تبعات به وضوح قابل پیش بینی است و شما می‌توانید با سر زدن به دادگاه‌ها بسیاری از پرونده‌های مشابه را که ملک به صورت مستقل معامله شده‌است را مورد بررسی قرار دهید. مشاور املاک معتبر، به نوعی ضامن سلامت معامله ویلاهای  شمال خواهد بود.

مشاور املاک و مسائل حقوقی ویلاهای شمال

شاید یکی از مهم‌ترین مسائل در معامله ویلاهای  شمال، مسائل مربوط به سند ویلا باشد. زمانی که شما به خرید ویلا در مازندران اقدام می‌کنید، مهم‌ترین قسمتی که ضامن سرمایه‌گذاری شماست، صحت و سلامت کامل سند از لحاظ حقوقی است. در واقع، مواردی هستند که در آن‌ها شما مبلغ را به صورت کامل پرداخت کرده‌اید ولی در نهایت حتی یک متر مربع از ویلا از آن شما نخواهد بود! چرا که در سند ویلا مشکلاتی وجود دارد. این مورد در معامله مستقل ویلاهای  شمال بسیار به چشم می‌خورد. حال این موارد می‌تواند شامل چه مواردی باشد؟

قبل از هرچیز 6 دانگ بودن سند مطرح است، باید کاملا مراقب باشید که سند 6 دانگ ویلا در زمان معامله لحاظ شده‌باشد. از سوی دیگر، سند ویلایی که خریداری می‌کنید، در رهن بانک، ضامن، دارای صاحبان متعدد و … نباشد. در بسیاری مواقع مسائل مربوط به وراثت یا اوقاف مطرح می‌شود و شما اگر درمورد این مسائل به صورت حقوقی و دقیق اطلاعات نداشته باشید، به راحتی می‌توانند ویلایی بدون سند با هزاران مشکل به شما بفروشند. بسیار مهم است که کسی روی سند ویلا وامی نگرفته باشد و این سند در جایی به ضمانت گذاشته نشده باشد. در واقع، مشاورین املاک در امر معامله ویلاهای  شمال، قبل از هرچیز، این مسائل حقوقی را به دقت بررسی می‌کنند و شک و شبهات مربوط به این موارد را برای شما برطرف خواهند نمود. حال فرض کنید یک ویلا در سرخرود خریده‌اید ولی بعد از پرداخت کل مبلغ، تمام این مسائل برای آن ویلا مطرح شده‌است! این یکی از بدترین دردسرها برای شما و سرمایه‌تان خواهد بود.

در مراحل خرید ویلاهای  شمال، مشاورین املاک بر درصدی گرفتن مبالغ و یا پرداخت مبلغ در زمان معین نظارت می‌کنند. مثلا زمانی که شما در برج‌های ساحلی سرخرود سرمایه‌گذاری می‌کنید، درصدهای متعددی از شما گرفته شده و بخشی را نیز اقساط پرداخت می‌کنید. مشاور املاک به تمام این مراحل نظارت کافی را دارد و در رابطه با آن‌ها اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار می‌دهد.

ویلاهای شمال 46584769874968474

بازدید از ساختمان ویلا فراموش نشود

حالا نوبت رسید به موضوع اصلی یعنی بررسی و بازدید ساختمان ویلا ، برای خرید ویلا در مازندران ابتدا شما باید در نظر داشته باشید که ساختمان آن را به همراه یک کارشناس ملک و مشاور املاک معتبر و حرفه ای بررسی نمایید . بازرسی ساختمان ویلا تنها دیدن زیبایی ها و نمای آن نمی باشد ، بلکه شما باید در قدم نخست معماری ان را زیر نظر داشته باشید ، محوطه سازی ، اندازه حیاط ، نحوه ساخت نمای خارجی ، طراحی تراس و بالکن ، حتی محل قرار گیری سرویس بهداشتی و آشپزخانه نیز از مهمترین بخش هایی هستند که باید حتما به آن ها توجه داشته باشید .

گزینه دیگری که حتما باید مورد بررسی قرار گیرد ، ارزیابی دیگر امکانات ساختمانی است ، داشتن سیستم گرمایشی  و سرمایشی ، دستگاه های تهویه ، پنجره های ایمن  استاندارد ،  مواد و مصالح به کار رفته و …. همگی جزو مواردی هستند که توجه به آن ها بسیار حائز اهمیت می باشد . حتما در نظر داشته باشید که در مورد خرید ویلاهایی که تکلیف سند آن ها مشخص نیست و یا جزء املاک وقفی و ارثی محسوب می شود ، حتما حتما حساسیت بیشتری به خرج دهید .

خرید ویلا در مازندران

با توجه به مسائل گفته شده، ممکن است شما به دنبال خرید ویلا در مازندران باشید و از سوی دیگر، به دنبال بهترین ویلاهای مازندران. در این رابطه ما در مشاورین املاک دکتر بخشی، همراه شما خواهیم بود. در واقع شما می‌توانید به گزینه‌هایی مانند خرید ویلا در سرخرود، خرید ویلا در خزرشهر شمالی و جنوبی، ویلا در دریاکنار و یا ویلا در خانه دریا فکر کنید. از طرفی می‌توانید با در نظر گرفتن سبک زندگی مخصوص به سرخرود و برج‌های ساحلی سرخرود در یکی از برج‌های ساحلی سرخرود نظیر برج پیام، برج بهشت، برج الیزه و … سرمایه‌گذاری کنید. در هر حال، امن‌ترین اتفاق ممکن، مراجعه به مشاور املاک معتبر و اطلاع از بهترین گزینه‌ها برای خرید ویلاهای  شمال است.

شما با خرید ویلا در شمال، نه تنها به سبک زندگی خاص این بخش از کشور ملحق می‌شوید، بلکه یک سرمایه‌گذاری خاص را نیز تجربه می‌کنید که اگر انتخاب شما در این بازار درست باشد، سرمایه‌گذاری شما برای تمام عمرتان پاسخگو خواهد بود. این امر در واقع از مسائلی است که شما به تنهایی ممکن نیست بتوانید برآیندی درست از اتفاقات پیش رو داشته باشید و نقش مشاور املاک ماهر و باتجربه در اینجا پر رنگ می‌شود. پس اگر قصد خرید ویلاهای شمال را دارید، قبل از هرچیز از طریق راه‌های ارتباطی با تیم دکتر بخشی تماس بگیرید. ما با مشاوره قبل از خرید در این زمینه همراه شما هستیم، باشد که سرمایه‌گذاری لذت بخشی را تجربه کنید.

 

‫0/5 ‫(0 نظر)

ارسال دیدگاه