قوانین شگفت انگیز قبل از خرید برج در کشورهای اروپایی که نمیدانستید!

2 آبان 1400
0 دیدگاه
برج در کشورهای اروپایی 534564186741867541

مقدمه

برج های اروپا ساختمان هایی می باشند که در همه دنیا زبانزد عام و خاص هستند، چون به شکل سنتی ساخته شده و برخی از آنها بسیار مدرن و جدید می باشد؛ آیا تمایل دارید در رابطه با خرید برج در کشورهای اروپایی اطلاع داشته باشید؟ اگر پاسخ شما به این سوال مثبت می‌باشد تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا مطالبی در رابطه با خرید برج در کشورهای اروپایی را با هم مطالعه کنیم.

 

برج در کشورهای اروپایی 534564186741867541

برج  Zlota 44

اگر می خواهید خرید برج در کشور های اروپایی را تجربه کنید یکی از برج های خوب اروپا ورشو قرار دارد و به وسیله یک معمار لهستانی طراحی گردیده است به دلیل شکل خیلی عجیب و غریب آن مردم محلی این منطقه آن را به یک عقابی که در حال پرواز می‌باشد تشبیه می نمایند.

از مشخصات خیلی بارز این برج منظره می باشد که از برج ساعت خواهد داشت که در شب یک نمای خیلی رویایی خواهد داشت همه شهر زیر پای افرادی می باشد که در این برج اقامت دارند، شما می توانید طبقه های مختلف این برج را در مدت زمان ۳۵ ثانیه طی نمایید.

این ساختمان خیلی مجلل می‌باشد و ۳۳۲ متر مربع مساحت آن در هر طبقه خواهد بود، ورودی این ساختمان به وسیله یک سالن خیلی بزرگ طراحی شده است و فضای سبز خیلی جذاب و زیبایی در طبقه پنجاه و سوم آن قرار دارد و در آن مبلمان که دارای دکوراسیون خیلی خوب می باشد تعبیه شده است.

واقعا چه کسی علاقه ندارد که خرید برج در کشورهای اروپایی را تجربه کند و در زمان خواب به ستاره ها نگاه کند؛ حداقل بیش از ۹۰ درصد مردم علاقه دارند تا زمان خواب زیر یک آسمان پر از ستاره بخوابند.

اگر شما هم از این افراد می باشید حداقل یک شب می توانید مهمان این برج باشید تا تفاوت پشت بام خانه خود با این برج را احساس نمایید، اتاق خواب برای مهمان در طبقه پنجاه و چهارم قرار دارد و زمان اقامت در آن شما زیر یک سقف به شکل قوس خواهد بود.

در حالی که ۶۰۰ فوت از زمین بالاتر می باشد و دقیقاً مثل این می باشد که ستاره ها را در بغل گرفته اید اگر میخواهید خرید برج در کشورهای اروپایی را داشته باشید این برج یکی از بهترین گزینه ها می باشد.

برج جولن

این برج خیلی زیبا در کشور سوئیس در اروپا قرار گرفته است و اقامت یک شب در این برج هزینه‌ای بیش از دو میلیون تومان دارد، در طبقه همکف اتاق های دو نفره و چهار نفره همراه حمام ماساژ و سونای شیشه ای و اتاق تمرین و فضای استراحت وجود دارد.

و مجهز به آسانسور و پله خصوصی می باشد که برای همه قابل دسترسی خواهد بود، اتاق زیر شیروانی این برج یک منظره بی نظیر دارد و غروب زیبایی را خواهید توانست در آن تجربه نمایید.

این برج هزینه‌های خواهد داشت مانند حمل و نقل، رستوران و فضای نگهداری از کودکان و کلاس های اسکی و در طبقه اصلی آن یک اتاق پذیرایی خیلی بزرگ که دارای ۳ مجتمع مسکونی جدای از هم می باشد و یک قسمت برای غذاخوری و یک آشپزخانه خیلی بزرگ و دو تراس دارد.

در بالای این طبقه دو اتاق با صفحه های خیلی زیبا و پر انرژی می باشد هر اتاق دارای توالت و دوش و بالکن و تلویزیون خواهد بود و دید همه اتاق های آن به کوهستان و روستای زرمات می باشد.

طبقه بالای آن یک اتاق اصلی خواب با حمام و جکوزی و سقف شیشه ای که به شکل شیب دار درست شده است نمایش های خیلی جذابی را به شما خواهد داد.

برج در کشورهای اروپایی  68548647864874874

چگونگی معاملات برج در اروپا

اگر می خواهید خرید برج در کشورهای اروپایی داشته باشید، دریافت شهروندی با خرید ملک و سرمایه‌گذاری در آن سودمند خواهد بود، ضوابط مربوط به سرمایه گذاری ملک بسته به شکل دولت متفاوت می باشد.

علاوه بر آن خرید برج و ملک به شما حق دادن مناظر و دارا بودن درآمد همیشگی از آن و همینطور حق فروش برج در آینده با قیمت بیشتر را هم خواهد داد.

چگونگی معاملات در اروپا 

برای اینکه خرید برج در کشورهای اروپایی داشته باشید باید شکل معامله و شرایط آن را بدانید که از قرار زیر می باشد آماده کردن قرارداد و مراحل گوناگون عملیات خرید برج در کشورهای اروپایی مانند موافقت های اولیه و تضمین هایی که برای تامین نمودن مالی و پرداخت هزینه وجود دارد و اطلاعاتی که در رابطه با اموال و املاک می باشد.

و مرحله دوم آن امضا نمودن قرارداد به وسیله دو طرف خرید و فروش خواهد بود.

و در مرحله سوم هم اجرا نمودن این قرارداد یعنی انتقال دادن مالکیت و پرداخت پول ملک و برج و منتقل نمودن کلید و ثبت مالکیت جدید در یکی از دفاتر مخصوص می باشد.

در بیشتر این موارد توصیه می گردد در هنگام خرید برج در کشورهای اروپایی از یک فرد عامل بهره بگیرید، بیشتر مشتریان یک نماینده و یا وکیل خواهند گرفت که بعد از آن با نماینده ملک در کشور مقصد کار خواهد کرد برای این هدف می توان به وسیله ویزای توریستی وارد آن کشور مقصد گردید و اقدامات مربوط به آن را انجام داد.

برج در کشورهای اروپایی  54186748574187541874

محدودیت های معاملات برج در اروپا

برای اینکه خرید برج در کشورهای اروپایی داشته باشید، باید بدانید در اروپا هیچ‌گونه قانونی برای شهروند های خارجی وجود ندارد که آنها را از خرید برج ممنوع کند، اما بعضی از کشورها محدودیت‌هایی دارد.

بیشتر با عنایت به حق اقامت و مدل ملک و یا نوع مشتری به طور مثال ساکنین خواهند توانست ملک را در کشور ایسلند خریداری نمایند.

در مجارستان و کشور دانمارک و لهستان سرمایه‌گذاران از خارج از این کشور ها خواهند توانست بعد از دریافت نمودن تصویب از مقامات محلی، ملکی که مد نظر آنها است را خریداری نماید.

با این وجود بیشتر کشورهای اروپایی مانند ایتالیا، کشور اسپانیا، انگلستان و کشور فرانسه سرمایه گذارانی که از خارج این کشور ها می باشند قادر خواهند بود که املاک تجاری و مسکونی را با حقوقی که شبیه حقوق شهروندان محلی می باشد خریداری نمایند.

امنیت ملی کشور ها مهمترین عامل در بعضی از این کشورها می‌باشد که شهروندان خارجی را از خریداری ملک در یکسری مناطق و محلات خاص ممنوع می نماید.

در کشور یونان شهروندانی که غیر از اتحادیه اروپا باشد مجاز به خریداری املاک در مناطق نزدیک پایگاه‌های نظامی و همینطور نزدیکی مرزهای دولت این نخواهد بود.

به طور مثال در مرز بالکان خرید و فروش ملک به افراد خارجی ممنوع می باشد و یک ممنوعیتی شبیه به آن در کشور ترکیه نیز وجود دارد؛ پس چگونگی معاملات و فروش و خرید برج در کشورهای اروپایی در کشورهای گوناگون متفاوت خواهد بود.

در ادامه این بحث بهترین کشورها و شهرها برای خریداری برج و ملک را به شما معرفی خواهیم کرد.

خرید برج در لیسبون

در شهر لیسبون یک برج که در محله خوبی واقع شده است ار دلار آمریکا قیمت دارد ۲۱ شهر می‌باشد که خواهید توانست از یک روش زندگی اروپایی خوب لذت حاصل کنید.

آب و هوا در شهر لیسبون معتدل می‌باشد و امکانات رفاهی آن خیلی زیاد بوده و مردم آن بسیار صمیمی می باشند؛ بنابراین شما می‌توانید خرید برج در کشورهای اروپایی و در شهر لیسبون را تجربه نمایید.

برج در کشورهای اروپایی 568485418657418651864

الجروه پرتغال

خرید برج در کشورهای اروپایی توسط بیش از یک میلیون نفر مهاجر واضح می کند که برای چند دهه اروپا محلی برای خرید ملک بوده است خوشبختانه برای افرادی که به دنبال این هستند تا ۳۳۰۰ ساعت آفتابی در یک سال را تجربه نمایند.

این بازار الان هم مقرون به صرفه خواهد بود فاصله ۱۰۰ مایلی این املاک اقیانوس آرام که پر از گونه های گوناگون و سواحل شنی و تالاب ها می باشد و بهای آن به رنگ زرد می‌باشد و دارای آبشارهای صخره های زیبا می باشد در کنار اینکه قیمت آن مناسب میباشد ۱۳۴۵ دلار آمریکا خواهد بود و این یک معامله خیلی مناسب برای یک فضای خاص می باشد.

خرید برج در بوداپست

از سال ۲۰۰۷ تا سال ۲۰۱۴ به بازار مسکن در شهر بوداپست کاهش خیلی زیادی پیدا کرده و سبب گردیده قیمت خانه و برج به پایین ترین سطح خود برسد و فقط الان شروع به افزایش نموده است، بوداپست واقعاً یک فضای بی نظیر می باشد هم برای کار و زندگی و هم برای سرمایه‌گذاری خیلی مناسب است و هنگامی که نوبت به سرمایه‌گذاری می باشد تقاضا و درخواست برای املاک اجاره ای همواره رو به افزایش خواهد بود.

استانبول ترکیه

شهر استانبول برای کسانی که قصد خرید برج در کشورهای اروپایی را دارند یک گزینه مناسب است که با قیمت گذاری تقریباً هزار دلار در هر متر قیمت املاک را دارا می باشد.

با رونق اقتصاد و تنوع خیلی زیاد در بین قاره آسیا و اروپا برای افراد خارجی در ترکیه سرمایه گذاری راحت تر از همیشه می باشد.

رشد ساخت و ساز در شهر استانبول هم به نیمی از سهام خانه فعلی در کشور نیاز پیدا کرده است تا جایگزین و یا بازسازی گردد.

زمان سرمایه گذاری و خرید برج در کشورهای اروپایی در کشور ترکیه الان میباشد.

خرید و فروش برج در کرواسی

این شهر که در قسمت جنوب قاره اروپا قرار دارد و برج ها و خانه های ارزان قیمتی که در آن می باشد و منطقه جذاب برای سبک زندگی بازنشستگی را به شما ارائه خواهد داد.

اینکه آیا تمایل دارید در داخل مرز و یا ساحل زندگی کنید فضایی که مراتع و دارای باغ های زیتون و تاکستان و حیاط خلوت میباشد انتخاب شما خواهد بود؟ اما به هر حال این منطقه یکی از مناطق بکر برای خرید برج در کشورهای اروپایی به حساب می آید.

 

‫0/5 ‫(0 نظر)

ارسال دیدگاه