برای خرید برج در سرخرود چقدر سرمایه نیاز داریم؟

30 مهر 1400
0 دیدگاه
برج در سرخرود 458964889478974898

” به چشمان خود استراحت دهید و به جای خواندن به پادکست بالا گوش دهید… “

______________________________________________

خرید برج ساحلی در شمال با دید کامل دریا  رویای خیلی از ما است. شمال ایران به دلیل هم جواری با دریای خزر، امکان تحقق این رویا را فراهم آورده است. برج های ساحلی در شمال در نوار ساحلی بنا شده اند و منظره رو به دریا دارند. سرخرود یکی از شهرهای نوار ساحلی دریای خزر و جزو بهترین شهرهای شمالی برای سرمایه گذاری در زمینه برج است. با توجه به ویژگی های توریستی و زیبایی های شهر سرخرود، خرید برج در سرخرود امتیاز ویژه ای محسوب می شود. سرخرود از یک سو زیبایی های خزر را به مسافران نشان می دهد. از دیگر سو دشت های هموار و سرسبز در پهندشت دل انگیز دامنه البرز را به شهروندان بومی و مهمانان غیر بومی خود عرضه می دارد. ممکن است این سوال پیش بیاید که سرمایه مورد نیاز خرید برج در سرخرود چقدر است؟

برج در شمال

در طی چندین سال اخیر افراد از زندگی شهری وبه زندگی در برج های شمال روی آوردند . از ویژگی بارزی که زمین های شمال دارند افزایش روز افزون قیمت ها می باشد . در واقع ارزش ویلا ، برج و ساختمان های شمال و مازندران در حال افزایش هستند . این یعنی بهترین اتفاق برای سرمایه گذاران  و افراد آینده نگر می باشد که میتوانند به سرمایه خود اضافه کنند. در واقع جنبه اقتصادی را نیز شامل میشود .

سرمایه مورد نیاز خرید برج در سرخرود 524198367000

بدانید که در چند سال گذشته شهر سرخرود با امکانات بسیار مناسب و آب و هوای لطیف مقصد بسیاری از گردشگران ایرانی است. با سفر به این شهر افراد همزمان قادر هستند که از تمام زیبایی هایی که خداوند در شهرهای شمالی ایران قرار داده است آشنا شوند. برج های ساخته شده در سرخرود نیز کاملا بروز و زیبا هستند. در ساخت آنها تمام المان های زیبا سازی رعایت شده است. امکان تماشای دریای خزر و جنگل های مازندران از بالکن های واحدهای برج های سرخرود از دیگر مواردی است که خریداران به سرمایه گذاری ترغیب می کند.

با افزایش ساخت و ساز ها در این منطقه به نظر می رسد خرید واحد های برج ساحلی در سرخرود و سرمایه گذاری در آنها در کوتاه مدت می تواند سود مناسبی را عاید شما نماید. حال آنکه بعد از خرید این برج ها باکمی سرمایه و مبله کردن آنها می توانید درآمد بیشتری نیز داشته باشید. با اینکه خرید ویلا در سرخرود نیز گزینه مناسبی است اما خرید برج ساحلی نیز چیزی از آن کم نخواهد داشت چرا که امکانات برج بسیار بیشتر از ویلا است.

امروز برج های ساحلی در فاصله بسیار کمی از دریا ساخته می شود. نزدیکترین برج ساحلی سرخرود با دریای خزر تنها 50 کیلومتر فاصله دارد. این یعنی اینکه صدای امواج دریا همیشه در فضای خانه شما می پیچد. نزدیکی به دریا یعنی هر زمان که دلتان بخواهد بتوانید فرزندانتان را برای بازی و پیاده روی به نزدیکی ساحل ببرید.

چرا خرید برج در سرخرود

همانطور که همه ما میدانیم زندگی کردن در برج و حتی نزدیک بودن در سواحل بسیار لذت بخش می باشد . زندگی در برج تجربه ای متفاوت را برای شما به ارمغان می آورد . از آنجایی که سرخرود شهری توریست پذیر و مهمان دوست است ، برای افراد بهترین گزینه برای زندگی می باشد .

مزایای زندگی در برج

  • داشتن امنیت بالا نسبت به آپارتمان ها و ویلاها
  • قوانینی که همگی افراد به آن پایبند هستند
  • امکانات فوق العاده برای زندگی در آرامش و آسایش
  • تجربه متفاوت و برخرود با افراد متفاوت و سرشناس
  • سرمایه گذاری مفید

 

برج در سرخرود 7895649654785968459684596

 

سرخرود بهترین مکان جهت سرمایه گذاری

برخی افراد تمایل به ذخیره سازی اندوخته و نقدینگی خود در بانک ها را ندارند. سود کم و نرخ تورم می تواند اصلی ترین علل آن باشد. آنها ترجیح می دهند با سرمایه ای که در دست دارند در بخش های مختلف مانند خرید ملک و… سرمایه گذاری کنند. سرمایه گذاری در بخش املاک با توجه به شرایط اقتصادی کشور و نوسانات قیمت کم ریسک ترین نوع سرمایه گذاری است. در سال های اخیر بازار خرید و فروش ملک در شمال بسیار مورد توجه قرار گرفته است. سرخرود یکی از گزینه های مناسب برای سرمایه گذاری در زمینه ملک است. سرخرود به دلیل برخوردار بودن از امتیازای همچون : آب وهوای مطبوع، موقعیت جغرافیایی مناسب، وجود جنگل و دریا محل مناسبی برای سرمایه گذاری است. همچنین به علت جاذبه گردشگری فراوان و راه های دسترسی و امکانات کافی از شهرهای مناسب در امر سرمایه گذاری است.

موقعیت های اقتصادی سرخرود

سرخرود دارای موقعیت های اقتصادی مختلفی است. این موقعیت های اقتصادی بیشتر بر پایه صنعت توریست و گردشگری ایجاد گشته است. حضور گردشگران فراوان در سرخرود باعث شده تا شهر طبق نیازهای این گردشگران، فروشگاه ها و مغازه های مختلفی را از سرمایه گذاران مطالبه کند. فرصت مناسبی برای سرمایه گذاران است باید بتوانند از نیازها استفاده کرده و اقدام به تاسيس فروشگاه های مختلف جهت ارائه‌ خدمات کنند. سرخرود شهری توریستی است. بنابراین گردشگران برای اقامت نیاز به ویلا یا آپارتمان یا هتل هستند. می توان با تاسیس هتل یا خرید برج لاکچری در سرخرود یا خرید ویلا یا آپارتمان و سپس اجاره دادن آن کسب درآمد نمود. از لحاظ دسترسی، شهر سرخرود مابین دو شهر محمود آباد و فریدون کنار واقع شده استو فاصله کمی تا پایتخت دارد. نوار ساحلی شهر سرخرود یکی از زیبا ترین سواحل شهرهای شمالی می باشد که دارای مراکز تفریحی متنوعی می باشد.

سرمایه مورد نیاز خرید برج در سرخرود 5428963157021

خرید برج ساحلی از منظر اقتصادی

برج ساحلی از محبوبیت بیشتری برخوردار است. چنانچه روزی قصد فروش برج خود را داشتید، به سرعت این کار انجام می شود. برای افراد بسیاری قیمت برج مسئله مهمی می باشد. معمولا سرمایه مورد نیاز خرید برج در سرخرود  و قیمت برج را بر اساس نوع منطقه ای که در آن قرار دارد، تعیین می کنند. در مناطقی که مستعد رشد هستند طبیعتا قیمت برج ساحلی در آن ها پایین تر است. بنابراین هنگام خرید ویلای ساحلی، باید به دنبال مناطق مستعد رشد بود. با شناسایی این مناطق می توان رویای داشتن برج رو به دریا در سرخرود را به حقیقت مبدل کرد. برج ساحلی در مقایسه با نوع جنگلی آن معمولا قیمت بالاتری دارد. علت آن نزدیکی به مراکز شهری و امکانات ویژه برج ساحلی نسبت به سایرین می باشد. البته برج های گران قیمت ساحلی نیز متقاضیان خاص خود را دارند. سازندگان اینگونه برج ها در صدد هستند کیفیت و امکانات عالی سازه های خود را، به رخ خریداران بکشند.

سرمایه خود را در سرخرود چند برابر کنید

از مناطق مستعد رشد در شمال است که می توان با خرید ملک در سرخرود و افزایش ارزش آن به سود بالایی دست یافت. قیمت املاک در سرخرود در مقایسه با بسیاری از شهرها، مناسب و پایین تر است. این ویژگی این امکان را به سرمایه گذاران می دهد تا ملکی را با قیمتی معقول خریداری کنند. خرید برج در سرخرود را می توان از دیدی دیگر نیز بررسی کرد. چرا که می توان آن برج را به گردشگران حاضر در سرخرود اجاره داد و هم از افزایش قیمت و هم از اجاره دادن آن به سوددهی رسید. سرمایه گذاری در سرخرود را نباید به دید یک سرمایه گذاری کوتاه مدت دید. افرادی که سرمایه خود را در شهر سرخرود سرمایه گذاری می کنند، باید صبور باشند. در کل سرمایه گذاری در سرخرود برای رسیدن به سود نیازمند دید بلند مدت است.

 

” به چشمان خود استراحت دهید و به جای خواندن به پادکست بالا گوش دهید… “

______________________________________________

ویژگی هایی که هنگام خرید برج در سرخرود باید در نظر گرفت

  • تعداد واحدها برج

تعداد واحد ها از نکات حائز اهمیت هنگام خرید برج است. برخی برج ها ممکن است دارای ۳۰ واحد و برخی دیگر ۱۰۰ واحدی باشند.

  • لابی

لابی برج اولین قسمتی است که توجه خریدار را جلب می کند. یک لابی خوب لابی ‌امن با نگهبا  برای افزایش امنیت ساختمان به شکل ۲۴ ساعته است.

  • داشتن چند آسانسور بعلاوه آسانسور حمل بار

آسمان خراش ها باید 3 تا 4 آسانسور داشته ‌باشند. آسانسور حمل اسباب و افراد باید مجزا باشد.

  • تراس

در برج نمی توان مانند آپارتمان نبود تراس را با پشت ‌بام جبران کرد. اندازه تراس به متراژ برج بستگی دارد.

  • استخر، سونا، جکوزی و باشگاه ورزشی

استخر، سونا و جکوزی جز لاینفک برج ها هستند. تجهیزات به کار رفته در این مکان ها باید از لوازم درجه یک و با کیفیت باشد.

برج در سرخرود 146584854844859

برج ‌نشینی در سرخرود

این روزها مدرن ‌ترین و لوکس ترین امکانات ساختمانی را در برج‌ ها می توان پیدا کرد. عموما برج ها تفاوت چندانی با هتل ندارند. بهره مندی از امکاناتی مانند لابی، مجموعه ورزشی، نگهبان، رستوران، سالن اجتماعات، فضای بازی کودکان، مهد کودک، استخر و سونا، شوتینگ زباله، آسانسور باربر و… زندگی امن ‌تر و راحت ‌تری برای ساکنان برج ‌های لوکس فراهم می ‌کند. به علاوه وجود این امکانات در محل زندگی، باعث صرفه ‌جویی در زمان نیز می ‌شود. با خرید برج در سرخرود دیگر دغدغه‌ هایی مانند ترافیک، هدر رفتن وقت، دوری راه و… برای شما وجود ندارد. این امکانات در برخی برج ‌ها به صورت رایگان برای ساکنان فراهم شده است. اما در برخی دیگر هزینه جداگانه بابت این امکانات دریافت می‌شود. از دیگر مزایای خرید برج در سرخرود، می توان به رعایت بیشتر اصول ایمنی در ساخت آن ها اشاره کرد.

اکثر برج‌ ها‌ و مجتمع‌ های مسکونی بزرگ در شمال مجهز به به امکاناتی نظیر ردیاب دود، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، برق اضطراری، پمپ آب، منبع آب اضطراری، سیستم تلفن داخلی، موتورخانه، آیفون تصویری با سیستم کدینگ، درب ضد سرقت و… می باشند. با این وجود در صورت بروز اتفاقاتی مانند آتش ‌سوزی، قطعی برق، قطعی آب و… مشکلی برای ساکنان پیش نخواهد آمد. اغلب برج ‌های مدرن، اصولی ساخته شده ‌اند و در مقابل زلزله مقاوم هستند. در ساخت این برج‌ ها معمولا از مصالح و تجهیزات با کیفیت مطابق با استانداردهای بین‌المللی استفاده می شود. مجتمع‌های مسکونی دارای قوانین و ضوابط خاصی هستند. رعایت این قوانین می ‌تواند امنیت بقیه ساکنین را تضمین کند. برج ها دارای لابی هستند. لابی ‌من نگهبانی 24 ساعته از برج را بر عهده دارد. از امکانات دیگر برج‌ ها وجود دوربین‌ های کنترل در راهروها و آسانسورها است که باعث افزایش امنیت ساکنین می شود.

برج در سرخرود 46854684846

کلام آخر

همانطور که گفته شد سرمایه مورد نیاز خرید برج در سرخرود به عوامل مختلفی وابسته است. سراسر خطه سرسبز شمال سرشار از نعمت های بی انتهای خداوند است. سرخرود شهر چهار فصل استان مازندران است. بهره بردن از طبیعت سرخرود به همراه مراقبت از محیط زیست، تجربه سفری لذت بخش برای تمام ایرانیان است. با توجه به آنچه گفته شد، زیبایی های این شهر تنها در سواحل آن ختم نمی شود. فاصله کم این شهر به دریا برای گردشگران جذابیت خاصی دارد. با توجه به شرایط اقلیمی مناسب سرخرود و نیز امکانات گردشگری و تفریحی متنوع آن، فرصت خوبی برای سرمایه گذاران فراهم شده است. از این رو هر ساله سرمایه گذاران زیادی به منظور سرمایه گذاری اقتصادی و سرمایه گذاری  بلند مدت به این منطقه خوش آب و هوا سفر می کنند. با کوچک ترین اشتباه ممکن است سرمایه خود را از دست بدهید. راهنمایی های یک مشاور خوب به شما کمک می کند بهترین تصمیم را بگیرید

 

آخرین ویرایش در تاریخ 1400/07/30

‫0/5 ‫(0 نظر)

ارسال دیدگاه