معرفی کامل با ویژگی ویلاهای شهرک خانه دریا

1 اسفند 1401
0 دیدگاه
ویژگی ویلاهای شهرک خانه دریا مازندران 324684765431

شهرک خانه دریا بزرگترین شهرک ساحلی استان مازندران و شهرک خانه دریااست. این شهرک ویلایی در 12 کیلومتری شهر ساحلی محمودآباد واقع شده است. شهرک خانه دریا با بیش از 1405 ویلا و آپارتمان یکی از محبوب ترین شهرک های ویلایی شمال کشور است.

شهرک خانه دریا در منطقه ساحلی قرار دارد و گزینه های متفاوتی را با قیمت های متفاوت برای خرید خانه شهری یا ویلا در اختیار مشتریان قرار می دهد. برای علاقه مندان به خرید ویلا در مازندران، به ویژه ویلا های بزرگ چند خوابه با محوطه سازی و فضای سبز زیبا، ویلا های شهرک خانه دریا می توانند بهترین انتخاب باشند.

خرید ویلا در مازندران مزایای زیادی را برای زندگی به ارمغان می آورد. زمانی که در ویلا های شهر زندگی می کنید، از امنیت شهر اطمینان دارید. به ساحل هم دسترسی دارید و می تواند محل مناسبی برای پیاده روی روزانه شما باشد. از طرفی خرید ویلا های شهرک خانه دریا سرمایه گذاری مناسبی در مازندران محسوب می شود. برای آشنایی با ویژگی های ویلا های شهرک خانه دریا تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

ویلاهای ساحلی در شهرک خانه دریا 544768435545120

مساحت ویلا های شهرک خانه دریا چگونه است؟

در مورد شهرک مدرن خانه دریا باید گفت که تقریباً 1400 ویلا در این منطقه در زمینی به مساحت 250 هکتار طراحی و ساخته شده است که این تعداد ساختمان تلفیقی از ویلاهای نوساز مدرن امروزی و همچنین بناهایی که در سالهای اولیه تاسیس شهرک ساخته شده اند هستند. باید اشاره کنیم متراژ ویلا های قدیمی بزرگ است همچنین در این شهرک سلیقه های متفاوتی در نظر گرفته شده است و به همین دلیل علاوه بر ساختمان های ویلایی برای مشتریانی که ساختمان های مسکونی را دوست دارند، ساختمان های بلند و چند طبقه ساخته اند.

وضعیت امنیت ساکنین این شهرک ویلایی چگونه است؟

در شهرک خانه دریا ورود و خروج از درب ورودی اصلی انجام می شود. در این شهرک حرکت خودروها با سیستم هوشمند زمان کمتری را از شما می گیرد و از طرفی امنیت بیشتری را برای زندگی و ساکنان فراهم می کند. با وجود این مزیت های بزرگ، یک محدودیت کوچک وجود دارد و آن مشکلات در اخذ مجوز رانندگی برای بیش از 3 خودرو در هر خانواده است.

هر یک از اهالی که بیش از 3 ماشین داشته باشند باید مجوز ماشین چهارم را داشته باشند که بسیار سخت است. قسمتی از درب ورودی شهرک خانه دریا مخصوص مهمانان می باشد. افرادی که به عنوان مهمان وارد شهر می شوند و یا افرادی که ویلا اجاره کرده اند و به صورت موقت در شهر هستند باید از این قسمت وارد شوند و حرکت آنها باید با نگهبان هماهنگ شود. خودروهای مهمان بدون اطلاع حراست نمی توانند از این درب عبور کنند.

هیچ محدودیتی برای تردد خودروها در سطح شهر وجود ندارد. حتی می توانید در خیابان های شهرک خانه دریا سوار دوچرخه، موتور و چهارچرخ شوید. به نظر می رسد اگر به دوچرخه سواری علاقه دارید، می توانید این تفریح ​​را در صبح به عنوان یک ورزش انجام دهید.

یکی دیگر از مهمترین ویژگی های شهر خانه دریا که برای بسیاری از مالکان حائز اهمیت است امنیت شهرک است. حدود 120 تیم حرفه ای در سرویس امنیتی شهرک خانه دریا کار می کنند. این نیروهای مجرب در سه شیفت کنترل مناطق مختلف شهرک را در دست دارند. این شرایط مهم ترین دلایل علاقه مشتریان به خرید ویلا در مازندران، به خصوص خرید ویلا های شهرک خانه دریا است. خرید و فروش ویلا در شهرک با استقبال خوبی مواجه شده است.

ویژگی ویلاهای شهرک خانه دریا مازندران 324684765431

ویژگی های خیابان ها و وضعیت داخلی شهرک خانه دریا چیست؟

در شهرک خانه دریا خیابان ها و کوچه های زیادی وجود دارد و زمین های این شهر بزرگ و قرار گرفتن آن ها در شهر بر اساس اصول معماری است. متراژ قطعات بزرگ زمین در شهرک خانه دریا از 600 تا 1400 متر است و تعداد قطعات کوچک 600 متری بسیار محدود و اکثر قطعات از متراژ 750 و 800 تا 1000 متر می باشد.

تمامی این خانه ها و ویلاها دارای سند 6 دانگ بوده و متراژ اعلام شده در سند درج شده است که برابر با متراژ زمین در شهرک خانه دریا می باشد.

علاوه بر متراژ زمین ها، کوچه ها و موقعیت زمین یا ویلا در شهرک خانه دریا نیز بر قیمت نهایی آن ویلا تأثیرگذار است. هر چه ویلا به پلاک اول دریا نزدیک تر باشد و از مجتمع های مسکونی، مراکز خرید، زمین بازی کودکان و مکان های خاص شهر دورتر باشد و یا به عبارتی با منظره دریا دنج تر باشد، قیمت آن بالاتر می رود.

معرفی مشخصات منحصر بفرد ویلا های شهرک خانه دریا

اکنون که از اهمیت و نقش شهرک خانه دریا در استان مازندران به عنوان منطقه ای قدیمی و مطمئن برای خرید ویلا مطلع شدید، بهتر است کمی بیشتر در مورد ویژگی ها و امکانات آن اطلاعات کسب کنید.

این شهرک ویلایی زیبا و وسیع دارای تعداد زیادی ویلا یک خوابه و ویلای آپارتمانی می باشد. معماری تمامی ویلا ها چه ویلا های ساخته شده در چند دهه اخیر و چه ویلا های نوساز از بهترین طرح ها الهام گرفته شده است. مهمترین مزیتی که ساخت و ساز در ویلاهای شهری ارائه می دهد نظم و چیدمان مناسبی است که در حین ساخت ویلا رعایت می شود. این عامل باعث زیباتر شدن مسیرهای تردد وسایل نقلیه یا جاده های دسترسی به ساحل می شود.

شهرک خانه دریا در مازندران به عنوان یکی از بهترین شهر های برند منطقه شناخته می شود. با توجه به اینکه بین سرخرود و محمودآباد قرار دارد، اهالی شهرک خانه دریا می توانند کارهای مربوط به امور ثبتی و اداری خود را در محمودآباد پیگیری کنند و در صورت داشتن کار مرتبط با ثبت اسناد می توانند با بخشداری سرخرود در ارتباط باشند. این شهرک از هر نظر به قدری زیبا طراحی شده است تا شهرنشینان محیطی آرام داشته باشند و حتی از پیاده روی روزانه خود لذت ببرند.ویلاهای ساحلی شهرک خانه دریا 5468746523120

چه ویژگی ای در ویلا های شهرک خانه دریا مردم را به سمت خرید آن ها سوق می دهد؟

ویلاهای ساخته شده در شهرک خانه دریای مازندران در همه جهات جغرافیایی یافت می شوند. ویلاهای ساخته شده در جهت شمال به جنوب، ویلاهای شرقی غربی، ویلاهای شمال شرقی و مانند آن در نقاط مختلف شهر قرار دارند. ویلاهای شهرک خانه دریا از نظر متراژ زمین، ابعاد و متراژ ساختمان ویلا و طراحی دکوراسیون داخلی و خارجی با یکدیگر تفاوت دارند و بر این اساس قیمت خرید ویلا تعیین می شود. سبک ساخت و ساز مدرن، کلاسیک و مینیمالیستی را می توانید در ویلاهای این شهر مشاهده کنید.

برای ساخت ویلا در شهرک ویلایی خانه دریا استاندارد ارتفاع وجود دارد. این ارتفاع حداکثر 7.5 متر با کد استاندارد معرفی شده است. اگر قصد اجرای پروژه ای را دارید، باید این استاندارد را در نظر بگیرید. از طرفی محدودیت دیگری به نام «سطح اشغال» برای ویلاها وجود دارد. این نیز با یک کد استاندارد با مقدار 45 درصد ثبت شده است.

به این معنا که تنها 45 درصد از کل زمین باید برای ساختمان در نظر گرفته شود و بقیه مساحت برای حیاط یا محوطه سازی استفاده شود. برای هر دو متراژ فوق برای هر ویلا نباید از این متراژ بیشتر شود.

تمامی ویلا های شهرک خانه دریا مازندران مجهز به اتاق خواب هستند. این ویلا ها دارای حداقل سه خواب و حداکثر هفت خواب می باشند. در هر ویلا نما و دکوراسیون داخلی متفاوت است. هر چه ویلا بزرگ تر باشد و تعداد اتاق خواب آن بیشتر باشد قیمت آن بیشتر خواهد بود. بنابراین اگر قصد خرید ویلایی با تعداد اتاق خواب مشخص را دارید، بهتر است با مشاورین ما مشورت کنید تا شما را به ساختمان مورد نظر راهنمایی کنند.

خرید ویلا در شهرک خانه دریا 65468765433512310

حدودا قیمت ویلا های شهرک خانه دریا چگونه است؟

شهرک ویلایی خانه دریا یکی از قدیمی ترین و معتبرترین شهرک های مازندران است که طی سالیان گذشته توانسته کارنامه ای مثبت و درخشان از خود به جای بگذارد. مزایایی که این شهر برای ساکنین فراهم کرده است مانند زمین های بزرگ، معماری منحصر به فرد برای ساختمان ها و دسترسی آسان به ساحل دریا همگی از عواملی هستند که قیمت خرید ویلا در شهرک خانه دریا را بالاتر از محدوده اطراف یا بیشتر از سایر شهرک های ویلایی کرده اند. در این قسمت به بررسی قیمت ویلا های این منطقه می پردازیم.

نحوه قیمت گذاری هنگام خرید ویلا در شهرک خانه دریا بر اساس معیار خاصی انجام می شود. ملاک قیمت گذاری ویلا های این شهرک «فاصله از ساحل» است. یعنی بسته به اینکه ویلا چقدر از خط ساحلی فاصله داشته باشد قیمت آن به ازای هر متر مربع می باشد. این کار با توجه به قیمت زمین انجام می شود. قیمت زمین در این شهر از 20 میلیون تا 25 میلیون تومان متغیر است. هر چه از خط ساحلی دورتر باشد، قیمت زمین پایین تر می آید.

از دیدگاهی دیگر می توان با توجه به فاصله از درب ورودی شهرک خانه دریا قیمت گذاری را مشخص کرد. یعنی ویلا هایی که نزدیک درب ورودی ساخته می شوند کمترین قیمت را دارند اما ویلا هایی که نزدیک به ساحل هستند گرانتر هستند. به همین ترتیب، این قیمت به صورت تصاعدی افزایش می یابد.

 

‫0/5 ‫(0 نظر)

ارسال دیدگاه