معرفی شهرک های اصلی شهرستان سرخرود

11 دی 1401
0 دیدگاه
شهرستان سرخرود 65456453123

شهرستان سرخرود یکی از محبوب ترین شهرک های استان مازندران محسوب می شود. این شهرستان که مملو از  ویژگی های ایده آل برای خرید ویلا در مازندران دارد. بسیاری از برج های ساحلی سرخرود امکانات بسیار خوبی دارند. آپارتمان ها نیز برای خرید در دسترس هستند. برج‌ها و پنت‌هاوس‌های ساحلی در منطقه سرخرود باعث شده تا این منطقه مانند نگینی در استان مازندران از نظر توسعه املاک بدرخشد. سرخرود تنها شهر شمال کشور است که دارای ساحلی باز برای بازدید عموم است و اکثر ساخت و سازها در قسمت ساحل سرخرود محدودیت قانونی 60 متری ساحل را رعایت می کنند. این کار علاوه بر این که زیبایی وصف ناپذیری به ساحل سرخرود داده است آن را از دیگر شهرهای مازندران متمایز نموده است .

برای ساختن پنت هاوس ها و برج های ساحلی سرخرود که بسیار منحصر به فرد و جذاب هستند از زیباترین معماری و طراحی داخلی و طراحی سازه استفاده کردند. ناگفته نماند که برای ساخت بعضی از پنت هاوس ها از مصالح خارجی استفاده شده است بنابراین قیمت بسیار بالایی دارند.  همچنین این سازه ها مجهز به استخر شنا نیز می باشند . در صورتی که تمایل به خرید ویلا در مازندران دارید حتما از شهرک های  سرخرود دیدن فرمائید ، شما می توانید  واحدهایی با متراژها و بودجه های مختلف پیدا کنید.

باید بدانید که منطقه سرخرود از نظر جغرافیایی بین شهرهای محمود آباد و فریدکنار قرار دارد. از آنجایی که سودآوری و کارایی این حوزه بسیار بالاست، می توانید سرمایه خود را خیلی سریع افزایش دهید. این منطقه برای خرید ویلا و سرمایه گذاری و همچنین ساخت ساختمان های مختلف بسیار مناسب است. برای آن دسته از افرادی که می خواهند سرمایه خود را خیلی سریع و تا 2 الی 3 برابر افزایش دهند، خرید زمین و ویلا در سرخرود یک گزینه عالی برای آنهاست. همچنین می توانید در این زمینه به صورت مشارکتی سرمایه گذاری کنید.

شهرستان سرخرود 874845615130

شهرک جذاب مانلی شهرستان سرخرود

شهرک مانلی با اینکه اندازه بسیار کوچکی دارد اما در نوع خود در این مناطق معروف است. شهرک مانلی یکی از مناطق معروف نزدیک ساحل دریا است که برای خرید ویلا، ساخت ویلا و حتی خرید زمین شهری پیشنهاد می شود. با توجه به موقعیت شهرک مانلی  دسترسی آسان به ساحل دریا وجود دارد و این منطقه آب و هوای بسیار مطبوعی دارد. اگر قصد خرید ویلاهای نوساز مجلل و در عین حال قابل حمل و جمع و جور دارید و بودجه مالی محدودی دارید، شهرک مانلی در سرخرود گزینه های مختلفی را به شما ارائه می دهد. یکی دیگر از ویژگی های شهرک مانلی سرخرود که برای خریداران ویلا در شمال بسیار حائز اهمیت است امنیت منطقه است. در شهرک مانلی  3 شیفت دو نفره در بخش امنیتی شهرک  کار می کنند و یک نفر خدمات شهرک  را مدیریت می کند. یک نفر در بخش مدیریت شهرک کار می کند و تصمیم گیری در مورد مدیریت شهرک  بر عهده هیئت مدیره است.حق تسویه سالانه هر سال درصدی افزایش می یابد و با تصمیم هیئت مدیره منتشر می شود.

شهرستان سرخرود 5645675641210

مزایای خرید ویلا در شهرک مانلی شهرستان سرخرود

خط دریای سرخرود یکی از مناطق جذاب برای سرمایه گذاری است و از هر نظر دارای مزایای فراوانی است. با خرید ویلا ساحلی و پنت هاوس یا آپارتمان در شهرک های اصلی سرخرود می توانید به بهترین شکل سرمایه گذاری کنید و از آب و هوای مطبوع لذت ببرید. ساحل سرخرود را خط دریای سرخرود می گویند. این منطقه در تمام مناطق مازندران محبوبیت زیادی دارد. به همین دلیل اکثر خریداران تمایل به خرید ویلا در این منطقه دارند. خط دریای سرخرود زیباترین مناظر را دارد.

عوامل مهمی در انتخاب یکی از بهترین مناطق سرخرود برای خرید ویلا نقش دارند. به عنوان مثال برخی از افراد ترجیح می دهند برای خرید به دنبال آپارتمان های ساحلی در سرخرود باشند و برخی دیگر بودجه مالی بیشتری دارند و تنها به خرید پنت هاوس در سرخرود فکر می کنند. همانطور که می بینید سرخرود یک جاذبه گردشگری در مازندران  نیز می باشد و با خرید ویلا، خرید آپارتمان ساحلی و یا خرید زمین به عنوان یک گزینه سرمایه گذاری ایده آل محسوب می شود. شهرستان سرخرود یکی از نزدیک ترین شهرستان ها به جاده محمودآباد و بابلسر است.

شهرستان سرخرود 897867456102

سرمایه گذاری ایده آل با خرید برج های ساحلی سرخرود

این منطقه از سرخرود در مقایسه با سایر مناطق استان مازندران از نظر سودآوری اقتصادی رتبه بالایی دارد. با توجه به رونق روزافزون خرید ویلا در مازندران ، سرمایه گذاران به دنبال بهترین مناطق برای سرمایه گذاری در مبالغ مختلف هستند. خط دریایی سرخرود را می توان مناسب ترین گزینه در این منطقه دانست. افرادی که قصد سرمایه گذاری در املاک ، خرید ویلا، آپارتمان یا پنت هاوس در منطقه سرخرود را دارند می توانند گزینه های  بسیار مناسبی را در نظر داشته باشند. ساحل سرخرود را خط دریای سرخرود می گویند که در نزدیکی شهر فریدونکنار قرار دارد. خط دریا را می توان مکانی خاص در منطقه سرخرود دانست. شهرداری محمود آباد مسئولیت اداره شهر سرخرود را بر عهده دارد و دارای بخشداری مجزا است که به امور منطقه سرخرود می پردازد. اگر قصد سرمایه گذاری سودآور در مازندران را دارید، به شما املاک بخشی واقع در سرخرود را پیشنهاد می کنیم.

شهرستان سرخرود 54567465423120

شهرک خانه دریا در غرب سرخرود و شهرک مهندسین در شرق سرخ رود از شهرک های مهم و معروف در سرخرود هستند که افراد مهم و نامی در آن زندگی می کنند. شهرک های کوچک و بزرگی با قدمت چند ساله و همچنین شهرک های نوساز با نام های مختلف مانند شهرک  آرتیک در سرخرود دیده می شود که خرید و فروش ویلا بیشتر به چشم می خورد . البته شهرک‌هایی نیز به نام سازمانی و ارگان‌های دولتی به نام های شهرک وزارت دفاع، شهرک وزارت ارشاد و …که برای استراحت کارکنان و  بازنشسته‌های این سازمان‌ها در سرخرود ساخته شده است. برج فرشته پالاس سرخرود که یک برج ساحلی است در بلوار دریا واقع شده و از نظر زیبایی و امکانات داخلی کامل است. همچنین ویلاها، آپارتمان ها و زمین های شهرکی دارای نگهبانی 24 ساعته امنیت و آرامش را برای شما به ارمغان می آورد، از جمله این شهرک  ها دریاکنار، خانه دریا، خزرشهر، فرزادشهر هستند.

‫0/5 ‫(0 نظر)

ارسال دیدگاه