طلایی ترین نکات خرید ویلای لاکچری در خزرشهر

1 بهمن 1401
0 دیدگاه
خرید ویلای لاکچری در خزرشهر 565415335

آیا از مزایای خرید ویلای لاکچری در خزرشهر مطلع هستید؟ شهرک خزرشهر یک شهرک ساحلی قدیمی در استان مازندران است. خزرشهر در کیلومتر ششم جاده بابلسر به فریدون قرار دارد. این شهرک به دو بخش خزرشهر شمالی و خزرشهر جنوبی تقسیم می شود. خزرشهر شمالی در کنار دریا واقع شده است. خرید ویلا در مازندران و شهرک خزرشهر امروزه طرفداران زیادی دارد و همچنین خرید برج ساحلی در اطراف این شهرک به راحتی قابل مشاهده است.

افزایش شهرنشینی در کشور نیازهای جدیدی را در جامعه ایجاد کرده است. یکی از مهمترین آنها نیاز به داشتن ویلا در منطقه ویلایی با آب و هوای خوب و به دور از مشکلات شهرنشینی، شلوغی، آلودگی و … می باشد. با توجه به اینکه اکثر افراد تجربه کافی در خرید ویلا ندارند و به اصطلاح مصرف کننده هستند، در این مقاله سعی شده است به نکات طلائی هنگام خرید ویلا در شهرک خزرشهر پرداخته شود.

عوامل تاثیرگذار در تعیین قیمت ویلا

  • محل
  • طراحی نما
  • نوع معماری
  • مصالح به کار رفته در ساخت ویلا
  • سطح تجهیزات
  • داشتن امکاناتی مانند میز بیلیارد، استخر و ….
  • فاصله تا دریا
  • فاصله تا جنگل
  • منطقه ساکت یا شلوغ
  • سطح امنیت منطقه

خرید ویلای لاکچری در خزرشهر  51567486465451

مهم ترین اساس هایی که هنگام خرید ویلا باید رعایت شود

هدفتان را برای خرید ویلا مشخص کنید

بسیار مهم است که بدانید هدف شما از خرید ویلا چیست؟ وضوح این موضوع باعث آگاهی بیشتر در انتخاب ویلا می شود. به عنوان مثال، هدف شما سرمایه گذاری یا صرفا استفاده و تفریح ​​است، می خواهید به طور دائم یا فقط در تعطیلات زندگی کنید، دانستن این نکات از قبل باعث آگاهی بیشتر در انتخاب شما می شود.

بودجه خود را در نظر بگیرید

حداکثر بودجه خود را قبل از بازدید از هر ملکی مشخص کنید تا با دیدن ویلاهای جذاب غرق احساسات نشوید.

منطقه مورد نظر را بررسی و انتخاب کنید

قبل از تصمیم گیری سعی کنید مناطق مختلف یک منطقه ویلایی را ببینید و از افراد متخصص در این حرفه کمک بگیرید تا نقاط قوت و ضعف هر منطقه را به دست آورید. همچنین با مراجعه به اینترنت و مشاهده آگهی های واقعی می توان به طور کلی قیمت منطقه را تخمین زد.

نوع و سبک ویلای مورد علاقه خود را مشخص کنید

همیشه قبل از انتخاب و بازدید از ویلا برای خود مشخص کنید که با توجه به بودجه و سلیقه خود چه نوع ویلایی را مد نظر دارید. به عنوان مثال ویلا با چشم انداز عالی اولویت شماست یا دسترسی آسان به ویلا مهمتر است. اندازه ساختمان مورد نیاز، نوع ساخت و غیره را قبل از بازدید مشخص کنید.

توجه به آب و هوای آن منطقه

آب و هوا و امکان استفاده در فصول مختلف سال بسیار مهم است. به عنوان مثال اکثر ویلاهای شهر دماوند جزو مناطق سردسیر چهارفصل هستند که از نظر دسترسی و انشعاب قابل بررسی هستند.

خرید ویلای لاکچری در خزرشهر  214654534321031

برای خرید ویلای لاکچری یکی از مهم ترین اصول انتخاب، نمای ویلا است

امروزه نمای ویلا و حتی آپارتمان بسیار مهم است و به عنوان یک ارزش افزوده محسوب می شود. برای این منظور سعی کنید نمای موجود را بررسی کنید و در صورت وجود زمین خالی در همسایگی ویلای مورد نظر، قطعاً منظره است.

امکان دسترسی به امکانات شهری

دسترسی یک ویلا به امکانات و امکانات شهری ممکن است برای برخی مهمتر از دیگران باشد، اما همیشه جهت ویلا و توانایی آدرس دهی را در نظر بگیرید.

نوع ویلایی که مد نظر دارید را مشخص کنید

منظور از تعیین نوع ویلا، ویلای شهری، ویلا جنگلی، باغ ویلا و غیره می باشد که هر کدام از این ویلاها ویژگی های خاص خود را دارند. ویلاهای شهری همانطور که از نامشان پیداست در میان گروهی از ویلاها ساخته شده اند که در منطقه ای نزدیک به هم جمع شده اند. در اکثر موارد دسترسی به امکانات رفاهی و تفریحی از این ویلاها بسیار آسان است. اما ویلاهای جنگلی یا باغی می توانند از کناره ها کاملاً آزاد باشند و در چند متری آنها هیچ ویلا وجود نداشته باشد. پس حتما این نکته را برای خرید ویلا در مازندران یا ویلاهای شهرک خزرشهر در نظر بگیرد.

خرید ویلای لاکچری در خزرشهر 215145452313

بررسی امکانات منطقه قبل از خرید ویلای لاکچری در خزرشهر

در ابتدای این مطلب به این موضوع اشاره کردیم که خرید ویلا در مازندران و ویلاهای شهرک خزرشهر بسیار هوشمندانه است. زیرا امکانات بی شماری در آنها وجود دارد. دسترسی به امکانات بهداشتی، رفاهی، تفریحی، ورزشی و اقامتی باعث شده بسیاری از افراد ترجیح دهند در این مناطق ویلا بخرند.

تعیین مالکیت و سند ویلا هنگام خرید

زمانی که تک تک جزئیات ذکر شده برای سرمایه گذاری و خرید ویلا را بررسی کردید و به درستی اقدام کردید، می توانید در مرحله خرید ویلا در مورد شرایط سند و انتقال مالکیت با فروشنده صحبت کنید. در مورد نوع سند و شرایط آن حتما با فروشنده صحبت کنید. سند ویلا باید شش دانگ باشد. در غیر این صورت نمی توانید خود را مالک واقعی و کامل آن بدانید. در صورت وجود شک و شبهه در مورد مالکیت ویلا توصیه می شود هرگز برای خرید آن عجله نکنید و صبور باشید.

تعمیر و نگهداری و بازسازی ویلا

یکی از مواردی که در خرید ویلا در شهرک خزرشهر  باید به آن توجه کنید، نگهداری و بازسازی ویلا است. به خصوص اگر ویلای قدیمی بخرید باید آن را بازسازی کنید. زیرا همانطور که قبلا اشاره کردیم بارش باران در این استان ها گاهی بسیار شدید است و می تواند آسیب جدی به ویلای شما وارد کند. اما نگران نباشید؛ در سال های اخیر ویلاهای مدرن و جدیدی در سراسر شمال ساخته شده است که دارای مصالح با مقاومت بالا در برابر هوای بارانی و بارانی است.

ویلای ساحلی بهتر است یا جنگلی؟

قبل از خرید ویلا باید نکاتی مانند ساحل یا جنگل بودن ویلا را در نظر بگیرید. تفاوت این دو نوع ویلا شاید یکی از سوالاتی باشد که ذهن شما را به خود مشغول کرده است. به ویلاهایی که فاصله کمی با دریا دارند و در کنار خط ساحلی ساخته می شوند ویلای ساحلی می گویند. از ویژگی های این ویلاها می توان به سهولت دسترسی به جاده های اصلی و امکانات شهری و همچنین داشتن چشم اندازی بی نظیر به دریا اشاره کرد.

خرید ویلای لاکچری در خزرشهر  3216545647564541

برخی از ویژگی های مهم برای خرید ویلای لاکچری در خزرشهر

  • آب و هوای مساعد یکی از ویژگی های اصلی این منطقه است.
  • دسترسی به طبیعت بکر با فاصله کمی از ویلا امکان پذیر است.
  • مردم مهمان نواز و خونگرم هستند.
  • شرایط زندگی طولانی مدت وجود دارد.
  • دسترسی به جاذبه های گردشگری

مشخصات ویلاهای لاکچری خزرشهر

ویلاهای شهرک خزرشهر با فضاهای وسیع معمولا در دسته ویلاهای لوکس قرار می گیرند. ویلاهای قدیمی مساحت بیشتری دارند و نمای آنها به سبک مدرن و سلطنتی ساخته شده است. مناظر تمام ویلاهای این شهر بسیار زیباست و هر کدام در نوع خود منحصر به فرد هستند. برای ساخت ویلا در این شهرک ویلایی محدودیت ارتفاع تا 9 متر و سطح اشغال تا 35-40 درصد می باشد. اگر قرار است از این مقدار هم بیشتر شود باید هماهنگ شود یا با شهرداری مشورت شود.

امکانات شهرک ساحلی خزرشهر

شهر خزرشهر به خصوص در قسمت ساحلی از امکانات رفاهی و تفریحی خوبی برخوردار است. امکانات تفریحی این شهرک می توان به ورزش های آبی آن اشاره کرد. برنامه خاصی برای شنا در ساحل وجود دارد. خانم ها می توانند صبح شنا کنند و آقایان می توانند بعد از ظهر شنا کنند. قایق سواری، جت اسکی و موتورسواری روی شن های ساحل از دیگر تفریحات ساحلی این شهرک است.این امکانات باعث شده بسیاری از مردم به فکر خرید ویلا در شهرک خزر شهر باشند.

 

‫0/5 ‫(0 نظر)

ارسال دیدگاه