جذابیت های بی همتای اتاق تلویزیون (تی وی روم) در ویلای مازندران

28 دی 1401
0 دیدگاه
اتاق تلویزیون 6514654652341

اتاق تلویزیون یکی از عناصر مهم جهت خرید ویلا در مازندران میباشد. طراحی و ساخت تی وی روم ویلا و آپارتمان از یک سری قوانین پیروی مینماید. این قسمت را می توان به عنوان یکی از ایده های مدرن طراحی داخلی معرفی نمود که در دهه اخیر بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. البته پنت هاوس های شیک و بزرگ یا ویلاهای دوبلکس و تریبلکس که فضای کافی در ساختمان دارند می توانند از تی وی روم استفاده کنند. برای تی وی روم در ویلا می توانید دکوراسیونی بسیار مجلل و متفاوت را انتخاب کنید.

وجود این نوع امکانات در هر ویلا باعث افزایش ارزش آن ملک می شود. حتی آپارتمان های ساحلی شمالی با مساحت بالا دارای اتاق تلویزیون هستند. طراحان ویلاهای شهرک سرخرود سعی نموده اند از این عناصر در طراحی خود بهره مند گردند. در این اتاق می توانید مبلمان و میز و سایر عناصر تزئینی را با توجه به سلیقه خود انتخاب نمائید.

نکات مهم ایجاد تی وی روم در ویلا

  • به نور تی وی روم (اتاق تلویزیون) توجه نمائید.
  • برای این کار از یک طراح داخلی ویلا کمک بخواهید.
  • دیوار پشت تلویزیون باید دارای طراحی شیک و زیبایی باشد.
  • برای طراحی جذابتر از مبل یا تخت بهره ببرید.
  • در صورت امکان، مکان قرارگیری تلویزیون را نزدیک شومینه طراحی نمائید.
  • سعی کنید یک آباژور برای آن تهیه نمائید.
  • برای این قسمت از ویلا از تعدادی گلدان استفاده نمائید.
  • تهیه پرده های مناسب برای پنجره تی وی روم
  • ارتفاع تلویزیون باید در حالت استاندارد قرار داشته باشد.
  • فاصله بین تلویزیون و مبلمان باید استاندارد در نظر گرفته شود.

اتاق تلویزیون 04651485456610

مناسب ترین روش برای طراحی تی وی روم چیست؟

ایده های طراحی مکانی مناسب برای نصب تلویزیون نیز در جای خود حائز اهمیت است. اتاق تلویزیون یا همان تی وی روم یکی از مهم ترین قسمت های هر خانه است. صرف نظر از متراژ آپارتمان، خانه یا ویلا، بخشی از ساختمان باید برای تماشای تلویزیون و نصب تجهیزات صوتی و تصویری در نظر گرفته شود.

با توجه به فضای موجود در هر آپارتمان یا ویلا، طراحی اتاق تلویزیون متفاوت است. آنچه مسلم است این است که در اتاق نشیمن یا اتاق تلویزیون، یک سری مبلمان مخصوص قرار داده شده است، چیدمان مبلمان درست جلوی تلویزیون استمثلا می توانید تلویزیون را روی میزهای مدرن و زیبا قرار دهید و از طرفی تلویزیون را روی دیوار نصب نمائید.

اهمیت ساخت تی وی روم (اتاق تلویزیون) برای ویلا به چه صورت میباشد؟

در طراحی ویلاهای شهرک سرخرود سعی شده است از تی وی روم به عنوان یکی از اصلی ترین قسمت ویلا استفاده گردد. امکانات کامل در ویلا آنها را متمایزتر می کند و زمانی که قصد فروش ویلا را داشته باشید سود خوبی نصیب شما میگردد. به عبارت دیگر می خواهیم بگوییم که ویلاهای مدرن تر به سبک امروزی از نظر مشتریان خرید ویلا در شمال جذابیت بیشتری خواهند داشت.

به دور از شلوغ کردن سایر قسمت های دیگر ویلا. خرید ویلا در مازندران به علت زیبائی این شهر در اولویت مردم قرار گرفته است و توجه عموم به مجهز بودن ویلا به تی وی روم از اهمیت بالائی برخوردار است. ساخت اتاق تلویزیون (تی وی روم) در ویلا آسایش و راحتی بیشتری را برای ساکنین آن فراهم می کند. اتاق تلویزیون محلی برای جمع شدن خانواده ها، تماشای تلویزیون، گفتگو یا حتی برگزاری مهمانی های خانوادگی میشود.

اتاق تلویزیون 5641748564531

نکاتی که باید در طراحی اتاق تلویزیون (تلویزیون روم) آنها را در نظر داشت؟

در طراحی تی وی روم اتاق تلویزیون نکات مهمی را باید در نظر داشت چرا که برای محیط هایی با اندازه های مختلف می توان اتاق تلویزیون را به صورت بسیار تزیینی و البته با کاربری راحت تری اجرا کرد.

  • یکی از مواردی که در طراحی اتاق تلویزیون اولویت اول را دارد بررسی فضای مفید است. اگر فضای شما بزرگ است می توانید این فضا را به دو قسمت (البته از نظر چیدمان نه دیوارپوش) قسمتی که تلویزیون در آن نصب می شود، با مبلمان راحت و چیدمان صحیح از نظر قرارگیری تقسیم نمائید. قسمتهای دیگر را با چیدمان خوشایندتر به فضای پذیرایی تبدیل نمائید.

این کار را می توان در فضاهای بزرگ و ویلاها و دوبلکس ها با الهام گرفتن از طرح های موجود برای فضای مورد نظر به شکلی بسیار زیبا انجام داد.

  • نکته بعدی در مورد هماهنگی رنگ مبلمان، دیوار و دکوراسیون شماست. در این فضا برای ایجاد جذابیت بیشتر معمولاً فضایی در اطراف تلویزیون برای قرار دادن اشیاء تزئینی طراحی می شود. لوازم و وسایل تزیینی در این قسمت نباید زیاد باشد و با توجه به اندازه دکور اجرا شده در محل، از چندین تندیس یا لوازم تزئینی با فاصله مناسب از یکدیگر استفاده نمائید. رنگ این قسمت تزیینی نیز بسیار مهم است. اگر برای این قسمت از کاغذ دیواری استفاده می کنید دقت کنید که رنگ کاغذ دیواری و دکور طراحی شده که معمولا توسط ام دی اف ساخته میگردد تا حد امکان با یکدیگر همخوانی داشته باشند. استفاده از رنگ هایی که طیف وسیعی دارند ممکن است حس خوبی به محیط ندهند، بنابراین طرح و رنگ کاغذ دیواری مورد استفاده نیز مهم است.

گاهی در برخی از خانه ها برای هر دیوار از رنگ و طرح متفاوتی از کاغذ استفاده می شود. این نوع طراحی کاغذ دیواری برای همه محیط ها صحیح نیست و شرایط خاصی دارد. اما اگر خانه شما اینگونه طراحی شده و اتاق تلویزیون هم دارید، سعی کنید جای اتاق تلویزیون یا کاغذ دیواری اجرایی پشت تلویزیون را از رنگ های بسیار روشن انتخاب نکنید.

  • همانطور که گفته شد، اطراف اتاق تلویزیون نباید خیلی شلوغ باشد. این شلوغی تنها شامل پشت و اطراف تلویزیون نمی شود، بلکه کف اتاق تلویزیون نیز به این قسمت مربوط می شود. استفاده از پارکت برای زیباسازی منازل ضروری میباشد اما به دلیل تفاوت رنگ پارکت و همچنین پوشش کف، از فرش برای حفظ طرح خانه استفاده میگردد. سعی کنید بین تلویزیون، مبل و فرش فاصله مناسبی داشته باشید. یعنی فرش یا موکت نباید در تماس مستقیم با میز تلویزیون قرار داشته باشد. در این صورت مبلمان نیز باید با فاصله مناسبی با تلویزیون قرار گیرد. مبلمان در نظر گرفته شده برای این قسمت باید تا حد امکان راحت باشد زیرا زمان زیادی را در این قسمت از خانه صرف تماشای فیلم و سریال خواهید کرد.
  • گاهی اوقات از قاب عکس پشت تلویزیون یا اطراف آن استفاده نمائید. بهتر است 1 یا 2 قاب عکس داشته باشید. همچنین قاب عکس های خانوادگی معمولا در این قسمت از خانه قرار نمی گیرد و بیشتر تابلوهایی که با نقاشی های کلاسیک جلوه خوبی به این قسمت می دهند. پرده ها نکته مهمی در اتاق تلویزیون (تی وی روم) هستند. تطبیق پرده ها با کاغذ دیواری یا مبلمان ست جذابی برای ویلای شما خواهد بود. معمولاً پرده ها در سمت راست یا چپ یا هر دو طرف تی وی روم قرار می گیرند و به ندرت پرده روی دیوار جلوی تلویزیون قرار می گیرد که در این صورت باید پرده ها در روز و زمان تابش نور خورشید بسته باشند. پرده های عمودی با طرح چین دار بیشتر برای اتاق تلویزیون محبوب هستند و معمولاً از کرکره های فلزی مدرن در این فضا استفاده نمیشود.

اتاق تلویزیون 56165476856120163

معماری یا طراحی اتاق تلویزیون برای ویلا

اکنون که با اهمیت ساخت اتاق تلویزیون برای ویلا آشنا شدید، ممکن است به معماری یا طراحی اتاق تلویزیون فکر کنید. معماری اتاق تلویزیون یا به اصلاح تی وی روم در ویلا کمی با طراحی دکوراسیون داخلی متفاوت است. در معماری اصول ساختمان سازی را رعایت می کنید. زمانی که طراحان ساختمان مکانی را در ویلا برای قرار دادن اتاق تلویزیون در نظر می گیرند، سایر قسمت های اطراف مانند اتاق نشیمن یا مکان هایی که به دیوارهای اتاق تلویزیون متصل می شوند به درستی و با فاصله استاندارد طراحی می شوند. . اتاق تلویزیون (تی وی روم) می تواند در مجاورت اتاق نشیمن یا در طبقه بالا در ویلاهای دوبلکس قرار گیرد.

طراحی و معماری اتاق تلویزیون در ویلا بستگی به فضای ویلای شما دارد. این قسمت می تواند اتاقی دنج و آرام باشد و از بهترین طراحی با عناصر طراحی داخلی بهره مند گردد. طراحی اتاق تلویزیون در ویلا مشخص می کند که از چه رنگ ها و عناصری در طراحی داخلی آن استفاده نمائید. برای مکان هایی که کوچکتر هستند، از رنگ های روشن و نور سفید استفاده کنید. برای اتاق تلویزیون با فضای بزرگتر، می توانید از رنگ های تیره تر بهره ببرید. استفاده از عناصر چوب یا سنگ مصنوعی در طراحی داخلی می تواند این قسمت را زیباتر و جذاب تر نماید. قفسه های کتاب، قفسه های دیواری، میزهای قهوه خوری، میزهای چای خوری، مبلمان راحتی و بسیاری وسایل دیگر می توانند این قسمت از ویلای شما را زیباتر جلوه دهد.

اتاق تلویزیون 14565435453412310

اهمیت تی وی روم در ویلا از نگاهی متفاوت تر

اتاق تلویزیون یا تی وی روم یکی از اصطلاحات رایج در مورد فضای خاص در انواع ویلا های مجلل و ویلاهای لوکسی است که طراحی خاصی دارند. یک دکوراسیون داخلی اصولی به صورت حرفه ای به تمام عناصر و زوایای طراحی نگاه می کند تا به نتیجه دلخواه خویش برسد. برای طراحی این اتاق که به اتاق نشیمن نیز معروف است می توان طرح های مختلفی را در نظر گرفت. فقط احساس راحتی و آرامش را در کنار یکدیگر برای طراحی این اتاق در نظر داشته باشید. خرید ویلا در مازندران سبب گردیده تا سازندگان ویلا در این شهر به تمام بخش های ویلا نگاهی ویژه ایی داشته باشند الخصوص طراحی قسمت تی وی روم ویلا.

استفاده از رنگ های جذاب و برنامه ریزی مناسب برای استفاده از وسایل مورد نظر که با در نظر گرفتن فضای خانه و متراژ آن مشخص می شود یکی از الزامات است. در واقع میزان راحتی در تی وی روم و انتخاب عناصر مورد نظر برای این فضا به اندازه و کوچکی محیط بستگی دارد. در طراحی اتاق تلویزیون به ترکیب رنگ ها، مبلمان، عناصر تزئینی و سایر عناصر کاربردی با در نظر گرفتن تمام جزئیات توجه شده است. در ساخت ویلاهای شهرک سرخرود نیز به این قسمت ویلا یعنی (تی وی روم) اهمیت فراوانی داده شده است تا مشتری پسند گردنند.

سبک به کار رفته در سایر قسمت های خانه برای دکوراسیون داخلی باید هماهنگی مناسبی با طراحی فضای اتاق تلویزیون داشته باشد تا در نهایت خانه ای رویایی و مجلل دیده شود. با اجرای ایده های جدید می توانید فضایی شیک و مدرن ایجاد کنید و از محیط ایجاد شده نهایت لذت را ببرید.

 

‫0/5 ‫(0 نظر)

ارسال دیدگاه