ترفند های بی نظیر برای دکوراسیون آپارتمانی دلباز

2 اردیبهشت 1401
0 دیدگاه
دکوراسیون آپارتمانی دلباز 47874874874187484718741

آیا به دنبال دکوراسیون آپارتمانی دلباز برای خود هستید ؟ تا انتهای مطلب با ما همراه باشید ، همانطور که می دانید امروزه زندگی شهری و آپارتمان نشینی افزایش بسیاری پیدا کرده ، چرا که زندگی آپارتمانی برای افراد مقرون به صرفه تر شده است . اکثر ما حداقل برای یکبار هم که شده ، زندگی در فضای بسته و خانه های آپارتمانی را تجربه کرده ایم . تصور کنید در یکی از واحد های برج ساحلی مازندران در حال سکونت هستید ، اولین چیزی که به شما احساس خوشایند می دهد چیست ؟

بله درست است امکانات از جمله ویوی تماشایی و بی نظیر آن . از همین زندگی در آپارتمان برای افراد بسیاری لذتبخش می باشد ، چرا که فضای آپارتمان بسته و محدود است ، حال برای اینکه دکوراسیونی شیک و دلبربا داشته باشید و در عین حال بزرگ نمایی و دلبازی را نیز برای آپارتمان خود به همراه داشته باشید ، ترفند های زیبایی را برای شما در نظر گرفته ایم ، تا انتها با بخشی آفیشیال همراه باشید .

دکوراسیون آپارتمانی دلباز 47874874874187484718741

رنگ مناسب برای دکوراسیون داخلی آپارتمان

در طراحی فضاهای کوچک همچون ویلاها و یا آپارتمان ها با متراژ کم ، رنگ انتخابی تاثیر بسیار زیادی برای دکوراسیون آپارتمانی دلباز خواهد داشت . رنگ ها از نظر درخشندگی و شفافیت انواع مختلفی دارند که بهترین انتخاب ، انتخاب رنگ های روشن با درخشندگی و شفافیت بالا همراه است . اصولا رنگ روشن باعث بزرگنمایی و بزرگتر دیده شده فضای داخلی می شوند و زیبایی و دلربایی را به همراه خواهند داشت .

چرا که رنگ های روشن موجب انعکاس بیشتر نور شده و روشنایی و درخشندگی را افزایش می دهند ، یک از رنگ های مناسب برای بزرگنمایی و دلبازی آپارتمان استفاده می شود و مناسب اکثر افراد و به خصوص افراد با سلیقه است ، رنگ استخوانی می باشد . رنگ با تناژ روشن ، علاوه بر داشتن شفافیت بالا ، به راحتی با دیگر وسایل و عناصر همخوانی داشته و هارمونی دلچسبی را ایجاد می کند .همچنین در صورتی که علاقمند به ایجاد سبکی خاص و تماشایی در آپارتمان خود هستید می توانید در بخشی از قسمت دیوار آشپرخانه از مصالح سنگی و با رنگ ها متنوع استفاده کنید .

دکوراسیون آپارتمانی دلباز 4184784848484

انتخاب کفپوش مناسب

از جمله عناصری که در دکوراسیون آپارتمانی دلباز موثر خواهد بود ، استفاده از کفپوش مناسب است ، برای پوشاندن کف ساختمان می توانید از مطالح مختلفی استفاده کنید . از جمله سرامیک ، پارکت های طرح چوب ، موکت و … قابل استفاده برای کفپوش ها می باشد ، دسته ذکر شده برای اشخاصی است که تصمیم به تعویض کفپوش ها می گیرند ، اما در صورتی که قرار است کفپوش به صورت دائم برای آپارتمان شما نصب شود ، می توانید از مواردی استفاده کنید که ماندگاری بالا تری داشته و دائمی هستند .

برای انتخاب رنگ مناسب برای کفپوش آپارتمان خود باید ابتدا جوانبی را در نظر بگیرید ، به عنوان مثال رنگ های تیره باعث تاریک تر دیده شدن و فشرده تر شدن فصای داخلی می شوند درحالیکه رنگ هایی همچون سفید شفاف نیز معایبی را برای خود به همراه خواهند داشت . می توانید از رنگ چوب های ملایم و نسبتا تیره استفاده کنید تا هم فضای بزرگتری را جلوه نمایی کند و از ایجاد کثیفی و ناپسندی جلوگیری کند .

دکوراسیون آپارتمانی دلباز 487487487487418

نورپردازی در طراحی دکوراسیون آپارتمانی دلباز

همان طورکه همه شما می دانید نورپردازی و نورانی بودن محیط تاثیر بسیار زیادی را در بزرگنمایی و زیبا تر دیده شدن خواهد داشت . البته مسلما این موضوع را هم میدانید که نورپردازی طبیعی بسیار کارآمد تر از نورپردازی مصنوعی خواهد بود . احتمالا تا به حال پیش آمده است که وارد آپارتمانی کم نور و دلگیر بشوید ، این فضا جذابیت بسیار کمی دارد و بزرگنمایی و حتی ممکن است اصول چیدمان را زیر سوال ببرد .

در این راستا باید به شما بگویم که از پرده های عمودی یا کرکره ای استفاده نکنید ، زیرا ورود نور خورشید به داخل تا میزان چشمگیری کاهش خواهد یافت . تا حد امکان پرده های پارچه ای گزینه مناسب تری برای استفاده و پرنور کردن فضای داخلی هستند ، زیرا نور را به خوبی از خود عبور می دهند ، استفاده از نورپردازی موضعی بر روی قاب ها و … نیز باعث ایجاد سرزندگی و نمایای جذاب می شود .

دکوراسیون آپارتمانی دلباز 4857468746877486

استفاده از طبیعت

در ساختمان های حیاط دار کمبود طبیعت به  وسیله ایجاد باغچه در کناره های حیاط جبران می شود . اما برای جبران آن در آپارتمان می توان از گلدان های کوچک که در گوشه های فضا قرار می گیرند استفاده کرد . بهتر است برای ایجاد زیبایی و ایجاد دکوراسیون خاص گلدان ها را در کنار پنجره ها و یا تا جایی که امکان دارد در کنج دیوار فضای داخلی قرار دهید ، چرا که معمولا گوشه هایی دیوار بدون استفاده هستند و همچنین با انجام این ترفند شما به راحتی می توانید از فضای بزرگ آپارتمان خود لذت ببرید .  همانطور که کمی قبل تر ذکر شد ، استفاده از رنگ های روشن و کمی ملایم می توانند به جلوه دادن و ایجاد ویوی تماشایی در فضای داخلی کمک بسیاری کند .

برای اینکه بتوانید دکوراسیون آپارتمانی دلبازی را برای خود ایجاد کنید باید از ترفند های دیگری که در سایت بخشی آفیشیال وجود دارد استفاده کنید .

سخن پایانی

فضای آپارتمانی این روزها برای سرمایه گذاری و زندگی پیشرفت بسیاری کرده است ، از همین رو چیدمان آن نیز بی تاثیر در زیبایی آن نخواهد بود . آپارتمان هایی که متراژ کوچک دارند نیازمند اصول ویژه ای برای چیدمان و دکوراسیون داخلی هستند ، چرا که در صورت چیدمان نادرست ، بی شک تاریکی و یا حتی ناپسندی را در فضای داخلی ایجاد می کنند .  برای اینکه فضا را بزرگتر نمایش دهید استفاده از آینه را فراموش نکنید ، چرا که آینه های نقش اساسی در زیباسازی و نورپردازی و روشنایی محیط ایفا خواهند کرد .

‫0/5 ‫(0 نظر)

ارسال دیدگاه